Connect with us

AUDIENȚE TV

“Vocea Romaniei” – lider detasat de audienta la debutul celui de-al doilea sezon (vezi cifre)

Avatar

Published

on

Inca de la prima editie a celui de-al doilea sezon, “Vocea Romaniei” s-a instalat in pozitia de lider absolut! Conform Kantar Media, show-ul de la ProTV a obtinut la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste curprinse intre 18 si 49 de ani o audienta medie de 12.7 puncte de rating si o cota de piata de 26.7 procente, de doua ori mai mult decat cel de-al doilea clasat, Kanal D, cu 5.8 puncte de rating si 12.2% cota de piata. Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu 5.3 puncte de rating si o cota de piata de 11.1%. Peste 2 milioane si jumatate de telespectatori  la nivelul intregii populatii au fost cu ochii pe concurentii de la “Vocea Romaniei” in minutul de aur, 21:55. La nivelul publicului commercial din mediul urban, in minutul de aur 21:53, ProTV a obtinut un rating de 17.9 puncte de rating si o cota de piata de 35.3%.

                     Prima editie a super show-ului “Vocea Romaniei” de la ProTV a inceput in forta! Scaunele antrenorilor au fost intoarse de vocile puternice, expresive si emotionante ale concurentilor de pe scena! Echipele au inceput sa se contureze, iar competitia se anunta a fi una apriga!

Dupa prima editie, Horia Brenciu are deja 3 concurenti, Loredana tot 3, Smiley si-a ocupat 2 locuri in echipa sa, iar Marius Moga tot doua. Primul care a apasat butonul in acest al doilea sezon a fost Horia Brenciu. Izabela Simion, o tanara de 21 de ani din Targoviste, a fost cea care l-a determinat sa se intoarca. “Je t’aime” i-a spus aceasta la sfarsitul melodiei, iar momentul s-a incheiat cu un dans intre cei doi. Horia a adus-o in echipa lui si pe Maria Cojocaru, tanara din Sibiu care a intors toate cele patru scaune la doar cateva momente dupa ce a inceput sa cante. Pentru a o convinge, antrenorul a mers pana-n panzele albe. Pentru ca Maria a ales sa cante desculta, Horia nu a ezitat sa ramana si el in picioarele goale pe scena, plimbandu-se dintr-o parte in alta si enumerand motivele pentru care ar trebui sa fie ales. A treia concurenta din echipa lui Brenciu a fost tot o Marie!Maria Alexievici din Alba Iulia, care a resuit sa starneasca hohote de ras atunci cand a spus ca “O sa-l aleg pe Nenea Brenciu!”.

Loredana a castigat batalia pentru Ciprian Teodorescu, arhitectul din Iasi care a reusit sa intoarca toate cele patru scaune. “Imi place sa merg dupa ce mi se arata prima oara”, a spus el in momentul in care a ales-o. Stefan Gheorghiu, barbatul cu voce de negru, a fost si el adjudecat de diva blonda, alaturi de Maria Corbu, din Bucuresti, fata care a intors scaunul Loredanei cu atitudinea vocii sale.

Smiley ii are in echipa pe Matei Sorescu, tanarul din Timisoara care isi doreste cu orice pret o cariera in muzica, acesta nefiind la prima lui incercare de a se lansa in aceasta industrie, sip e George Liliac, explozia de energie de pe scena de la “Vocea Romaniei”.

Marius Moga a fost si el destul de pretentios in prima editie a celui de-al doilea sezon, aducand in echipa sad oar 2 concurenti: Dorin Ochenatu si Maria Cismaru, tanara de 17 ani care a ridicat juriul in picioare pe scaune!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UuxCDJDE8f0[/youtube]

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0