Connect with us

AUDIENȚE TV

X Factor, din nou lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

             Vineri seara, X Factor a câştigat lupta pe toate categoriile de public. Cea de-a patra ediţie a show-ului de la Antena 1, difuzată aseară în intervalul 20:30 – 23:04, s-a impus ca lider de piaţă atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregului public din România.

 

Serialul eXtra Factor, în care actriţa Ilona Brezoianu îi invită pe telespectatori în culisele emisiunii X Factor, difuzat aseară în intervalul 23:04 -23:15, s-a impus şi el ca lider de piaţă, la nivelul tuturor categoriilor de public.

 

Conform Kantar Media, X Factor a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 6.4 puncte de rating și o cotă de piață de 21%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.1 puncte de rating și 20.1% cotă de piață. Show-ul de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 6.7 puncte de rating şi 16.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 5.4 puncte de rating și 13.6 procente cotă de piață, la egalitate cu al treilea program, Kanal D.

 

X Factor a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7 puncte de rating și o cotă de piață de 16.5 procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 5.9 puncte de rating și 16.5 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 20:51, aproape 1.6 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau producţia Antena 1.

 

Serialul eXtra Factor s-a impus şi el ca lider de piaţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. În rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, eXtra Factor a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 6.1 puncte de rating şi 23.4% cota de piaţă, în vreme ce PRO TV a ocupat poziţia secundă cu 4.2 puncte de rating şi 16% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului din mediul urban, unde producţia Antena 1 a înregistrat o medie de 5.8 puncte de rating şi 18.6% cota de piaţă, în vreme ce PRO TV a înregistrat 3.3 puncte de rating şi 10.7% cota de piaţă. eXtra Factor a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 5.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.4 procente, iar PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 3.8 puncte de rating și 12.3 cotă de piaţă.

Delia, Loredana și Ștefan Bănică și-au adăugat câte un nume nou, seara trecută, la Antena 1, în grupele din acest an, din Bootcamp-ul X Factor. Alina Dincă a trecut de cealaltă parte a baricadei după ce în ultimii ani a pregătit ea însăși concurenți pentru concursuri! Alina a avut curajul să apară pe scena X Factor pentru a fi jurizată, iar rezultatul a fost spectaculos! Cu patru de „DA”, Alina merge direct în Bootcamp, ca „elevă” în grupa Deliei.

Ștefan Bănică nu a putut să nu o trimită direct în Bootcamp pe Ana Maria Paula Pantea. Născută și crescută în Portugalia, Ana a învățat limba română de la bunica sa, iar acum s-a întors la rădăcini hotărâtă să câștige X Factor!

La doar o lună înainte de a împlini 24 de ani, Robert Botezan ar fi putut alege dacă va merge în grupa Deliei sau cea a Loredanei. Și chiar dacă ar fi înclinat către Delia, Botezan a iscat o adevărată luptă între cele două jurate. Loredana a profitat de regulament și s-a asigurat că Robert Botezan primește toate cele patru voturi care l-au trimis direct în Bootcamp, în grupa sa de băieți. Mă lupt pentru un băiat talentat cum e Robert!”, a spus Loredana.

 

O noutate a celui de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, pe care atât concurenții, cât și jurații au aflat-o încă din primul episod, a fost împărțirea grupelor! Astfel, dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, anul acesta, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

 

Așadar, în noul sezon X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor, în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 2 octombrie 2020

 

 

 

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Bella Santiago vine la Chefi la cuțite. Ediţia de ieri a fost lider absolut de audiență

Avatar

Published

on

            Marți seara, Chefi la cuțite a fost din nou pe locul 1 în topul preferințelor telespectatorilor. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 26.2%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 8 puncte de rating și 22.8% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 8.3 puncte de rating şi 19.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7 puncte de rating și 16.3 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.9 puncte de rating și o cotă de piață de 18.8 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 7.6 puncte de rating și 17.9 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 22.13, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

Bella Santiago, câștigătoarea X Factor, vine în această seară la Chefi la cuțite. Originară din Filipine, artista va găti un preparat care să îi amintească lui chef Sorin Bontea de aventurile sale în Asia Express. Bella a venit în România în urmă cu 4 ani, timp în care s-a căsătorit, a câștigat X Factor şi show-ul „Te cunosc de Undeva!”, dar a intrat și în lumea gastronomică, deschizându-și un restaurant cu specific filipinez.

 

Tot în ediția de azi, ultima ediție a degustărilor pe nevăzute, chefii vor avea partea de o întâlnire deosebită. Mariea Crîșmaru este singura femeie din lume care a făcut înconjurul lumii pe jos. Conform Guiness Book, cea mai lungă călătorie pe jos făcută vreodată de o femeie îi aparține ei. 3 ani și jumătate, 120 de țări și 7 continente. Poveștile ei incredibile pot fi ascultate în această seară, de la 20.30, la Antena 1.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

             Luni seara a fost incontestabil seara Chefilor la cuțite. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 9.3 puncte de rating și o cotă de piață de 25.7%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.4% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 8.6 puncte de rating şi 19.7 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.2 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 19.3 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.10, aproape 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul degustărilor pe nevăzute de la Chefi la cuțite.

Luni seara chefii au fost cuceriți de o adevărată prințesă. Anastasia are 6 ani, iar prezența ei în platoul Chefi la cuțite i-a lăsat pe Scărlătescu, Dumitrescu și Bontea fără cuvinte. Ochii micuţei, dezinvoltura și răspunsurile pentru orice întrebare au făcut deliciul telespectatorilor. Actrița Adriana Trandafir a adus în fața chefilor nu doar o delicioasă ciorbă de lobodă, ci și o provocare. Aceștia au avut de reprodus o piesă din BD la munte și la mare, devenind din jurați, cei jurizați.

În această seară are loc penultima ediție a degustărilor pe nevăzute, iar chef Scărlătescu este cel care va decide cine merită amuleta. În platoul emisiunii își va face apariția o veche cunoștință, Răzvan Babană. De data aceasta vine în postura de susținător al unei bune prietene, de meserie cofetar. Babană a fost atât de încântat de experiența lui la Chefi la cuțite, încât i-a determinat și pe alții să o încerce.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 26 octombrie 2020

 

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Te cunosc de undeva!, lider detaşat de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Distracţie la cote înalte, aşa poate fi descrisă cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon Te cunosc de undeva!, câștigată aseară de Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu o excelentă transformare în Azucar Moreno. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare provocările Ruletei, emisiunea impunându-se ca lider de audiență pe toate segmentele de public şi totodată, înregistrând cifre record pentru acest sezon.

 

Așadar, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva! (20:00 – 23:06), lider detaşat de audienţă, înregistrând cifre record pentru acest sezon, respectiv 7.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24.4 %, în timp ce următorul clasat, PRO TV, obţinea 6 puncte de rating și 18.9 % cota de piață.

Şi la nivelul publicului urban, producţia Antenei 1 a înregistrat un record de audienţă – 9.8 puncte de rating şi 24.1 % cota de piaţă, în timp ce principalul competitor, PRO TV, înregistra 5.7 puncte de rating şi 14.1 % cota de piaţă. Şi la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.3 puncte de rating și 22.1 % cota de piață, urmată de PRO TV cu 5.6 puncte de rating şi 13.4 % cota de piaţă.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane peste 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:40. Antena 1 a fost ieri lider de piaţă şi la nivel Prime-Time, pe toate categoriile de public, dar şi la nivelul întregii zile, atât pe publicul urban, cât şi pe cel naţional.

Concurenții celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şaptea gală a fost deschisă de cuplul Adriana Trandafir şi Romică Ţociu cu fetele de la Azucar Moreno, o transformare energică, pe placul juraţilor. Tot debordant de energie a fost şi momentul Cătălinei Grama – Jojo, cu transformarea ei în Anda Călugăreanu, în vreme ce Toto a mai bifat un travesti, Tita Bărbulescu.

În continuare, Tavi Clonda i-a uimit pe toţi cu energia lui, cu un heavy metal de la Metallica, în vreme ce Liviu şi Andrei au avut mari bătăi de cap cu personajele lor, o albaneză senzuală şi un rapper franco-algerian, Dhurata Dora & Soolking. Misiunea Addei a fost foarte grea de această dată, artista transformându-se în Dida Drăgan, în vreme ce lui AMI ruleta i-a adus un personaj basarabean – Misha Miller. Monica şi Marcel au încheiat gala cu o transformare în Diana Matei şi Aurelian Temişan.

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al cuplului Adriana Trandafir şi Romică Ţociu, care şi-au adjudecat premiul celei de-a şaptea gale. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a opta gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 24 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending