Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 25 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 21,9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV  a fost lider de audienţa cu 3,9% rating şi 17,9% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 2,9% rating şi 13,3% share. Kanal D, locul 3 cu 1,2% rating şi 5,4% cota de piaţă, urmat de postul Prima TV şi Antena 3.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 25 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 25 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 44.5% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu filmul PRO – 10.4% rating şi 23.4% share, urmat de locul 2, Antena 1 cu show-ul Ham Talent – 6.9% rating şi 15.4% share. Prima TV a obţinut locul 3, la nivelul publicului comercial – 3.7% rating şi 8.4% share, iar Kanal D cu Roata Norocului, locul 4 – 3.5% rating şi 7.8% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 5 pe intervalul orar monitorizat.

Bursucu si Ana-Maria Barnoschi KANAL D ROATA NOROCULUI

Bursucu si Ana-Maria Barnoschi
KANAL D ROATA NOROCULUI

[nextpage title=”GRAFICE DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!”]

 

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 44.5% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu filmul PRO – 10.4% rating şi 23.4% share, urmat de locul 2, Antena 1 cu show-ul Ham Talent – 6.9% rating şi 15.4% share. Prima TV a obţinut locul 3, la nivelul publicului comercial – 3.7% rating şi 8.4% share, iar Kanal D cu Roata Norocului, locul 4 – 3.5% rating şi 7.8% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 5 pe intervalul orar monitorizat.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 25 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 25 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending