Connect with us

TELEVIZIUNE

Votarea pentru premiile E! People’s Choice Awards se deschide azi.

Published

on

 

Vocea ta, alegerea ta! Votarea pentru premiile E! People’s Choice Awards se deschide azi pentru toate cele 43 de categori preferate de fani, dedicate filmelor, televiziunii, muzicii și culturii pop.

Singurele premii “Votate de public, pentru public” sunt difuzate pe 11 noiembrie la E!, alături de emisiunea Live From The Red Carpet: The E! People’s Choice Awards.

E! anunță începerea votării pentru nominalizații la E! People’s Choice Awards, distincție oferită pentru toate formele de divertisment, premii oferite exclusiv de public. Cu o acoperire impresionantă pe toate platformele, E! îi invită pe fanii din întreaga lume să își voteze preferatul dintre cei 12 nominalizați la fiecare categorie ajutând astfel la selectarea celor 5 candidați finali care vor intra în următoarea etapă. Ca parte a angajamentului E! de a evolua și de a susține People’s Choice Awards, televiziunea dezvăluie 13 categorii noi din care fac parte “The Bingeworthy Show of 2018,” “The Game Changer of 2018,” “The Revival Show of 2018,” “The Style Star of 2018” și altele.

Voturile* pentru nominalizările la cele 43 de categorii din film, televiziune, muzică și cultură pop se pot exprima de astăzi până vineri, 14 septembrie la ora 11:59 ET. Fanii pot vota online sau prin intermediul Facebook sau Twitter cu posibilitatea de a propune nominalizați dacă votează online pe www.pca.eonline.com. După închiderea voturilor, cei mai bine cotați 5 nominalizați din fiecare categorie vor deveni finaliștii oficiali. Selecția finală prin vot are loc în perioada 24 septembrie – 19 octombrie.

Cum se poate vota:
Online www.pca.eonline.com; cu posibilitatea de a înscrie participanți

Facebook – voturile pot fi exprimate public, dar și privat și trebuie să includă: hashtag al categoriei, hashtag al nominalizatului și #PCAs
Twitter – Fanii pot utiliza tweet sau retweet care să includă hashtagul categorie, hashtagul nominalizatului și #PCAs

*Voturile sunt procesate și numerate de compania independentă Telescope.

Cele 13 categorii noi sunt:
“The Game Changer of 2018”
– Oferit unui sportiv care a avut o contribuție socială/profesională remarcabilă anul acesta.
“The Style Star of 2018”
“The Beauty Influencer of 2018”
“The Animal Star of 2018”
“The Music Video of 2018”
“The Concert Tour of 2018”
“The Comedy Act of 2018”
“The Pop Podcast of 2018”
“The Revival Show of 2018”
“The Reality Show of 2018”
“The Bingeworthy Show of 2018”
“The Competition Contestant of 2018”
“The Reality TV Star of 2018”
Vezi lista completă a celor 43 de categorii și nominalizările aici: https://www.eonline.com/shows/peoples_choice_awards/news/963752/2018-people-s-choice-awards-complete-list-of-nominations

Regulamentul complet este disponibil aici: https://www.eonline.com/peoples_choice_awards/rules

Lista completă de hashtaguri pentru categori și nominalizați este disponibilă aici: https://www.eonline.com/peoples_choice_awards/faq

The E! People’s Choice Awards va fi difuzat în direct din Barker Hanger în Santa Monica pe 11 noiembrie, alături de E! Live From The Red Carpet: The E! People’s Choice Awards.

The E! People’s Choice Awards este produs de Wilshire Studios și Den of Thieves, poducători executivi sunt Jesse Ignjatovi și Evan Prager.

În România E! se găsește în oferta următorilor furnizori de televiziune: RCS-RDS (DIGI), Telekom România, UPC România, NextGen, Orange, Ines.

Lasa un comentariu aici!

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Premieră TV

PRO TV va difuza meciul Muntenegru – Romania. Partida cu Lituania, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Victoria la scor de neprezentare, 3-0 cu Lituania, le-a dat aripi jucătorilor naționalei noastre. România vrea cu orice preț 3 puncte în ultimul meci al anului cu Muntenegru. Drumul naționalei spre EURO 2020 continuă la PRO TV marți, de la 21:45.

AUDIENTE TV: Sâmbătă seara, meciul România – Lituania a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, meciul România – Lituania a obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 11.6 puncte de rating și 33.3% share, față de locul al doilea în top,  ANTENA 1, cu numai 5.2 puncte de rating și 14.9% share.

Pe întreaga durată a meciului, peste 1.7 milioane de telespectatori au urmărit la nivel național spectacolul din teren, iar în minutul de maximă audiență de la 22:14, peste 2 milioane de români au susținut jucătorii naționalei.

Aventura naționalei în Liga Națiunilor, competiție aflată la prima ediție, nu se oprește aici. La Podgorica, cu Muntenegru, va fi un duel de foc pentru tricolori. Ultimul meci din grupa UEFA Nations League va fi un meci capital pentru viitorul naționalei. Neînvinsă până acum, România trebuie să încheie grupa cu o victorie pentru a-și ușura drumul spre calificarea la UEFA EURO 2020. Pentru ca jucătorii lui Contra să câștige grupa, Lituania trebuie să obțină cel puțin un egal cu Serbia, în condițiile în care România câștigă la Podgorica.

Marți, de la ora 21:45, toată România vede România la PRO TV! România încheie parcursul în noua competiție UEFA cu Muntenegru, iar victoria este importantă atât pentru o poziție cât mai bună în clasament, cât și pentru următoarele grupe preliminarii UEFA EURO 2020, care vor fi transmise în direct la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Reality Show

Antena 1: Ana Morodan – lecții de fashion în Asia Express

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Deși este concurent în Asia Express, cel mai dur reality show al momentului, contesa digitală Ana Morodan nu renunță sub nicio formă la elementele de fashion care îi sunt caracteristice.

Chiar dacă are mereu ținute sport, cât mai lejere, Ana poartă de fiecare dată un accesoriu care să o scoată în evidență. Astfel, din nicio cursă nu lipsesc cerceii supradimensionați, broșele, ochelarii de soare cu diverse elemente florale sau inelele strălucitoare. Mai mult, chiar și rucsacul Anei a fost accesorizat cu două broșe pline de pietre. Aceasta și-a gândit ținutele înainte de a pleca din țară și era convinsă că toate aceste bijuterii îi vor ridica moralul în cursa infernală pe care o are de parcurs.  De altfel, mulți dintre concurenți și-au adus cu ei câte un element important pentru confortul lor. Margherita, de exemplu, are mereu în rucsac odorizant de cameră, pentru că locul în care doarme trebuie să aibă un miros plăcut.

Filmările pentru cel de-al doilea sezon „Asia Express”, cel mai dur reality show de aventură difuzat în România, au loc anul acesta în Sri Lanka și India. 9 perechi de vedete sunt hotărâte să străbată Drumul Elefantului pentru a ajunge la premiul de 30.000 de Euro și pentru a trăi experiența vieții lor. Fiecare pereche are la dispoziție un Euro pe zi și trebui să își găsească singuri mâncare, cazare și transport. Condițiile și cultura celor două țări sunt o mare provocare pentru concurenți, diferențele față de viața lor din capitală fiind uriașe.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending