Connect with us

Emisiuni

Visele unor copii exceptionali s-au implinit cu ajutorul emisiunii “Castiga Romania”

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR
  • Cu premiile câştigate în ediţiile speciale ale concursului de cultură-generală, difuzat de TVR 2, 15 copii din satele izolate de munte vor merge pentru prima dată la mare.

  • În luna septembrie, trei elevi olimpici vor duce mesajul lor la Parlamentul European de la Bruxelles.

Vă mai amintiţi de copiii din satele izolate de munte care nu au văzut niciodată marea? Pentru ei, în ediţia specială de 1 mai „Câştigă România!”, din acest an, Emilia Popescu, Marius Florea Vizante şi Paul Ipate au devenit concurenți şi au răspuns întrebărilor dificile de cultură generală, pregătite de gazda Virgil Ianţu.

Sumele obţinute au mers către copii, iar în luna august, 15 dintre aceştia vor petrece 7 zile, în prima lor vacanţă pe litoral. 8 fete şi 7 băieţi, cu vârste cuprinse între 9 şi 14 ani, locuitori ai satelor din aria parcurilor naţionale şi naturale vor merge la Sf.Gheorghe, locul unde Dunărea se varsă-n mare.

„Să fii copil şi să nu vezi marea, poate fi o absurditate pentru mulţi orăşeni. Pentru tinerii de la ţară însă, vacanţa arată altfel: ei muncesc în gospodărie cot la cot cu părinţii, stau la stână cu animalele, culeg şi îngrijesc legumele, merg uneori ore întregi pe jos dintr-un sat în altul. Sunt copii buni, ascultători, care păstrează tradiţiile şi meşteşugurile pe care le învaţă de la părinţii lor”, a spus Diana Pascal, producătorul emisiunii.

Cei 15 copii care locuiesc în Parcul Natural Apuseni, Parcul Naţional Domogled Valea Cernei, Vânători-Neamţ şi Parcul Natural Grădiştea Muncelului Cioclovina – au fost selectaţi în urma colaborării cu Asociaţia Administratorilor de Arii Naturale Protejate. Instituţia, care lucrează direct cu şcolile şi copiii din satele izolate, a organizat un concurs de eseuri despre România şi i-a selecţionat pe cei mai talentaţi dintre ei. Aceştia au mărturisit că aşteaptă cu emoţie să vadă marea, dar şi să îl întâlnească pe Virgil Ianţu, prezentatorul fiind preferatul lor. „Sunt plăcut impresionat de faptul că dificultățile pe care le întâmpină acești copii nu îi opreşte să-și dorească să înveţe şi să afle mai multe despre ţara în care trăiesc. Mă bucur că printre programele lor preferate de televiziune se regăseşte <Câştigă România!> şi sunt convins că tot ceea ce vor învăţa de la noi le va fi de folos atât la şcoală, cât şi în viaţă”, a spus Virgil Ianţu.

„Câştigă România!” împlineşte şi visul a trei elevi olimpici care, în luna septembrie, vor pleca într-o excursie de trei zile la Parlamentul European de la Bruxelles.

De Ziua Europei, pe 9 mai, pentru elevii eminenţi au concurat, într-o ediţie specială a concursului de cultură generală de la TVR 2, scrimera Ana-Maria Brânză, actriţa Diana Cavallioti şi muzicianul Zoli Toth.

Excursia olimpicilor la Parlamentul European va fi organizată cu ajutorul Ministerului Afacerilor Externe şi cu sprijinul oficialilor români aflaţi în misiune la Bruxelles. Elevii vor avea ocazia să afle cum funcţionează Parlamentul European şi să facă cunoştinţă cu o reprezentanţii României.

Vestea a fost primita cu emoţie şi bucurie, mai ales ca Ministerul Învăţământului, care a ajutat echipa „Câştigă România!” să facă selecţia, a primit din partea profesorilor zeci de CV-uri.

„Mesajul copiilor este de-a dreptul un angajament. Rezultatele lor la învăţătură şi dedicarea cu care muncesc deja în diverse proiecte sunt o garanţie că viitorul se va sprijini pe oameni bine pregătiţi şi bine intenţionaţi. Olimpicii îşi doresc o Românie care să stea cu fruntea sus printre celelalte ţări europene şi sunt pregătiţi să munceasca pentru asta”, a adăugat Diana Pascal, producător „Câştigă România!”.

Cele două grupuri de copii vor fi însoţite de câte o echipă TVR cu ajutorul căreia, telespectatorii vor putea urmări, în această toamnă, imagini cu cele mai emoţionante experienţe trăite de aceştia în aventura lor alături de „Câştigă România”.

Comentarii

Emisiuni

FOTO: Cine sunt primii concurenți care intră în Ferma?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

16 concurenți au acceptat una dintre cele mai dificile experiențe prin care o persoană poate trece! Direct de pe scenă, podiumurile de modă sau pista de raliuri au acceptat provocarea. Cine va reuși să ajungă până la final, vom vedea, însă până la acel moment, este vremea să îi cunoaștem pe competitori.

 

Anna Lesko, Octavian Ciovică, Alina Pușcău și Cezar Ouatu sunt pregătiți să își demonstreze puterea!  

 

Anna Lesko: ”Este o foarte mare provocare din extrem de multe puncte de vedere. Știu deja că cel mai mult îmi va lipsi fiul meu, Adam, nici nu este nevoie să mă mai gândesc, dar voi face tot posibilul să nu arăt acest lucru în fermă!”

 

În general își dorește ca melodiile ei să fie cât mai sus în topuri, dar acum își va folosi experiența pentru a ajunge cât mai sus în clasamentul din Ferma. Anna își amintește vacanțele petrecute în curtea bunicilor, la țară, unde a învățat să gătească și să coasă, și își exprimă creativitatea prin picturi extraordinare. Deși multă lume ar fi văzut-o în fruntea echipei urbane, este decisă să fie cea mai puternică săteancă din echipa ei.

 

Direct de pe podiumurile internaționale, Alina Pușcău, prima orășeancă anunțată, a impresionat pe toată lumea cu o carieră în care a dovedit că poate îmbina moda cu muzica și actoria. La doar 16 ani câștiga unul dintre cele mai importante concursuri de modă existente și primea din partea lui Jean Paul Gaultier un compliment pe care nu-l va uita niciodată: că este atât de frumoasă, că nu ar putea pierde. În Fermă, vrea să le arate tuturor că nu o recomandă doar frumusețea, ci toate aptitudinile pe care le-a dezvoltat de-a lungul anilor.

 

Alina Pușcău: ”Pentru mine provocarea Ferma înseamnă ‘back to basics’, reîntregirea cu natura și reaprecierea lucrurilor simple. Abia aștept să îi cunosc pe cei alături de care mă voi îmbarca în această aventură.”

Mânat de adrenalină, Octavian Ciovică, cunoscutul pilot de raliuri a fost mereu în fruntea clasamentelor. Ambițios și muncitor, își dorește mereu să ducă lucrurile la următorul nivel. Planurile lui pentru acest an sunt clare: să câștige Ferma, ca sătean, și să își obțină certificatul de pilot de linie.

 

Octavian Ciovică: ”Toată viața mea am umblat după provocări și nu după unele minuscule. Așa că iată motivul pentru care am venit la acest reality show. Totul depinde de tine, nu există alt factor care să-ți influențeze plecarea din Ferma.”

 

 

Cezar Ouatu: ”Provocarea a fost acceptată din start, încă de când am primit telefonul. Este o ocazie senzațională să redevin cum eram odată, la începuturile mele, mai spartan, detașat de tot ce înseamnă tehnologie și să revin la origini.”

Bine cunoscutul contratenor local și internațional și-a început cariera la 19 ani, după ce a studiat toată copilăria pentru a fi un celebru pianist. Cel de-al doilea orășean prezentat a aflat despre cât de dure sunt provocările fermei de la prietenii lui și este decis să fie cel mai puternic competitor pentru a ajunge cât mai departe.

Dacă se vor descurca în competiție, așa cum speră, sau dacă primele provocări vor fi mai intense decât se așteaptă, vom afla în următorul sezon Ferma.

 

Ferma. Orășeni versus săteni

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Primul sezon „Facem Level” a strâns 1.3 milioane de vizulizări pe platforma protvplus.ro

Avatar

Published

on

            În plină pandemie, protvplus.ro a lansat Facem Level, o emisiune online cu și despre gaming ! Jucători amatori (și nu numai) au avut ocazia să afle diverse tips and tricks de la unii dintre cei mai cunoscuți gameri de pe piața românească, iar Alex Kollo a fost cel care le-a aflat diversele secrete din domeniu.

 

Primul sezon al emisiunii online Facem Level a adunat aproximativ 1.3 milioane de vizualizări ! În cele 13 episoade, Alex Kollo și invitații săi au trecut prin jocuri deja consacrate, dar și proaspăt lansate, printre care se numără Fortnite, Grand Theft Auto, Call Of Duty Mobile, Mortal Combat, Valorant și multe altele.

 

Cine a urmărit primul sezon Facem Level ? Chiar dacă pentru unii poate fi o surpriză, gaming-ul este un domeniu interesant atât pentru bărbați, cât și pentru femei: la Facem Level s-au uitat 49.7% femei și 50.3% bărbați, cu vârste cuprinse între 18 și 64 de ani, iar categoria de vârstă care a fost cea mai interesată de emisiune, a fost cuprinsă între 25 și 34 de ani.

„Având în vedere pasul alert în care evoluează această industrie, eu consider că „Gaming Content” este un trend care nu va muri niciodată, iar creatorii de video tind să se asocieze din ce în ce mai mult cu jocuri video pentru a atrage un public tânăr. Întotdeauna m-au incitat numele mari din afară care începeau să abordeze idei de genul și mă întrebam oare când nume mari din mainstream-ul românesc vor începe să experimenteze astfel de tipuri de conținut, pe canalele lor video. Ideea de „Gaming Show” a fost primită cu mare căldură de la primele strigări, totul era să ne dăm seama: „Cum, când?”. Fiind un tip de conținut care se poate realiza de acasă, perioada carantinei a prezentat un moment oportun de a începe acest proiect, invitând cei mai renumiți gameri de pe YouTube-ul românesc pentru un interviu și o demonstrație a jocurilor lor preferate. Vă invit să urmăriți primul sezon din Facem Level integral pe PRO TV PLUS, să descoperiți ce se mai joacă tinerii în ziua de azi și să aflați cum mulți dintre acești creatori de conținut au reușit să obţină succesul în acest departament pe YouTube.”, spune Alex Kollo (@AKollo), prezentatorul emisiunii online.

 

Toate episoadele emisiunii Facem Level sunt disponibile integral pe protvplus.ro

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Duminică la „Asta-i România !” vizităm Mamaia – polul consacrat al României cu bani

Avatar

Published

on

            Duminică, de la ora 14:30, emisiunea „Asta-i România!” face o incursiune pe litoralul românesc, mai exact în staţiunea Mamaia. Vom afla cum se prezintă aceasta în plin sezon estival şi în plină pandemie.

 

Fără Maldive sau Bali, fără avioane personale, dar cu dorinţa de distracţie, tinerii milionari ai României au ales să îşi petreacă vara pe litoralul românesc, în Mamaia, din cauza pandemiei care a cuprins întreaga lume. Aşa a ajuns staţiunea de pe litoralul românesc, locul care rivalizează oricând cu Riviera franceză sau spaniolă, şi în care sumele cheltuite de lumea înstărită, într-un sejur, rivalizează cu PIB-ul unei ţări africane.

 

 

Mulţi dintre turiştii români aflaţi acum pe litoralul românesc, ar fi fost, cu siguranţă, în alt colţ de lume, dar forţaţi de pandemie, s-au văzut nevoiţi să vină la Mamaia, staţiunea extremelor, unde au parte de tot răsfăţul. După modelul petrecerilor din Ibiza, turiştii puşi pe distracţie, aleg party-urile organizate în larg, pe un iaht special închiriat, doar pentru ei. Astfel de petreceri nu sunt pentru toată lumea, clienţii sunt cu pretenţii şi bani, iar o astfel de aventură în larg, costă în jur de 300 de lei, costuri în care nu este inclusă băutura, iar atmosfera petrecăreţilor este asigurată de un DJ.

Când distracţia e maximă, nimeni numai ţine cont de bani. În club, doar bacşişul la nota de plată este cât salariul minim pe economie. Tinerii milionari ai României par însă că au de unde să scoată banii. Consumaţia minimă într-unul dintre cele mai căutate localuri de gen este de 1500 de lei. Unii s-ar speria şi la o simplă răsfoire a meniului, cea mai ieftină sticlă de şampanie costă 11.000 de lei, iar cea mai scumpă depăşeşte 120.000 de lei.

 

 

Ce spun patronii teraselor, plajelor şi cluburilor de la malul Mării Negre, despre cum decurge acest sezon estival, aflaţi duminică, de la ora 14:30, într-o nouă ediţie „Asta-i România !”, prezentată de Mihai Ghiţă, la Kanal D.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0