Connect with us

AUDIENȚE TV

Weekend de top pentru Kanal D! Află aici audienţele de la “Survivor România”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Kanal D a fost lider incontestabil de audiență în weekend cu reality-ul “Survivor România”. Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din ţară, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, milioane de telespectatori au urmărit edițiile difuzate sâmbătă și duminică ale celui mai iubit reality televizat, duelurile sportive între Faimoși și Războinici au ținut fanii în faţa micilor ecrane.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Sâmbătă, 20 februarie, în intervalul orar 19:58 – 24:04, Kanal D a fost primul în preferințele telespectatorilor, reality-ul “Survivor România” fiind urmărit, în fiecare minut al difuzării, de o medie de aproape 2 milioane de fani (1.982.000) din întreaga țară. Kanal D s-a impus ca lider de piață, pe toate targeturile monitorizate, înregistrând 11,2% rating și 24,7% cota de piață, pe targetul Național, 9,3% rating și 21,5% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,9% rating și 23,3% cota de piață, pe tagetul Comercial. În minutul de maximă audiență, atins la 22:43, 2.691.000 de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D!

Și aseară Kanal D și-a menținut poziția de lider de piață,cu “Survivor România”. Duminică, 21 februarie, în intervalul orar 19:59 – 23:57, Kanal D a surclasat detașat celelalte stații TV, pe toate categoriile de public, înregistrând 12,5% rating și 26,7% cota de piață, pe targetul Național, 10,4% rating și 23,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 9,9% rating și 25,7% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de duminică “Survivor România” a fost urmărită, în medie, în fiecare minut al difuzării, de peste 2.2 milioane (2.215.000) de telespectatori din întreaga țară. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în față micilor ecrane, la Kanal D, 2.758.000 de fani ai emisiunii.

Faimoasa Simona Hapciuc a fost eliminată din competiție, în urma votului publicului

Aseară, în cadrul consiliului de eliminare, publicul a decis cine părăsește competiția “Survivor România”. Faimoasa Simona Hapciuc a părăsit competiția, ea având cele mai puține voturi din partea telespectatorilor. Nominalizate au mai fost Roxana Nemeș (în urma voturilor concurenților echipei roșii) și Majda (nominalizată de Jador, preferatul publicului în săptămâna precedentă).

 

 “Sunt foarte fericită deoarece părăsesc competiția cu capul sus. Ultimul traseu pe care l-am avut, l-am câștigat, de două ori; ultimul meci avut l-am încheiat cu câștigarea a două puncte. (…) Plec acasă mândră de ce am făcut în această competiție, de cine sunt și de cum am luptat. Am dat totul. Din punct de vedere sportiv, consider că nu ar fi trebuit să plec, dar astea au fost jocurile colegilor”, a spus Simona Hapciuc cu ochii în lacrimi.

 

Aseară, jocul de Comunicare a fost câștigat de Faimoși, cu scorul de 10 la 6, punctul decisiv fiind înscris de Simona Hapciuc, în duelul cu Războinica Mellina. Pe lângă premiul mult râvnit – mesaje din partea susținătorilor de acasă – Faimoșii au avut parte și de un prânz copios, tradițional românesc.

În cadrul ediției de aseară, Dan Pavel a anunțat și cine este concurentul care a acumulat cele mai multe voturi din partea publicului. Jador a fost favoritul publicului și de această dată, din echipa Faimoşilor. Astfel, acesta a nominalizat-o aseară, spre eliminare, pe Majda, invocând motive strict sportive.

 

“Judecătorul nostru este publicul, el să decidă cine merită să plece acasă. Eu îmi doresc să rămână toți pentru că fiecare are un vis. Trebuie să fiu corect cu noi, ca echipă, și nu cu mine, personal. Eu o iubesc cel mai mult din tot grupul ăsta… Este cea mai iubitoare, dar trebuie să o votez pentru că este cea mai slabă din punct de vedere sportiv și voi spune Majda”, și-a motivat Jador alegerea, aseară, în Consiliul de eliminare.

 

Continuare audienţe în pag. 2

 

Comentarii

comments

Pagini: 1 2

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu povești pline de emoție la „Teo Show”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Ieri, în cadrul „Teo Show”, o ediție de colecție, vedetele Kanal D au pășit în platoul emisiunii și au împărtășit momente petrecute de-a lungul anilor, la aniversarea celor 14 ani de când s-a lansat Kanal D pe piața media din România. În intervalul de difuzare al emisiunii prezentate de Teo Trandafir și Bursucu, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din ţară, pe toate categoriile de public monitorizate. Telespectatorii au fost alături de vedetele stației într-un număr uriaș și au trăit emoțiile împărtășite de cei pe care îi urmăresc zi de zi din fața micilor ecrane. 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția aniversară Teo Show a fost urmărită, în fiecare minut al difuzării, de 915.000 de telespectatori din întreaga țară, minutul de maximă audiență, atins la 16:45, adunând în fața micilor ecrane, la Kanal D, 1.080.000 de fani ai îndrăgitei emisiuni.

 

Vedetele Kanal D s-au întrecut în povești emoționante, relatarea unor întâmplări inedite de la filmări și au revăzut, împreună cu cei din fața micilor ecrane, momente de colecție, din arhiva emisiunilor pe care aceștia le-au prezentat de-a lungul timpului.

 

Luni, 1 martie, Kanal D a fost lider de piață cu „Teo Show”. Stația a înregistrat 5,2% rating și 19,1% cota de piață, pe targetul Național, 3,7% rating și 15,1% cota de piață, pe targetul Național și 2,3% rating și 15,7% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 2,3 15,7
  Antena 1 2,0 13,7
  Pro TV 1,9 12,8
TEO SHOW Digi 24 0,7 4,7
15:00-17:00 Romania TV 0,5 3,4
  Antena 3 0,5 3,4
  DigiSport 2 0,4 2,5
  Pro Cinema 0,3 2,4
  AXN 0,3 2,0
  Pro Gold 0,3 1,8
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
All Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 3,7 15,1
  Antena 1 2,8 11,2
  Pro TV 2,7 10,8
TEO SHOW Romania TV 2,0 8,0
15:00-17:00 Antena 3 1,7 6,9
  Digi 24 0,8 3,2
  B1TV 0,5 1,9
  Pro 2 0,5 1,8
  DigiSport 2 0,4 1,7
  Realitatea Plus 0,4 1,7
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
National Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 5,2 19,1
  Pro TV 3,3 12,1
  Antena 1 2,9 10,7
TEO SHOW Romania TV 2,2 8,1
15:00-17:00 Antena 3 1,4 5,0
Digi 24 0,6 2,4
B1TV 0,5 1,9
TVR 1 0,4 1,6
Pro 2 0,4 1,5
Boomerang 0,4 1,4
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Andra a apăsat butonul auriu: ”Ești de aur. A fost divin!” Vezi ce audienţe a avut show-ul #unusiunu!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

”Nu îmi vine să cred ce am văzut!” (Smiley), ”Nu avea cum să plece fără golden buzz.” (Andi Moisescu) sau ”Ești, de departe, cel mai spectaculos număr pe care l-am văzut.” (Florin Călinescu) au fost doar câteva dintre laudele primite de o puștoaică de doar 11 ani care a urcat pe scenă alături de prietena ei bună, Lizzy. Ceea ce părea un moment de ventrilocie s-a transformat într-un spectacol de neuitat! 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ana Maria Mărgean este cea care a câștigat admirația tuturor juraților și a convins-o pe Andra să apese primul ei buton auriu din acest sezon. ”Ești de aur. A fost divin”, a spus jurata la încheierea momentului care i-a readus ”pielea de găină”. La unison, Andi și Pavel au admis că și ei și-ar fi dorit să o trimită pe concurentă direct în semifinale, așa că lucrurile au fost clare: era imposibil pentru Ana să plece fără golden buzz.

Momentul de golden buzz a fost lider de audiență, în intervalul 22:16 – 22:32. La nivel național, prestația Anei Maria a avut un rating de 13.9 și un share de peste 30%, în timp ce locul 2 avea un rating de 7.3 și un share de 15.8%, ținând cu ochii pe PRO TV peste 2.4 milioane de oameni. Și în mediul online prestația fetei a devenit rapid virală: pe Facebook, momentul are deja peste 40K like-uri și 14 mii de distribuiri, în timp ce pe Instagram peste 10K persoane l-au vizionat. Și pe Tik Tok fanii emisiunii și-au făcut simțită prezența, iar în mai puțin de 2 ore de la postare, peste 18K persoane l-au urmărit.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Olena Sheremet, Julia Șerban, Rose Marie Lanciu, Anastasia Ursu, Destiny ALA, Ansamblul Folcloric Someșana, The Skating Duo și Lorena Sitariu.

Spectacolul #unusiunu continuă vineri! De la 20:30 alți concurenți vor păși pe scenă pentru a demonstra că merită calificarea în următoarea etapă. 

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENȚE TV: Debut în forță pentru noul sezon Chefi la cuțite! Ce audiență a obținut show-ul ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Sezonul 9 Chefi la cuțite a debutat în forță duminică seara la Antena 1. Conform Kantar Media, show-ul a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o audiență medie de 10.2 puncte de rating și 24.3% cotă de piață. Locul 2 a fost ocupat de PRO TV cu o medie de 9.1 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. La nivelul publicului din întreaga țară, peste 2 milioane de telespectatori au fost în minutul de aur, 20.28, cu ochii pe audițiile Chefi la cuțite.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Prima ediție a sezonului 9 Chefi la cuțite a adus personaje și reguli noi, concurenți cu povești extraordinare și o luptă și mai aprigă pentru amulete. Speak și-a intrat perfect în rolul de co-prezentator al Ginei, fiind permanent alături de susținători, dar și de chefi, cărora le pregătește câte o surpriză în fiecare ediție. Așa cum și-a obișnuit deja telespectatorii, dish-urile spectaculoase sunt însoțite în fiecare seară de duminică, luni și marți și cu povești pe măsură. Publicul a făcut aseară cunoștință cu Avram Iancu, primul român care a traversat înot Canalul Mânecii, un om a cărui viață e demnă de un blockbuster. Bibliotecar de profesie, acesta are la activ câteva performanțe extraordinare: a înotat fără oprire 36 de ore, a parcurs Dunărea de la izvoare până la vărsare și a călătorit înot din România până în Turcia.

Luni seara o nouă serie de concurenți și situații imprevizibile își fac loc în platoul Chefi la cuțite. Una dintre surprize vine din partea comediantului George Tănase, care a pregătit pentru Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu o întâlnire cu celebrul Salt Bae, personaj pe care îl interpretează cu foarte mult umor. Ce va găti însă și care va fi reacția chefilor, rămâne de văzut luni seara, de la ora 20.30, la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-ul 18-49 Urban
Perioada: 28 februarie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: PRO TV a fost lider detașat de audiență în prime time!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea! În fiecare sezon, telespectatorii au parte de cele mai tari producții de divertisment, de cele mai obiective știri și de filmele care nu pot fi ratate. Iar ultima săptămânii a iernii nu a făcut nicio diferență. De luni, 22 februarie și până duminică, 28 februarie, în prime time, intervalul 19:00 – 23:00, PRO TV a fost lider detașat de audiență!

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

De la momentele #unusiunu pe care le poți găsi la Românii au talent la investițiile făcute în Imperiul Leilor, de la comedia autentică din serialul fenomen Las Fierbinți la lecțiile din viață din Profu, pe toate le poți vedea. Pentru cei curioși de cum arată viața unui Șef sub acoperire sau care vor să descopere cele mai neașteptate curiozități Pe bune, săptămâna perfectă este doar aici. Iar toate acestea sunt completate de Știrile PRO TV și Filmul PRO.

 

Cum arată săptămâna perfectă alături de PRO TV?

 

Luni, share-ul PRO TV a fost de 30.3%, de aproape 2 ori mai mare față de locurile 2 și 3, care au avut 16.2%, respectiv 13.3%. Marți, 26.4% din public era cu ochii pe PRO TV, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 15.1%, iar cea de pe locul 3 doar 12.5%. Miercuri și joi, PRO TV a avut un share de peste 24%, în timp ce locul 2 a avut 14.7% și 21.3%, iar locul 3 15.4 și 14.4. Vineri seara, cu un share de 28.2%, PRO TV a rămas lider detașat față de share-ul de 20.4% al celor de pe locul 2 și 12.8 al celor de pe 3.

 

Și dacă e weekeend.. e tot PRO TV! Sâmbătă, 22.2%, iar duminică, 23.2% au fost cifrele care au menținut postul TV ca lider de audiență, în timp ce locul 2 a avut 20.9% sâmbătă și 22.3 duminică, iar locul 3 a adunat 17.9% sâmbătă și 18% duminică.

 

Odată cu venirea primăverii, spectacolul continuă! De la Știrile dimineții și până la cele ale nopții, telespectatorii se pot bucura de programele lor preferate.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Show-ul #unusiunu a strâns pentru 2.3 milioane de români! Cine a apasat butonul auriu?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Nu știu dacă a fost real sau am visat. Mereu mi-am dorit să ajung pe o scenă mare”, a spus Daria după ce a reușit să obțină golden buzz-ul care o duce direct în semifinale. Iar aseară, tânăra a demonstrat că visurile completate de muncă aduc rezultatele sperate. Interpretarea ei la harpă l-a făcut pe Andi Moisescu să spună că a fost ”o îmbinare de rafinament, sensibilitate” și pe Andra să admită că ceea ce a ascultat i-a ”schimbat percepția asupra acestui instrument”.

 

Seara a fost completată și de alte momente de neuitat: David Micu a oferit un moment care l-a făcut pe Smiley să exclame că ”a fost un dans perfect”, iar Muy Moi Show i-a intrigat pe jurați cu mixul de contorsionism și foc, Alexandra Dinu recunoscând că i-a ”înghețat sângele în vene”.

 

Pentru că seara de vineri se încheie mai bine cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:11! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 30.2% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 8.8 puncte de rating și 23.6% share.

 

Peste 2.3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:03, peste 2.8 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

3 sau 4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Alexandra Balla și Denisa Pavel, Christoph Baier, Laura Melu, Priscilla Oghenovo, Akara Dianne, Daria Pândici, David Micu, Duo Turkeev, Liliya Turkeieva și Muy Moi Show.

 

Luni, pe scenă momentele emoționante se vor îmbina cu cele care vor ridica juriul în picioare. O trupă înfințată de puțin timp va prezenta un dans impresionant care o va face pe Alexandra Dinu să spună: ”Este minunat că există acest mod de comunicare”. Ce îi diferențiază pe tineri și ce au pregătit pentru acest sezon, aflăm curând.

 

Doar două zile până la revederea cu spectacolul #unusiunu! Nu ratați luni, de la 20:30!

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending