Connect with us

Postul de televiziune Kanal D a cerut prelungirea licenţei audiovizuale pentru încă nouă ani, în condiţiile în care acesta ar fi expirat la data de 30 ianuarie. In acest sens o delegatie din partea Kanal D s-a prezentat la sediul CNA, in frunte cu preşedintele trustului din România, Haluk Kurcer, informează Mediafax

Reprezentanţii Kanal D au solicitat CNA şi modificarea licenţei televiziunii, astfel încât aceasta să poată emite nu doar în România, ci şi în Republica Moldova. În plus, aceştia au cerut modificarea structurii de programe a Kanal D, în sensul creşterii producţiilor proprii şi a programelor informative.

În şedinţa CNA, Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D România, a declarat că de la intrarea pe piaţa din România, grupul Dogan a investit aproape 90 de milioane de euro în televiziunea Kanal D.

„Am învăţat din greşelile noastre, iar succesul nostru se datorează echipei Kanal D”, a spus, printre altele, Haluk Kurcer.

Clara Bomboe, directorul de programe al Kanal D, a vorbit despre strategia televiziunii, precizând că aceasta intenţionează să difuzeze mai multe programe de informare. „În ultimii ani am insistat pe producţia proprie şi am introdus emisiuni informative”, a spus Clara Bomboe, dând exemplu programul „Asta-i România!”, a cărei durată a fost mărită, şi emisiunea de reportaje „Sabbagh în acţiune”.

În ceea ce priveşte extinderea zonei de difuzare în Republica Moldova, Cătălin Băleanu, reprezentantul Kanal D în relaţia cu CNA, a spus că există foarte multe solicitări pentru ca programele televiziunii să poată fi recepţionate şi în această ţară. „În măsura în care vom găsi un partener de încredere să ne distribuie, ne gândim să avem şi un specific local pentru Republica Moldova”, a mai spus Cătălin Băleanu.

Răspunzând unor întrebări adresate de membrii CNA privind încălcările legislaţiei audiovizualului în ultimul an de către Kanal D, respectiv difuzarea unei cantităţi de publicitate mult mai mare faţă de cea prevăzută de Legea audiovizualului, Cătălin Băleanu a spus că situaţia a fost cauzată de nivelul foarte redus al pieţei de publicitate din România. El a mai spus că, începând din 2016, va putea fi observată „o schimbare radicală de conduită la Kanal D”.

Membrul CNA Radu Herjeu a felicitat echipa Kanal D pentru ce a realizat în cei nouă ani de la intrarea pe piaţa de televiziune din România, în care au reuşit să ajungă încă din primii ani pe locul al treilea în audienţe. Herjeu a spus însă că nu doar publicitatea este „punctul slab” al Kanal D, ci şi emisiunea „Wowbiz”, care a avut numeroase derapaje şi a primit sancţiuni dure de la CNA în ultimul an.

Producătorul Kanal D, Luminiţa Dona, a spus că emisiunea „Wowbiz” are o nouă structură. „De la începutul acestui sezon am decis să facem o schimbare majoră la ‘Wowbiz’, suntem în a treia săptămână de prezentare a unor cazuri sociale (…) Intenţia noastră pe viitor este să ne implicăm în genul acesta de acţiuni (…) Nu vom renunţa la monden, dar va fi un monden curat, cu personaje care au poveşti”, a explicat aceasta.

În ceea ce priveşte introducerea unui eventual jurnal de ştiri de seară, Clara Bomboe a spus că televiziunea Kanal D are în plan acest lucru, însă sunt necesare investiţii. „Nu pot să vă spun cu certitudine că se va întâmpla în anul 2016. Dar trebuie să ne aliniem, pentru că ţintim locul doi sau chiar prima poziţie pe piaţa televiziunilor” din România, a mai spus Bomboe.

KANAL D imi place - LOGO

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending