Connect with us

ALL MEDIA

Zece fete au plecat acasa dupa prima seara a show-ului „Burlacul” (galerie foto&video)

Published

on

 

Cătălin a trebuit să-şi ia la revedere de la 10 din domnişoarele prezente în competiţia pentru inima lui. Deşi au ieşit din competiţie, fetele s-au putut însă bucura de o experienţă extraordinară alături de Bote într-o atmosferă plină de rafinament. Cele zece fete care nu au primit trandafirul burlacului în fastuoasa ceremonie organizată cu ocazia primei întâlniri sunt:

  • Nina Cheta de 31 de ani din Oradea care a fost descrisă de consilierii lui Cătălin ca fiind mai puţin naturală decât celelalte concurente;
  • Anca Alesutan din Zalău, o tânără  pasionată de etnografie  care i-a adus cadou lui Bote un obiect de lemn sculptat de ea;
  • Mihaela Craiu o domnişoară melancolică, romantică;
  • Ioana Dumitru din Piteşti. Tânăra lucrează ca asistent universitar la psihologie şi i-a oferit drept cadou lui Bote o pană de păun sub pretextul că păunii îşi cuceresc perechea pentru o viaţă cu penajul lor superb;
  • Justiana Mata din Bârlad o domnişoară romantică îndrăgostită de poezii. Justiana a plâns în timpul concursului de teamă că nu se încadrează în exigenţele lui Cătălin.
  • Cristiana Szabo, o fire mai rezervată, este consilier la primăria sectorului 1 şi are o fetiţă de un an şi 7 luni;
  • Adriana Tătaru, o domnişoară atrăgătoare la care celelalte concurente au remarcat forma ochilor asemănătoare celor de vulpe;
  • Alina Golea care lucrează ca dansatoare în Craiova. Deşi a ieşit din limuzină în paşi de dans şi a dansat chiar cu Cătălin pe ponton în aplauzele tuturor, nu a reuşit să-l impresioneze în mod deosebit.
  • Simona Tudor care s-a remarcat prin natura ei veselă, pozitivă;
  • Cristina Simion care şi-a făcut apariţia cu un coş de bomboane spunându-i lui Cătălin că a venit să le îndulcească pe fetele care vor pleca cu un gust amar (eliminate fiind), întrucât ea, cu siguranţă, nu va trece prin aşa ceva.

BURLACUL BOTE PREFERĂ ROŞCATELE

În cadrul emisiunii Burlacul difuzată în fiecare joi de Antena 1, Bote, invitatul principal al showului a făcut o declaraţie cel puţin surprinzătoare având în vedere preferinţele sale în materie de femei.

Lui Bote îi plac cel mai mult roşcatele! Declaraţia a venit ca răspuns la preocupările domnişoarelor înscrise în competiţie cu privire la ceea ce considerau ele că ar fi idealul feminin al lui Bote: o blondă superbă, cu măsuri de invidiat. Cum nu toate domnişoarele se puteau lăuda cu aceste calităţi, au apărut fireşte întrebările cu privire la şansele lor în concurs. Cătălin a avut grijă să mai reducă din teama fetelor de a fi refuzate în funcţie de aceste criterii. Nu trebuie uitat faptul că celebrul designer este un personaj plin de surpize şi este destul de dificil de ghicit ce se ascunde în spatele imaginii sale publice. Participarea la showul Burlacul va oferi domnişoarelor înscrise şansa de a dezvălui acest mister. Succesul va aparţine însă numai unei singure fete!

Burlacul este un show senzaţional care s-a bucurat de un succes fenomenal în Statele Unite şi care anul acesta va duce şi în casele românilor extravaganţa şi luxul unor aventuri spectaculoase. La finalul acestui show, Cătălin Botezatu va pleca însoţit de femeia potrivită într-o noua aventură. Showul va fi difuzat de Antena 1 în fiecare joi, de la de la 20.30.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Justiana M

    13 noiembrie 2010 at 15:25

    :)) =)) :)) =)) Hai ca asta-i tare!!!!!!:))))) „Justiana Mata din Bârlad o domnişoară romantică îndrăgostită de poezii. Justiana a plâns în timpul concursului de teamă că nu se încadrează în exigenţele lui Cătălin.” CAND AM PLANS EU, FRATILOR?????!!!!!!!! Am ajuns sa facem articole doar „de amorul artei”?! Vreau si eu sa vad o poza, o inregistrare..orice..in care eu ..PLANG..:))..Sa plang din cauza ca „nu ma incadrez in exigentele” unui barbat pe care l-am vazut pentru prima data…si singura data, de altfel…penibil…chiar nu ma caracterizeaza aceasta atitudine…serios…M-as fi asteptat sa ziceti ca am fost printre putinele persoane care au fost un zambet toata emisiunea (1 episod)..sa scrieti ca nu am schitat niciun fel de apropiere fata de Catalin…etc..dar, sa spuneti ca am plans „de teama”..eu?!..”de teama”..:))=))..eu nu plang decat atunci cand sufletul mi-o cere…cand sunt ingradita de o mare de sentimente devastatoare fiintei mele..aceasta emisiune nu m-a marcat in niciun fel….nu a fost decat o..experienta..atat..

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending