Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă analiza săpămânală a show-urilor de noapte, Wowbiz de la Kanal D şi Un show Păcătos difuzat la Antena 1. Cifrele prezentate se referă la media de audienţă pe emisiune, calculată pentru cele patru ediţii difuzate într-o săptămână, pe toate targeturile de public: comercial, urban şi naţional. 

Cifrele de audienţă sunt furnizate de KANTAR MEDIA, copyright ARMA. 

Analiza din acestă săptămână prezintă audienţele cumulate de cele două show-uri pentru cele patru ediții din 11-14 ianuarie 2016. 

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

În a doua săptămână a noul an Wowbiz a înregistrat cifre uşor mai mari faţă de principalul concurent Un show Păcătos, care s-a clasat pe locul secund, însă totalizând o cotă de piaţă mai mare. În ceea ce priveşte numărul de telespectatori Kanal D a a înregistrat un plus, vezi grafice detaliate pe următoarea pagina.

Late night show-ul de la Kanal D a obţinut 3,0% rating şi 10,4% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.8% rating şi 112% share, la nivelul publicului comercial, din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

În cele 4 ediţii difuzate pentru fiecare post în parte Antena 1 fost peste Kanal D în 2 din 4 ediţii, însă emisiunea Wowbiz din 14 ianuarie a înregistrat cifre duble faţă de Antena 1 – 4,4% rating şi 15,5% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2,8% rating şi 11,3% cota de piaţă.

PUBLICUL URBAN

Pe targetul de la oraşe, pe tot intervalul de difuzare a emisiunii (cifre calculate pentru cele 4 ediţii difuzate săptămâna trecută) Wowbiz a obţinut 345.000 de telespectatori pe minut şi 3,5% rating & 10,3% cota de piaţă, iar Un show Păcătos a cumulat 250.000 de telespectatori în medie pe minut şi 2.5% rating & 9,4% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de audienţa cu 3,9% rating şi 12,2% share, iar Antena 1 a obţinut cifre aproape la jumatate: 2.6% rating şi 10,3% share.

Referitor la numărul de telespectatori, Kanal D cu Wowbiz a obţinut 715.000 de mii, iar Antena 1 – 478.000.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: TOATE SEGMENTELE DE PUBLIC, 11-14 IAN 2016, RTG(%), SHR(%)

Audiente TV 11-14 ianuarie 2016, UN SHOW PACATOS VS WOWBIZ (1)

ALTE CIFRE PE URMATOAREA PAGINA! + DETALIEREA PE FIECARE EDITIE IN PARTE!

 

[nextpage]

RADAR DE MEDIA vă prezintă o analiza săpămânală a show-urilor de noapte, Wowbiz de la Kanal D şi Un show Păcătos difuzat la Antena 1. Cifrele prezentate se referă la media de audienţă pe emisiune, calculată pentru cele patru ediţii difuzate într-o săptămână, pe toate targeturile de public: comercial, urban şi naţional. 

Cifrele de audienţă sunt furnizate de KANTAR MEDIA.

Analiza din acesta săptămâna prezintă audienţele cumulate de cele două show-uri pe intervalul 11-14 ianuarie 2016.

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49

În a doua săptămână a noul an Wowbiz a înregistrat cifre uşor mai mari faţă de principalul concurent Un show Păcătos, care s-a clasat pe locul secund, însă totalizând o cotă de piaţă mai mare. În ceea ce priveşte numărul de telespectatori Kanal D a a înregistrat un plus, vezi grafice detaliate pe următoarea pagina.

Late night show-ul de la Kanal D a obţinut 3,0% rating şi 10,4% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.8% rating şi 112% share, la nivelul publicului comercial, din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.

În cele 4 ediţii difuzate pentru fiecare post în parte Antena 1 fost peste Kanal D în 2 din 4 ediţii, însă emisiunea Wowbiz din 14 ianuarie a înregistrat cifre duble faţă de Antena 1 – 4,4% rating şi 15,5% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2,8% rating şi 11,3% cota de piaţă.

Advertisement

PUBLICUL URBAN

Pe targetul de la oraşe, pe tot intervalul de difuzare a emisiunii (cifre calculate pentru cele 4 ediţii difuzate săptămâna trecută) Wowbiz a obţinut 345.000 de telespectatori pe minut şi 3,5% rating & 10,3% cota de piaţă, iar Un show Păcătos a cumulat 250.000 de telespectatori în medie pe minut şi 2.5% rating & 9,4% share.

PUBLICUL NATIONAL

La nivelul publicului naţional, conform cifrelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de audienţa cu 3,9% rating şi 12,2% share, iar Antena 1 a obţinut cifre aproape la jumatate: 2.6% rating şi 10,3% share.

Referitor la numărul de telespectatori, Kanal D cu Wowbiz a obţinut 715.000 de mii, iar Antena 1 – 478.000.

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: TOATE SEGMENTELE DE PUBLIC, 11-14 IAN 2016, RTG(000)

Audiente TV 11-14 ianuarie 2016, UN SHOW PACATOS VS WOWBIZ (2)

 

În continuare vă prezentăm cifrele de audienţă înregistrate pe fiecare ediţie în parte a celor două emisiuni în perioada 11-14 ianuarie 2016:

AUDIENTE TV WOWBI UN SHOW PACATOS - 11-14 ian 2016

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending