Connect with us
 

Postul de televiziune Kanal D a cerut prelungirea licenţei audiovizuale pentru încă nouă ani, în condiţiile în care acesta ar fi expirat la data de 30 ianuarie. In acest sens o delegatie din partea Kanal D s-a prezentat la sediul CNA, in frunte cu preşedintele trustului din România, Haluk Kurcer, informează Mediafax

Reprezentanţii Kanal D au solicitat CNA şi modificarea licenţei televiziunii, astfel încât aceasta să poată emite nu doar în România, ci şi în Republica Moldova. În plus, aceştia au cerut modificarea structurii de programe a Kanal D, în sensul creşterii producţiilor proprii şi a programelor informative.

În şedinţa CNA, Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D România, a declarat că de la intrarea pe piaţa din România, grupul Dogan a investit aproape 90 de milioane de euro în televiziunea Kanal D.

„Am învăţat din greşelile noastre, iar succesul nostru se datorează echipei Kanal D”, a spus, printre altele, Haluk Kurcer.

Clara Bomboe, directorul de programe al Kanal D, a vorbit despre strategia televiziunii, precizând că aceasta intenţionează să difuzeze mai multe programe de informare. „În ultimii ani am insistat pe producţia proprie şi am introdus emisiuni informative”, a spus Clara Bomboe, dând exemplu programul „Asta-i România!”, a cărei durată a fost mărită, şi emisiunea de reportaje „Sabbagh în acţiune”.

În ceea ce priveşte extinderea zonei de difuzare în Republica Moldova, Cătălin Băleanu, reprezentantul Kanal D în relaţia cu CNA, a spus că există foarte multe solicitări pentru ca programele televiziunii să poată fi recepţionate şi în această ţară. „În măsura în care vom găsi un partener de încredere să ne distribuie, ne gândim să avem şi un specific local pentru Republica Moldova”, a mai spus Cătălin Băleanu.

Răspunzând unor întrebări adresate de membrii CNA privind încălcările legislaţiei audiovizualului în ultimul an de către Kanal D, respectiv difuzarea unei cantităţi de publicitate mult mai mare faţă de cea prevăzută de Legea audiovizualului, Cătălin Băleanu a spus că situaţia a fost cauzată de nivelul foarte redus al pieţei de publicitate din România. El a mai spus că, începând din 2016, va putea fi observată „o schimbare radicală de conduită la Kanal D”.

Membrul CNA Radu Herjeu a felicitat echipa Kanal D pentru ce a realizat în cei nouă ani de la intrarea pe piaţa de televiziune din România, în care au reuşit să ajungă încă din primii ani pe locul al treilea în audienţe. Herjeu a spus însă că nu doar publicitatea este „punctul slab” al Kanal D, ci şi emisiunea „Wowbiz”, care a avut numeroase derapaje şi a primit sancţiuni dure de la CNA în ultimul an.

Producătorul Kanal D, Luminiţa Dona, a spus că emisiunea „Wowbiz” are o nouă structură. „De la începutul acestui sezon am decis să facem o schimbare majoră la ‘Wowbiz’, suntem în a treia săptămână de prezentare a unor cazuri sociale (…) Intenţia noastră pe viitor este să ne implicăm în genul acesta de acţiuni (…) Nu vom renunţa la monden, dar va fi un monden curat, cu personaje care au poveşti”, a explicat aceasta.

În ceea ce priveşte introducerea unui eventual jurnal de ştiri de seară, Clara Bomboe a spus că televiziunea Kanal D are în plan acest lucru, însă sunt necesare investiţii. „Nu pot să vă spun cu certitudine că se va întâmpla în anul 2016. Dar trebuie să ne aliniem, pentru că ţintim locul doi sau chiar prima poziţie pe piaţa televiziunilor” din România, a mai spus Bomboe.

KANAL D imi place - LOGO

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

 

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Zile de foc în Grecia: Echipa de corespondenți Digi 24 a realizat, în medie, 17 transmisiuni pe zi

Published

on

Foto Credit: DIGI 24
 

Echipa Digi 24 care a ajuns în Grecia, miercuri, a transmis nu mai puțin de 17 corespondențe pe zi, din Mati, satul distrus de incendiile devastatoare izbucnite la începutul acestei săptămâni.

Cei trei membri ai echipei, Marian Tănase (operator), Laurențiu Rădulescu (reporter) și Adrian Rotaru (DSNG), au făcut 14 ore, pe ruta București-Sofia-Atena și s-au oprit în satul Mati, la aproximativ 25 de km de Atena. Localitatea, distrusă în proporție de 98%, conform evaluărilor făcute de autoritățile elene, oferă o priveliște dezolantă, cu cele peste 100 de case distruse de flăcări și rândurile de mașini carbonizate.

”Cel mai mare impediment a fost să îi facem pe oameni să ne vorbească, mai ales după ce au pierdut tot ce aveau”, spune reporterul Laurențiu Rădulescu. Echipa a reușit, totuși, să identifice în zonă câțiva români care locuiau acolo și i-au convins să povestească prin ce au trecut.

Acomodarea cu subiectul, cu locul și punctele de unde s-au făcut intervențiile a fost una anevoioasă pentru echipă. Nu este ușor să vorbești când ai în fața ochilor un asemenea tablou. ”Satul este unul cu străduțe înguste de maximum 5 m, cu case și de o parte și de cealaltă, iar fiecare locuitor are cel puțin câte o mașină a lui, ca să nu mai vorbim de turiștii veniți aici în sezonul estival”, a descris Laurențiu, într-o intervenție de vineri dimineață, la Matinalul Digi FM. ”În lateral, este un drum național cu două benzi. Toți cei care au venit pe drumul național au mers spre sat și spre mare, crezând că se vor salva. Cei din sat au început să urce spre drumul național, crezând, la fel, că se pot salva. Dar drumurile s-au blocat și, practic, oamenii s-au trezit înconjurați de foc din toate părțile”, explică reporterul Digi 24, pe baza informațiilor strânse de la martori.

Sub impresia celor văzute și a mărturiilor obținute de la localnici și autorități, este greu să îți păstrezi sângele rece, detașasarea. ”Cel mai important pentru echipă, într-o astfel de situație, este să îți conservi energia și să nu se atașezi profesional. Am văzut copii morți, oameni găsiți îmbrățișați după ce au fost prinși de foc, am văzut detalii care îți rămân pentru totdeauna în minte”, adaugă Laurențiu, admițând că este una dintre cele mai dificile misiuni jurnalistice de până acum.

Echipa va transmite și în zilele următoare corespondențe de la fața locului, ținând la curent spectatorii Digi 24 cu evoluția celor mai grave incendii produse în Grecia, în regiunea Attica, în care și-au pierdut viața cel puțin 85 de persoane.

Digi 24, cea mai credibilă televiziune de știri din România⃰, transmite 24 de ore din 24, 7 zile din 7, informații despre temele de moment și evenimentele care pun lumea în mișcare. Parte a Grupului Digi Communications, Digi 24 abordează cu echidistanță și profesionalism subiectele relevante din actualitatea internă și internațională, oferind publicului emisiuni informative, dezbateri, analize și interviuri, sub sloganul ”Informația la putere”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Amalia Enache revine in echipa Stirilor PRO TV

Published

on

 

Jurnalista Amalia Enache revine la pupitrul Stirilor PRO TV dupa o pauza de doi ani. Vedeta va prezenta jurnalul de noapte din 13 august, informeaza TV Mania.

Eu mă întorc acum la „Ştirile Pro TV“ la majoratul meu în Pro, la exact 18 ani de la angajare. În august 2000 se întâmpla să încep. După atâta timp, meseria aceasta îţi curge prin vene. Chiar când nu eşti acolo, în redacţie, receptezi informaţiile ca şi când tu ai fi la treabă. Cred că în prima seară când voi prezenta, voi fi ca şi când şi ieri am făcut tot asta, nu în urmă cu doi ani“, a declarat Amalia Enache pentru TV Mania.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending