Connect with us

ALL MEDIA

Veveritele de la “Happy Hour”, indragostite de Kraft si Kimmy (galerie foto)

Published

on

 

Nu le leaga doar prietenia si pasiunea pentru muzica, ci si dragostea pentru animale: Veveritele de la “Happy Hour”, Alina si Madalina, sunt mandrele stapane a doi catei, pe care ii alinta in toate felurile si cu care abia asteapta sa-si petreaca zilele libere. Kraft si Kimmy, un Ciobanesc Carpatin si un Pug, sunt cei mai rasfatati membri din familia RedBlonde.

Alina povesteste ca uriasul de 70 de kilograme pe nume Kraft a intrat in viata ei acum mai bine de un an de zile si este un cadou din partea familiei: “Bine, e cam impropriu spus „cadou”. Lucrurile au stat in felul urmator: tocmai ma intorceam de la Moeciu cu sora mea si sotul ei si eram foarte, foarte trista. Pe drum am vazut un domn care vindea catei si ne-am oprit sa ne uitam la ei, numai ca sotul surorii mele s-a gandit ca ma va inveseli un ghemotoc de blana. Asa ca l-am ales pe Kraft si ne-am intors cu el in Bucuresti”, isi aminteste una dintre Veveritele de la Pro Tv.

De cum a sosit acasa, Kraft a starnit controverse in familia Alinei, care locuieste la bloc si care s-a vazut nevoita sa il mute pe “urias” la curtea bunicilor, unde poate alerga in voie: “Acum e o adevarata aventura pentru bunicii mei pentru ca e foarte mare si foarte, dar FOARTE, agitat, mai ales cand ma vede pe mine”, povesteste ea. Si pentru ca este foarte atasata de el, Alina marturiseste ca ii place sa il ia pe Kraft cu ea atunci cand merge in vacante sau excursii, mai ales ca acesta este de-a dreptul innebunit sa stea cu capul pe geamul masinii si sa-si fluture gratios botul in vant. Kraft nu a ratat nici platoul emisiunii “Happy Hour”, unde insa a devenit dintr-o data foarte timid: “L-am adus o singura data la emisiune si Maruta a vrut sa intre cu el in direct… numai ca “micutul” Kraft pur si simplu nu a vrut sa stea in fata camerelor nici in ruptul capului”, isi aminteste Alina.

La polul opus se afla patrupedul Madalinei, un micut Pug, rasa cunoscuta si ca Mops. Kimmy a sosit in bratele stapanei sale tocmai din Ungaria, acum mai bine de doi ani, intr-o dimineata la ora 5.00. “L-am achizitionat chiar eu pentru ca mi-l doream de mult. Si parintii mei au caine, asa ca am fost obisnuita cu animalute in casa. Mi l-am achizitionat contrar parerilor celorlalti care imi spuneau ca nu e o idee tocmai buna si ca nu o sa am timp de el”, spune ea. Desi la inceput a fost foarte speriat si a stat cateva zile sub canapea, Kimmy s-a acomodat repede cu noul camin, astfel ca in scurt timp a inceput sa o insoteasca pe Madalina aproape peste tot.

Cel mai caraghios devine insa iarna, pentru ca, dupa cum povesteste Madalina, Kimmy este fascinat de zapada si de decoratiunile de Craciun: “Cred ca cel mai frumos moment a fost cand a vazut pentru prima data zapada. Era asa de fericit! Se rostogolea prin ea, nu mai vroia deloc sa intre in casa! La fel de caraghios a fost si cand a vazut bradul de Craciun si era de-a dreptul disperat de instalatia de lumini”, a mai spus ea.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending