Connect with us

DIGITAL

Visa introduce cele mai noi modalităţi de plată la Jocurile Olimpice de la Rio 2016

Published

on

Foto Credit: VISA
 

Visa Inc. (NYSE: V) dezvoltă cel mai sofisticat sistem de tehnologii de plată la Rio 2016, cu ocazia aniversării a 30 de ani de când este partener oficial al Jocurilor Olimpice şi Paralimpice.

Compania care operează cea mai mare reţea de plăţi din lume va trimite la Rio cea mai numeroasă echipă Visa de atleţi din istoria Jocurilor Olimpice, din care fac parte şi sportivi refugiaţi care vor concura sub steagul olimpic.

 

Echipa Visa

Începând cu anul 2000, Visa a susţinut peste 300 de sportivi olimpici în cadrul programului “Echipa Visa”, oferind acestora echipamentele, resursele şi sprijinul de care au nevoie pentru a face performanţă. Anul acesta, la Rio 2016 participă cea mai numeroasă şi variată echipă Visa de până acum, formată din 60 de atleţi şi doi antrenori.

Echipa Visa include:
• 21 de ţări reprezentate, precum şi refugiaţii olimpici
• 25 de sporturi reprezentate

 

Sportivii refugiaţi

Incluziunea şi acceptarea sunt în centrul valorilor olimpice și, în semn de recunoaștere a acestor idealuri, Comitetul Internațional Olimpic a acordat șansa de a participa la competiţia de la Rio unui număr de zece sportivi refugiați. Visa îi sprijină, inclusiv prin parteneriatul încheiat cu doi antrenori, pe aceşti zece sportivi din Sudanul de Sud, Siria, Congo și Etiopia, care vor concura sub steagul olimpic la atletism, înot și judo.

”Curajul şi determinarea acestor sportivi refugiaţi sunt adevărate surse de inspirație. Fiecare dintre aceştia a depăşit situaţii critice pentru a lua parte la cea mai mare competiţie globală. Suntem mândri să lucrăm alături de Comitetul Olimpic Internaţional, pentru a fi parteneri și a-i sprijini pe aceşti sportivi“, a declarat Cătălin Creţu, director general România, Croaţia, Malta şi Slovenia, Visa Europe.

 

Tehnologii de plată inovatoare de tip wearable

Visa a dezvoltat cel mai modern sistem de plăţi din punct de vedere tehnologic utilizat vreodată la Jocurile Olimpice. Având la dispoziţie aproximativ 4.000 de terminale de plată cu tehnologia NFC, instalate în principalele locaţii de la Jocurile Olimpice, fanii şi sportivii pot beneficia de o serie de noi opţiuni pentru a plăti la Rio 2016, cum ar fi:

Inelul Visa care permite efectuarea de plăţi: toţi cei 60 de sportivi din echipa Visa de la Jocurile Olimpice vor primi noile dispozitive wearable care au încorporată tehnologia NFC și sunt securizate prin serviciul de tokenizare, una dintre cele mai recente inovaţii Visa care nu necesită conectarea la o sursă de energie electrică pentru a funcţiona.

Brăţara contactless Pulseira Bradesco: creată de Visa în colaborare cu banca braziliană Bradesco, brăţara este ajustabilă, rezistentă la apă şi la transpiraţie şi poate fi utilizată pentru plăți în locaţiile olimpice. Brăţările vor fi distribuite către 3.000 de fani selectaţi, angajaţi şi participanţi.

Ceasul Bellamy de la Swatch: Visa a încheiat un parteneriat cu Swatch pentru a crea primul ceas contactless disponibil consumatorilor din Brazilia. Acesta poate fi utilizat pentru plăți și achiziţionat în magazinele din parcul olimpic.

ceasul bellamy VISA

 

 

Ce fel de olimpic eşti?

Cu scopul de a introduce fanii în atmosfera Jocurilor Olimpice de la Rio 2016, Visa a lansat quiz-ul «Ce fel de olimpic eşti?» pentru a descoperi identitatea olimpică a jucătorului prin intermediul alegerilor, trăsăturilor de caracter şi al personalităţii. Quiz-ul este în prezent disponibil pe şase pieţe – Norvegia, Spania, Italia, Franţa, Bulgaria şi Polonia.

 

Clipul “Inima Olimpicului”

Visa a dezvoltat cu sprijinul Saatchi & Saatchi (Londra) un film scurt pentru a ilustra rolul vital pe care Visa îl joacă în industria plăţilor, similar cu inima atletului care pulsează la Jocurile Olimpice. Clipul îl are ca protagonist pe Ashley Bryant, sportivul medaliat cu argint la Jocurile Commonwealth de la Glasgow 2014, în timp ce se pregăteşte pentru olimpiada de la Rio, intercalând imagini cu antrenamentul foarte riguros pe care îl urmează şi inima care bate. Pe măsură ce Jocurile Olimpice se apropie şi entuziasmul mulţimii creşte, inima bate tot mai rapid. La fel ca inima atletului, Visa este mereu pregătită, oricând este nevoie.

Clipul este utilizat în cadrul diverselor campanii derulate pe TV sau în mediul digital, inclusiv în Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Danemarca, Franţa, Grecia, Islanda, Irlanda, Israel, Italia, Malta, Marea Britanie, Norvegia, Polonia, România, Slovenia, Slovacia, Spania şi Turcia. Clipul poate fi vizualizat aici.

bratara VISA

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Cum creezi o parolă puternică și sigură

Published

on

 

Siguranța pe internet este un subiect mai actual decât oricând. Probleme de securitate au avut în trecutul apropiat până și companii mari, globale, pe care le considerăm extrem de sigure pentru că reprezintă promotori ai tehnologiei de ultimă generație. În condițiile în care viața noastră personală și cea profesională sunt conectate la internet fie că vrem, fie că nu vrem, trebuie să ne preocupe extrem de mult gradul nostru de siguranță online.

 

Se spune că este mai simplu să acționezi cu prevenție decât să tratezi o problemă, iar acest lucru este valabil și pe internet. De fapt, dacă un cont al tău de email sau de pe o rețea de socializare este compromis, remedierea situație este foarte dificilă, chiar imposibilă, dacă nu folosești alte servicii de verificare și resetare a parolelor – alte conturi pe email sau număr de telefon mobil. În cazul conturilor de acces la websiteuri, servere, conturi de găzduire web, accesul în sine se poate reseta ușor, însă ceea ce trebuie să te ingrijoreze cel mai tare este faptul că date personale și profesionale pot ajunge la persoane cu intenții rele. Nici nu mai vorbim despre conturi de internet banking sau trading online, unde accesul unor persoane străine ți-ar putea cauza în mod direct pierderi de bani.

 

Tot mai multe servicii permit sau chiar te obligă să optezi pentru autentificare în mai mulți pași. Însă sistemul pe baze de parole este în continuare cel mai frecvent și este bine să creezi o parolă puternică și sigură. Cum se definește o astfel de parolă, ce înseamnă cu adevărat siguranța? O astfel de parolă este cea care are cel puțin 6 caractere, de preferat chiar de la 8 caractere în sus. În mod obligatoriu, trebuie să fie folosite atât litere mari și mici, cât și cifre și alte semne precum apostrog, punct, virgula, paranteze etc.

 

Dacă îți este greu să creezi o astfel de parolă, trebuie să știi că la o simplă căutare pe Google găsești website-uri ce îți pot genera astfel de parole la întâmplare. Utilizarea lor este gratuită în totalitate și poți chiar să alegi cum va fi construită parola, ce tipuri de elemente să includă, câte caractere să aibă. Parolele astfel oferite sunt generate random și trebuie salvate în siguranță (spre deosebire de un cod PIN, aceste parole sunt prea complicate să fie memorate). Ai grijă să salvezi parolele fără a avea în fișiere indicate toate datele de acces. De asemenea, nu ține toate parolele în același loc și evită să folosești aceeași parolă la mai multe conturi.

 

Ce parole trebuie evitate? În mod sigur trebuie să eviți parole banale precum “123456” sau “parola123” ori “password”. Nu folosi nici parole cu elemente dublate precum 1234 1234 sau cuvinte repetate. De asemenea, nu utiliza data de naștere, orașul în care locuiești sau în care te-ai născut, numele copiilor, pasiuni, vedete preferate sau alte date personale care pot fi accesate ușor sau intuite de cunoscuți ori pe baza unui comportament online predictibil. Evită cu totul cuvinte reale din dicționar și alege astfel de parole “complicate” unde literele, cifrele și simbolurile alternează fără un model logic.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: