A-Z NEWS
Veniturile UPC România sunt în creștere

Veniturile operatorului prin cablu UPC România au crescut cu 7,7% în primul semestru, de la 68,9 milioane de dolari în primele şase luni ale anului trecut la 74,2 milioane de dolari, în contextul creşterii numărului de abonamente vândute clienţilor, informează Mediafax.
În trimestrul al doilea, veniturile UPC România au crescut cu 8,7%, de la 34,3 milioane de dolari în aprilie-iunie anul precedent la 37,3 milioane de dolari în acelaşi interval din 2014, se arată într-un raport al grupului american Liberty Global, care controlează compania din România.
Anul trecut, veniturile UPC România au crescut cu 8%, la peste 140 milioane de dolari, de la 130 milioane de dolari în anul anterior, pe fondul avansului portofoliului de clienţi.
Portofoliul de clienţi al companiei în România a crescut uşor în primul semestru, de la 1,154 milioane la miljlocul anului trecut la 1,158 milioane în iunie 2014, în timp ce raportat la 1,189 milioane la sfârşitul anului trecut se află în scădere.
Compania şi-a îmbunătăţit poziţia în privinţa liniilor generatoare de venit (revenue generating unit – RGU) atât faţă de jumătatea anului trecut, cât şi faţă de decembrie, ceea ce înseamnă că UPC România a reuşit să vândă clienţilor un număr mai mare de abonamente, printre care internet, televiziune sau telefonie.
„Investiţiile susţinute în reţea, în servicii şi în echipa noastră şi ofertă (…) contribuie la consolidarea poziţiei UPC pe piaţa locală de telecomunicaţii”, a declarat Severina Pascu, director general al UPC România & Ungaria, potirivit unui comunicat al UPC România.
Numărul liniilor generatoare de venit a urcat cu peste 6%, la 1,862 milioane în iunie, de la 1,75 milioane în aceeaşi lună a anul trecut. În decembrie numărul liniilor generatoare de venit se situa la 1,843 milioane.
Compania a depăşit pragul de 500.000 de clienţi de televiziune digitală, de 400.000 de clienţi de internet şi pe cel de 300.000 de clienţi de telefonie, se arată în comunicatul UPC România.
UPC a câştigat aproximativ 57.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de peste 16%. La 30 iunie 2014, UPC oferea servicii Fiber Power către 406.700 de clienţi. Peste 70% dintre aceşti clienţi beneficiază de internet de mare viteză, în timp ce peste 53% din clienţii de internet UPC au WiFi.
Comentarii
Powered by Facebook Comments
Lasă un răspuns
- Sport2 săptămâni ago
La ce post TV vedem meciul ROMÂNIA – FINLANDA
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 13-19 Iunie 2022
- Program TV2 săptămâni ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 17 – 23 iunie 2022
- RECOMANDARI TV2 săptămâni ago
Program TV azi 11 iunie 2022
- ADVERTORIALEo săptămână ago
PROMOȚIE ȘOC – Publici 40 Advertoriale SEO cu doar 25 lei/buc
- ADVERTORIALE2 zile ago
REVOLUȚIA ADVERTORIALE SEO cu prețuri excepționale adaptate bugetului tău!
Nica
9 august 2014 at 16:05
Astia au avut crestere fara Liga1. Dar cu Liga1 o fi bine?