Connect with us

ALL MEDIA

Vine ADfel-vacanta, cu trenul din Franta

Avatar

Published

on

Intre 18 si 20 august 2014, la terasa Fabrica, 30 de organizatii din zona culturala, sociala, ecologica si educationala asteapta publicul cu peste 50 de moduri neconventionale prin care isi promoveaza mesajele, la Zilele Culturale ADfel 2014.

Acum ca a crescut si a implinit 1.8 l, Zuzu o sa se dea mare pe terasa Fabrica cu Milkshake-uri ZUZUriase.  Brandul o sa ne aminteasca pe parcursul intregii saptamani ca marimea conteaza si ca nu degeaba se zice “Pofta mare” si nu “Pofta moderata”. Milkshake-urile se vor gasi la barul Fabrica in toate zilele evenimentului.

TOMI X-tra iute te asteapta la ADfel de vineri pana duminica. Intre 22 si 24 august, sansele ca situatia sa se incinga putin prea tare sunt de 100%, dar si pompierii de la TOMI X-tra Hot Station sunt 100% pregatiti sa intervina.

Discovery aduce pe terasa Fabrica avanpremiera SHARK WEEK, de luni pana joi, 18 – 21 august. La TV, showul revine pe Discovery Channel și Animal Planet din 25 august.

Miercuri si joi, adica pe 20 si 21 august, Playboy stinge lumina si ne testeaza abilitatile de seductie pe intuneric. Motto-ul: Seduci sau se duce! Activarea va aduce la Fabrica putin din spiritul noului produs Playboy #generation si promite ca se va lasa cu mister si senzualitate.

Pentru nostalgicii quiz-urilor de personalitate din reviste si pentru cei care vor sa se cunoasca mai bine, TUC vine la Fabrica cu o activare care ne ajuta sa ne aflam personalitatea de ADfel. Se intampla de joi pana duminica, 21 – 24 august.

Euro Mini Storage recunoaste faptul ca oamenii de publicitate trebuie sa gandeasca outside the box mai tot timpul pentru a-si putea face munca, asa ca la ADfel ii invita sa gandeasca la propriu inside the box si sa descopere cum este posibil sa depoziteze orice cu ajutorul Euro Mini Storage – la nevoie, chiar si tot ce e in clubul Fabrica. Se intampla de joi pana duminica – 21 – 24 august.

Raiffeisen Bank vine la ADfel intre 22 si 24 august ca sa-i premieze pe cei care duc o Viata fara CA$H. Trei dintre cei care platesc cu cardul consumatia de la terasa Fabrica vor avea parte de o surpriza – sa primeasca inapoi contravaloarea consumatiei (in limita a 200 de lei). Mai mult, cei care realizeaza tranzactia cu un card Raiffeisen Bank primesc un cadou instant. Raiffeisen a pregatit si un stand special unde poti experimenta tot felul de variante de relaxare. Ca asa e Viata fara CA$H, usoara!

Cu eMAG ai o ADfel de bucurie la cutie!  Vino vineri, 22 august, la cutia eMAG de la ADfel si ghiceste ce e inauntru. Din 2 in 2 ore eMag da premii din cutie norocosilor care le-au nimerit!

Primele 3 zile ADfel, 18, 19 si 20 august sunt Zilele Culturale, pe parcursul carora 30 de organizatii din zona culturala, sociala, ecologica si educationala asteapta publicul cu peste 50 de moduri neconventionale prin care isi promoveaza mesajele. O sa avem pictat pe apa, schiat de vara, limonade radioactive si o confruntare cu o pinata. Organizatiile implicate sunt, in ordine alfabetica: Anonimov, Art Out, Art Psypedia, Asociatia Artia, Asociatia D’Avent, Asociatia Romana Anti-SIDA, Asociatia Senzo, Ateliere fara Frontiere, Bookblog, Brigada de voluntari, Cercetasii Romaniei, Creative Arts, Creionetica, docuArt, Fundatia Calea Victoriei, Fundatia Noi Orizonturi, Fundatia PACT, Greenpeace, Initiativa pentru Fericire, Mai Mult Verde, Policy Center for Roma and Minorities, PRIME, Salvati Dunarea si Delta, Scoala de Valori, SOS Satele Copiilor, UNICEF, ViitorPlus, VIP, Voicu Dragomir.

Iar pentru cei care vor sa vada ce mai e neconventional prin lume, am pregatit studii de caz ale unor idei neconventionale din 2014, in cadrul ADfel Galleries, cu ajutorul solutions partner-ului AdProduction. Cei care vor totusi o proiectie sanatoasa de spoturi TV, desi sunt la un eveniment de neconventional, vor gasi in program proiectiile de reclame ADfel, cu o alta tema in fiecare seara.In ordine, de luni pana duminica, avem: Cand publicitatea face fapte bune – campanii sociale din ultimul an care au schimbat lumea in bine, Cand publicitatea iti da curaj – campanii internationale care le arata femeilor ca lumea e a lor, Cand publicitatea ingrasa – cele mai amuzante spoturi internationale din ultimul an, Cand radem de publicitate in romana – cele mai bune parodii romanesti de reclame de la Grand Spoof 2014, Cand radem de publicitate in engleza – cele mai viralizate spoof-uri internationale din 2013 si 2014, Cand publicitatea te lasa interzis – cele mai dubioase si halucinante campanii din lume, Cand publicitatea se da mare – cele mai premiate campanii publicitare din ultimul an. Joi, 21 august, ne uitam nu doar la inscrierile de anul acesta la Grand Spoof, ci facem o retrospectiva a celor mai bune spoofuri de la toate editiile de pana acum. Totodata, premiem castigatorii cu un premiu al juriului (5.000 de lei) si un premiu al publicului (2.000 de lei).

ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 18 si 24 august, pe terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul evenimentelor incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe ADfel.ro si pe IQads.ro sunt prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

FIVE’S asigura regia si spectacolul la ADfel 2014. FIVE’S – Creator de Spectacol are toate ingredientele artelor spectacolului, vazute si nevazute: Sunet, Lumini, Scenotehnica, Video, Pirotehnie, Efecte speciale, manuite de tehnicieni inimosi si isteti.

Entuziasmul participantilor va fi surprins in mod profesionist de fotografii si videografii oficiali ADfel: Miluta Flueras de la ArtKlub, Uncle Jeb Studio, XMedia Studio, 438 studio, freelancerul Dorin Moldoveanu si Diana Gandila de la IQads.

ADfel este gazduit de Fabrica si sustinut de MVcom.

ADfel se va desfasura la Fabrica, Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti. Programul incepe in fiecare seara de la ora 17.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro

Comentarii

ALL MEDIA

AUDIENTE TV: Românii au talent, LOCUL 1. Lansarea sezonului 10, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Telespectatorii au trăit emoția primelor două golden buzz-uri din acest sezon

 Prima seară a noului sezon a adus pe scenă momente unice, iar jurații au fost cuceriți de talentul incredibil al participanților, care a stârnit reacții diverse: ”A fost ca un vis frumos”, i-a spus Andi Moisescu unei concurente. Cei patru jurați, alături de Smiley și Pavel Bartoș, au fost surprinși de talentul celor care au urcat pe scenă, au aplaudat și s-au implicat în momentele pregătite de concurenți.

 

Seara a fost întregită de 2 golden buzz-uri: Gennady Tkachenko-Papizh, imitator de sunete,  l-a făcut pe Smiley să spună: ”Ne-a uimit, vine din altă lume”, așa că el și Pavel Bartoș au decis să-l trimită direct în semifinale. Cu o poveste emoționantă de viață, Erno Varga, tânărul de 31 ani din Oradea care lucrează ca spălător de vase, l-a făcut pe Andi Moisescu să-și ofere primul golden buzz pentru vocea sa. ”Muzica m-a salvat, m-a făcut să stau drept”, a spus concurentul care a început să cânte în corul bisericii, iar acum a făcut pasul spre a fi cunoscut de întreaga lume.

 

Prima ediție a fost de #un10perfect! Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, obținând cifre de aproape 3 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.3 puncte de rating și 41.7% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 4.6 puncte de rating și 14.5% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:10, peste 3.4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Patrizio Ratto, Nadia și Cătălin Rădulescu, The Gummi Guru – George Faining, Mihaela Spinache, Hell Riders, Vlad Ciobanu, Horia Bucur, Wes P, Anamaria Bozga, Kiriku Brothers, Silviu Carabă, Kseniya Simonova și Ștefan Nistor.

Spectacolul continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi momente pline de suspans, emoție și bucurie.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Antena TV Group, singurul publisher din .ro cu 2 siteuri în Top 10 Brat în luna ianuarie

Avatar

Published

on

Digital Antena TV Group a fost în luna ianuarie 2020 singurul publisher cu 2 siteuri în Top 10 BRAT, www.a1.ro (6.546.330 unici) si www.observator.tv (5.205.758). 

a1.ro, content manager Catalin Oprisan, a lansat în ianuarie şi o categorie numitã Prietenii a1.ro, cu conţinut de calitate, în care li se vor împãrtãşi cititorilor poveşti frumoase, dar şi experienţe din viaţa celor care scriu, cu informaţie diversã, de la parenting, la filme sau travel. Ela Craciun, Andreea Gherasim sau Cãtãlin Anchidin sunt câteva nume care s-au alãturat acestui proiect editorial.

Începutul anului 2020 a mai bifat un lucru important pentru Digital Antena TV Group: preluarea în Regie a mai multor branduri online. Astfel, cele mai importante siteuri culinare din onlineul romanesc (www.bucataras.ro, www.gustos.ro, www.culinar.ro si www.retetaculinare.ro) au intrat în portofoliul Data Management Center, divizie condusã de Mirel Mircea, din care face parte şi departamentul de sales online al Digital Antena TV Group. La fel www.cars.ro, un site premium de informaţie auto, a fost preluat în sistem “regie”, iar porţile rãmân deschise acestei idei şi pentru alte produse de nişã, cu conţinut curat.

De reţinut şi cã Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Remorci auto si piese de schimb la cel mai bun raport pret/calitate numai la Depozitulderemorci.ro!

Avatar

Published

on

Optiunile pe care le aveti atunci cand sunteti in cautarea unor remorci auto, sunt extrem de multe si variate fata de cum v-ati putea astepta. In functie de destinatia pe care vreti sa i-o atribuiti remorcii, puteti alege dintr-o gama vasta de produse, remorci de diverse tipuri pentru diverse intrebuintari.

Cel mai intalnit tip de remorca ce poate fi observata pe strazi, este acea remorca auto care are o masa maxima autorizata de incarcare de pana la 750 kg. Aceasta poate sa fie utilizata in orice fel de activitate, dupa bunul plac. Aceasta remorca este ideala atunci cand aveti de mutat, de exemplu, articole de mobilier sau bagaje, pentru ca exista si posibilitatea de a fi acoperita, deci in cazul in care ploua, bunurile dumneavoastra  vor putea ajunge la destinatie in stare perfecta.

Trebuie sa retineti faptul ca daca, impreuna cu incarcatura, nu depaseste greutatea de 750 de kilograme, nu este nevoie sa fie dotata cu sistem de franare. In cazul in care trece de aceasta greutate, este necesar sa aveti asigurat un sistem de franare. Exista de asemenea diverse prevederi legale de care trebuie sa tineti cont in momentul in care doriti sa atasati o remorca la un autoturism, prevederi legate de acea masa maxima autorizata, categoria de permis detinuta si asa mai departe.

Fiecare categorie de permis are mentionata la final tipul de remorca auto cu care aveti voie sa circulati asa ca, inainte de a pleca la drum, cel mai bine este sa va aruncati un ochi pe legislatia auto in vigoare.

Acest lucru este exprimat sub forma unui raport intre masa totala a ansamblului de vehicule  cu care se face transportul si masa totala maxima autorizata a remorcii. Spre exemplu la categoria B, ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu trebuie sa depaseasca 750 kg.

In cazul in care si dumneavoastra cautati o remorca 750 kg, Depozitulderemorci.ro va poate oferii cele mai bune solutii pentru nevoile dumneavoastra, atat remorci cu frana cat si fara, cu un ax sau doua, cu aripi din plastic sau metal, de diverse latimi, lungimi si inaltimi si asa mai departe.

O astfel de remorca auto de 750 kg, este mai mult decat ideala pentru persoanele fizice, mai concret pentru aceia dintre voi care sunt nevoiti sa transporte periodic diverse lucruri, fara a mai fi necesara apelarea la firmele de transport marfa, realizand in acelasi timp economii importante atat pe termen scurt, mediu cat si lung in special.

Principalele categorii de produse disponibile pe site-ul celor de la Depozitulderemorci.ro sunt urmatoarele:

  • Remorci auto
  • Piese remorci
  • Trolii manuale Al-Ko
  • Rampe
  • Bare tractiune Al-Ko
  • Osi (Axe) Al-Ko
  • Dispozitive inertiale de frana
  • Accesorii remorci

Toate acestea sunt produse de-o calitate superioara si disponibile la preturi avantajoase, avand posibilitatea dupa cum se poate observa, pe langa achitionarea unei remorci intregi, sa va achizitionati si diverse piese de schimb plus accesorii, numai bune pentru a va putea duce la bun sfarsit planurile.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0