Connect with us
Reclame

Postul de televiziune Kanal D a cerut prelungirea licenţei audiovizuale pentru încă nouă ani, în condiţiile în care acesta ar fi expirat la data de 30 ianuarie. In acest sens o delegatie din partea Kanal D s-a prezentat la sediul CNA, in frunte cu preşedintele trustului din România, Haluk Kurcer, informează Mediafax

Reprezentanţii Kanal D au solicitat CNA şi modificarea licenţei televiziunii, astfel încât aceasta să poată emite nu doar în România, ci şi în Republica Moldova. În plus, aceştia au cerut modificarea structurii de programe a Kanal D, în sensul creşterii producţiilor proprii şi a programelor informative.

În şedinţa CNA, Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D România, a declarat că de la intrarea pe piaţa din România, grupul Dogan a investit aproape 90 de milioane de euro în televiziunea Kanal D.

„Am învăţat din greşelile noastre, iar succesul nostru se datorează echipei Kanal D”, a spus, printre altele, Haluk Kurcer.

Clara Bomboe, directorul de programe al Kanal D, a vorbit despre strategia televiziunii, precizând că aceasta intenţionează să difuzeze mai multe programe de informare. „În ultimii ani am insistat pe producţia proprie şi am introdus emisiuni informative”, a spus Clara Bomboe, dând exemplu programul „Asta-i România!”, a cărei durată a fost mărită, şi emisiunea de reportaje „Sabbagh în acţiune”.

În ceea ce priveşte extinderea zonei de difuzare în Republica Moldova, Cătălin Băleanu, reprezentantul Kanal D în relaţia cu CNA, a spus că există foarte multe solicitări pentru ca programele televiziunii să poată fi recepţionate şi în această ţară. „În măsura în care vom găsi un partener de încredere să ne distribuie, ne gândim să avem şi un specific local pentru Republica Moldova”, a mai spus Cătălin Băleanu.

Răspunzând unor întrebări adresate de membrii CNA privind încălcările legislaţiei audiovizualului în ultimul an de către Kanal D, respectiv difuzarea unei cantităţi de publicitate mult mai mare faţă de cea prevăzută de Legea audiovizualului, Cătălin Băleanu a spus că situaţia a fost cauzată de nivelul foarte redus al pieţei de publicitate din România. El a mai spus că, începând din 2016, va putea fi observată „o schimbare radicală de conduită la Kanal D”.

Membrul CNA Radu Herjeu a felicitat echipa Kanal D pentru ce a realizat în cei nouă ani de la intrarea pe piaţa de televiziune din România, în care au reuşit să ajungă încă din primii ani pe locul al treilea în audienţe. Herjeu a spus însă că nu doar publicitatea este „punctul slab” al Kanal D, ci şi emisiunea „Wowbiz”, care a avut numeroase derapaje şi a primit sancţiuni dure de la CNA în ultimul an.

Producătorul Kanal D, Luminiţa Dona, a spus că emisiunea „Wowbiz” are o nouă structură. „De la începutul acestui sezon am decis să facem o schimbare majoră la ‘Wowbiz’, suntem în a treia săptămână de prezentare a unor cazuri sociale (…) Intenţia noastră pe viitor este să ne implicăm în genul acesta de acţiuni (…) Nu vom renunţa la monden, dar va fi un monden curat, cu personaje care au poveşti”, a explicat aceasta.

În ceea ce priveşte introducerea unui eventual jurnal de ştiri de seară, Clara Bomboe a spus că televiziunea Kanal D are în plan acest lucru, însă sunt necesare investiţii. „Nu pot să vă spun cu certitudine că se va întâmpla în anul 2016. Dar trebuie să ne aliniem, pentru că ţintim locul doi sau chiar prima poziţie pe piaţa televiziunilor” din România, a mai spus Bomboe.

KANAL D imi place - LOGO

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending