Connect with us

Digital

“Vitrina cu idei” – o nouă campanie semnată Foodwise Marketing pentru brandul Edenia

Published

on

Foodwise Marketing a lansat campania “Vitrina cu idei” pentru brandul Edenia, cel mai bine vândut brand în categoriile de legume congelate şi de semipreparate de carne pane congelate în România. Campania a debutat în luna octombrie şi se va termina în luna februarie 2016.

Foodwise Marketing îşi propune ca prin campania integrată “Vitrina cu idei”, comunicată atât în mediul offline (in-store), cât şi online (prin social media şi printr-o campanie dedicata bloggerilor de food), să provoace consumatorii să descopere beneficiile produselor şi nenumăratele idei de reţete pe care ei înşişi le pot pregăti, de la felul principal, până la desert.

“În campania <Vitrina cu idei> ne-am propus să răspundem întrebării cotidiene <Eu ce gătesc azi?> cu o soluţie pragmatică, adică ceva gustos, nutritiv şi realizabil fără bătăi de cap. Vitrina cu idei Edenia îți dă suficiente opțiuni cât să nu te plictisești şi am arătat acest lucru în toate canalele de comunicare pe care le-am integrat”, Cătălin-Ştefan Neculai (Copywriter).

Campania a pornit de la punctul de vânzare, unde consumatorii primesc sugestii de preparare a produselor Edenia prin vizualurile reprezentative cu care sunt decorate vitrinele. Astfel, vitrinele Edenia pe care le găsim în magazine au devenit mai mult decât simple frigidere cu produse şi preparate congelate, acestea au fost transformate într-o adevarată sursa de inspiraţie culinară.

Mai mult decât atat, vitrinele Edenia îi orientează pe oameni spre platforma online, www.vitrinacuidei.ro, pentru a le oferi idei care răspund întrebarii: “Eu ce gătesc azi?”. Platforma se află într-o permanentă dezvoltare,  consumatorii având de ales dintr-o şi mai mare varietate de reţete.

Campania este susţinută în online şi de bloggeri, lideri de opinie din blogosfera culinară, care relaţionează cu valorile brandului şi care sunt informaţi asupra produselor congelate. Bloggerii care îi vor întreba pe cititori “De ce ţi-e poftă azi?” sunt Mazilique, Reţete ca la mama, Savori urbane, Edith’s Kitchen şi Jamila Cuisine.

Mazilique a dat startul campaniei din online pe 30 octombrie, iar ea va fi încheiată de Savori urbane pe 13 februarie. De asemenea, atât retetele lor, cât şi reţetele altor bloggeri culinari vor contribui la dezvoltarea platformei online, www.vitrinacuidei.ro. Preparatele lor vor putea fi descoperite şi aici, într-o secţiune special dedicată invitaţilor.

“Vitrina cu idei este, pentru noi toţi, o sursă de inspiraţie uşor de accesat prin care putem da frâu liber imaginaţiei în bucătărie. Fiind un brand versatil cu portofoliul cel mai diversificat din categorie, cu Edenia poţi găti zilnic, şi în orice moment al zilei, mâncare gustoasă, specială, dar şi nutritivă. Produsele şi semipreparatele Edenia ajung la tine în farfurie direct de la origine, procesul de congelare ajutând la păstrarea vitaminelor şi mineralelor acestora.”, Valentina Petrea (Senior Brand Manager Edenia).

Echipa Edenia: Ana Ocnaru (Communication Manager), Valentina Petrea (Senior Brand Manager Edenia).

Echipa Foodwise Marketing care a lucrat la proiect: Marilena Istratescu (Managing Partner), Raluca Neagu (Anghel) (Account Manager), Alina Gal (Account Executive), Cristina Diaconescu (Creative Partner), Andrei Bunciu (Senior Art Director), Cătălin-Ştefan Neculai (Copywriter), Alexandru Mihăilescu (Graphic Designer), Geanina Anghel (Graphic Designer), Cosmin Pîrlitu (Web Developer), Gabriela Bumb (PR&Social Media Executive).

Facebook Comments Box
Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending