In aceasta seara, de la 19:45, Romania va reintalni Mexic, intr-o noua confruntare dura, menita sa le acorde sansa de a-si lua revansa, dupa ce au pierdut la mica diferenta, in turul anterior.
Avand deja experienta pe traseele cu obstacole dificile, concurentii celor doua Echipe de la “Exatlon” isi vor uni fortele pentru a face mandra o intreaga Romanie.
Competitia sportiva “Exatlon”, difuzata aseara, in care miza a fost una uriasa si dubla – imunitatea si confortul casei – a fost urmarita de aproape trei milioane de romani din intreaga tara.
Editia de aseara “Exatlon” a clasat ca lider absolut de audienta Kanal D, pe toate cele trei segmente de public, conform datelor furnizate de Kantar Media. Cu 12,6% rating si 24,2% cota de piata, pe segmentul National, 10,3% rating si 22,8% cota de piata, pe targetul Comercial, si 10,1% rating si 19,7% cota de piata, pe targetul All Urban, statia a fost lider incontestabil de audienta, devansand celelalte posture concurente.
In intervalul 20:00 – 23:11, reality-ul “Exatlon” a fost urmarit in medie, in fiecare minut, de peste doua milioane de romani din intreaga tara. Minutul de maxima audienta, atins la 21:16, aproape trei milioane (2.950.000) de telespectatori urmarau duelul intre Ionut, de la Razboinici, cu Catalin Cazacu, de la Faimosi.
Ion Oncescu, Diana Bulimar si Florian, nominalizati spre eliminare
In urma meciului decisiv intre cele doua tabere de la “Exatlon”, Razboinicii si Faimosii, cei din urma au pierdut la mustata imunitatea. Astfel, inca o data, concurentii din Echipa Faimosilor au fost pusi in postura de a-si propune trei nominalizati spre eliminare din concurs. Ion Oncescu a fost propus de catre echipa, Diana Bulimar, de catre Vladimir Draghia, castigatorul probei individuale, si Diana Bulimar de Catalin Cazacu, cel care a adunat cele mai multe puncte pe parcursul probelor saptamanii trecute. Timp de o ora, cei din fata micilor ecrane si-au putut salva favoritul, in urma voturilor atribuite concurentului pe care si-l doresc in continuare, in competitia “Exatlon”.
Tabel Audiente TV toate segmentele de public: National, Comercial si Urban
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 12,6 | 24,2 | 2258 | |
Pro TV | 7,2 | 13,9 | 1295 | |
Antena 3 | 3,8 | 7,3 | 684 | |
EXATLON | Prima TV | 3,3 | 6,2 | 582 |
20:00-23:11 | Antena 1 | 3,3 | 6,2 | 582 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 11.02.2018 |
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 10,3 | 22,8 | 459 | |
Pro TV | 10,1 | 22,4 | 451 | |
Antena 1 | 4,1 | 9,2 | 186 | |
EXATLON | Prima TV | 2,2 | 4,9 | 99 |
20:00-23:11 | TVR 1 | 1,5 | 3,3 | 66 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 11.02.2018 |
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 10,1 | 19,7 | 977 | |
Pro TV | 7,5 | 14,6 | 726 | |
Antena 3 | 4,7 | 9,1 | 449 | |
EXATLON | Antena 1 | 3,2 | 6,2 | 307 |
20:00-23:11 | Prima TV | 2,7 | 5,2 | 260 |
Source: Kantar Media Romania | ||||
Date: 11.02.2018 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL