Connect with us
Reclame

Unul din trei televizoare deschise a fost pe TVR 1 luni seară în intervalul 21.45-23.37, când principalul post al TVR transmitea meciul Naţionalei de fotbal a României cu reprezentativa Greciei. Partida din preliminariile UEFA EURO 2016, disputată pe 7 septembrie, pe Arena Naţională din Bucureşti şi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost cel mai urmărit program tv în România, pe toată durata zilei

Peste 2.300.000 de microbişti au urmărit în medie la TVR 1, pe 7 septembrie, confruntarea dintre echipele României şi Greciei, partidă din preliminariile UEFA EURO 2016.

Transmis în direct de pe Arena Naţională din Bucureşti, meciul a pus din nou TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor zilei pe toate segmentele de public, principalul post al Televiziunii Române înregistrând 2.807.000 de telespectatori în cel mai urmărit minut al meciului. Deşi nici aseară echipa naţională de fotbal nu a reuşit să aducă românilor bucuria victoriei, interesul telespectatorilor pentru întâlnirile Naţionalei este evident.

În medie, 2.327.000 de români au stat cu ochii pe televizor luni seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.45-23.37, un rating mediu de 12,6% şi o cotă medie de piaţă de 29,3% la nivel naţional. TVR 1 a avut astfel cea mai mare audienţă a zilei de 7 septembrie, pe teritoriul României. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida România-Grecia a fost urmărită de 1.416.000 de telespectatori (rating mediu 14%, share mediu 31%), dintre care 645.000 reprezintă targetul comercial (12,7% rating mediu, respectiv 33,4% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat spre finalul partiei, la ora 23.34, când nu mai puţin de 2.807.000 de români urmăreau la TVR 1 evoluţia tricolorilor pe Arena Naţională (rating 15,2%, share 44,7% la nivel naţional).

Luni, 7 septembrie, reprezentativa României a jucat cel de-al optulea meci contând pentru calificarea la UEFA EURO 2016. Egalul obţinut în ultimele partide şi faptul că nu a înscris în aceste partide asigură echipei României în continuare locul al doilea în Grupa F. Dacă din următoarele două meciuri reuşeşte cel puţin o victorie şi un egal, Naţionala României are asigurată calificarea la UEFA EURO 2016.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

[nextpage title=”citeste mai mult pe urmatoarea pagina!”]

La fel ca până acum, telespectatorii TVR pot urmări, în exclusivitate, şi ultimele două meciuri ale României pentru calificarea la UEFA EURO 2016.

După Grecia – România (7 septembrie 2014, încheiat cu scorul de 1-0), România – Ungaria (11 octombrie 2014, scor 1-1), Finlanda – România (14 octombrie 2014, scor 0-2), România – Irlanda de Nord (14 noiembrie 2014, scor 2-0), România – Insulele Feroe (29 martie 2015, scor 1-0), Irlanda de Nord – România (13 iunie 2015, scor 0-0), Ungaria – România (4 septembrie 2015, scor 0-0), România – Grecia (7 septembrie 2015, scor 0-0), TVR urmează să transmită în direct partidele România – Finlanda (8 octombrie 2015) şi Insulele Feroe – România (11 octombrie 2015). Toate meciurile sunt precedate şi urmate de studiouri de dezbateri.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending