Connect with us

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Avatar

Published

on

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Comentarii

Analize

Kanal D isi consolideaza pozitia de lider de piata in Prime Time!

Avatar

Published

on

#Serialul turcesc “Ma numesc Zuleyha” a plasat postul TV pe primul loc in audiente, la nivel National si All Urban. 

Vineri, 10 ianuarie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe doua segemnte de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. Astfel,  episodul difuzat vineri seara, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D a fost lider de piata, pe targetul National si All Urban.

Peste un milion si jumatate (1.584.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit vineri seara Kanal D, in medie, in fiecare minut al difuzarii serialului tucesc “Ma numesc Zuleyha”. Minutul de maxima audienta, atins la 21:04, peste 1.8 milioane (1.846.000) de fani ai productiei difuzate la Kanal D urmareau cu sufletul la gura impresionanta poveste de dragoste. Vineri, in Prime Time, aproape 20% din populatia intregii tari era cu ochii pe Kanal D.

Vineri, 10 ianuarie, in intervalul orar 20:00 – 23:15, Kanal D  a inregistrat 9,0% rating si 19,9% cota de piata, pe targetul National, si 7,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul All Urban. Pe targetul Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul audientelor, cu 5,3% rating si 15,5% cota de piata.

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 9,0 19,9 1584
  Pro TV 7,0 15,5 1230
  Romania TV 3,6 7,9 627
BIR ZAMANLAR CUKUROVA Antena 1 3,6 7,9 627
20:00-23:15 Antena 3 2,3 5,1 403
Source: Kantar Media Romania        
Date: 10.01.2019        

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 7,3 16,9 700
  Pro TV 6,7 15,5 642
  Antena 1 3,5 8,1 336
BIR ZAMANLAR CUKUROVA Romania TV 3,4 7,7 321
20:00-23:15 Antena 3 2,5 5,7 234
Source: Kantar Media Romania        
Date: 10.01.2019        

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 8,7 25,5 368
  Kanal D 5,3 15,5 224
  Antena 1 4,8 14,0 202
BIR ZAMANLAR CUKUROVA Romania TV 1,1 3,1 45
20:00-23:15 Film Cafe 0,7 2,2 32
Source: Kantar Media Romania        
Date: 10.01.2019        

Comentarii

Continue Reading

Analize

Weekend de top pentru Kanal D! Postul TV, lider de audienta, cu emisiunile difuzate in Prime Time

Avatar

Published

on

#Milioane de romani, cu ochii pe productiile difuzate de Kanal D – “Stirile Kanal D”, serialul de comedie “Moldovenii” si emisiunea concurs “Roata Norocului”

Kanal D isi consolideaza pozitia de lider de piata, in randul televiziunilor din Romania, cu productiile difuzate in Prime Time. In weekend-ul trecut, Kanal D s-a aflat in preferintele telespectatorilor, clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor, cu “Stirile Kanal D”, serialul de comedie “Moldovenii” si emisiunea concurs “Roata Norocului”.

Duminica, 29 decembrie, Kanal D a fost lider de piata cu “Roata Norocului”, clasandu-se pe primul loc, atat pe targetul National, cat si pe All Urban. In randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, show-ul prezentat de Bursucu si Ana-Maria Barnoschi a pozitionat postul TV pe locul doi, in topul televiziunilor.

Peste 21% din populatia tarii a urmarit aseara emisiunea “Roata Norocului”, la Kanal D! Astfel, aseara, in intervalul 20:00 – 22:00, Kanal D a inregistrat 10,4% rating si 21,2% cota de piata, pe targetul National, 7,2% rating si 15,7% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul Comercial.

Peste 1.8 milioane (1.859.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Roata Norocului”. Minutul de aur, atins la 20:36, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 2.2 milioane (2.289.000) de fani.

“Stirile Kanal D” de la ora 18:00, difuzate aseara, au fost urmarite, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion (1.091.000) de telespectatori din intreaga tara. “Stirile Kanal D” au pozitionat statia pe primul loc in topul audientelor, pe targetul National, si pe locul doi, pe targetul Comercial. Duminica, in intervalul 18:00 – 19:00, statia a inregistrat cu “Stirile Kanal D” 6,1% rating si 13,8% cota de piata, pe targetul National, si 4,0% rating si 13,6% cota de piata, pe targetul Comercial.

Sambata, 28 decembrie, productiile difuzate in Prime Time, serialul de comedie “Moldovenii” si “Stirile Kanal D” au fost urmarite de milioane de telespectatori.

Serialul de comedie “Moldovenii”, difuzat sambata, in intervalul orar 20:00 – 20:50 a fost primul program in preferintele romanilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc, in randul publicului din intreaga tara si pe locul doi, in randul publicului de la orase. Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a intregistrat 8,3% rating si 16,8% cota de piata, pe targetul National, si 5,8% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Serialul de comedie “Moldovenii” a fost urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, de aproape un milion si jumatate (1.475.000) de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 20:26, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, aproape doua milioane (1.982.000) de telespectatori.

“Stirile Kanal D” difuzate sambata, 28 decembrie, in intervalul orar 18:00 – 19:00, a fost prima optiune a telespectatorilor din intreaga tara. Kanal D a fost lider de audienta, pe targetul National, cu 5,5% rating si 12,7% cota de piata. Aproape un milion (984.000) de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut, “Stirile Kanal D” difuzate sambata.

 

Sambata, 28 decembrie, audiente “Stirile Kanal D”

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 5,5 12,7 984
  Pro TV 4,9 11,4 878
  Antena 1 4,5 10,4 800
STIRILE KANAL D  Romania TV 3,8 8,8 676
18:00-19:00 National TV 2,6 5,9 457
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.12.2019        

 

Sambata, 28 decembrie, audiente serial de comedie “Moldovenii”

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 6,1 13,7 582
  Kanal D 5,8 12,9 550
  Antena 1 5,6 12,6 537
MOLDOVENII Romania TV 5,2 11,7 500
20:00-20:50 Antena 3 3,0 6,7 286
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.12.2019        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 8,3 16,8 1475
  Antena 1 7,9 16,0 1406
  Pro TV 6,9 14,0 1232
MOLDOVENII Romania TV 4,8 9,7 851
20:00-20:50 Prima TV 2,7 5,4 472
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.12.2019        

 

Duminica, 29 decembrie, audiente “Roata Norocului”

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Antena 1 6,7 17,9 289
  Kanal D 6,3 16,9 272
  Pro TV 6,1 16,3 263
ROATA NOROCULUI RR Prima TV 1,7 4,5 72
20:00-22:00 TVR 2 1,5 3,9 63
Source: Kantar Media Romania        
Date: 29.12.2019        
         
         
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 7,2 15,7 688
  Pro TV 5,4 11,8 517
  Antena 1 5,3 11,7 512
ROATA NOROCULUI Romania TV 4,0 8,7 383
20:00-22:00 Antena 3 2,4 5,2 230
Source: Kantar Media Romania        
Date: 29.12.2019        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 10,4 21,2 1859
  Pro TV 5,3 10,8 943
  Antena 1 5,3 10,7 936
ROATA NOROCULUI Romania TV 3,9 8,0 698
20:00-22:00 Prima TV 2,7 5,5 478
Source: Kantar Media Romania        
Date: 29.12.2019        

 

Duminica, 29 decembrie, audiente “Stirile Kanal D”

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 13,8 1091
  Pro TV 5,5 12,4 984
  Antena 1 4,9 11,0 872
STIRILE KANAL D  Romania TV 4,5 10,0 794
18:00-19:00 Antena 3 2,0 4,5 353
Source: Kantar Media Romania        
Date: 29.12.2019        

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Pro TV 5,5 18,8 239
  Kanal D 4,0 13,6 173
  Antena 1 2,5 8,4 106
STIRILE KANAL D  Pro Cinema 1,5 5,2 67
18:00-19:00 Romania TV 1,4 4,6 59
Source: Kantar Media Romania        
Date: 29.12.2019        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Mukinka este câștigătorul sezonului 7 iUmor Finala iUmor, lider detaşat de audienţã

Avatar

Published

on

Mukinka a câștigat marea finală a sezonului 7 iUmor, finală în care s-au luptat pentru marele premiu în valoare de 20.000 euro numere de magie, stand-up, trap, rap, glume scurte sau mimă cu sunete. Jurații au fost impresionați de numărul său, ca ulterior, votul publicului să îl desemneze câștigătorul iUmor sezonul 7! Tot publicul a desemnat şi emisiunea ca lider detaşat de audienţã, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregii ţãri.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, finala iUmor, difuzatã asearã în intervalul 19:59 – 00:48, s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 23.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV, ce asearã difuza Vocea României ocupa poziţia secundã, cu o medie de 6.2 puncte de rating şi 20.1% cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivelul întregii populaţii a țării, finala show-ului jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a înregistrat o audiență medie de 6.7 puncte de rating și 17% cota de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã şi de aceastã datã tot de Pro TV cu 6.1 puncte de rating şi 15.4% cotã de piaţã. În minutul de aur, 21:18, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.

Mukinka Chibanga, tânărul de origine africană ce a adus în audiții la iUmor un număr de stand-up despre tradiţiile de nuntă şi botez din ţara noastră i-a cucerit din prima pe Delia, Cheloo și Bendeac, dar şi pe telespectatorii iUmor, care, prin voturile lor din aplicaţia iUmor l-au trimis direct în marea finală a acestui sezon.

În numărul din finală a mixat în stand-up său limba engleză cu limba română, a vorbit despre tradițiile românilor atunci când se sărbătorește ziua de nume “Numele meu este Mukinka. Și eu primesc urări de <<La mulți ani>>, dar de Black Friday”, despre cum este văzut un străin de culoare în România, care sunt reacțiile lor și cum a reușit să se acomodeze cu obiceiurile noastre.

Lucrurile ciudate sau amuzante despre poporul român incluse de Mukinka pe scena iUmor, au fost foarte apreciate de juriu, în special de Cheloo: “Eu sunt șocat de cât umor are acest băiat! Este un om vesel, inteligent, care chiar știe să construiască un număr de stand-up folosind probleme, defecte, lucruri amuzante de la un popor cu care nu are legături de sânge sau culturale. El este nou venit în această țară, a luat tot ce este mai dement și le-a pus în două numere de stand-up”.

Mihai Bendeac l-a aplaudat și el în picioare și i-a prevăzut un viitor fantastic: “Ai o siguranță de sine extraordinară, pare că faci asta de o viață. Îți doresc să ajungi să faci stand-up internațional, să nu te îndoiești vreodată că nu ai putea reuși asta. Ai avut o seară magică!”

Cei 12 finaliști care și-au disputat marele premiu de 20.000 euro în sezonul 7 au fost: Mukinka, Dan Țuțu, Silviu Gherman, Mario Lopez, George Țintă, Alex Șerban, Trupa HA-RAP, Adrian și Andrei, Eduard și Bianca, Cristian DeNis, Bogdan Călin și Patrik Cottet.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 13 decembrie 2019

 

Foto Credit: ANTENA 1

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0