Connect with us
 

Ieri seară, Ferma vedetelor a debutat cu alegerea primului duelist. Toți fermierii au ales un singur nume: Mircea. Votul decisiv al fermierului săptămânii, Marcel Toader, a mers tot către el: „Respect hotărârea populară din această fermă și atunci îl deleg pe Mircea la duel!”. 

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Ediția de ieri seară a fost urmărită de peste 1.8 milioane de telespectatori, la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:31. Cel mai urmărit minut al competiției, de la 20:59, a reunit peste 2.3 milioane de telespectatori. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Ferma vedetelor a fost lider de audiență, obținând 10.6 puncte de rating și 23.7% share, în timp ce postul de pe locul doi, Kanal D a înregistrat 6.1 puncte de rating și 13.8% share. Mai multe detalii, aici

Cum a decurs duelul?

Strategiile de luptă încep deja să se contureze. Marcel, Maria și AMI au format un trio greu de despărțit. Fetele au primit sfaturi valoroase de la Marcel despre cum să se mențină în formă și să se folosească de ce au în jur pentru a se antrena. Mâncarea este principalul motiv care iscă tensiuni în fermă, iar discuțiile pe acest subiect par că nu se mai termină niciodată.

Nea Rață a plecat la cules de ciuperci cu noul său prieten cipriot și, profitând de înălțime, i-a urmărit pe concurenți din vârf de munte cum încearcă să îndeplinescă sarcinile. Ajuns în fermă, Nea Rață le-a adus un ied frumos, o bancă de sport multifuncțională și un sac de box, însă nu a fost deloc impresionat când a verificat îndeplinirea sarcinilor. Țarcul pentru animale a lăsat de dorit. Concluzia fermierilor după vizita lui Nea Rață a fost simplă: nu e niciodată mulțumit!

Căldura se pare că s-a instalat și în fermă, iar Sorana a scos din traistă costumul de baie. „Woooow!!!” – au exclamat toți bărbații când au văzut-o muncind prin fermă în sutien. Gașca fermierilor veseli demonstrează, de fiecare dată, că printre sarcini, discuții și gătit au timp și de glume. Saveta a fost hotărâtă să aducă zâmbete pe chipurile colegilor și a recunoscut că duce lipsă de afecțiune, iar Octavian a tras lozul norocos: „Strunilă, hai să îmi faci un masaj!”.

Iulia Vântur a venit în fermă cu o misiune mai puțin plăcută: alegerea celui de-al doilea duelist. Voturile fermierilor au fost împărțite între Benny, Viorel, Paul și Octavian, însă Mircea a decis: „Alesul este Viorel! Suntem prieteni foarte buni, iar unul dintre noi va pleca cu fruntea sus, ori eu, ori el!”.

Acest moment a fost unul încărcat de emoție și a adus lacrimi în ochii lui Mircea, pentru că, timp de două săptămâni, a fost servitor și a trăit în condiții vitrege, însă omenia colegilor l-a impresionat. Ei au avut grijă să aibă mâncare de fiecare dată și să nu mănânce resturi, așa cum impune regulamentul: „Puteau să spună – „mănânci după noi”, iar acest după noi să însemne nimic!”.

După ce și-au făcut bagajele, cei doi dueliști s-au îndreptat către căsuțele izolate, însă nu înainte de a avea parte de o îmbrățișare de grup din partea colegilor. Ajunși acolo, ambii dueliști au primit vizita Iuliei și șansa de a telefona acasă, însă niciunul nu a profitat de ea.

Duelul a început cu un cântec compus special pentru Nea Rață, iar Iulia nu a rezistat tentației de a-l lua pe acesta la dans și a da startul duelului cu un vals. Nici cei doi dueliști nu au scăpat de dedicațiile speciale și au fost primiți cu un cântec care să îi motiveze în luptă.

Prima probă în care s-au duelat a fost cursa polonicelor. Cei doi au trebuit să mute apa colorată din găleți, cu ajutorul polonicelor, în două recipiente, mergând pe un traseu format din bârne. Cel care a reușit să umple primul sticla a fost Mircea.

Cea de-a doua probă, trage adversarul, le-a pus la încercare forța celor doi dueliști. Ei au trebuit să se tragă cu o funie peste linia marcată. La această probă, Viorel a demonstrat că este mai puternic și a reușit să egaleze scorul: 1-1.

Primul duel din Ferma vedetelor între bărbați a fost unul intens. La cea de-a treia probă, lămâia buclucașă, dueliștii au fost legați la ochi și au trebuit să își folosească celelalte simțuri pentru a alege lămâile dintr-un morman unde erau amestecate cu portocale și a le pune în coș. Cel care a reușit să găsească 7 lămâi a fost Mircea, câștigând astfel duelul împotriva lui Viorel la diferență de doar o lămâie.

Pentru Viorel experiența la Ferma vedetelor și faptul că și-a făcut prieteni noi a fost cel mai frumos premiu. El și-a făcut bagajul și a părăsit ferma, însă nu înainte de a duce la bun sfârșit cea mai importantă sarcină: scrierea scrisorii prin care numește următorul fermier al săptămânii.

Săptămâna viitoare, distracția continuă în Ferma vedetelor, iar acordeonul lui Octavian va da noi ritmuri pentru voia bună. Pe cine a ales Viorel fermierul săptămânii, dar și ce noi provocări le pregătește Nea Rață, rămâne de văzut, marți și miercuri, de la 20:30, numai la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENȚE. Prima semifinală Eurovision nu a facut faţă competiţiei! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

 

Duminică, 27 ianuarie, TVR 1 a difuzat prima semifinală a selecţiei naţionale ”Eurovision”, cu audiențe modeste, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd timeNationalUrban18-49 Urban
Film – WOLVERINEPro TV19:5722:141834955552
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D20:0023:061421556220
Film – CURSA MORTALAAntena 120:0021:59912461264
Film – 22 JUMP STREETPro TV22:1424:06874497350
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 121:0023:4429118827
Film – BATMAN & ROBINAntena 121:5924:3125616388

 

Pe intervalul de difuzare al semifinalei Eurovision PRO TV a fost pe primul loc cu filmele „Wolverine” şi „22 Jump Street” care au înregistrat audiențe foarte bune în toate targeturile de referință. KANAL D s-a clasat pe locul doi cu emisiunea concurs „EXATLON ROMANIA”. În target comercial, Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu filmele „Cursa mortala” şi „Batman & Robin” .

Topul posturilor TV românești în intervalul transmisiei „EUROVISION – SELECTIA NATIONALA” ieri 27 ianuarie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.67.61350.5
Kanal D16.77.21282.4
Antena 36.72.9517.6
Antena 16.72.9516.1
Romania TV6.62.9507.3
Prima TV6.12.6465.4
TVR 13.71.6281.6
Pro 23.41.5263.4
TVR 22.91.3222.4
Realitatea TV2.21.0171.3


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.17.6728.5
Kanal D12.45.2497.5
Antena 38.23.4328.9
Antena 16.82.8272.6
Romania TV6.62.8264.5
Prima TV5.32.2213.7
TVR 14.51.9183.0
Pro 23.31.4134.9
TVR 23.01.3121.8
Realitatea TV2.61.1105.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:00-23:44
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.310.7462.0
Kanal D12.24.5192.3
Antena 110.03.7158.3
Prima TV4.31.667.4
Pro 23.51.355.2
Romania TV3.41.253.1
Antena 33.01.147.9
TVR 22.61.041.1
DigiSport 22.10.832.8
Realitatea TV1.90.730.3
TVR 11.70.626.6
National TV1.40.522.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Bella Santiago câştigă finala celui de-al optulea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

 

Duminică, 23 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena 1 s-a clasat pe locul doi în audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
FILM – Albă ca zăpada şi războinicul vânătoriiPro TV19:5722:261685805443
X-FACTOR (VIII)Antena 119:5924:24947598259
FILM – Hoţul de cărţiPro TV22:2625:02844414255
OCHII DIN UMBRA (redifuzare)Kanal D21:5623:5246514662
FILM – Pilot înnăscutKanal D19:5621:5538014066
PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Albă ca zăpada şi războinicul vânătorii” şi „Hoţul de cărţi”. Pe locul trei  în target comercial s-a aflat Kanal D care a difuzat filmul „Pilot înnăscut” şi redifuzarea emisiunii „Ochi din umbră”.
Finala “X Factor” a fost urmărită în medie pe minut de aproape un milion (947.000) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 21:16, a adunat în faţa micilor ecrane 1.299.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.27.61351.0
Antena 112.85.4948.9
Romania TV6.12.6456.1
Antena 35.42.3403.5
Kanal D5.32.2390.7

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.26.8650.7
Antena 115.86.2598.3
Antena 36.82.7258.8
Romania TV6.22.5236.3
TVR 14.81.9183.2

PUBLICUL COMERCIAL 

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:24
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV26.78.6369.8
Antena 118.86.0259.7
Kanal D4.31.459.2
Prima TV3.91.354.3
Antena 32.90.940.0

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending