Audienţe TV 20 septembrie. În weekend, bătălia s-a dat în Prime Time. Ştirile PRO TV, cifre de top! Cine a fost lider?

0
2683

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminica, 20 septembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminica a înregistrat o cifră medie de 14,2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3,1% rating şi 17,4% share, în timp ce Antena 1 a obţinut locul 2 cu 2,1% rating şi 11,9% share. Kanal D, locul 3 cu 1,2% rating şi 6,6% share, urmat de Prima TV, locul 4 şi Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 20 septembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, TTV -37.9% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 7.3% rating şi 19.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 5.4% rating şi 14.1% share. Kanal D, locul 3 cu 3.4% rating şi 9% share, topul a fost continuat de Prima TV şi Antena 3. [nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă, TTV -37.9% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 7.3% rating şi 19.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 5.4% rating şi 14.1% share. Kanal D, locul 3 cu 3.4% rating şi 9% share, topul a fost continuat de Prima TV şi Antena 3.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 20 septembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.