Connect with us

ALL MEDIA

Ziarul Click! este lider de vânzări în categoria tabloidelor

Published

on

Foto Credit: manpres.ro
 

Vânzările ziarelor româneşti au continuat să scadă în perioada ianuarie – martie 2015 – un trend descendent raportat în ultimii ani -, cifrele de vânzare fiind mai mici decât în perioada similară din 2014.

Potrivit datelor furnizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), pentru perioada ianuarie – martie 2015, presa cotidiană centrală, mai ales cea quality, a înregistrat scăderi ale vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

În rândul tabloidelor, Click!, editat de Adevărul Holding, este lider de vânzări şi a raportat, în ianuarie anul acesta, o medie de 102.970 de exemplare (117.059 de exemplare în ianuarie 2014), în februarie, de 104.339 de exemplare (116.732 de exemplare în februarie 2014), şi în martie, de 101.283 de exemplare (120.725 de exemplare în martie 2014).

Pe poziţia a doua în topul vânzărilor pe piaţa tabloidelor şi a cotidianelor în general se situează Libertatea, publicaţie editată de trustul Ringier România, care, în ianuarie, a raportat o medie de 61.707 exemplare (76.621 de exemplare pe apariţie în ianuarie 2014), în februarie, de 64.579 de exemplare (78.236 de exemplare în februarie 2014), iar în martie, de 71.402 exemplare (77.560 de exemplare în martie 2014).

Poziţia de lider în categoria quality este deţinută de cotidianul Evenimentul zilei, editat de Editura Evenimentul şi Capital, care a înregistrat uşoare scăderi ale vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014. Astfel, pentru luna ianuarie, Evenimentul zilei a avut o medie de vânzări pe apariţie de 12.949 de exemplare (13.455 de exemplare în ianuarie 2014), în februarie – 13.233 de exemplare (13.724 de exemplare în februarie 2014), iar în martie – 12.846 de exemplare (13.483 de exemplare în martie 2014).

Poziţia a doua a clasamentului este ocupată de România liberă, ziar editat de Eta Media Publishers, care a înregistrat uşoare creşteri faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. România liberă a avut, în medie, vânzări pe apariţie de 10.286 de exemplare în ianuarie 2015 (6.458 de exemplare în ianuarie 2014), de 10.488 de copii în februarie 2015 (8.194 de copii în februarie 2014) şi de 10.407 exemplare în martie 2015 (12.003 exemplare în martie 2014).

În topul ziarelor quality urmează, pe locul al treilea, Adevărul, editat de Adevărul Holding, care, în luna ianuarie 2015, a avut o medie de vânzări de 9.238 de exemplare (9.058 de exemplare în ianuarie 2014). În luna februarie, media de vânzări a cotidianului Adevărul a fost de 9.667 de exemplare (9.160 de exemplare în februarie 2014). În luna martie a acestui an, media de vânzări a cotidianului Adevărul a fost de 9.511 exemplare (9.454 de copii în martie 2014).

În ceea ce priveşte Jurnalul Naţional, editat de Intact Publishing, acest cotidian a înregistrat scăderi semnificative ale cifrelor de vânzare. Astfel, în ianuarie anul acesta, Jurnalul Naţional a avut o medie de vânzări pe apariţie de 5.323 de exemplare (10.386 de exemplare în ianuarie 2014), în februarie, de 4.831 de exemplare (11.145 de exemplare în februarie 2014), iar, în martie, de 4.314 exemplare (9.414 exemplare în martie 2014).

La capitolul publicaţii financiare, cotidianul Ziarul Financiar a avut o medie lunară de vânzări pe apariţie pentru ianuarie 2015 de 6.533 de exemplare (8.306 exemplare în ianuarie 2014), pentru februarie, de 6.657 de exemplare (8.427 de copii în februarie 2014), iar în martie, de 6.718 exemplare (8.393 de exemplare în martie 2014).

În ceea ce priveşte cotidianele sportive, Gazeta Sporturilor, editată de Convergent Media (parte a grupului Intact), a raportat o medie de vânzări pentru luna ianuarie de 24.034 de copii (22.727 de exemplare în ianuarie 2014), pentru luna februarie, de 26.974 de copii (30.261 de exemplare în februarie 2014), şi pentru luna martie, de 27.607 copii (27.027 de exemplare în martie 2014).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Motive pentru care ar trebui sa folosesti containere !

Published

on

 

Containerele pentru locuit se folosesc peste tot in lume. Sunt acele containere pe care vasele mari de transport le folosesc pentru a depozita diverse produse, indiferent de greutate si dimensiune. Acele containere pot fi adesea reciclate. Insa, mai nou aceste containere sunt folosite pentru a crea locuinte functionale temporare sau permanente.

Firma cabine-containere.ro pune la dispozitia clientilor containere ce pot fi folosite ca si containere de birou, containere de santier, containere de locuit sau doar de depozitare. Desigur, acestea nu sunt containere reciclate, totul find nou, realizat pe structuri rezistente. Desi poate multi sunt sceptici cu aceasta optiune, trebuie sa stii ca astfel de containere au mai multe beneficii decat crezi.

 

Iata cateva motive pentru care iti recomandam si tie containerele de locuit:

 

  1. Pentru ca nu au nevoie de fundatie si sunt realizate din materiale mai ieftine decat betonul sau caramida, si totusi extrem de rezistente, containerele reprezinta o optiune mult mai buna pentru cei care au nevoie de o casa sau un birou. Cu ajutorul containerelor poti obtine locuinta mult visata, chiar daca bugetul tau este unul mai mic si in mod normal nu ai putea sa iti permiti nici macar un apartament. De asemenea, atunci cand avem o firma, stim cate costuri sunt necesare. De aceea, o locatie ieftina pentru birouri este ideala. Cu containerele de la cabine-containere.ro putem amenaja birouri moderne, cu toate dotarile necesare (inclusiv cu grup sanitar), la costuri foarte mici. Un al mod pentru care se  pot folosi containerele este ca si cabine de santier. Le putem asigura muncitorilor un loc de cazare curat si cu dotari decente, cu costuri accesibile.

 

  1. Sunt ecologice. Containerele de locuit sunt realizate din materiale ecologice si constructia lor nu polueaza cu nimic mediul inconjurator. Nu este nevoie de aprobari si audit de mediu pentru a face, de exemplu, o cladire de birouri din containere. Daca vrei sa fii eco din toate punctele de vedere, poti  apela si la energie solara si alte soltuii nepoluante. Astfel vei avea o casa “sanatoasa” si vei contribui la protejarea mediului inconjurator.

 

  1. Rapiditatea construirii. O casa traditionala se va construi in minim 4 luni, sa nu mai vorbim de aprobarile si avizele pe care trebuie sa le obtii. Insa, un container se contruieste, de obicei, cam intr-o luna. Desigur, pentru a-l avea cat mai repede, acesta trebuie achizitionat de la o firma de specialitate, precum cabine-containere, care iti ofera si garantia calitatii. Indiferent de ceea ce iti doresti si pentru ce iti doresti containerul sau containerele, timpul de asteptare este foarte scurt, de aceea fiind si solutia ideala pentru persoanele care nu pot sa astepte constructia unei case.

 

  1. Containerele pot fi amplasate oriunde. Daca ai o bucata de teren, atunci poti fara probleme aseza un container, doua, trei, in functie de necesitati si spatiu. Inca o data, amintim faptul ca nu ai nevoie de autorizatie. De asemenea, daca doresti sau trebuie sa te muti, containerul poate fi transportat cu usurinta si ai avatajul de a nu pierde investitia. Cu un container de la cabine-containere.ro ai libertatea pe care o casa sau o cladire din caramida ori beton nu ti-o ofera.

 

  1. Poti construi orice. In afara de multiplele tipuri de utilizari, trebuie sa stii ca poti face din aceste containere case cu etaj, cu mai multe compartimente sau chiar cladiri de birouri. Containerele pot fi montate orizontal, unul langa altul sau vertical (unul peste altul). Profesionistii de la cabine-containere.ro  vor sti cum sa te ajute in aceasta privinta pentru a conecta containerele intre ele prin scari si usi, astfel incat sa nici nu iti dai seama ca nu esti intr-o cladire in adevaratul sens la cuvantului.
  2. Cu totii se intreaba despre cat de rezistente sunt asemenea containere. Gandeste-te ca un asemenea container se foloseste si pentru transporturile internationale, pe cargouri. Acestea stau in ploaie, in bataia soarelui si a vantului fara a pati ceva, iar marfa din interior este in deplina siguranta. Daca ne mai gandim si la faptul ca multi transporta in astfel de containere inclusiv automobile extrem de scumpe, atunci trebuie sa ne dam seama ca vorbim despre o protectie si o siguranta maxima. Luand in considerare ca astfel de containere sunt construite pentru a face fata unor conditii aprige, inseamna ca nu vom avea nicio problema in a locui sau a ne organiza biroul.

 

Cam acestea ar fi cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa apelezi la optiunea containerelor. Vei economisi timp, spatiu si bani, iar conditiile nu vor fi cu nimic diferite fata de o cladire de birouri sau o casa din beton. Vei avea parte de tot confortul si siguranta pe care ti-o doresti. In plus, trebuie sa te gandesti ca este ceva inedit si casa sau biroul ta va arata altfel. Nu te vei inscrie in tipare si, cu siguranta, vei avea parte de admiratia celor din jur. Pe site-ul cabine-containere.ro poti gasi mai multe informatii cu privire la aceste produse. Vei avea parte de seriozitate si profesionalism si, desigur, de containere noi, moderne, realizate la cele mai inalte standarde. Ti se vor oferi solutii moderne si durabile pentru orice necesitate pe care o ai in materie de constructii.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending