Spread the love

Miercuri, 04 aprilie, Pro TV și Antena 1 au părut fără soluții în fața iureșului stârnit de Kanal D, înregistrând valori modeste în toate targeturile de referință, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D s-a clasat pe primul loc cu „Exatlon Romania”Pro TV este pe locul doi cu „Ferma vedetelor” și „Pe bune?” în timp ce Antena 1 cu serialul românesc ”Fructul oprit” s-a clasat doar pe locul trei.
Topul audiențelor în target comercial este completat de Național TV cu filmele „Rambo 2” urmat de ”Leon”  și Prima TV cu emisiunile consacrate „Cronica Cârcotașilor” și ”Trăsniții”.

Total>> Total
Units>> Rtg(000)
Total Title Channel Start time End Time National Urban 18-49 Urban
EXATLON ROMANIA Kanal D 20:19 23:05 1857 813 355
FERMA VEDETELOR Pro TV 20:29 22:32 1132 582 294
FRUCTUL OPRIT Antena 1 19:58 22:59 936 473 242
PE BUNE?! Pro TV 22:32 23:35 802 424 232

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Ferma vedetelor” și al quiz-ului de divertisment ”Pe bune?”, ieri 04 aprilie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>> National All
Interval>> 20:29-23:35
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Kanal D 22.2 9.8 1749.4
Pro TV 13.0 5.7 1023.1
Antena 1 10.7 4.7 845.2
National TV 5.8 2.5 454.3
Romania TV 4.8 2.1 382.3

PUBLICUL URBAN

Target>> Urban All
Interval>> 20:29-23:35
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Kanal D 18.5 7.9 758.2
Pro TV 12.9 5.5 529.6
Antena 1 10.6 4.5 435.0
Antena 3 5.9 2.5 240.6
National TV 4.6 2.0 190.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>> 18-49 Urban
Interval>> 20:29-23:35
Channels Share Rtg% Rtg(000)
Kanal D 20.8 7.5 333.1
Pro TV 17.1 6.1 273.2
Antena 1 14.6 5.2 233.1
National TV 4.5 1.6 71.5
Prima TV 2.9 1.0 46.6

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.