WWF ”dă natura mai tare” în 18 țări europene, printr-o campanie gândită de ThinkDigital România - RADAR DE MEDIA
Connect with us

WWF ”dă natura mai tare” în 18 țări europene, printr-o campanie gândită de ThinkDigital România

ThinkDigital România și WWF lansează o „simfonie digitală” cu sunete din natură, o dată cu o acțiune menită să atragă atenția guvernelor din 18 țări europene asupra modificărilor legislative care ar putea impacta negativ mediul.

Campania are ca scop atragerea atenției asupra faptului că, la finalul acestui an, Comisia Europeană și Consiliul Miniștrilor de Mediu vor lua o decizie cu privire la deschiderea spre revizuire a Directivelor Natura 2000.

”Credem că o revizuire a Directivelor va face legile mediului mai permisive. Natura va fi supusă mai multor abuzuri”, spun oficialii WWF.

Published

on

WWF ”dă natura mai tare” în 18 țări europene, printr-o campanie gândită de ThinkDigital România

ThinkDigital România și WWF lansează o „simfonie digitală” cu sunete din natură, o dată cu o acțiune menită să atragă atenția guvernelor din 18 țări europene asupra modificărilor legislative care ar putea impacta negativ mediul.

Campania are ca scop atragerea atenției asupra faptului că, la finalul acestui an, Comisia Europeană și Consiliul Miniștrilor de Mediu vor lua o decizie cu privire la deschiderea spre revizuire a Directivelor Natura 2000.

”Credem că o revizuire a Directivelor va face legile mediului mai permisive. Natura va fi supusă mai multor abuzuri”, spun oficialii WWF.

Ce presupune campania

În România, trebuie decât să intrați pe wwf.ro, secțiunea ”danaturamaitare” și, cu ajutorul aplicației, să creați propriul sunet cu elemente din natură. Acelasi lucru se întâmplă pe toate paginile WWF din Europa. Pagina campaniei internationale este aici.

Cu cât mai multe sunete, cu atât mai multe șanse ca mesajul să se facă auzit. Și asta pentru că sunetul, împreună cu mesajul tău, vor fi trimise Ministrului de Mediu ce reprezintă la Bruxelles fiecare țară în parte.

”Nu e un task usor, din postura de comunicator, să atingi spiritul civic și să generezi emoție online, în probleme de mediu, fără să ai o abordare negativă. Aceasta a fost una dintre provocarile campaniei: să facem oamenii să se implice, deși transmitem un mesaj pozitiv. Suntem bucuroși că WWF a ales o idee „Made in Romania” și că avem șansa să lucrăm la o campanie frumoasă, care poate avea un impact pozitiv real si palpabil”, spune Gabriela Bartic, director de creație si strategie la ThinkDigital România.

Diana Cosmoiu, Specialist regional în politici publice în cadrul WWF-România afirmă: “Atât în privința dezvoltării economice cât și a conservării naturii, România are avantajul lecțiilor învățate de țările din vestul Europei. O dezvoltare care nu ține cont de limitele ecosistemelor lasă în urmă un mediu antropizat care nu este deloc benefic societății pe termen mediu și lung. Este binecunoscut faptul că menținerea ecosistemelor naturale sănătoase aduce nenumărate beneficii nu doar de mediu, ci și economice sau sociale. Dacă dorim să păstrăm ultimele colțuri de natură sălbatică din Europa și beneficiile acestora, avem nevoie de o bună informare și implicare civică pentru influențarea deciziilor politice în favoarea omului și naturii”.

 

Ideea campaniei

Alături de alte 4 companii de digital media din Europa, ThinkDigital România și-a prezentat în luna ianuarie viziunea pentru această campanie.

Biroul de la Bruxelles al WWF a decis atunci să dea câștig de cauză conceptului ”Turn up the volume of nature”, una dinre propunerile gândite de echipa ThinkDigital din România.

Pe lângă aplicația de pe wwf.ro, pentru o conștientizare cât mai bună asupra importanței deciziilor de la Buxelles, ThinkDigital a creat și un spot video, produs de Block Buster Media și regizat de Bogdan Albu, care ne amintește cât de multă nevoie are omul de natură.

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Advertisement
Vedete3 săptămâni ago

Ce bani au câștigat Faimoșii, în reality show-ul fenomen SURVIVIOR ROMÂNIA

Vedete2 săptămâni ago

Scandal monstru la Survivor România! Doi concurenți s-au luat la bătaie pe insulă: „Ai venit să arunci cu noroi în toată lumea!”

Premieră TV2 săptămâni ago

Zece concurente vor intra în cea mai frumoasă competiţie a stilului, la Kanal D2

Reality Show2 săptămâni ago

SURVIVIOR ROMÂNIA. Faimoșii, în pragul disperări nu mai găsesc drumul spre victorie!

Vedeteo săptămână ago

Mihai Zmărăndescu și Remus Boroiu de la Survivor România s-au luat la bătaie înainte de a participa la concurs

Reality Show4 săptămâni ago

VIDEO Ce concurent din tribul Războinicilor a părăsit competiția Survivor România!

Emisiuni3 săptămâni ago

Au început filmările pentru cel de-al 19-lea sezon Te cunosc de undeva!

Premieră TV2 săptămâni ago

Marea premieră a sezonului 11 Chefi la cuțite le aduce lui Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu adversari surpriză la lupta pentru amuletă

Reality Show2 săptămâni ago

Cel mai scandalos concurent din tribul Faimoșilor a părăsit competiția. Dan Pavel: ”Suntem la jumătatea cursei pentru câștigarea marelui premiu

Reality Show3 săptămâni ago

Victorii pentru Războinici, lacrimi și conflicte pentru Faimoși, la Survivor: ”Indiferent de tensiuni, sunt și momente foarte frumoase

AUDIENȚE TV4 săptămâni ago

America Express, pe primul loc în topul audiențelor! A doua imunitate, așteptată cu emoții

Facebook

Advertisement

IN Trending