Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express- Drumul Elefantului, lider de piață pe publicul comercial și la orașe!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Ediție cu surprize luni seară, pentru vedetele rămase în cursa celui mai dur reality show, Asia Express- Drumul Elefantului. Cele cinci cupluri ce au reintrat în lupta pentru cea de-a doua imunitate a etapei au fost reconfigurate chiar înainte de prima misiune: ”Mi-a picat fața, pentru că eu și George încă nu ne-am adaptat unul cu celălalt!, a spus Șerban Copoț. Astfel, echipele au reintrat în vria competiției într-o nouă formulă și au luptat alături de cei pe care, până în acel moment, îi considerau rivali.

Luni, 18 martie, Asia Express- Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.650.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:44. Asia Express- Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.2 puncte de rating și 23,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,8 puncte de rating și 19,8 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6,6 puncte de rating și 15,8 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe publicul comercial. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe acest public o medie de 7.4 puncte de rating și 22% cota de piață.

La începutul cursei de luni seară, Teleșpan și Bogdan Boantă, Paul Ipate și Cocuța, CRBL și Șerban Copoț, George Vintilă și Oase, alături de Jojo și Ana Morodan, au primit provocarea de a cumpăra cadouri pentru colegii de echipă, dar această probă a fost doar una de acomodare cu schimbările ediției, pe care toate cuplurile au îndeplinit-o cu brio.

În prima misiune a serii, vedetele au ajuns la mausoleul unui rege legendar din istoria Indiei. Acolo au fost nevoite să reasambleze o spadă, căutând cinci bucăți de lemn ascunse în puncte cheie, care, reîntregite, ofereau și indiciul către locația jocului de amuletă: ”De la un punct încolo se instalează panica, haosul și începi să te simți prost că nu le găsești., spunea Paul Ipate. Tensiunea unei curse în care fiecare minut poate face diferența în clasamentul final, le-a făcut pe vedete să caute în copaci, în pantofii oamenilor, sau chiar prin pubele de gunoi: ”Mi s-a părut o probă care ne-a testat efectiv nervii”, a fost de părere Ana Morodan. Chiar și cu spada reasamblată, echipele au mai întâmpinat o problemă, căci scrisă în limba urdu, adresa următoarei locații putea fi descifrată doar cu ajutorul unui localnic.

Chiar în mijlocul cursei, la doar câțiva kilometri distanță de punctul de întâlnire, Gina Pistol a pus stop misiunii și le-a îndemnat pe vedete să își caute cazare în această nouă formulă: ”În momentul acela am urât-o teribil pe Gina, pentru că găsisem o mașină să ne ducă și nu aveam mult de mers!. După o zi obositoare pe străzile Indiei, misiunea cazării le-a pus iar probleme celor cinci echipe reconfigurate, ce s-au lovit de foarte multe refuzuri: „Pentru noi, cazarea este cel mai mare inamic la Asia Express. Cea mai grea probă pe care trebuie să o trecem zilnic” , a spus CRBL. Oase și George Vintilă au renunțat la oferta unor localnici din cauza faptului că au găsit un șarpe sub pat, dar au ajuns să doarmă într-un garaj, în vreme ce Jojo și Ana Morodan au mers ore întregi printr-o mahala până să găsească un loc unde să înnopteze, fără să își piardă speranța: ”Dacă aș fi cu Jojo, de acum înainte, m-aș duce până la Mumbai! La prima vedere pare o floricică fragilă și blândă, dar când i se pune pata îți mută un munte cu linguriță!, a spus Ana despre noua sa coechipieră.

Dis-de-dimineață, vedetele au pornit spre Jocul de Amuletă, însă doar primele două echipe ajunse au luptat în această probă a recompensei. Ana Morodan și Jojo, Bogdan Boantă și Teleșpan s-au calificat într-o misiune de ”război”, în care au fost nevoiți să folosească o praștie supradimensionată ca să doboare soldații de plastic ai echipei adverse. Îmbrăcați în armură, asemeni soldaților, concurenții nu s-au sfiit să lupte dur și au continuat în ciuda micilor accidentări. În cele din urmă, Boantă și Teleșpan au fost cei care au adjudecat amuleta, câștigând fiecare câte 500 de Euro.

Ultima misiune a serii a fost una care i-a încărcat cu energie, dar care le-a pus mari probleme inițial. Vedetele au fost nevoite să găsească trei jucării într-un magazin aglomerat cu obiecte, ca mai apoi să pornească spre o școală și să identifice un copil după o fotografie. Momentul preferat al vedetelor a fost cel în care s-au bucurat alături de cei mici și s-au distrat cu jocurile aduse, ba chiar CRBL și Oase au oferit demonstrații de kendama: ,,Proba școlii a fost cea mai tare probă. Ne-a plăcut mult acolo!”, au spus George și Oase.

 

Marți seară, de la 20:00, pe Antena 1,

Trei echipe intră într-o cursă dură, pentru ultima șansă:

”A fost cea mai psihotică zi din toată Asia Express!”

 

Clasamentul final al cursei de luni seară va fi dezvăluit azi, de la 20:00, pe Antena 1, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului. Într-o nouă formulă, cele cinci echipe ce luptă pentru imunitate au pornit într-o cursă tensionată spre ultimul punct de întâlnire, însă soarta concurenților va depinde și de locul pe care se vor clasa coechipierii lor inițiali. Doar atunci când se vor reface cuplurile Gina Pistol va stabili cine își securizează locul în joc, dar și care sunt cele două echipe ce se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă.

Așadar, lupta spre imunitate va fi presărată în această seară cu tensiune, emoții și momente ce le vor face pe vedete să izbucnească. Jojo, printre singurele vedete ce nu s-a bucurat până acum de șansa de a fi turist pentru restul etapei, va lupta din răsputeri pentru a obține acest avantaj, chiar dacă va trece prin câteva situații periculoase: “Wow, am rămas șocați de Jojo! Nu ești în siguranță când te pui în mijlocul străzii!, vor spune Oase și George. ”Uneori jocul asta te transformă foarte mult și psihic. Eu am avut multe momente în competiție în care m-am comportat cum eu nu mă comport acasă. Aici chiar am avut momente în care am depășit limita nervilor mei”, va răspunde aceasta.

Diseară, ultima șansă a concurenților ce vor lupta în cursa-ultimatum va depinde doar de culoarea elefantului din cutia securizată, însă până la verdictul final, echipele vor trece printr-o serie de misiuni care îi vor epuiza, atât fizic, cât și psihic: ”A fost cea mai psihotică zi din toată Asia Express. Am obosit mai mult decât după două săptămâni de cursă. Nu se poate așa ceva!. Ca de obicei, două cupluri se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă, în urma clasamentului, și o a treia se va alătura în urma unui vot majoritar.

Care vor fi vedetele în pericol în această seară, la ce provocări vor fi nevoite acestea să facă față și, mai ales, care va fi verdictul elefantului, telespectatorii Antena 1 pot afla diseară, de la ora 20:00, în cea mai nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta cu show-ul „Puterea dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Sambata, 8 iunie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, cu editia de Gala a show-ului “Puterea dragostei”, postul TV clasandu-se pe primul loc, in randul telespectatorilor din Romania.

Emisiunea de sambata a fost prima optiune a telespectatorilor romani, pozitionand Kanal D pe locul I, in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a inregistrat, pe intreaga durata a show-ului, 3,0% puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% puncte de rating si 13,1% cota de piata, pe targetul All Urban, iar pe targetul National, statia TV a adunat 4,5% puncte de rating si 20,1% cota de piata.

802.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit “Puterea dragostei”, minutul de aur fiind inregistrat la ora 18:54, cand peste 1 milion de privitori (1.016.000) urmareau show-ul matrimonial.

 

Audiente „Puterea dragostei”

 

Target 18-49 Urban

 18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.018.1127
 15:30-19:00Pro TV1.59.365
  Antena 11.59.265
  
  

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D3.013.1289
15:30-19:00Romania TV2.812.2270
 Pro TV1.46.2137

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAKanal D4.520.1802
15:30-19:00Romania TV2.210.0400
 Antena 11.35.8231

 

 

Sursa: Kantar Media Romania
Data: 08.06.2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Peste 2.3 milioane de români au urmărit la PRO TV meciul dintre Norvegia și România!

Published

on

Foto Credit: sport.ro
 

Vineri seara, echipa națională a României a întâlnit echipa Norvegiei în drumul către UEFA EURO 2020, iar românii le-au făcut galerie la PRO TV jucătorilor lui Cosmin Contra. După ce în prima repriză nicio echipă nu a marcat la poartă, repriza secundă a adus patru goluri și o mulțime de faze importante la poartă. La finalul meciului, România a reușit să încheie la egalitate la Oslo, după ce a fost condusă cu 2-0 și, astfel, a ajuns pe locul trei în clasamentul grupei, cu 4 puncte, imediat după Spania și Suedia.

 

PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seara, cu meciul dintre Norvegia și România, cu cifre de aproximativ trei ori mai mari decât locul secund pe toate segmentele de public: comercial, urban și național! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 13.2 puncte de rating și 40.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 4.7 puncte de rating și 14.1% share. La nivel național, peste 2.3 români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale din fața televizoarelor, iar în minutul de aur de la 21:55, aproximativ 2.7 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

Romania continuă să spere la calificarea la UEFA EURO 2020. Următorul pas este cu Malta, luni seara în direct la PRO TV, de la 21.45. „Mai sunt 2 zile, mă gândesc cum să mă refac pentru meciul următor. Fizic, mental, încerc să mă refac. Dacă s-a apelat la mine, am încercat să-mi fac datoria, așa cum fac meci de meci.“, a spus Ianis Hagi despre întâlnirea cu echipa Maltei.

Toată România vede România, în direct la PRO TV luni, 10 iunie, de la 21:45, în meciul Malta – România!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Fructul oprit”, lider de audiență pe urban și național

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Episodul cu numărul 38 din sezonul 2 Fructul oprit, difuzat aseară la Antena 1 a adus în fața telespectatorilor două cereri în căsătorie, ipostaze memorabile din viața protagoniștilor și numeroase momente emoționante. Fructul oprit a fost lider de audiență la nivelul întregului public din mediul urban, dar și la nivel național.

În intervalul 20.00-23.03, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe durata difuzării producției Fructul oprit, obținând o cotă de piață de 17.6 % și un rating mediu de 7.4 procente, iar locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de 16.5 % și un rating mediu de 6.9 procente.

În minutul de aur (21:48), peste 1.7 milioane de telespectatori, la nivel național, au ales să urmărească serialul de la Antena 1.

„Ana, tu și cu mine, aici pe ponton, o nuntă ca-n povești așa cum ți-am promis!”, a fost propunerea lui Ioan(interpretat de Vlad Gherman) pentru Ana. “Da, sunt de acord! Normal că vreau să facem o nuntă cu familia și putem să facem aici pe pajiște, chiar nu mai contează! Atâta timp cât sunt lângă tine, chiar nu mai contează! Pot face orice, pot să merg până la capătul lumii!”, îi răspunde Ana (Cristina Ciobănașu).

Momente importante și în cuplul Alex-Sonia! După tot felul de piedici și încercări, a venit timpul ca relația lor să aibă în sfârșit liniștea mult dorită.  În cadrul unei secvențe emoționante, Alex(Petru Păun) și Sonia (Michaela Prosan) decid să se căsătorească. În genunchi, acesta îi oferă inelul. „L-am cumpărat când ne-am întors de la Pietroșița, am vrut să fie un simbol al unui nou început între noi doi”, îi mărturisește el. “Te iubesc enorm și pot să înțeleg dacă nu vrei să te căsătorești cu mine”, îi spune ea. Dar Alex nu renunță. “Doamne, Sonia, tu glumești?! Aș fi cel mai fericit bărbat să fii soția mea!”.

“Avem motiv dublu să ne bucurăm! Două nunți!”, spune Magda, iar Marius Cristescu le propune tinerilor îndrăgostiți să-și organizeze evenimentul în aceeași zi și în același loc. “De ce nu ați face voi nunțile împreună? Ce ar putea fi mai frumos decât sora și fratele care își fac nunțile împreună?”. După ce discută între ele, Ana și Sonia decid să accepte propunerea lui. Vestea nu este însă pe placul Linei (Adriana Trandafir), care se împotrivește total. “Nu se poate așa ceva! Nu este bine ca două mirese să se vadă la nuntă, aduce ghinion!”.

După ce le asigură pe Silvia (Alina Pușcaș) și Iza (Ioana Blaj) că vor avea parte de sprijinul lui financiar în creșterea copiilor lor, Mihai (Conrad Mericoffer) clarifică situația și cu Bihter (Oana Moșneagu). „Te-am consolat și acum mă arunci la gunoi ca pe o cârpă?”, este reacția lui Bihter. “Relația asta a picat într-un moment foarte prost…E o perioadă în care vreau să mă concentrez mai mult pe mine, să-mi îndrept gluma asta de viață”, hotărăște el.

“Cred că știu cine este Bihter”, realizează Magda (Maia Morgenstern). Imediat după ce are această revelație, ea este răpită de o persoană necunoscută. Ce se va întâmpla cu Magda, dar și cum vor decurge planurile de nuntă pentru protagoniștii serialului, publicul va putea afla, săptămâna viitoare, din episodul 39 al sezonului 2.

Au mai rămas două episoade Fructul oprit, care vor fi difuzate, miercurea, de la ora 20.00, la Antena 1. 

 

Sursa: Kantar Media                      

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                           

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                   

Perioada: 5 iunie 2019                  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending