Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 16 septembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 14,2% rating (TTV) din totalul de 100% share. Antena 1 a fost lider de audienţa cu 2.5% rating şi 17.3% share, în timp ce PRO TV s-a clasat pe locul 2 cu 2.4% rating şi 16.7% share. Kanal D a cumulat cifre mai mari – 1.5% rating şi 10.5% share, urmat de posturile de ştiri Antena 3 şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 16 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 16 septembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 16.3% rating. PRO TV a fost pe primul loc cu 3.3% rating şi 20.5% share (La Măruţa), urmat de locul secund Acces Direct de la Antena 1 – 3% rating şi 18.4% share. Şi Teo de la Kanal D a înregistrat cifre mai mari pe acest interval orar – 1.5% rating şi 9.2% share.

TEO SHOW KANAL D

TEO SHOW
KANAL D

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 23.2% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 6.5% rating şi 28.1% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 (cifre în scădere) – 3.2% rating şi 13.7% share. Ştirile Kanal D, locul 3 cu 1.7% rating şi 7.5% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 32.2% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 8% rating şi 24.8% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a obţinut 4.7% rating şi 14.5% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 pe acest interval orar cu 2.5% rating şi 7.9% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 16.3% rating. PRO TV a fost pe primul loc cu 3.3% rating şi 20.5% share (La Măruţa), urmat de locul secund Acces Direct de la Antena 1 – 3% rating şi 18.4% share. Şi Teo de la Kanal D a înregistrat cifre mai mari pe acest interval orar – 1.5% rating şi 9.2% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 23.2% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 6.5% rating şi 28.1% share, urmat de Observatorul de la Antena 1 (cifre în scădere) – 3.2% rating şi 13.7% share. Ştirile Kanal D, locul 3 cu 1.7% rating şi 7.5% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 32.2% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 8% rating şi 24.8% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 a obţinut 4.7% rating şi 14.5% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 pe acest interval orar cu 2.5% rating şi 7.9% share, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 16 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 16 septembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
3 Comments

3 Comments

  1. alina

    19 septembrie 2015 at 12:55

    Cum sa fie antena 1 lider de audienta? Cand protv se claseaza pe,promul loc! Revizuiti postarea!

  2. Florin

    18 septembrie 2015 at 15:48

    audiente pentru 17 septembrie nu postati? a fost o zi interesanta.

  3. Iulian

    17 septembrie 2015 at 15:15

    Daca PROTV este lider pe cele 3 tronsoane orare pe care le prezentati, ANTENA 1 cum este lidera la nivelul intregii zile? Progreseaza Neatza si Observator 13 & 16?

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending