Connect with us

AUDIENȚE TV

X Factor, lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Seara trecută a fost momentul puștilor minune pe scena X Factor, la Antena 1, când Denis Costea și Alexandra Sîrghi și-au adjudecat câte un loc direct în Bootcamp-ul celui de-al nouălea sezon. Cea de-a şasea ediţie a show-ului, difuzată aseară în intervalul 20:30 – 23:02, s-a impus ca lider de piaţă atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul întregului public din România. Serialul eXtra Factor, în care actriţa Ilona Brezoianu îi invită pe telespectatori în culisele emisiunii X Factor (intervalul orar 23:02-23:15), s-a impus şi el ca lider de piaţă, la nivelul tuturor categoriilor de public.

 

Conform Kantar Media, X Factor a fost lider de piață aseară în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.5 puncte de rating si 17.9 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obţinut 6.6 puncte de rating şi 15.8% cotă de piaţă. Tot atunci, PRO TV a ocupat a treia poziţie în clasament cu 6.5 puncte de rating și 15.5 procente cotă de piață.

X Factor a fost pe primul loc și la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.2 puncte de rating și o cotă de piață de 16.4 de procente, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată tot de Kanal D, cu 6.8 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţă. PRO TV a ocupat tot a treia poziţie în clasament, cu 6.7 puncte de rating şi 15.2% cota de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 20:53, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau producţia Antena 1.

 

Serialul eXTra Factor (23:02-23:15) s-a impus şi el ca lider de piaţă, la nivelul tuturor categoriilor de public. În rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, eXtra Factor a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 6.5 puncte de rating şi 22.1% cota de piaţă, în vreme ce PRO TV a ocupat poziţia secundă cu 5 puncte de rating şi 17% cota de piaţă. Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului din mediul urban, unde producţia Antena 1 a înregistrat o medie de 6.6 puncte de rating şi 19.6% cota de piaţă, în vreme ce PRO TV a înregistrat 4.6 puncte de rating şi 13.7% cota de piaţă.

 

eXtra Factor a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 6.2 puncte de rating și o cotă de piață de 18.8 de procente, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut doar 4.2 puncte de rating și 12.7 cotă de piaţă.

Denis Costea a impresionat la doar 14 ani cu atitudinea sa de super-star, dar și cu abilitățile sale în a mânui un saxofon și a primit toate voturile juraților, astfel că și-a asigurat un loc în Bootcamp în grupa Loredanei. Nu oricine poate să vină să cânte cu saxofonul”, a declarat impresionat Ștefan Bănică.

 

Cu un nume predestinat, Alexandra Serenada Sîrghi a fost aproape de perfecțiune pe scena X Factor, dovedind că numai cu mult curaj și o doză mare de perseverență poți să îți împlinești visul. La doar șase luni de când și-a pierdut mama, cel mai mare susținător al ei, Alexandra a urcat pentru a doua oară pe scena X Factor, iar de această dată prestația sa a fost memorabilă. Ești cel mai norocos, Ștefan, că e în grupa ta. Ai fost atât de aproape de perfecțiune! Copilul acesta e făcut pentru scenă!”, a spus Delia după ce Alexandra a primit toate voturile juraților și a fost trimisă direct în Bootcamp.

Dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, în cel de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, pe Antena 1, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în noul sezon X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum, jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor, în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 16 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

comments

AUDIENȚE TV

AUDIENȚE TV: Debut în forță pentru noul sezon Chefi la cuțite! Ce audiență a obținut show-ul ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Sezonul 9 Chefi la cuțite a debutat în forță duminică seara la Antena 1. Conform Kantar Media, show-ul a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o audiență medie de 10.2 puncte de rating și 24.3% cotă de piață. Locul 2 a fost ocupat de PRO TV cu o medie de 9.1 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. La nivelul publicului din întreaga țară, peste 2 milioane de telespectatori au fost în minutul de aur, 20.28, cu ochii pe audițiile Chefi la cuțite.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Prima ediție a sezonului 9 Chefi la cuțite a adus personaje și reguli noi, concurenți cu povești extraordinare și o luptă și mai aprigă pentru amulete. Speak și-a intrat perfect în rolul de co-prezentator al Ginei, fiind permanent alături de susținători, dar și de chefi, cărora le pregătește câte o surpriză în fiecare ediție. Așa cum și-a obișnuit deja telespectatorii, dish-urile spectaculoase sunt însoțite în fiecare seară de duminică, luni și marți și cu povești pe măsură. Publicul a făcut aseară cunoștință cu Avram Iancu, primul român care a traversat înot Canalul Mânecii, un om a cărui viață e demnă de un blockbuster. Bibliotecar de profesie, acesta are la activ câteva performanțe extraordinare: a înotat fără oprire 36 de ore, a parcurs Dunărea de la izvoare până la vărsare și a călătorit înot din România până în Turcia.

Luni seara o nouă serie de concurenți și situații imprevizibile își fac loc în platoul Chefi la cuțite. Una dintre surprize vine din partea comediantului George Tănase, care a pregătit pentru Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu o întâlnire cu celebrul Salt Bae, personaj pe care îl interpretează cu foarte mult umor. Ce va găti însă și care va fi reacția chefilor, rămâne de văzut luni seara, de la ora 20.30, la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-ul 18-49 Urban
Perioada: 28 februarie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: PRO TV a fost lider detașat de audiență în prime time!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea! În fiecare sezon, telespectatorii au parte de cele mai tari producții de divertisment, de cele mai obiective știri și de filmele care nu pot fi ratate. Iar ultima săptămânii a iernii nu a făcut nicio diferență. De luni, 22 februarie și până duminică, 28 februarie, în prime time, intervalul 19:00 – 23:00, PRO TV a fost lider detașat de audiență!

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

De la momentele #unusiunu pe care le poți găsi la Românii au talent la investițiile făcute în Imperiul Leilor, de la comedia autentică din serialul fenomen Las Fierbinți la lecțiile din viață din Profu, pe toate le poți vedea. Pentru cei curioși de cum arată viața unui Șef sub acoperire sau care vor să descopere cele mai neașteptate curiozități Pe bune, săptămâna perfectă este doar aici. Iar toate acestea sunt completate de Știrile PRO TV și Filmul PRO.

 

Cum arată săptămâna perfectă alături de PRO TV?

 

Luni, share-ul PRO TV a fost de 30.3%, de aproape 2 ori mai mare față de locurile 2 și 3, care au avut 16.2%, respectiv 13.3%. Marți, 26.4% din public era cu ochii pe PRO TV, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 15.1%, iar cea de pe locul 3 doar 12.5%. Miercuri și joi, PRO TV a avut un share de peste 24%, în timp ce locul 2 a avut 14.7% și 21.3%, iar locul 3 15.4 și 14.4. Vineri seara, cu un share de 28.2%, PRO TV a rămas lider detașat față de share-ul de 20.4% al celor de pe locul 2 și 12.8 al celor de pe 3.

 

Și dacă e weekeend.. e tot PRO TV! Sâmbătă, 22.2%, iar duminică, 23.2% au fost cifrele care au menținut postul TV ca lider de audiență, în timp ce locul 2 a avut 20.9% sâmbătă și 22.3 duminică, iar locul 3 a adunat 17.9% sâmbătă și 18% duminică.

 

Odată cu venirea primăverii, spectacolul continuă! De la Știrile dimineții și până la cele ale nopții, telespectatorii se pot bucura de programele lor preferate.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Show-ul #unusiunu a strâns pentru 2.3 milioane de români! Cine a apasat butonul auriu?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Nu știu dacă a fost real sau am visat. Mereu mi-am dorit să ajung pe o scenă mare”, a spus Daria după ce a reușit să obțină golden buzz-ul care o duce direct în semifinale. Iar aseară, tânăra a demonstrat că visurile completate de muncă aduc rezultatele sperate. Interpretarea ei la harpă l-a făcut pe Andi Moisescu să spună că a fost ”o îmbinare de rafinament, sensibilitate” și pe Andra să admită că ceea ce a ascultat i-a ”schimbat percepția asupra acestui instrument”.

 

Seara a fost completată și de alte momente de neuitat: David Micu a oferit un moment care l-a făcut pe Smiley să exclame că ”a fost un dans perfect”, iar Muy Moi Show i-a intrigat pe jurați cu mixul de contorsionism și foc, Alexandra Dinu recunoscând că i-a ”înghețat sângele în vene”.

 

Pentru că seara de vineri se încheie mai bine cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:11! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 30.2% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 8.8 puncte de rating și 23.6% share.

 

Peste 2.3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:03, peste 2.8 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

3 sau 4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Alexandra Balla și Denisa Pavel, Christoph Baier, Laura Melu, Priscilla Oghenovo, Akara Dianne, Daria Pândici, David Micu, Duo Turkeev, Liliya Turkeieva și Muy Moi Show.

 

Luni, pe scenă momentele emoționante se vor îmbina cu cele care vor ridica juriul în picioare. O trupă înfințată de puțin timp va prezenta un dans impresionant care o va face pe Alexandra Dinu să spună: ”Este minunat că există acest mod de comunicare”. Ce îi diferențiază pe tineri și ce au pregătit pentru acest sezon, aflăm curând.

 

Doar două zile până la revederea cu spectacolul #unusiunu! Nu ratați luni, de la 20:30!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu “Survivor România”! Află şi cine s-a alăturat echipelor!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Ediția de aseară a reality-ului fenomen “Survivor România” a poziționat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider absolut de audiență, detașat față de posturile concurente.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ediția de aseară “Survivor România”, în care s-a disputat jocul de recompensă, a fost urmărită de peste două milioane (2.043.000) de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de maximă audiență, atins la 22:23, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, 2.629.000 de fani ai emisiunii.

 

Joi, în intervalul orar 19:59 – 24:02, Kanal D s-a plasat pe primul loc, înregistrând 11,6% rating și 26,1% cota de piață, pe targetul Național, 10,0% rating și 23,3% cota de piață, pe tagetul All Urban, și 9,2% rating și 25,8% cota de piață, pe targetul Comercial.

 

Aseară, la “Survivor România” s-a disputat jocul pentru recompensă, premiul pus în joc – o porție de paste cu sos pentru fiecare concurent al echipei câștigătoare. Bătălia sportivă între Faimoși și Războinici a fost una extrem de strânsă, cu răsturnări inedite de situații, adrenalină la maximum și determinare extraordinară din partea concurenților, totul pentru miza uriașă pusă la bătaie în jocul pentru recompensă. Confruntarea s-a încheiat cu victoria Războinicilor, cu scorul de 10 la 8, punctul decisiv fiind adus de Starlin, în duelul cu Moroșanu.

 

În această seară, se va disputa primul joc de imunitate al săptămânii, cele două echipe se vor confrunta pentru protecția în față eliminării. Mai mult, tot în această seară, Daniel Pavel va face un anunț surprinzător pentru Faimoși și Războinici, în Consiliu: pentru unul dintre concurenți, drumul la Survivor România se va opri.

Andreea Antonescu s-a alăturat Faimoşilor, iar la Războinici au venit trei noi concurenți – Szidonia, Romina și Marius

 

Andreea Antonescu este cunoscută publicului din România ca una dintre cele mai de succes cântărețe, intrarea în lumea muzicii a avut loc la o vârstă fragedă, la șase ani, odată cu participarea ei la diverse concursuri și festivaluri de muzică. Alături de Andreea Bălan a lansat trupa “Andre”, care a devenit foarte rapid un adevărat fenomen muzical. Proiectul „Andre” s-a dovedit, pentru mulți ani la rând, un succes național, hiturile lansate în acea perioadă fiind pe buzele multor iubitori de muzică și astăzi. Cariera solo a Andreei Antonescu a reprezentat pentru aceasta lansarea a 3 albume și nenumărate single-uri care au devenit rapid hituri. Viața profesională s-a îmbinat constant cu cea personală, realizarea cea mai de preț a ei fiind Sienna, fiica acesteia, care îi aduce cea mai mare împlinire. De asemenea, în ultimii ani, Andreea a fost implicată în organizarea celui mai mare festival european de muzică retro. Proiectul revoluționar „Survivor România” a fost ocazia perfectă pentru a-și depăși limitele și a demonstra încă o dată că este o adevărată luptătoare.

 

Szidonia Szasz are 26 de ani și este de profesie tehnician maseur. E născută în Brașov și are o soră geamănă. A practicat trei ani de atletism, apoi s-a îndreptat către dans modern și latino. De cinci ani practică kickboxing. Ea reuşeşte să îmbine agilitatea, grația și nu în ultimul rând, voința de a câştiga. A ales să participe la Survivor România pentru că se consideră o sportivă suficient de puternică, atât fizic cât și psihic. Este convinsă că va face față tuturor provocărilor și greutăților ivite pe parcursul competiției și, în ciuda lipsurilor, va lupta pentru a obține victorii alături de echipa sa.

 

Romina Geczi are 35 de ani, este maseur și instructor spinning. În prezent locuiește la Timișoara, după ce cinci ani a locuit în Cipru. Crede că are motivația de a trece peste cele mai grele momente de la Survivor, viață învățând-o că și când crezi că nu mai poți, ai resurse să te ridici să continui. Își dorește experiența Survivor România pentru că are nevoie de un restart în viața sa. Are ambiția necesară pentru a depăși toate obstacolele celei mai dure competiții din istoria televiziunii.

 

Marius Crăciun este din Pitești, are 25 de ani și este de profesie manager marketing. A făcut 12 ani de judo de performanță, câteva luni de MMA și este pasionat de parkour. În timpul liber practică bodybuilding și fitness. S-a înscris la Survivor România pentru că își dorește să demonstreze că are abilitățile necesare unei astfel de competiții, dar și pentru porția de adrenalină pe care o oferă acest show. Consideră că motricitatea, motivația, calmul și agilitatea vor fi punctele lui forte, însă crede că empatia de care dă dovadă ar putea fi un punct slab.

 

Continuare audienţe în pag. 2

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider de audienţă cu serialul “Hercai”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Miercuri, 24 februarie, Kanal D a fost lider de piață cu serialul “Hercai”, atât la nivel național, cât și în rândul publicului de la orașe, conform datelor furnizate de Kantar Media România.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ieri, în intervalul orar 20:00 – 23:12, Kanal D s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 9,1% puncte de rating, și 19,5% cota de piață, la nivelul populației întregii țări, si cu 7,7% puncte de rating, și 17,2% cota de piață la oraşe, conform Kantar Media România.

 

Episodul de aseară, din îndrăgita producție turcească “Hercai”, a fost urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării, de 1.608.000 telespectatori din întreaga țară, iar minutul de aur, atins la 20:42, a adunat în fața micilor ecrane 1.851.000 de fani ai serialului. Serialul fenomen “Hercai” poate fi urmărit săptămânal, de luni până miercuri, de la ora 20:00, la Kanal D.

 

Audiențe Target Național:

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 9.1 19.5 1608
20:00-23:12 Pro TV 6.9 14.6 1211
  Antena 1 5.6 12.0 988
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.02.2021

 

 

Audiențe Target All Urban:

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
HERCAI Kanal D 7.7 17.2 740
20:00-23:12 Pro TV 6.6 14.7 632
  Antena 1 4.7 10.6 455
Sursa: Kantar Media România
Data: 24.02.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending