Connect with us

ALL MEDIA

Ziarul Click! este lider de vânzări în categoria tabloidelor

Published

on

Foto Credit: manpres.ro
 

Vânzările ziarelor româneşti au continuat să scadă în perioada ianuarie – martie 2015 – un trend descendent raportat în ultimii ani -, cifrele de vânzare fiind mai mici decât în perioada similară din 2014.

Potrivit datelor furnizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), pentru perioada ianuarie – martie 2015, presa cotidiană centrală, mai ales cea quality, a înregistrat scăderi ale vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

În rândul tabloidelor, Click!, editat de Adevărul Holding, este lider de vânzări şi a raportat, în ianuarie anul acesta, o medie de 102.970 de exemplare (117.059 de exemplare în ianuarie 2014), în februarie, de 104.339 de exemplare (116.732 de exemplare în februarie 2014), şi în martie, de 101.283 de exemplare (120.725 de exemplare în martie 2014).

Pe poziţia a doua în topul vânzărilor pe piaţa tabloidelor şi a cotidianelor în general se situează Libertatea, publicaţie editată de trustul Ringier România, care, în ianuarie, a raportat o medie de 61.707 exemplare (76.621 de exemplare pe apariţie în ianuarie 2014), în februarie, de 64.579 de exemplare (78.236 de exemplare în februarie 2014), iar în martie, de 71.402 exemplare (77.560 de exemplare în martie 2014).

Poziţia de lider în categoria quality este deţinută de cotidianul Evenimentul zilei, editat de Editura Evenimentul şi Capital, care a înregistrat uşoare scăderi ale vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014. Astfel, pentru luna ianuarie, Evenimentul zilei a avut o medie de vânzări pe apariţie de 12.949 de exemplare (13.455 de exemplare în ianuarie 2014), în februarie – 13.233 de exemplare (13.724 de exemplare în februarie 2014), iar în martie – 12.846 de exemplare (13.483 de exemplare în martie 2014).

Poziţia a doua a clasamentului este ocupată de România liberă, ziar editat de Eta Media Publishers, care a înregistrat uşoare creşteri faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. România liberă a avut, în medie, vânzări pe apariţie de 10.286 de exemplare în ianuarie 2015 (6.458 de exemplare în ianuarie 2014), de 10.488 de copii în februarie 2015 (8.194 de copii în februarie 2014) şi de 10.407 exemplare în martie 2015 (12.003 exemplare în martie 2014).

În topul ziarelor quality urmează, pe locul al treilea, Adevărul, editat de Adevărul Holding, care, în luna ianuarie 2015, a avut o medie de vânzări de 9.238 de exemplare (9.058 de exemplare în ianuarie 2014). În luna februarie, media de vânzări a cotidianului Adevărul a fost de 9.667 de exemplare (9.160 de exemplare în februarie 2014). În luna martie a acestui an, media de vânzări a cotidianului Adevărul a fost de 9.511 exemplare (9.454 de copii în martie 2014).

În ceea ce priveşte Jurnalul Naţional, editat de Intact Publishing, acest cotidian a înregistrat scăderi semnificative ale cifrelor de vânzare. Astfel, în ianuarie anul acesta, Jurnalul Naţional a avut o medie de vânzări pe apariţie de 5.323 de exemplare (10.386 de exemplare în ianuarie 2014), în februarie, de 4.831 de exemplare (11.145 de exemplare în februarie 2014), iar, în martie, de 4.314 exemplare (9.414 exemplare în martie 2014).

La capitolul publicaţii financiare, cotidianul Ziarul Financiar a avut o medie lunară de vânzări pe apariţie pentru ianuarie 2015 de 6.533 de exemplare (8.306 exemplare în ianuarie 2014), pentru februarie, de 6.657 de exemplare (8.427 de copii în februarie 2014), iar în martie, de 6.718 exemplare (8.393 de exemplare în martie 2014).

În ceea ce priveşte cotidianele sportive, Gazeta Sporturilor, editată de Convergent Media (parte a grupului Intact), a raportat o medie de vânzări pentru luna ianuarie de 24.034 de copii (22.727 de exemplare în ianuarie 2014), pentru luna februarie, de 26.974 de copii (30.261 de exemplare în februarie 2014), şi pentru luna martie, de 27.607 copii (27.027 de exemplare în martie 2014).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Jurnalistul Costi Mocanu paraseste PRO TV dupa mai bine de 25 de ani de activitate

Published

on

 

Jurnalistul Costi Mocanu părăseşte Pro TV după mai bine de 25 de ani, timp în care a fost, printre altele, reporter sportiv, dar şi şef al postului de televiziune. Informaţia a fost făcută publică de Cătălin Tolontan, scrie Ziarul Adevarul

Costi Mocanu, prezentator Ninja Warrior România, explică de ce nu a ex… Unul dintre cei mai vechi oameni din Pro TV, alintat „Moşu’“, Costi Mocanu (49 de ani) părăseşte televiziunea la care s-a angajat încă de pe vremea în care se numea Canal 31, potrivit tolo.ro.    Din 1 aprilie 2019, Costi Mocanu părăseşte postul de televiziune unde s-a consacrat ca reporter sportiv, comentator de meciuri, şef al departamentului Sport şi, în ultimii ani ai lui Adrian Sârbu în CME, şef al canalului Pro TV.

De asemenea, anul trecut, Costi Mocanu a prezentat, alături de actriţa Raluca Aprodu şi jurnalistul Daniel Niţoiu, emisiunea „Ninja Warrior România“.   Potrivit sursei citate, în ultimii ani, Costi Mocanu a fost în discuţii cu mai multe televiziunii, însă nu este cunoscut dacă se va îndrepta tot către televiziune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Andi, uluit de un concurent de la Românii au talent: ”E deasupra competiției. Este de neoprit!”

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Cea de-a șasea ediție Românii au talent va fi presărată cu surprize pentru Andi Moisescu. Juratul și-a sărbătorit ziua de naștere la filmări, alături de colegi iar aceștia l-au surprins pe durata întregii zile cu diverse cadouri care i-au adus zâmbetul pe buze și l-au uimit. Cea mai mare bucurie însă i-a adus-o lui Andi un concurent a cărui reprezentație l-a fascinat. ”E deasupra competiției. Este de neoprit.”, spune Andi, iar Pavel continuă: ”Acestea sunt nișe momente istorice, nu ai cum să nu le filmezi.”.

Tot mâine, Pavel și Smiley au propriul lor moment pe scena talentului, iar Florin, încântat de prestația unui concurent și inspirat de bucuria acestuia, o invită pe Andra la dans. Publicul va fi în picioare și va trăi alături de ei energia dată de participant.

Un număr de o dificultate greu de imaginat și extrem de spectaculos îi fascinează pe jurați, care rămân uluiți de complexitatea momentului și de expresivitatea celor care îl prezintă.”Pentru că și noi suntem în lumea circului, cum a spus mai tânărul meu coleg, eu fiind leul bătrân… După micul nostru căluț, poneiul nostru din această seară, să vorbească îmblânzitoarea de Măruți. Este singura titulară din lume care are un număr foarte bine pus la punct și încărcat de suspans… de Măruți.”, spune cu zâmbetul pe buze Florin Călinescu.

Vinerea aceasta, de la 20:30, concurenți cu aptitudini uimitoare vin să cucerească juriul și publicul în cea de-a șasea ediție a sezonului #9suprem Românii au talent.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

De Martisor, Kanal D implineste 12 ani! Vedetele statiei celebreaza aniversarea!

Published

on

 

Astazi, 1 martie, Kanal D sarbatoreste 12 ani de existenta pe piata media din Romania, mai mult de un deceniu in care statia a inregistrat o crestere spectaculoasa si s-a impus ca un adevarat trendsetter in peisajul mediatic din Romania.

Formate fenomen revolutionare precum „Exatlon”, „Bravo, ai stil!”,  serialele turcesti, abordarea inovativa a Stirilor au facut din Kanal D un model pentru competitorii sai si au creat alternative interesante si relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.  Kanal D a generat continut remarcabil de-a lungul anilor, consolidandu-si pozitia de jucator important in top trei televiziuni generaliste din Romania.

Toate acestea sunt rezultatele unei strategii sustinute si inspirate, clasand statia, in 2018,  pe locul doi la nivelul publicului National, cu 14,9% cota de piata, si All Urban, cu 12,6% cota de piata, in Prime Time (20:00 – 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media Romania.  Cresterea Kanal D in 2018 a fost una semnificativa, in raport cu statiile din top trei televiziuni din Romania. La nivelul publicului Comercial, in Prime Time (20:00 – 24:00), statia a inregistrat o crestere de 20% a cotei de piata, raportat la 2017.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending