Connect with us

BAZAR

Vodafone continuă campania de gamification pentru utilizatorii din România, indiferent de rețeaua mobilă

Redactia Radar de Media

Published

on

Vodafone România lansează o nouă campanie în cadrul aplicației My Vodafone care oferă utilizatorilor, în premieră, posibilitatea de a dona către patru cauze sociale susținute de Fundația Vodafone România. În cadrul aplicației, pentru fiecare categorie de premii, utilizatorii vor primi cartonașe joker care le oferă posibilitatea de a dona 1 euro către una dintre cauze: extinderea secției de nou-născuți de la spitalul Marie Curie, programele Investiție în mediul rural – „Dinți sănătoși” și „Transport în mediul rural”, precum și Școala din valiză.

În această campanie unică, clienții Vodafone vor câștiga premii importante, iar sute de copii beneficiari ai programelor derulate de Fundația Vodafone România vor primi bunuri care le vor îmbunătăți calitatea vieții.

Utilizatorii My Vodafone au posibilitatea de a câștiga două Ford Puma, în timp ce Ford va dona un microbuz pentru transportul școlarilor de la Școala Gimnazială nr. 4 din Turnu Măgurele, județul Teleorman. În plus, clienții vor câștiga 500 de periuțe electrice Philips Sonicare Protective Clean 4500, în timp ce, la finalul campaniei, Philips va dona 500 de periuțe identice pentru copiii înscriți în cele 12 centre școală după școală din programul național Investiție în Mediul Rural.

La fel ca și în campaniile precedente, utilizatorii au oportunitatea de a câștiga smartphone-uri, mai precis 120 de Samsung Galaxy A80. Vodafone va dona 120 de tablete Vodafone Smart Tab N8 pentru programul național Școala din Valiză.

Pe lângă toate acestea, campania include 5 premii a câte 10.000 de euro oferite de MasterCard și 50 de premii a câte 1.000 de euro oferite de Vodafone.

Fiecare dintre cele patru cauze ale Fundației are dedicată o colecție de cartonașe cu benzi desenate care prezintă o poveste referitoare la proiectul respectiv. Mai multe informații despre cauzele desfășurate și susținute de Fundația Vodafone România sunt disponibile pe https://fundatia-vodafone.ro/.

Noua campanie este promovată sub sloganul „Premiile tale fac fapte bune” și se desfășoară între 4 decembrie 2019 și 4 martie 2020. Mai multe detalii despre mecanismul jocului și despre premii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/mysterybox.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 septembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.

Fundaţia Vodafone România este o organizaţie neguvernamentală românească, cu statut caritabil, distinctă şi independentă de operaţiunile comerciale ale companiei, înfiinţată în 1998. În cei peste 20 de ani de activitate, Fundaţia Vodafone România a finanţat 1.132 de programe derulate de 730 de ONG-uri din întreaga țară, în domeniile sănătăţii, educaţiei, serviciilor sociale. Proiectele au avut aproape 3 milioane de beneficiari – copii, tineri, vârstnici, persoane defavorizate fizic, social sau economic. Până în prezent, Fundaţia Vodafone România a investit 30 de milioane de euro în proiecte desfăşurate de organizaţiile non-profit partenere. Mai multe detalii despre programele fundaţiei sunt disponibile pe www.fundatia-vodafone.rohttp://jurnaldebine.fundatiavodafone.ro/ și www.facebook.com/fundatiavodafone.

Citește: „MOLDOVENII, KANAL D: Ce se intampla cand primarul si preotul sunt in cardasie?”.

Foto: PR

Comentarii

Muzica

Gerry de la Bedda Band, cover dupa piesa Liceenii! Ascult-o aici!

Avatar

Published

on

In timpul izolării nu trebuie sa uitam de prieteni, familie! Așteptăm sa treacă criza aceasta și sa ne revedem cu toții, sa nu uitam ca doar împreuna putem trece peste orice și putem face cele mai frumoase lucruri!

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Smiley si Cabron lanseaza „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa despre eroii de ieri, de azi si de maine

Avatar

Published

on

Smiley lanseaza alaturi de Cabron „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa apasatoare despre eroii de azi, condamnati sa fie muritorii de maine. Lansata acum, insa compusa cu cateva luni bune in urma, piesa „Cine-i salveaza pe eroi?” este o invitatie din partea lui Smiley la respect si dragoste neconditionata:

 

„Este cel mai bun moment ca oamenii sa devina constienti ca sunt interconectati, ca actiunea fiecaruia conteaza si determina binele sau raul celorlalti. Oamenii trebuie sa respecte, sa iubeasca, sa daruiasca, sa ajute fara a astepta ceva in schimb, pentru ca fiecare in viata lui, in diverse etape, este, pe rand, muritor si erou pentru cei din jur.”, considera Smiley care face si un indemn la introspectie odata cu aceasta lansare. „Imi doresc ca fiecare om care asculta aceasta piesa sa fie atent la versuri si sa-si creeze propria imagine, colorata sau gri, despre eroii din viata lui sau despre eroul care este el in vietile celor din jur. Este un exercitiu foarte bun de sinceritate, de constiinta, de realitate, de respect.”, adauga Smiley.

 

“Piesa este nu doar un omagiu adus oamenilor care mișcă pentru noi în momentele astea în care majoritatea sta în case, este pentru toti oamenii care au făcut ceva important pentru cineva în locul potrivit, la momentul potrivit. Ca ai salvat o viata, ca ai salvat chiria pe o luna a unui prieten, ca ai făcut un cântec sau un vers care a mișcat oameni atunci când aveau nevoie, ca ai apărut cu o gluma buna atunci când omul de lângă tine era “la pământ” sau ca ai grija de familia ta indiferent de vremuri, ei bine, Eroule, piesa asta este pentru tine! Poate nu toată lumea îți mulțumește, dar oamenii da.”, adauga Cabron, artistul care canta alaturi de Smiley piesa „Cine-i salveaza pe eroi?”.

 

Inspirat de conditia efemera a eroului, Smiley canta neputinta si singuratatea acestuia atunci cand el redevine om si isi arata slabiciunile si vulnerabilitatea: „Eroii raman eroi indiferent de vremuri si trebuie aplaudati cand sunt sus, dar si cand sunt obositi, coplesiti de neputinta sau nu mai pot darui ceea ce puteau ieri.”, spune Smiley care considera ca singurul antidot pentru teama in care traiesc oamenii acum este dragostea de viata si de cei din jur.

 

Produsa de HaHaHa Production, cu un artwork semnat de Alexandru Lupas si Dragos Dinca, „Cine-i salveaza pe eroi?” are muzica semnata de Lucian Nagy, Smiley, Serban Cazan si Roland Kiss si versuri scrise de Smiley si Cabron.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0