Connect with us

ALL MEDIA

Viitorul televiziunii este în mâinile consumatorilor. Vezi cele sase tendinte care vor schimba lucrurile!

Avatar

Published

on

Studiul EY Future of Television – Media & Entertainment identifică şase tendinţe care vor influenţa viitorul televiziunii pe măsură ce industria se pregăteşte să facă faţă unei schimbări majore în materie de monetizare şi structuri narative (storytelling), prin dezvoltarea unei game extinse de noi canale, noi platforme, noi dispozitive şi noi experienţe.

Se evidenţiază, de asemenea, necesitatea măsurării mai detaliate de către companiile de media şi divertisment a comportamentului de vizionare, pentru a putea crea experienţe mai interactive, mai multă mobilitate şi o mai bună adaptare a conţinutului la nevoile şi interesele specifice ale telespectatorilor.

Rezultatele sondajului EY se bazează pe analiza a mii de ore de interviuri realizate cu executivi şi lideri din companii de media şi divertisment din întreaga lume.

Cele şase tendinţe identificate de studiu care vor determina viitorul televiziunii sunt:

  1. Structurile narative (storytelling-ul) vor evolua pentru a valorifica mai bine mediul reprezentat de platformele multiple. Ecranul utilizat cel mai des nu va mai fi cel definit de dimensiune, ci va fi acel ecran care va fi capabil să capteze atenţia. Ecranele multiple care funcţionează perfect împreună vor permite dezvoltarea de noi structuri narative care să ofere producătorilor de conţinut mai multe oportunităţi de a inova împreună cu audienţa. Metadatele care permit sincronizarea între ecrane vor deveni facilitatoare cheie.

  1. Ecranele omniprezente vor solicita o mobilitate mai mare a conţinutului. Pe măsură ce apar tot mai multe ecrane în tot mai multe locuri – de la spaţiile de acasă, până la vehicule sau spaţiile publice – vom asista la o creştere a cererii pentru conţinut care să poată urma telespectatorul oriunde merge acesta. Agenţiile de publicitate vor avea la dispoziţie mai multe ecrane şi un potenţial mai mare de a genera impresii în această nouă paradigmă, multi-ecran.

  1. Dinamica socială şi experienţele sociale colective vor determina o creştere a vizualizărilor asociate evenimentelor. Chiar dacă vizualizarea devine din ce în ce mai fragmentară, consumatorii vor dori, pe mai departe, să facă parte din experienţele sociale colective asociate anumitor evenimente, cum ar fi Cupa Mondială sau Premiile Oscar. În cazul în care creatorii de conţinut vor reuşi să construiască o experienţă socială puternică în jurul unui program, telespectatorii vor dori să fie incluşi în această experienţă şi se vor întoarce în faţa ecranului.

  1. Inovaţia în materie de descoperiri de noi programe şi de noi tipuri de telecomenzi va duce la definirea unor tehnici care să optimizeze căutarea de programe relevante. În pofida evoluţiei televizoarelor, experienţa consumatorului cu telecomanda şi căutarea pe canalele disponibile nu s-a schimbat prea mult în ultimele câteva decenii. Telespectatorii continuă să fie adesea frustraţi atunci când încearcă să găsească la TV ceva ce îi interesează. Cu ajutorul tabletelor şi a altor dispozitive, căutarea şi descoperirea de programe vor fi mult mai intuitive şi mai adaptate la preferinţele fiecărui individ. Furnizorii de conţinut vor fi nevoiţi, în cele din urmă, să-şi optimizeze conţinutul pentru căutare, la fel ca în cazul motoarelor de căutare, pentru a permite conţinutului relevant şi atrăgător să ajungă să fie văzut de telespectator.

  1. Vizionarea într-o singură sesiune a mai multor episoade dintr-un serial sau alt tip de conţinut va atrage după sine inovaţii în zona de măsurare şi personalizare. Odată cu creşterea numărului de platforme de conţinut video la cerere, a crescut şi accesul consumatorilor la conţinut, precum şi frecvenţa fenomenului de bingeing (vizionarea, timp de mai multe ore, de conţinut într-o singură sesiune). Companiile de media şi divertisment vor fi nevoite să dezvolte metode prin care să măsoare şi să înţeleagă mai bine acest tipar unic de vizionare, astfel încât modul în care împachetează conţinutul pe care-l propun să satisfacă mai bine nevoile telespectatorilor, să creeze fani dedicaţi pe toată durata de viaţă a produsului şi să creeze mai multe oportunităţi pentru publicitari.

  1. Cererile tot mai exigente de conţinut unic venind din partea noilor jucători intraţi în segment vor influenţa inovarea dincolo de sistemul studioului tradiţional. Deoarece realizarea de programe este acum asigurată de un număr mai mare de producători, va exista o mai mare libertate de creaţie şi se vor putea asuma mai multe riscuri. În mod similar, posibilitatea telespectatorilor de a vedea la cerere episoadele pilot şi de a le vota pe cele care le plac cel mai mult va atrage după sine o redistribuire a controlului asupra produsului între telespectatori şi cel care le produce, ceea ce va permite dezvoltarea de conţinut şi în afara formatului tradiţional din televiziunile standard. De asemenea, producătorii de conţinut vor putea aloca mai mult timp dezvoltării personajelor şi liniei narative, deoarece nevoia de a rezuma episoadele anterioare va fi eliminată, datorită posibilităţii audienţei de a le viziona şi re-viziona la cerere, oricând doresc.

Companiile de media şi divertisment vor trebui să dezvolte o relaţie mult mai apropiată cu telespectatorii pentru a crea o interacţiune mai puternică atât prin experienţa de vizionare a conţinutului cât şi prin publicitate.

”Nu este vorba doar despre a facilita vizualizarea de conţinut pe mai multe tipuri de platforme”, spune Elena Badea, Director de Marketing, EY România. „Este vorba, mai degrabă, despre a crea experienţe printr-un conţinut puternic personalizat, deoarece relaţia dintre conţinut şi telespectator va fi din ce în ce mai complexă şi are potenţialul de a deveni tot mai profitabilă”.

Comentarii

Presa online

AloTractari – ofera asistenta rutiera si tractari auto atunci cand ai nevoie

AllProWeb.ro

Published

on

AloTractari.ro

AloTractari.ro ofera servicii de asistenta rutiera si tractari auto in cele mai bune conditii in ceea ce priveste desfasurarea procesului. Serviciile se adreseaza tuturor participantilor in taraficul rutier care, din diverse cauze, raman blocati pe carasabil fara sa mai poata sa puna in miscare autovehiculul. Astfel de servicii se pot realiza oriunde in tara, compania propunand inclusiv tractari auto in Ilfov.

Compania se afla in continua expansiune, avand parteneri in toata tara. Timpul de interventie pe care il propun expertii sai si partenerii este de cel mult 30 de minute. Foarte important, compania execeleaza in topul de profil, cu cele mai mici tarife practicate pentru tractari auto, personal calificat si cu experienta si servicii profesionale de asistenta.

Avantajele pentru asistenta rutiera si tractari auto

In primul rand, reprezentantii companiei pot fi contactati la orice ora din zi si din noapte pentru serviciile pe care AloTractari.ro le ofera. Mai mult de atat, programarile din timp pentru tractari pot sa asigure un pret cu pana la 80% mai mic decat pretul de lista.

In al doilea rand, pentru costuri echitabile, acestea au fost departajate in functie de categoriile de greutate ale masinilor. De exemplu, daca tractarea unei masini de 800-1000 kg in Bucuresti costa 89 RON, o masina cu o greutate de 1001-1500 kg va fi tractata cu 120 RON pe raza capitalei. Aceste preturi sunt valabile pentru programari prealabile si pot creste daca se intervine imediat sau daca autovehiculul are probleme la sistemul de directie, dat fiind faptul ca necesita o abordare mai complicata.

In al treilea rand, specialistii de la AloTractari asigura servicii de asistenta in trafic intre cele mai diverse – de exemplu: alimentare curent baterie, schimb de roti, vulcanizare roti. Personalul care se ocupa de asemenea interventii este calificat si are experienta necesara pentru asigurarea unei manopere de calitate.

Nu in ultimul rand, compania pune la dispozitia potentialilor clienti din toata tara un numar de telefon unic care se poate apela absolut gratuit din orice retea. Operatorii care raspund la acest numar de telefon fac legatura intre sofer si cea mai apropiata masina de interventie de locul in care autovehiculul se afla.

Alte avantaje pe care nu orice companie de tractari le poate asigura

Dincolo de tractari si asistenta in trafic in cele mai bune conditii pentru client, compania vine cu un plus de servicii pe care nu toti competitorii sai le au:

  • inchiriere masini. Exista situatii in care masinile tractate sunt atat de avariate incat nu mai pot fi utilizate inainte de a beneficia de reparatii ample. Proprietarii acestor masini au nevoie de autovehicule cu care sa le inlocuiasca pe cele proprii in perioada in care nu se pot utiliza. Pentru inchirieri auto acestia nu trebuie sa piarda timp pentru a le cauta, deoarece comapania va poate oferii si astfel de servicii;

  • service. In mod normal, dupa ce autovehiculul cu defectiuni cu care proprietarul nu se mai poate deplasa pe carosabil, este urcat pe platforma, acesta este transportat intr-un service auto. In Bucuresti, compania dispune de un service auto propriu, dotat modern si cu mecanici de prima mana, oferind si aceasta solutie clientilor sai.

Pentru a avea mai multe servicii la dispozitie, nu ezita sa apelezi la AloTractari atunci cand situatia o cere.

Continue Reading

ALL MEDIA

Ce flori e potrivit sa ducem la o inmormantare?

Avatar

Published

on

 

Atunci cand cineva apropiat, o cunostinta, ruda sau vecin trece la cele vesnice, ne dorim sa facem ceva mai mult pentru cei pe care i-a lasat in urma, decat simplul gest de a ne prezenta condoleantele in cadrul priveghiului sau a ceremoniei de inmormantare. Ideea de a duce un cos de flori este una pe care o putem imbratisa in acest context, cu intentia de a aduce o alinare familiei.

Intrebarea care apare la aceasta rezolvare, sa zicem asa, este tipul de flori pe care e potrivit sa il oferim in cadrul unei inmormantari. Un lucru cert in ceea ce le priveste este ca trebuie sa fie in numar cu sot – exista aceasta traditie cu radacini vechi, ce simbolizeaza incheierea ciclului vietii, uniunea cu divinul. Daca e sa fim foarte pretentiosi si aliniati traditiilor, ar trebui sa ascultam ore in sir batranii care ne-ar putea povesti despre traditiile de tot felul care exista in ceea ce priveste florile la inmormantari. Pe scurt insa, stim ca nu dorim sa dam gres cu o alegere nepotrivita si sa transmitem un mesaj gresit, deci ce flori e bine sa ducem la inmormantare?

Florile potrivite pentru o inmormantare

O astfel de alegere va trebui raportata la buget. Pentru un buchet generos, de preferat este sa mizezi pe garoafe, sunt si mai accesibile. Sunt de evitat orice culori foarte deschise, aprinse. Neimpachetate vor arata mai decent. Unii opteaza pentru cale, de asemenea o alegere inspirata.

Bineinteles, deja cand vorbim de un buget mai mare te poti orienta dupa trandafiri. Nici crinii nu sunt de trecut cu vederea. Ambele tipuri au un parfum special, care schimba putin aerul specific din camerele mortuare.

Un buchet funerar alcatuit din cale insa e inegalabil. In varianta alba acestea sunt niste flori deosebit de elegante si rafinate. Sunt alegerile cele mai frecvente, insa asta nu inseamna ca restul florilor sunt excluse. Mai poti consulta si floraria, respectiv firma funerara de unde le cumperi.

Mai conteaza si mesajul pe care il stii pe panglica specifica. De obicei, acestea trebuie sa fie succinte. Cel mai bine este sa il alegi raportandu-te si la relatia pe care ai avut-o cu cel trecut la cele vesnice.

Daca esti complet lipsit de inspiratie, poti vizita o firma de servicii funerare in Colentina sau in zona de care apartii pentru a primi recomandari in acest sens. In unele locatii gasesti aranjamente gata facute dintre care poti alege sau care pot fi o sursa de inspiratie in personalizarea unui alt model.

In ceea ce priveste mesajul inscris pe panglica, specialisti ca cei pe care ii vei intalni la agentia funerara Adysim iti pot oferi consultanta de care ai nevoie. In acest mod stii ca te prezinti la priveghi, respectiv inmormantare cu aranjamentul floral potrivit, fara riscul de a fi penibil sau de a cauza durere. E una dintre situatiile in care experienta echipei funerare isi spune cuvantul.

Descopera mai multe despre florile care se ofera la inmormantari si despre aceste servicii pe servicii-funerare-nonstop.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalista Cristina Topescu a murit la varsta de 59 de ani

Avatar

Published

on

Jurnalista Cristina Țopescu, fiica celebrului comentator sportiv Cristian Țopescu, s-a stins din viață. A fost găsită, fără suflare, în propria casă. O vecină a alertat poliția pentru că nu o mai văzuse pe Cristina Țopescu de ceva vreme. Poliția a deschis un dosar pentru moarte suspectă, așa cum este procedura în astfel de situații, informeaza DIGI 24. 

Cristina Țopescu era foarte activă în mediul online. Ultima postare a sa pe Facebook a fost în a doua zi de Crăciun și făcea referire la Papa Francisc. “Încă un motiv să-l iubesc pe omul ăsta simplu, firesc, calin, vesel, minunat”, scria jurnalista. Pe 28 decembrie a fost activă pe WhatsApp. Apoi, nimeni nu a mai știut de ea.

Anne-Marie Ciolcă, purtătorul de cuvânt aş IPJ Ilfov: „IPJ Ilfov a fost sesizat de o femeie cu privire la faptul că vecina ei nu a mai fost văzută de aproximativ trei săptămâni. Poliţiştii oraşului Otopeni au intrat în imobilul respectiv unde au găsit o persoană decedată care, la prima vedere, nu prezintă urme vizile de violenţă însă aceste aspecte urmează să le stabilească în urma expertizei legale cei în cauză.

Reacţia Ministerului Sănătăţii, unde Cristina Ţopescu era consilier al secretarului de stat H. Moldovan

“Suntem consternați de această veste, care a căzut ca un trăsnet pentru noi. Atât eu, cât și echipa din MS regretăm profund dispariția acestui om minunat, o stea care a inspirat atâtea generații de telespectatori. A fost un privilegiu pentru mine să lucrez cu Cristina Țopescu.

S-a alăturat echipei noastre de comunicare de curând, și până în ultima clipă a demonstrat că este un profesionist desăvârșit.

Acum, când mă uit în urmă nu-mi vine să cred că s-a stins, singură și în tăcere. Să-i spunem cu toții o rugăciune în gând și Dumnezeu să o odihnească în pace!”, a transmis Victor Costache, ministrul Sănătății.

Cristina Țopescu era, din noiembrie, consilier al secretarului de stat din Ministerul Sănătății, Horațiu Moldovan.

Foarte mulți dintre cei care au cunoscut-o spun că sunt șocați de faptul că a murit singură, în casă, fără ca vreun prieten sau membru al familiei să știe ce i s-a întâmplat.

Marius Chirca, reprezentant al Asociației Kola Kariola: „24, 26 decembrie e ultima mişcare suntem în 13 şi văd la tv prietenii apropiaţi care plâng. Trei săptămâni nu văd că nu exişti?”.

Medicii legiști urmează să stabilească din ce motive a murit Cristina Țopescu. Jurnalista urma să împlinească 60 de ani anul acesta, în luna iulie.

Sursa: Digi 24

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending