Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Iubirea” a invins la Antena 1. Show-ul a fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Emisiunea “Insula Iubirii”, difuzată luni seara, între orele 19.58-23.13 la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicul comercial din mediul urban.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 6,2 puncte de rating și 19% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 5,9 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă. În minutul de aur, 21.49, 1.132.000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1!

În ediția de aseară, Mari a căutat și a găsit tot mai multe motive să se apropie de Cristi, însă a devenit tot mai evident că face eforturi să se abțină să meargă mai departe cu acesta. ”E ceva de moment, vreau să mă bucur de prezent, sunt conștientă că după ce plec de aici nu va mai fi nimic cu el, dar nu mă interesează. Dacă nu am avut aventuri până la vârsta aceasta, e cazul să am”, a spus Mari. În acest timp, la Purimuntra, băieții îl au început să îl inițieze pe Iulian în tainele iubirii și să îl împingă tot mai mult spre Irina. ”Nu poți să te îndrăgostești, așa, după ce abia te-ai despărițit de cineva”, a mărturisit acesta.

După Bonfire-ul pe care l-a așteptat atât de mult și chiar l-a cerut, Bogdan a fost luat la întrebări de Ionuț Gojman, căruia i se pare că declarațiile lui Hannelore au fost deplasate. ”Explică-mi de ce a făcut chestia aia, să spună că ea e cocoșul pentru că tu câștigi mai puțin?”, a spus acesta. Bogdan și-a pierdut însă răbdarea spunând convins că iubita sa nu a spus lucrurile acelea despre el și că sigur sunt scoase edin context. ”Nu mă interesează părerea nimănui, a mea e cea mai importantă! Dacă eu spun că totul e ok, de ce mă contrazici?”, a strigat acesta în cele din urmă enervat. Acesta a atacat-o apoi pe Mari, deoarece acesta a spus că a surprins schimburi de priviri între Andi și Hannelore. În cele din urmă, acesta își cere scuze pentru ieșire și le povestește pentru prima dată celor de pe insulă detalii despre care nu a mai vorbit, respectiv momentul în care acesta a fost văzut în oraș cu o clientă, iar Hannelore s-ar fi supărat sau momentul în care el și iubita sa s-au despărțit din cauza relației lui cu viitorii socri.

Pentru a primi și alte perspective, imaginile au fost difuzate și pentru ceilalți concurenți și ispite de la Purimuntra, însă starea lui devine tot mai agitată și începe să dea cu pumnul în canapeaua pe care stătea. ”Pe mine, ce m-a durut cel mai tare a fost faptul că a spus despre tine că ești inferior ei…”, a remarcat Bianca, în timp ce Nico a încercat să îi explice că ea a văzut în imagini o Hannelore tulburată de faptul că se îndrăgostește de un alt bărbat, dar știe că urmează să devină soția altuia. ”Dacă ea recunoaște sau tu îți dai seama că ea e îndrăgostită de alt om, pentru mine testul e terminat, nu trebuie să se sărute cu nimeni”, a spus Nico, iar Bogdan a trebuit să accepte că aceasta are dreptate. ”Dar de ce ar face așa ceva?”, a întrebat în cele din urmă.

La extrema cealaltă, Ionuț Gojman a fost mai puțin preocupat de ceea ce a văzut la Bonfire, ci mai degrabă de cum s-a prezentat el, cu ținută și machiaj. ”Ce bine am dat la TV, numai bine a venit Bonfire-ul!”, a spus Gojman încântat. Mai mult, acesta a dovedit încă o dată că este dispus să sacrifice orice pentru a se asigura că el iese în evidență și chiar că ar putea fi potrivit pentru un eventual rol de ispită! Una dintre probe, ședința foto nud alături de Nicoleta, care ar fi trebuit să îl pună pe el într-o lumină favorabilă, a servit doar ca încă o lovitură grea pentru Mirela. ”Ce mi-ați arătat la primul Bonfire îmi era suficient, eu sunt o femeie singură acum. Chiar dacă am brățara la mână, nu înseamnă nimic pentru mine, doar am și eu un mic plan de răzbunare la final”, a spus Mirela.

Un alt șoc pentru Mirela a venit însă și din partea lui Mircea, care i-a mărturisit că s-a îndrăgostit de ea. ”El mi-a spus că îi place femeia pe care i-am permis să o vadă până acum. Vaaai, dar dacă l-ar vedea Ionuț pe Mircea…”, a spus aceasta cu o urmă de mândrie.

Dacă a doua zi, dimineața, Bogdan a fost din nou dat peste cap de cele văzute și chiar a plâns ferit de ochii celorlalți, Hannelore și Andi au a      vut parte de o zi împreună, la o școală de dansuri thailandeze. În mod surprinzător, coregrafa a fost mult mai interesată de metodele de comunicare prin semne și gesturi, folosite ca simboluri în cultura locală, dar care pe ea o pot ajuta să îi arate în mod secret lui Andi tot ceea ce nu poate să îi spună în fața camerelor. Mai mult, într-un moment în care aceasta a crezut că sunt oprite camerele, aceasta a făcut gesturi pline de semnificație, pe care apoi Andi a omis să le povestească echipei la testimoniale! Aceasta a fost ziua în care Insula Iubirii a pierdut o ispită, în favoarea dragostei! De partea cealaltă, la întoarcerea la Minitel, Mirela decide să o confrunte pe Hannelore, atunci când vede cum i se schimbă din nou starea de la un moment la altul. ”Ai văzut cum se uită Andi la tine? El chiar e ce trebuie!”, i-a spus aceasta.

Chiar dacă nu a spus nimic, la scurt timp, Hannelore l-a luat pe Andi la alergat pe plajă și au mers într-o zonă retrasă fără să aibă la valierele la ei. Timp de trei ore, aceștia au stat separat, pe plajă, timp în care Andi susține că ar fi vorbit despre Bogdan, însă în acest punct ispita nu mai poate prezenta încredere pentru Insulă. ”Recunosc că m-a prins în mrejele ei… este o femeie frumoasă, copilăroasă, așa cum îmi place mie, și știe să seducă”, a spus Andi, care i-a făcut chiar și un cadou concurentei: un coș imens plin cu dulciuri, asemeni unui tânăr îndrăgostit!

Toate aceste momente au putut fi văzute și de Bogdan în timpul unei alarme, care la final avea un zâmbet amar și o toleranță fără limite. ”Se simte bine și e fericită, nu contează lângă cine. Ea e o persoană cerebrală, are brățara la mână, înseamnă că nu a luat o decizie”, a spus acesta.

În plus, la alarmă, băieții au avut ocazia să vadă și câteva secvențe cu ceea ce se întâmpla în timp real de la Minitel, unde fetele au descoperit jocurile cu provocări cu tentă sexuală, iar apropierile au devenit periculoase: gesturi dezinhibate, apropieri nepermise și renunțat la haine.

Aceasta a fost însă doar prima dintre alarmele din acea noapte, așa cum telespectatorii pot vedea săptămâna viitoare, duminică, 14 octombrie, de la ora 20.00, la Antena 1, într-o nouă ediție Insula Iubirii.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 8 ocrombrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Victoria României U21 contra Angliei U21 – 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public vineri, 21 iunie, în timpul partidei Anglia-România. A fost şi cel mai vizionat meci al CE de Fotbal U21! Tricolorii mici au unit românii în faţa micului ecran, la TVR. 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Anglia-România (2-4).

 

Povestea fotbalului românesc de mâine se scrie la TVR! Victorie istorică a României aseară la Campionatul European de Fotbal U21: în ziua cea mai lungă a anului, reprezentativa de fotbal a României U21 a învins Naţionala Angliei U21 şi a adus bucurie imensă miilor de români aflaţi pe stadionul din Cesena, Italia şi pentru milioane de români de acasă. George Puşcas, Ianis Hagi şi, de două ori, Florinel Coman au marcat pentru România, stabilind scorul final: 4-2. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 21 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.30-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. De altfel, Anglia-România a fost cel mai vizionat program la nivelul întregii zile de 21 iunie; TVR 1 a înregistrat cu partida Anglia U21 – România U21 un rating mediu* de 9,4% şi share** de 26,4% (1.667.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 21 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 10,1% rating şi 27,6% cotă de piaţă (970.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot tricolorii mici au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). O treime din publicul activ din mediul urban a văzut la TVR 1 meciul elevilor lui Rădoi cu Anglia la Campionatul European U21: 389.000 de telespectatori (rating mediu de 9,1% şi cotă de piaţă medie – 31,6%).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.20, când, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% şi share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Naţionala de tineret U21 împotriva Angliei, pentru a trăi bucuria noii victorii româneşti. La aceeaşi oră, în mediul urban, 1.580.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (audienţă – 16,5% şi cotă de piaţă – 39,3%).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

 

Următoarea partidă a reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal are loc luni, pe 24 iunie, ora 22.00, când tricolorii mici vor întâlni reprezentativa Franţei U21, la Cesena. Partida va fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Pentru telespectatorii care doresc să revadă meciul României cu Anglia de la CE de Fotbal U21, TVR 1 redifuzează partida azi, 22 iunie, de la ora 17.15.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Familia Băitoi a câștigat sezonul special. Chefi la cuțite: Florin Dumitrescu, încă un titlu în palmares

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala sezonului special Chefi la cuțite a fost de poveste, iar spectacolul asigurat de cele mai talentate familii și de cei trei chefi a clasat emisiunea în topul preferințelor românilor. Cel mai iubit show culinar a fost lider de piață pe publicul comercial din mediul urban, iar în minutul de aur de la 21:58, aproape 1.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau ultima luptă culinară din sezonul dedicat familiilor.

Așa se face că în intervalul de difuzare al emisiunii, 19:59-23:23, Chefi la cuțite a fost lider la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 5,1 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 4,2 puncte de rating și 15,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață marți, 18 iunie, și în prime time (intervalul cuprins între 19.00-23.00) pe publicul comercial din mediul urban. Postul a condus cu 4,6 puncte de rating și 17,3 % cota de piață. Tot, marți, 18 iunie, Neatza cu Răzvan și Dani a fost în topul preferințelor românilor pe publicul comercial din mediul urban, în vreme ce Observatorul orei 16:00 s-a clasat pe primul loc la nivel național.

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare în finala sezonului special Chefi la cuțite, pentru cele trei familii care au intrat în cursa pentru titlu și premiul de 10.000 de Euro. După două sesiuni de gătit pline de tensiune, ce și-au spus din plin cuvântul, o ultimă farfurie a făcut diferența. Familia Băitoi, bucătarii lui chef Florin Dumitrescu, au fost cei care și-au auzit numele strigat la finalul ediției: „Sincer, mă bucur foarte mult pentru ei, este senzațional că au reușit să câștige acest concurs!, a spus mentorul familiei învingătoare.

Lupta sezonului s-a dat între chefii Scărlătescu și Dumitrescu, căci chef Bontea, cel ce deține supremația titlurilor câștigate, s-a aflat în situația de a privi de pe tușă finala, dar asta nu l-a oprit în a da indicații și a ajuta fiecare echipă în parte cu sfaturi valoroase.

Prima probă le-a provocat pe cele trei familii finaliste să facă spectacol în farfurie pentru a impresiona invitații speciali la jurizare- bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul preparatelor, chiar alături de familiile lor. Deși chef Scărlătescu a intrat în finală cu avantajul de a avea două echipe în luptă, în urma voturilor, familia Binh a fost cea care a părăsit competiția.

Așa se face că familia Crudu, bucătarii în tunici roșii, și familia Băitoi, “soldații” în galben, au intrat pentru ultima dată în bucătăria Chefi la cuțite, într-o probă ce valora 10.000 de Euro. Un dish semnătură, realizat în doar 60 de minute și jurizat chiar de către chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu a fost cel care a făcut diferența. Familia Băitoi a fost cea care a convins, motiv pentru care, la finalul serii, Gina Pistol le-a strigat numele: „Am câștigat, nu ne vine să credem! A fost o experiență minunată, ne bucurăm că am făcut și noi parte din familia Chefi la cuțite”, au spus aceștia fericiți, cu lacrimi în ochi.

Echipa din Chișinău a reușit să fie “sarea în bucate” în ciuda lipsei de experință din bucătărie, iar premiul de 10.000 de Euro pe care l-au adjudecat îi va ajuta, ca pe viitor, să își deschidă o mică afacere în domeniul gastronomic.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 iunie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu primul meci al României la CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Primul meci al României la EURO U21, prima victorie pe teren şi în audienţe! Tricolorii mici au adunat românii în faţa micului ecran, la TVR. TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu 1.657.000 de telespectatori, în minutul de aur al meciului România – Croaţia (4-1).

 

Viitorul fotbalului românesc se scrie la TVR! Tricolorii U21 au debutat în forţă la EURO 2019, echipa selecţionerului Mirel Rădoi marcând patru goluri şi câştigând detaşat, scor final 4-1, meciul împotriva reprezentativei U21 a Croaţiei. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 18 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării partidei, 19.32-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida România U21 – Croaţia U21 un rating mediu* de 5.9% şi share** de 16.8% (1.056.000 de telespectatori), la nivel naţional, aducând TVR 1 primul loc în topul audienţelor serii de 18 iunie. Pe publicul urban, TVR 1 a atins 6,2% rating şi 17,1% cotă de piaţă (597.000 de telespectatori), ocupând de asemenea prima poziţie. Şi cei mai mulţi telespectatori din oraşe, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial) au preferat să fie alături de tricolorii mici în meciul de debut al lor la Campionatul European U21: 214.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 5% şi unei cote de piaţă medii de 19,4%.

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi  Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.24, când, la TVR 1 se uitau 1.657.000 de telespectatori (rating de 9,3% şi share de 22.2%), care aşteptau confirmarea victoriei Naţionalei de tineret U21. La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 10.3% şi o cotă de piaţă de 24.7% (982.000 de telespectatori).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

Următoarele partide ale reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal se vor disputa pe 21 şi pe 24 iunie, când tricolorii mici vor întâlni Anglia, respectiv Franţa, la Cesena. Partidele vor fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Programul partidelor din acestă săptămână la EURO 2019:

19.06.2019, ora 19:30 – Spania – Belgia – TVR 2 şi TVR HD

19.06.2019, ora 22:00 – Italia – Polonia – TVR 1 şi TVR HD

20.06.2019, ora 19:30 – Danemarca – Austria – TVR 2 şi TVR HD

20.06.2019, ora 22:00 – Germania – Serbia – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 19:30 – Anglia – ROMÂNIA – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 22:00 – Franţa – Croaţia – TVR 2 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Belgia – Italia – TVR 1 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Spania – Polonia – TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00 23.06.2019, ora 22:00 – Austria – Germania, TVR 1 şi TVR HD

23.06.2019, ora 22:00 – Danemarca – Serbia, TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Imagini România_ Croatia U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending