120 de branduri naționale și internaționale, printre care s-au aflat nume mari precum Google, eMAG, Carrefour, Warner Bros. Discovery, BMW, Tesla, Microsoft, Ramada sau Banca Transilvania, au luat startul la începutul lunii martie în „Run for Your Brand”. La finalul celor 10 zile de concurs, competiția, organizată de SportIn.io și care are ca scop parcurgerea unor distanțe cât mai lungi prin activități fizice, a fost câștigată de echipa Depozit Virtual.

„Pentru noi, «Run for Your Brand» a fost nu doar un test de anduranță, ci și o demonstrație a faptului că încrederea, susținerea reciprocă și curajul pot învinge orice obstacol. Am învățat că, atunci când lucrezi într-o echipă care crede în tine și în misiunea comună, poți depăși orice limită. Orice pas contează și fiecare zi te învață să-ți învingi propriile bariere”, a declarat Cosmin Răileanu, fondatorul Vindem-Ieftin.ro, companie care a lansat și operează franciza Depozit Virtual.
„Run for Your Brand” este un eveniment internațional care adună laolaltă companii din întreaga lume pentru a încuraja mișcarea, prin parcurgerea a cât mai mulți kilometri/pași, timp de 10 zile, prin activități fizice precum alergare, mers sau drumeții.
Echipa Depozit Virtual, din care au făcut parte Cosmin Răileanu, Alina Nedelcu și Viorel Tabără s-a clasat pe primul loc cu 2.310.378 de pași, respectiv 1.848 kilometri parcurși. Distanța corespunde unei reduceri cu 288 kg a emisiilor de CO₂ și echivalează cu 14 copaci plantați și crescuți timp de un an.
„Competiția a fost un test incredibil pentru minte și corp. Am plecat cu temeri și îndoieli, dar am ajuns la final mai puternică și mai sigură pe mine. Este incredibil ce poate face perseverența și cât de important este să ai lângă tine oameni care trag în aceeași direcție”, a spus Alina Nedelcu.
Și pentru Viorel Tabără concursul a reprezentat o experiență deosebită: „Pentru mine, această provocare a fost o lecție de viață. Am învățat că nu contează cât de mică este echipa, ci cât de mare este dorința și cât de mult poți să crezi în ea. Am simțit că facem parte din ceva mai mare decât noi.”
„Run for Your Brand”, care s-a desfășurat în perioada 3 – 12 martie 2025, a avut ca obiectiv să implice peste un milion de oameni la nivel global, fie ca participanți activi, fie ca susținători. Competiția creează un mediu în care valoarea brandurilor este asociată cu sănătatea, spiritul de echipă, fair-play-ul și sustenabilitatea.
„Această performanță nu este doar o victorie, ci o dovadă vie că, indiferent de mărimea companiei sau de resursele avute la dispoziție, determinarea, disciplina și unitatea pot să învingă. Depozitul Virtual by Vindem-Ieftin.ro a reușit să scrie istorie în fața unor companii cu mii de angajați și o cultură organizațională construită în zeci de ani”, a mai precizat Cosmin Răileanu.
La ediția din acest an a competiției au participat companii precum: Google, eMAG, Carrefour, Profi, Warner Bros Discovery, Kinderpedia, Inoveco, AD Marketing, KPMG și Banca Transilvania.
———————————
Platforma Vindem-Ieftin.ro. este primul market network din domeniul materialelor de construcții din România, înființat în 2014. În decurs de 10 ani, compania a acumulat un portofoliu de peste 300 de producători și importatori de materiale de construcții și mai mult de 100.000 de clienți. Vindem-Ieftin.ro a lansat în 2022 conceptul inovator Depozitul Virtual, singura franciză de materiale de construcții din România. Până în prezent, au fost create 48 de depozite virtuale.