Connect with us

DIGITAL

Visa introduce cele mai noi modalităţi de plată la Jocurile Olimpice de la Rio 2016

Published

on

Foto Credit: VISA
 

Visa Inc. (NYSE: V) dezvoltă cel mai sofisticat sistem de tehnologii de plată la Rio 2016, cu ocazia aniversării a 30 de ani de când este partener oficial al Jocurilor Olimpice şi Paralimpice.

Compania care operează cea mai mare reţea de plăţi din lume va trimite la Rio cea mai numeroasă echipă Visa de atleţi din istoria Jocurilor Olimpice, din care fac parte şi sportivi refugiaţi care vor concura sub steagul olimpic.

 

Echipa Visa

Începând cu anul 2000, Visa a susţinut peste 300 de sportivi olimpici în cadrul programului “Echipa Visa”, oferind acestora echipamentele, resursele şi sprijinul de care au nevoie pentru a face performanţă. Anul acesta, la Rio 2016 participă cea mai numeroasă şi variată echipă Visa de până acum, formată din 60 de atleţi şi doi antrenori.

Echipa Visa include:
• 21 de ţări reprezentate, precum şi refugiaţii olimpici
• 25 de sporturi reprezentate

 

Sportivii refugiaţi

Incluziunea şi acceptarea sunt în centrul valorilor olimpice și, în semn de recunoaștere a acestor idealuri, Comitetul Internațional Olimpic a acordat șansa de a participa la competiţia de la Rio unui număr de zece sportivi refugiați. Visa îi sprijină, inclusiv prin parteneriatul încheiat cu doi antrenori, pe aceşti zece sportivi din Sudanul de Sud, Siria, Congo și Etiopia, care vor concura sub steagul olimpic la atletism, înot și judo.

”Curajul şi determinarea acestor sportivi refugiaţi sunt adevărate surse de inspirație. Fiecare dintre aceştia a depăşit situaţii critice pentru a lua parte la cea mai mare competiţie globală. Suntem mândri să lucrăm alături de Comitetul Olimpic Internaţional, pentru a fi parteneri și a-i sprijini pe aceşti sportivi“, a declarat Cătălin Creţu, director general România, Croaţia, Malta şi Slovenia, Visa Europe.

 

Tehnologii de plată inovatoare de tip wearable

Visa a dezvoltat cel mai modern sistem de plăţi din punct de vedere tehnologic utilizat vreodată la Jocurile Olimpice. Având la dispoziţie aproximativ 4.000 de terminale de plată cu tehnologia NFC, instalate în principalele locaţii de la Jocurile Olimpice, fanii şi sportivii pot beneficia de o serie de noi opţiuni pentru a plăti la Rio 2016, cum ar fi:

Inelul Visa care permite efectuarea de plăţi: toţi cei 60 de sportivi din echipa Visa de la Jocurile Olimpice vor primi noile dispozitive wearable care au încorporată tehnologia NFC și sunt securizate prin serviciul de tokenizare, una dintre cele mai recente inovaţii Visa care nu necesită conectarea la o sursă de energie electrică pentru a funcţiona.

Brăţara contactless Pulseira Bradesco: creată de Visa în colaborare cu banca braziliană Bradesco, brăţara este ajustabilă, rezistentă la apă şi la transpiraţie şi poate fi utilizată pentru plăți în locaţiile olimpice. Brăţările vor fi distribuite către 3.000 de fani selectaţi, angajaţi şi participanţi.

Ceasul Bellamy de la Swatch: Visa a încheiat un parteneriat cu Swatch pentru a crea primul ceas contactless disponibil consumatorilor din Brazilia. Acesta poate fi utilizat pentru plăți și achiziţionat în magazinele din parcul olimpic.

ceasul bellamy VISA

 

 

Ce fel de olimpic eşti?

Cu scopul de a introduce fanii în atmosfera Jocurilor Olimpice de la Rio 2016, Visa a lansat quiz-ul «Ce fel de olimpic eşti?» pentru a descoperi identitatea olimpică a jucătorului prin intermediul alegerilor, trăsăturilor de caracter şi al personalităţii. Quiz-ul este în prezent disponibil pe şase pieţe – Norvegia, Spania, Italia, Franţa, Bulgaria şi Polonia.

 

Clipul “Inima Olimpicului”

Visa a dezvoltat cu sprijinul Saatchi & Saatchi (Londra) un film scurt pentru a ilustra rolul vital pe care Visa îl joacă în industria plăţilor, similar cu inima atletului care pulsează la Jocurile Olimpice. Clipul îl are ca protagonist pe Ashley Bryant, sportivul medaliat cu argint la Jocurile Commonwealth de la Glasgow 2014, în timp ce se pregăteşte pentru olimpiada de la Rio, intercalând imagini cu antrenamentul foarte riguros pe care îl urmează şi inima care bate. Pe măsură ce Jocurile Olimpice se apropie şi entuziasmul mulţimii creşte, inima bate tot mai rapid. La fel ca inima atletului, Visa este mereu pregătită, oricând este nevoie.

Clipul este utilizat în cadrul diverselor campanii derulate pe TV sau în mediul digital, inclusiv în Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Danemarca, Franţa, Grecia, Islanda, Irlanda, Israel, Italia, Malta, Marea Britanie, Norvegia, Polonia, România, Slovenia, Slovacia, Spania şi Turcia. Clipul poate fi vizualizat aici.

bratara VISA

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: