Connect with us

Digital

Vodafone România lansează campania neconvențională de brand „Trăiește frumos, înainte de toate”

Published

on

Reclame

Vodafone România lansează o nouă campanie de brand sub conceptul „Trăiește frumos, înainte de toate”, gândită să comunice într-o manieră creativă și neconvențională rolul pe care Vodafone și-l asumă în îmbunătățirea vieții clienților și pentru susținerea echilibrului în folosirea tehnologiei.

Abordarea campaniei ilustrează într-un mod creativ prezența pe piață și scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun. Filozofia de brand se traduce în activitatea și implicarea companiei în comunitate, prin asigurarea conectivității care le permite oamenilor să-și îmbunătățească și să-și ușureze viața. În același timp, brandul Vodafone îi încurajează să păstreze echilibrul și să rămână conectați cu lumea reală participând la activități dincolo de mediul online.

Campania este construită în jurul videoclipului interactiv, „Trăiește frumos„, interpretat de cunoscuta cântăreață Delia. Vodafone comunică astfel noua filozofie de brand într-un mod interactiv, cu ajutorul versurilor, ceea ce reprezintă o premieră în industrie.

Campania folosește noul videoclip pentru a-l transforma într-un produs cu un bogat conținut digital interactiv, integrat într-o platformă online dedicată. Vodafone România folosește astfel experiența deținută ca lider în tehnologie creând un instrument inovator ce ilustrează atenția acordată atât clienților, cât și abordării care pune viața pe primul loc. Toate scenele din videoclipul Deliei, care prezintă diverse secvențe inspirate din viață, sunt transpuse în scurte povești video. Acestea sunt încarcate pe platformă sub formă de serial, fiind adaptate pentru ca utilizatorii să le poată derula și pentru a explora noua experință interactivă pe durata melodiei. Seria de secvențe video are scopul de a susține conversația pe tema prezenței tehnologiei în viața oamenilor și de a inspira filozofia unei vieți echilibrate.

„Tehnologia este parte a experiențelor noastre de fiecare zi, oferindu-ne beneficii extraordinare, în primul rând prin faptul că ne ajută să fim conectați oriunde, oricând. Într-o lume în care avem tehnologia la îndemână, filozofia noastră de brand susține calitatea vieții care vine din echilibru, inclusiv în modul în care folosim tehnologia: este important mai întâi să mănânci, apoi să postezi, să dansezi, apoi să faci streaming video de la concert. Campania Vodafone, prin manifestul interactiv realizat sub formă de videoclip muzical, încurajează oamenii să pună viața pe primul loc, înainte de toate și să privească tehnologia ca pe un excelent suport pentru experiențele autentice pe care le trăiesc în realitate”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Communication Director, Vodafone România.

Videoclipul Deliei și conceptul platformei online folosesc o soluție tehnică inovatoare, pentru a ilustra diverse situații din viață. Videoclipul ilustrează o mișcare continuă sus-jos, purtându-i pe cei care îl urmăresc printr-o clădire de apartamente, în fiecare interior, unde pot vedea secvențe cu oameni care mimează versurile melodiei ca dialog purtat între ei. De asemenea, vizitatorii platformei online pot parcurge videoclipul urmărind poveștile pe parcursul melodiei.

Noua campanie de brand Vodafone este dezvoltată pe toate canalele de comunicare și în toate punctele de contact cu clientul, inclusiv în mediul digital, pe TV, radio, în publicațiile tipărite, cinema, și outdoor.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending