Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminica, 20 septembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminica a înregistrat o cifră medie de 14,2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3,1% rating şi 17,4% share, în timp ce Antena 1 a obţinut locul 2 cu 2,1% rating şi 11,9% share. Kanal D, locul 3 cu 1,2% rating şi 6,6% share, urmat de Prima TV, locul 4 şi Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 20 septembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, TTV -37.9% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 7.3% rating şi 19.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 5.4% rating şi 14.1% share. Kanal D, locul 3 cu 3.4% rating şi 9% share, topul a fost continuat de Prima TV şi Antena 3. [nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă, TTV -37.9% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 7.3% rating şi 19.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 5.4% rating şi 14.1% share. Kanal D, locul 3 cu 3.4% rating şi 9% share, topul a fost continuat de Prima TV şi Antena 3.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 20 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 20 septembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending