Connect with us

AUDIENȚE TV

Victoria României U21 contra Angliei U21 – 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public vineri, 21 iunie, în timpul partidei Anglia-România. A fost şi cel mai vizionat meci al CE de Fotbal U21! Tricolorii mici au unit românii în faţa micului ecran, la TVR. 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Anglia-România (2-4).

 

Povestea fotbalului românesc de mâine se scrie la TVR! Victorie istorică a României aseară la Campionatul European de Fotbal U21: în ziua cea mai lungă a anului, reprezentativa de fotbal a României U21 a învins Naţionala Angliei U21 şi a adus bucurie imensă miilor de români aflaţi pe stadionul din Cesena, Italia şi pentru milioane de români de acasă. George Puşcas, Ianis Hagi şi, de două ori, Florinel Coman au marcat pentru România, stabilind scorul final: 4-2. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 21 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.30-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. De altfel, Anglia-România a fost cel mai vizionat program la nivelul întregii zile de 21 iunie; TVR 1 a înregistrat cu partida Anglia U21 – România U21 un rating mediu* de 9,4% şi share** de 26,4% (1.667.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 21 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 10,1% rating şi 27,6% cotă de piaţă (970.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot tricolorii mici au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). O treime din publicul activ din mediul urban a văzut la TVR 1 meciul elevilor lui Rădoi cu Anglia la Campionatul European U21: 389.000 de telespectatori (rating mediu de 9,1% şi cotă de piaţă medie – 31,6%).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.20, când, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% şi share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Naţionala de tineret U21 împotriva Angliei, pentru a trăi bucuria noii victorii româneşti. La aceeaşi oră, în mediul urban, 1.580.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (audienţă – 16,5% şi cotă de piaţă – 39,3%).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

 

Următoarea partidă a reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal are loc luni, pe 24 iunie, ora 22.00, când tricolorii mici vor întâlni reprezentativa Franţei U21, la Cesena. Partida va fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Pentru telespectatorii care doresc să revadă meciul României cu Anglia de la CE de Fotbal U21, TVR 1 redifuzează partida azi, 22 iunie, de la ora 17.15.

 

Comentarii

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Stirile Kanal D, locul intai la nivelul intregii tari!

Avatar

Published

on

Duminica, 15 martie, peste un milion si jumatate de romani din intreaga tara au fost cu ochii pe Stirile Kanal D, urmarind cele mai importante stiri referitoare la masurile adoptate de Romania si de celelalte state in lupta cu pandemia de coronavirus.

    Telespectatorii au ales ca prima sursa de informatii Stirile Kanal D, duminica, de la ora 18:00. Declaratiile premierului Ludovic Orban referitoare la cele mai recente decizii ale Guvernului, dar si enumerarea masurilor adoptate dupa instaurarea starii de urgenta in Romania au fost printre subiectele supuse atentiei publice in buletinul informativ de ieri seara, la Kanal D.

        Astfel, in intervalul de difuzare, 18:00 – 19:00, Kanal D s-a aflat in pe primul loc in topul optiunilor telespectatorilor din intreaga tara, cu 6,5% rating si 14,1% cota de piata. O medie de peste 1.1 milioane de romani (1.148.000) au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, Stirile Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la 18:34, peste un milion si jumatate de telespectatori din intreaga tara au ales Stirile Kanal D ca prima sursa de informatii .

 

Materialele in exclusivitate cu si despre romanii izolati in Italia, difuzate in cadrul emisiunii “Asta-i Romania”, urmarite de peste un milion de telespectatori

    Interesul romanilor despre situatia actuala a conationalii din diaspora, izolati departe de casa, este urias luand in considerare cifrele obtinute, conform Kantar Media, de emisiunea “Asta-i Romania!”, difuzata  ieri, in intervalul orar 14:30 – 16:00, la Kanal D. Situatia alarmanta a celor peste un milion de romani, captivi in Italia, care traiesc cel mai negru cosmar, intr-o tara inchisa, a fost intens urmarita.

    Emisiunea “Asta-i Romania” a fost prima optiune a telespectatorilor, atat din intreaga tara, cat si de la orase. Kanal D a inregistrat 4,9% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National, si 3,9% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de aur, inregistrat la 15:39, a adunat in fata televizoarelor, peste un milion de privitori (1.153.000). 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,514,11148
 Pro TV6,514,11147
 Romania TV4,39,2750
STIRILE KANAL DAntena 13,77,9644
18:00-19:00Antena 33,67,7625
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,911,1374
 Pro TV3,49,7328
 Antena 33,18,8299
ASTA-I ROMANIARomania TV3,18,7293
14:30-16:00Antena 12,77,7261
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,913,5867
 Pro TV3,69,8627
 Romania TV3,18,4538
ASTA-I ROMANIAAntena 32,87,7495
14:30-16:00Antena 12,77,5482
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0