Digital
“Vitrina cu idei” – o nouă campanie semnată Foodwise Marketing pentru brandul Edenia

Foodwise Marketing a lansat campania “Vitrina cu idei” pentru brandul Edenia, cel mai bine vândut brand în categoriile de legume congelate şi de semipreparate de carne pane congelate în România. Campania a debutat în luna octombrie şi se va termina în luna februarie 2016.
Foodwise Marketing îşi propune ca prin campania integrată “Vitrina cu idei”, comunicată atât în mediul offline (in-store), cât şi online (prin social media şi printr-o campanie dedicata bloggerilor de food), să provoace consumatorii să descopere beneficiile produselor şi nenumăratele idei de reţete pe care ei înşişi le pot pregăti, de la felul principal, până la desert.
“În campania <Vitrina cu idei> ne-am propus să răspundem întrebării cotidiene <Eu ce gătesc azi?> cu o soluţie pragmatică, adică ceva gustos, nutritiv şi realizabil fără bătăi de cap. Vitrina cu idei Edenia îți dă suficiente opțiuni cât să nu te plictisești şi am arătat acest lucru în toate canalele de comunicare pe care le-am integrat”, Cătălin-Ştefan Neculai (Copywriter).
Campania a pornit de la punctul de vânzare, unde consumatorii primesc sugestii de preparare a produselor Edenia prin vizualurile reprezentative cu care sunt decorate vitrinele. Astfel, vitrinele Edenia pe care le găsim în magazine au devenit mai mult decât simple frigidere cu produse şi preparate congelate, acestea au fost transformate într-o adevarată sursa de inspiraţie culinară.
Mai mult decât atat, vitrinele Edenia îi orientează pe oameni spre platforma online, www.vitrinacuidei.ro, pentru a le oferi idei care răspund întrebarii: “Eu ce gătesc azi?”. Platforma se află într-o permanentă dezvoltare, consumatorii având de ales dintr-o şi mai mare varietate de reţete.
Campania este susţinută în online şi de bloggeri, lideri de opinie din blogosfera culinară, care relaţionează cu valorile brandului şi care sunt informaţi asupra produselor congelate. Bloggerii care îi vor întreba pe cititori “De ce ţi-e poftă azi?” sunt Mazilique, Reţete ca la mama, Savori urbane, Edith’s Kitchen şi Jamila Cuisine.
Mazilique a dat startul campaniei din online pe 30 octombrie, iar ea va fi încheiată de Savori urbane pe 13 februarie. De asemenea, atât retetele lor, cât şi reţetele altor bloggeri culinari vor contribui la dezvoltarea platformei online, www.vitrinacuidei.ro. Preparatele lor vor putea fi descoperite şi aici, într-o secţiune special dedicată invitaţilor.
“Vitrina cu idei este, pentru noi toţi, o sursă de inspiraţie uşor de accesat prin care putem da frâu liber imaginaţiei în bucătărie. Fiind un brand versatil cu portofoliul cel mai diversificat din categorie, cu Edenia poţi găti zilnic, şi în orice moment al zilei, mâncare gustoasă, specială, dar şi nutritivă. Produsele şi semipreparatele Edenia ajung la tine în farfurie direct de la origine, procesul de congelare ajutând la păstrarea vitaminelor şi mineralelor acestora.”, Valentina Petrea (Senior Brand Manager Edenia).
Echipa Edenia: Ana Ocnaru (Communication Manager), Valentina Petrea (Senior Brand Manager Edenia).
Echipa Foodwise Marketing care a lucrat la proiect: Marilena Istratescu (Managing Partner), Raluca Neagu (Anghel) (Account Manager), Alina Gal (Account Executive), Cristina Diaconescu (Creative Partner), Andrei Bunciu (Senior Art Director), Cătălin-Ştefan Neculai (Copywriter), Alexandru Mihăilescu (Graphic Designer), Geanina Anghel (Graphic Designer), Cosmin Pîrlitu (Web Developer), Gabriela Bumb (PR&Social Media Executive).
- ADVERTORIALE2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO ADAPTATE BUGETULUI TĂU!
- Vedete2 săptămâni ago
Nu se mai ascund! Denise Rifai impreună cu un bărbat celebru pe litoral
- Monden3 săptămâni ago
Fosta prezentatoare TV, Mona Nicoloci scoate la iveală informații despre rivalitatea cu Andreea Esca
- Reality Show2 săptămâni ago
Cutremur la ANTENA 1! Şoc imens la Mireasa! Celebrul post de televiziune în mijlocul unui scandal de zile mari
- Horoscop2 săptămâni ago
Cele 4 zodii care primesc puteri nebănuite de la echinocțiul de toamnă. Renasc din propria cenușă
- Horoscop2 săptămâni ago
Singurele zodii pentru care se schimbă totul până la finalul lunii septembrie. Vești bune pentru Berbeci, Lei și Fecioare
- Vedete2 săptămâni ago
Vedeta Neatza de la Antena 1, la un pas de moarte după un accident cumplit! Teo Trandafir a intervenit imediat
- Emisiuni2 săptămâni ago
Incredibil emisiunea Starea Nației prezentată de Dragoș Pătraru revine intr-un alt mod!
- Reality Showo săptămână ago
Ce a decis ANTENA 1 cu privire la reality-show-ul pe care îl aşteaptă toată țara
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 11 – 17 septembrie 2023
- Horoscop2 săptămâni ago
Zodiile protejate de Dumnezeu la început de octombrie 2023. Le va merge bine pe toate planurile
- TV Divertisment Show3 săptămâni ago
KANALD dă lovitura de grație ANTENEI 1 şi PRO TV-ului! Duelul audiențelor va fi crâncen! CREIERELE vs VIDEOCHATISTELE! “Parteneriatul nostru cu publicul isteț de televiziune continuă!”
- Vedete5 zile ago
Drama care l-a marcat pe Andrei Ștefănescu. Artistul a fost trădat de oamenii în care avea cea mai mare încredere: „Chinuitor”
- Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 18 – 24 septembrie 2023
- Vedete2 săptămâni ago
Cum a reacționat Gina Pistol după ce a văzut-o pe Irina Fodor în locul ei la Chefi la Cuțite?
- Horoscop2 săptămâni ago
Cele trei zodii care atrag norocul ca un magnet până pe 15 septembrie. Sunt protejate de astre și orice își doresc devine realitate