Connect with us

Evenimente

Zilele Marketingului, Editia a VII-a, la Cluj-Napoca. Impresii

Published

on

Cea de-a saptea editie a Zilelor Marketing-ului a avut un loc special in cadrul celei de-a doua editii a Festivalului “Zilele Clujului”. Desfasurandu-se in prima nsaptamana de dupa primul week-end de festival.

Esvenimentul a fost organizat de catre Asociatia Studentilor de la Sectia de Marketing din cadrul Facultatii de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerii – UBB Cluj. Gazda evenimentului a constituit-o Turnul Croitorilor sau Bastionul Croitorilor din Cluj-Napoca, care face parte din vechea cetate a Clujului si marcheaza coltul sud-estic al cetatii medievale ridicate aici.

Intre zideurile cetatii medievale care delimiteaza Centrul de Cultura Urbana “Turnul Croitorilor”, s-au abordat de-a lungul a trei zile subiecte pe teme de marketing, pornind de la branding-ul personal si terminand cu branding-ul corporatist.

“Evenimentul Zilele Marketingului vizeaza ridicarea nivelului de constientizare in randul studentilor in ceea ce priveste importanta marketing-ului. Incercam prin acest eveniment sa facem accesibila informatia despre branding si marketing. Brand-ul, din punctul meu de vedere, reprezinta tot ceea ce facem si, in ziua de azi, dupa cum stim, primele aparente inseamna totul”, a declarat pentru Radar De Media Domnul Vlad Lazar, Project Managerul evenimentului.

Printre speakerii care au luat cuvantul s-au numarat: Doamna Codruta Vintu Kali (Despre Branding-ul Corporativ), Domnisoara Diana Bota (Despre Identitate Corporativa @ Brinel), domnul Marius Mocian How to fail) si Domnul Ovidiu Moisescu (Brand X-Ray)

 

Despre Branding Corporativ, cu Codruta Vintu Kali

 

Cea care deschis Zilele Marketing-ului a fost doamna Codruta Vintu Kali, Managing Partner la Agentia de publicitate Amprenta Advertising, care le-a mvorbit celor prezenti despre branding-ul corporativ si tot ce presupune aceasta: construirea brand-ului si apelarea la artificii ce tin de marketing si comunicare.

“Este mai bine ca brand-ul tau personal sa fie mai puternic decat cel al firmei, pentru ca atunci poti porni oricand un alt business”, a spus Doamna Cidruta Vintu Kali.

Printre strategiile de branding personal, domnia sa a mentionat: prezenta la evenimente sociale, de lobby, sa fii conoscut prin faptul ca ai participat la evenimente.

“La baza brand-ului personal, trebuie sa stea intotdeauna sinceritatea. Folosesc ceea ce ma reprezinta cel mai bine ca element de baza al brand-ului”.

 

Despre Identitate Corporativa @ Brinel, cu Diana Bota

 

O prezentare nu mai putin interesanta a fost aceea a Domnisoarei Diana Bota, Marketing Specialist in cadrul firmei Brinel din Cluj-Napoca, a vorbit despre partea de comunicare si principiile de trust culture din cadrul unei organizatii. Pe partea de comunicare si marketing online, a mentionat: newsletter-ele interne si externe (catre o baza de date existenta), blogurile, forumurile, organizarea de concursuri, si sponsorizarea de evenimente.

Domnia sa a mai mentionat concursul Oscar in IT, organizat de Brinel, prin care se face apel la inventivitatea IT-stilor in ceea ce priveste aplicatii noi pentru Smartphone care ar putea fi utilizate in cadrul TIFF, iar fericitul castigator (al unei tablete sau a unui laptop) isi va putea implementa ideea pana la editia TIFF-ului de anul viitor.

 

How to fail, cu Marius Mocian

 

Marius Mocian a fost unul dintre invitatii de marca acestui eveniment, el fiind ambasadorul in Romania al Pioneers Festival. Prezentarea lui a avut un iz de training de dezvoltare personala, domeniu care este in voga peste tot in lume.

Dansul a prezentat un fel de decalog al branding-ului personal, spun “un fel de” pentru ca a enumerat numai noua precepte in loc de zece. Acestea sunt:

Descopera-ti pasiunea!

Fa-ti un plan pe termen lung!

Fii autentic!

Diferentiza-te! Orice faci, trebuie sa te diferentiezi!

Focalizeaza-te! Nu te baga in zece chestii de-odata!

Perfectioneaza-te!

Arata-ti pasiunea!

Fii consecvent! Tine directia! Nu renunta!

Concentreaza-te pe rezultate!

 

Domnul Marius Mocian a prezentat, sde asemenea, si cateva reguli care duc in mod cert la esec. Acestea sunt:

Nu zii nimanui ideea ta!

Valideaza-ti ideea DOAR cu prietenii apropiati si cu familia!

Nu fii sincer! Sinceritatea distruge parteneriatele.

Fa de toate pentru toti! Vinde produsul doar cand e perfect.

 

Evenimentul Zilele Marketing-ului, editia a VII-a, s-a incheiat cu un recital de orga in vechea cetate medievala don Cluj.

 

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
1 Comment

1 Comment

  1. Marius Mocian

    3 iulie 2012 at 15:10

    Iti multumesc Carmen pentru aprecieri si in acelasi timp ma bucur ca prezentarea mea a avut un ecou!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending