Connect with us

AUDIENȚE TV

Asia Express- Drumul Elefantului, lider de piață pe publicul comercial și la orașe!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Ediție cu surprize luni seară, pentru vedetele rămase în cursa celui mai dur reality show, Asia Express- Drumul Elefantului. Cele cinci cupluri ce au reintrat în lupta pentru cea de-a doua imunitate a etapei au fost reconfigurate chiar înainte de prima misiune: ”Mi-a picat fața, pentru că eu și George încă nu ne-am adaptat unul cu celălalt!, a spus Șerban Copoț. Astfel, echipele au reintrat în vria competiției într-o nouă formulă și au luptat alături de cei pe care, până în acel moment, îi considerau rivali.

Luni, 18 martie, Asia Express- Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.650.000 de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:44. Asia Express- Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.2 puncte de rating și 23,8 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 6,8 puncte de rating și 19,8 % cota de piață. La orașe, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6,6 puncte de rating și 15,8 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de audință și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time situat între 19.00-23.00, pe publicul comercial. În intervalul cuprins între 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat pe acest public o medie de 7.4 puncte de rating și 22% cota de piață.

La începutul cursei de luni seară, Teleșpan și Bogdan Boantă, Paul Ipate și Cocuța, CRBL și Șerban Copoț, George Vintilă și Oase, alături de Jojo și Ana Morodan, au primit provocarea de a cumpăra cadouri pentru colegii de echipă, dar această probă a fost doar una de acomodare cu schimbările ediției, pe care toate cuplurile au îndeplinit-o cu brio.

În prima misiune a serii, vedetele au ajuns la mausoleul unui rege legendar din istoria Indiei. Acolo au fost nevoite să reasambleze o spadă, căutând cinci bucăți de lemn ascunse în puncte cheie, care, reîntregite, ofereau și indiciul către locația jocului de amuletă: ”De la un punct încolo se instalează panica, haosul și începi să te simți prost că nu le găsești., spunea Paul Ipate. Tensiunea unei curse în care fiecare minut poate face diferența în clasamentul final, le-a făcut pe vedete să caute în copaci, în pantofii oamenilor, sau chiar prin pubele de gunoi: ”Mi s-a părut o probă care ne-a testat efectiv nervii”, a fost de părere Ana Morodan. Chiar și cu spada reasamblată, echipele au mai întâmpinat o problemă, căci scrisă în limba urdu, adresa următoarei locații putea fi descifrată doar cu ajutorul unui localnic.

Chiar în mijlocul cursei, la doar câțiva kilometri distanță de punctul de întâlnire, Gina Pistol a pus stop misiunii și le-a îndemnat pe vedete să își caute cazare în această nouă formulă: ”În momentul acela am urât-o teribil pe Gina, pentru că găsisem o mașină să ne ducă și nu aveam mult de mers!. După o zi obositoare pe străzile Indiei, misiunea cazării le-a pus iar probleme celor cinci echipe reconfigurate, ce s-au lovit de foarte multe refuzuri: „Pentru noi, cazarea este cel mai mare inamic la Asia Express. Cea mai grea probă pe care trebuie să o trecem zilnic” , a spus CRBL. Oase și George Vintilă au renunțat la oferta unor localnici din cauza faptului că au găsit un șarpe sub pat, dar au ajuns să doarmă într-un garaj, în vreme ce Jojo și Ana Morodan au mers ore întregi printr-o mahala până să găsească un loc unde să înnopteze, fără să își piardă speranța: ”Dacă aș fi cu Jojo, de acum înainte, m-aș duce până la Mumbai! La prima vedere pare o floricică fragilă și blândă, dar când i se pune pata îți mută un munte cu linguriță!, a spus Ana despre noua sa coechipieră.

Dis-de-dimineață, vedetele au pornit spre Jocul de Amuletă, însă doar primele două echipe ajunse au luptat în această probă a recompensei. Ana Morodan și Jojo, Bogdan Boantă și Teleșpan s-au calificat într-o misiune de ”război”, în care au fost nevoiți să folosească o praștie supradimensionată ca să doboare soldații de plastic ai echipei adverse. Îmbrăcați în armură, asemeni soldaților, concurenții nu s-au sfiit să lupte dur și au continuat în ciuda micilor accidentări. În cele din urmă, Boantă și Teleșpan au fost cei care au adjudecat amuleta, câștigând fiecare câte 500 de Euro.

Ultima misiune a serii a fost una care i-a încărcat cu energie, dar care le-a pus mari probleme inițial. Vedetele au fost nevoite să găsească trei jucării într-un magazin aglomerat cu obiecte, ca mai apoi să pornească spre o școală și să identifice un copil după o fotografie. Momentul preferat al vedetelor a fost cel în care s-au bucurat alături de cei mici și s-au distrat cu jocurile aduse, ba chiar CRBL și Oase au oferit demonstrații de kendama: ,,Proba școlii a fost cea mai tare probă. Ne-a plăcut mult acolo!”, au spus George și Oase.

 

Marți seară, de la 20:00, pe Antena 1,

Trei echipe intră într-o cursă dură, pentru ultima șansă:

”A fost cea mai psihotică zi din toată Asia Express!”

 

Clasamentul final al cursei de luni seară va fi dezvăluit azi, de la 20:00, pe Antena 1, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului. Într-o nouă formulă, cele cinci echipe ce luptă pentru imunitate au pornit într-o cursă tensionată spre ultimul punct de întâlnire, însă soarta concurenților va depinde și de locul pe care se vor clasa coechipierii lor inițiali. Doar atunci când se vor reface cuplurile Gina Pistol va stabili cine își securizează locul în joc, dar și care sunt cele două echipe ce se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă.

Așadar, lupta spre imunitate va fi presărată în această seară cu tensiune, emoții și momente ce le vor face pe vedete să izbucnească. Jojo, printre singurele vedete ce nu s-a bucurat până acum de șansa de a fi turist pentru restul etapei, va lupta din răsputeri pentru a obține acest avantaj, chiar dacă va trece prin câteva situații periculoase: “Wow, am rămas șocați de Jojo! Nu ești în siguranță când te pui în mijlocul străzii!, vor spune Oase și George. ”Uneori jocul asta te transformă foarte mult și psihic. Eu am avut multe momente în competiție în care m-am comportat cum eu nu mă comport acasă. Aici chiar am avut momente în care am depășit limita nervilor mei”, va răspunde aceasta.

Diseară, ultima șansă a concurenților ce vor lupta în cursa-ultimatum va depinde doar de culoarea elefantului din cutia securizată, însă până la verdictul final, echipele vor trece printr-o serie de misiuni care îi vor epuiza, atât fizic, cât și psihic: ”A fost cea mai psihotică zi din toată Asia Express. Am obosit mai mult decât după două săptămâni de cursă. Nu se poate așa ceva!. Ca de obicei, două cupluri se vor califica automat în cursa pentru ultima șansă, în urma clasamentului, și o a treia se va alătura în urma unui vot majoritar.

Care vor fi vedetele în pericol în această seară, la ce provocări vor fi nevoite acestea să facă față și, mai ales, care va fi verdictul elefantului, telespectatorii Antena 1 pot afla diseară, de la ora 20:00, în cea mai nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 martie 2019

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Survivor Romania, cel mai urmarit show in intreaga tara si la orase

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Apropierea finalei „Survivor Romania”, reality-ul prezentat de Dan Cruceru, la Kanal D, atrage tot mai mult interes din partea telespectatorilor din toate categoriile monitorizate. Publicul traieste la cote maxime alaturi de concurenti orice experienta de la „Survivor Romania”, iar aceast lucru este evident si in cifrele de audienta obtinute de celebra productie.

Editia de aseara „Survivor Romania” a plasat Kanal D pe primul loc la nivelul publicului national si la orase, interesul pentru competitia din Republica Dominicana fiind unul urias. Conform datelor furnizate de Kantar Media Romania, in intervalul difuzarii emisiunii s-au inregistrat 8,6% Rating si 18,8% Share, pe targetul National, si 7,3% Rating cu 16,8% cota de piata, pe targetul All Urban.

Cifrele de la nivelul Publicul Comercial au plasat statia pe locul doi, cu 5,5% Rating si 15,8% cota de piata.

1.510.000 de telespectatori au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-show-ul difuzat de Kanal D aseara, minutul de aur, inregistrat la 21:59, adunand in fata micilor ecrane 1. 848.000 de fani „Survivor Romania”.

 

Marea Finala „Survivor Romania” va putea fi urmarita sambata, 30 mai, de la ora 20:00, la Kanal D, iar castigatorul va fi desemnat, in direct, prin votul publicului.

 

Audiente „Survivor Romania” 24.05.2020; sursa: Kantar Media Romania

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,618,81510
 Pro TV6,514,21141
 Antena 14,19,0721
SURVIVORRomania TV3,88,3662
20:04-23:05Prima TV3,27,0562
 Antena 32,24,7381
 TVR 21,84,0320
 TVR 11,73,7299
 National TV1,02,1168
 Digi 240,71,5118

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D7,316,8693
 Pro TV6,414,7606
 Romania TV3,88,8362
SURVIVORAntena 13,68,3343
20:04-23:05Antena 32,76,1253
 Prima TV2,45,7233
 TVR 21,63,7154
 TVR 11,43,2132
 National TV0,92,186
 Digi 240,81,978

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

A început votarea pentru premiul de originalitate la Românii au talent! Show-ul, lider de audienta!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Concurenții care au impresionat de-a lungul acestui sezon prin unele dintre cele mai surprinzătoare momente văzute în competiție au intrat aseară în lupta pentru premiul de originalitate! Telespectatorii s-au putut bucura de un spectacol pe cinste în care și-au făcut loc acrobațiile, contorsionismul, dansul, poezia și muzica.

 

De aseară și până joi, 28 mai, cei 22 concurenți pot fi votați pe site-ul romaniiautalent.protv.ro, cât și prin sms la numărul 1264, unde limita de voturi este de 10 mesaje/concurent. Cine va câștiga premiul de 10.000 euro, vom afla în marea finală!

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.0 puncte de rating și 31.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut doar 5.0 puncte de rating și 17.1% share.

Peste 2.1 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, mai mult de 3 milioane de români se uitau la PRO TV.

Cei 22 concurenți care luptă pentru premiul de originalitate sunt: Kiriku Brothers, Anastasia Ciobanu, Vlad Ciobanu, Tumar KR, Valentin Alexiu, Silviu Carabă, Bianca Purice, Patrizio Ratto, Cornel Hrișcă – Mun, Kseniya Simonova, Oleksandr Bozhyk, Kalashnyk Brothers, Ana Maria Bogza, Roman Kricheli, Laura Muruzuc, George Faining, Ștefan Simion, Nat&Jo, Ștefan Nistor, Mauricio Cugat – Desole, Oleg Shibetzchii & Timofey Lisovets și William Close & The Earth Harp Collective.

Vinerea viitoare, de la 20:30, emoțiile cresc pentru cei 10 concurenți care au obținut golden buzz în acest sezon. Ei se vor înfrunta în finală pentru marele premiu al sezonului 10 Românii au talent. 

Comentarii

Continue Reading

Analize

KANAL D a spulberat din nou audienta! Iata ce cifre a obtinut

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

AudienteTV: Serialul “Ma numesc Zuleyha” cucereste tot mai multi privitori

 Kanal D a acaparat peste 20% cota de piata, pe doua targeturi, National si All Urban, in Prime Time

 Kanal D a inregistreaza in continuare cifre spectaculoase in audienta cu serialul “Ma numesc Zuleyha”. In intervalul difuzarii acestuia (20:00-22:00), statia s-a pozitionat pe primul loc la nivel national si la orase, cu peste 20% cota de piata. Astfel, s-au inregistrat urmatoarele valori, conform Kantar Media Romania: 10,3% Rating si 22,7% Share, pe target National, si 8,5% Rating si 20,1% Share, pe All Urban.

In ceea ce priveste publicul commercial (18-49 Urban), statia a inregistrat cifre ce au plasat-o pe locul doi in clasamentul audientelor, cu 5,6% Rating si 18,2% cota de piata.

Aproape doua milioane de telespectatori (1.806.000) au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, episodul de aseara, in intervalul mai sus mentionat, iar minutul de aur  (21:16) a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane de fani ai productiei (2.108.000).

Incepand de saptamana viitoare, serialul “Ma numesc Zuleyha” va fi difuzat cinci zile pe saptamana,  de luni pana vineri, de la ora 20:00, la Kanal D.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,71806
 Pro TV9,821,61714
 Antena 15,411,8940
BIR ZAMANLAR CUKUROVARomania TV2,04,4347
20:00-22:00Antena 31,83,9312
 National TV1,73,7291
 Prima TV1,12,5198
 TVR 11,12,5196
 Pro Cinema0,81,7139
 ETNO0,81,7133

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,520,1812
 Pro TV8,319,5789
 Antena 15,011,7472
BIR ZAMANLAR CUKUROVAAntena 32,35,5221
20:00-22:00Romania TV2,25,3213
 National TV1,43,3135
 TVR 11,12,5102
 Digi 240,92,082
 Happy Channel0,92,082
 Pro Cinema0,81,872

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0