Connect with us

ALL MEDIA

Zece fete au plecat acasa dupa prima seara a show-ului „Burlacul” (galerie foto&video)

Published

on

 

Cătălin a trebuit să-şi ia la revedere de la 10 din domnişoarele prezente în competiţia pentru inima lui. Deşi au ieşit din competiţie, fetele s-au putut însă bucura de o experienţă extraordinară alături de Bote într-o atmosferă plină de rafinament. Cele zece fete care nu au primit trandafirul burlacului în fastuoasa ceremonie organizată cu ocazia primei întâlniri sunt:

  • Nina Cheta de 31 de ani din Oradea care a fost descrisă de consilierii lui Cătălin ca fiind mai puţin naturală decât celelalte concurente;
  • Anca Alesutan din Zalău, o tânără  pasionată de etnografie  care i-a adus cadou lui Bote un obiect de lemn sculptat de ea;
  • Mihaela Craiu o domnişoară melancolică, romantică;
  • Ioana Dumitru din Piteşti. Tânăra lucrează ca asistent universitar la psihologie şi i-a oferit drept cadou lui Bote o pană de păun sub pretextul că păunii îşi cuceresc perechea pentru o viaţă cu penajul lor superb;
  • Justiana Mata din Bârlad o domnişoară romantică îndrăgostită de poezii. Justiana a plâns în timpul concursului de teamă că nu se încadrează în exigenţele lui Cătălin.
  • Cristiana Szabo, o fire mai rezervată, este consilier la primăria sectorului 1 şi are o fetiţă de un an şi 7 luni;
  • Adriana Tătaru, o domnişoară atrăgătoare la care celelalte concurente au remarcat forma ochilor asemănătoare celor de vulpe;
  • Alina Golea care lucrează ca dansatoare în Craiova. Deşi a ieşit din limuzină în paşi de dans şi a dansat chiar cu Cătălin pe ponton în aplauzele tuturor, nu a reuşit să-l impresioneze în mod deosebit.
  • Simona Tudor care s-a remarcat prin natura ei veselă, pozitivă;
  • Cristina Simion care şi-a făcut apariţia cu un coş de bomboane spunându-i lui Cătălin că a venit să le îndulcească pe fetele care vor pleca cu un gust amar (eliminate fiind), întrucât ea, cu siguranţă, nu va trece prin aşa ceva.

BURLACUL BOTE PREFERĂ ROŞCATELE

În cadrul emisiunii Burlacul difuzată în fiecare joi de Antena 1, Bote, invitatul principal al showului a făcut o declaraţie cel puţin surprinzătoare având în vedere preferinţele sale în materie de femei.

Lui Bote îi plac cel mai mult roşcatele! Declaraţia a venit ca răspuns la preocupările domnişoarelor înscrise în competiţie cu privire la ceea ce considerau ele că ar fi idealul feminin al lui Bote: o blondă superbă, cu măsuri de invidiat. Cum nu toate domnişoarele se puteau lăuda cu aceste calităţi, au apărut fireşte întrebările cu privire la şansele lor în concurs. Cătălin a avut grijă să mai reducă din teama fetelor de a fi refuzate în funcţie de aceste criterii. Nu trebuie uitat faptul că celebrul designer este un personaj plin de surpize şi este destul de dificil de ghicit ce se ascunde în spatele imaginii sale publice. Participarea la showul Burlacul va oferi domnişoarelor înscrise şansa de a dezvălui acest mister. Succesul va aparţine însă numai unei singure fete!

Burlacul este un show senzaţional care s-a bucurat de un succes fenomenal în Statele Unite şi care anul acesta va duce şi în casele românilor extravaganţa şi luxul unor aventuri spectaculoase. La finalul acestui show, Cătălin Botezatu va pleca însoţit de femeia potrivită într-o noua aventură. Showul va fi difuzat de Antena 1 în fiecare joi, de la de la 20.30.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Justiana M

    13 noiembrie 2010 at 15:25

    :)) =)) :)) =)) Hai ca asta-i tare!!!!!!:))))) „Justiana Mata din Bârlad o domnişoară romantică îndrăgostită de poezii. Justiana a plâns în timpul concursului de teamă că nu se încadrează în exigenţele lui Cătălin.” CAND AM PLANS EU, FRATILOR?????!!!!!!!! Am ajuns sa facem articole doar „de amorul artei”?! Vreau si eu sa vad o poza, o inregistrare..orice..in care eu ..PLANG..:))..Sa plang din cauza ca „nu ma incadrez in exigentele” unui barbat pe care l-am vazut pentru prima data…si singura data, de altfel…penibil…chiar nu ma caracterizeaza aceasta atitudine…serios…M-as fi asteptat sa ziceti ca am fost printre putinele persoane care au fost un zambet toata emisiunea (1 episod)..sa scrieti ca nu am schitat niciun fel de apropiere fata de Catalin…etc..dar, sa spuneti ca am plans „de teama”..eu?!..”de teama”..:))=))..eu nu plang decat atunci cand sufletul mi-o cere…cand sunt ingradita de o mare de sentimente devastatoare fiintei mele..aceasta emisiune nu m-a marcat in niciun fel….nu a fost decat o..experienta..atat..

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending