Connect with us

DIGITAL

Young Leaders Club și Golin susțin start-up-urile de tehnologie prin programul Tech Leaders Lab

Published

on

 

De la inteligență artificială în agricultură la antrenamente sportive inteligente și rapoarte de branding în timp real, de la a accesa mai rapid creditul potrivit la a-ți rezerva mai ușor o cameră la hotel, inovația este cea care aduce soluții concrete la provocările de zi cu zi. Cinci start-up-uri românești au oportunitatea de a-și dezvolta la următorul nivel business-urile odată cu absolvirea programului pre-accelerator Tech Leaders Lab, derulat în parteneriat de Young Leaders Club și Golin.

 

„Misiunea organizației noastre este să identificăm minți creative și vizionare, cu idei ambițioase, care își doresc să facă o diferență prin tehnologie, să le pregătim și să le punem în legătură cu o rețea globală de specialiști care le pot deveni mentori sau care le pot oferi finanțarea de care au nevoie pentru a dezvolta un business de succes. Absolvenții acestei ediții a programului sunt acum pregătiți să ia cele mai bune decizii despre cum să-și ducă mai departe compania și ce parteneri să aleagă”, spune Florin Grosu, Președinte Young Leaders Club.

 

„Am construit acest program cu un obiectiv ambițios: să susținem dezvoltarea mediului de business din România, aducând împreună mari companii , lideri și mentori, investitori și start-up-uri îndrăznețe. Astfel de inițiative au nevoie de cât mai multă vizibilitate pentru a avea un impact pe termen lung, iar Tech Leaders Lab este o oportunitate excelentă de a construi sinergii între parteneri cu un scop comun – acela de a genera soluții inovatoare pentru rezultate de business solide”, afirmă Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin.

Cele 5 companii care oferă soluții hi-tech pentru îmbunătățirea serviciilor și performanțelor din sectoare precum credite imobiliare, agricultură, hotelier, sport sau publicitate și-au prezentat planurile și obiectivele de business în fața unor potențiali investitori și parteneri, în cadrul unui eveniment la care au participat Excelența Sa Hans Klemm, Ambasadorul SUA la București, și Excelența Sa Isabel Rauscher, Ambasadorul Austriei la București, alături de reprezentanți ai Ambasadei Germaniei și ai Ambasadei Suediei.

 

Tech Leaders Lab oferă start-up-urilor participante, pe durata a trei luni, acces la mentori și la know-how-ul unor investitori de top la nivel global, conectându-le la o rețea internațională de acceleratoare de business, precum și la posibile surse de finanțare. În prima fază a programului, au fost analizate 72 de idei de business din România și Republica Moldova, cele mai bune 10 echipe fiind selectate pentru a intra în ediția de 2017-2018 a pre-acceleratorului. Acestea au primit suportul necesar să-și dezvolte produsul, iar 5 start-up-uri au absolvit deja programul, soluțiile lor vizând cel puțin o piață regională.

 

Absolvenții Tech Leaders Lab   

 

Serafim Technologies a dezvoltat o soluție bazată pe inteligență artificială în agricultură, care oferă fermierilor informații utile privind starea culturilor, ajutându-i la reducerea costurilor și maximizarea performanțelor. Soluția asigură o reducere cu până la 70% a pagubelor produse de boli, precum și o scădere de 40% în utilizarea chimicalelor.

Front Desk oferă o soluție software de management integrat dedicată industriei hoteliere. Sistemul dezvoltat de acest start-up este bazat integral pe Cloud și este integrat cu principalele platforme de rezervări.

StrAIke revoluționează antrenamentele de arte marțiale printr-o soluție bazată pe inteligență artificială care îi ajută pe sportivi să se pregătească într-un mod inteligent. Cu ajutorul tehnologiei portabile (wearable) și al Internet of Things, utilizatorii au acces la informații privind performanțele lor sportive și pot identifica zonele pe care trebuie să le îmbunătățească.

Credibo este un broker digital automat care ajută cumpărătorii să găsească cea mai potrivită soluție de credit imobiliar. Clienții își pot gestiona aplicația pentru credit online, într-un timp record.

Sport Explore oferă o soluție software de tip machine learning utilă pentru piața de publicitate. Soluția generează rapoarte detaliate, ușor de interpretat și în timp real privind branding-ul în timpul programelor sportive.

 

Cele 5 companii sunt sprijinite de Tech Leaders Lab să acceadă într-un program accelerator global și să-și găsească investitori și parteneri alături de care să-și continue dezvoltarea. Programul Tech Leaders Lab va continua să pregătească celelalte start-up-uri pentru pitching, precum și să sprijine noi tineri care își înscriu ideile de business.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: