Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: “Iubirea” a invins la Antena 1. Show-ul a fost lider de audienta!

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea “Insula Iubirii”, difuzată luni seara, între orele 19.58-23.13 la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicul comercial din mediul urban.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 6,2 puncte de rating și 19% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 5,9 puncte de rating şi 18,3% cotă de piaţă. În minutul de aur, 21.49, 1.132.000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1!

În ediția de aseară, Mari a căutat și a găsit tot mai multe motive să se apropie de Cristi, însă a devenit tot mai evident că face eforturi să se abțină să meargă mai departe cu acesta. ”E ceva de moment, vreau să mă bucur de prezent, sunt conștientă că după ce plec de aici nu va mai fi nimic cu el, dar nu mă interesează. Dacă nu am avut aventuri până la vârsta aceasta, e cazul să am”, a spus Mari. În acest timp, la Purimuntra, băieții îl au început să îl inițieze pe Iulian în tainele iubirii și să îl împingă tot mai mult spre Irina. ”Nu poți să te îndrăgostești, așa, după ce abia te-ai despărițit de cineva”, a mărturisit acesta.

După Bonfire-ul pe care l-a așteptat atât de mult și chiar l-a cerut, Bogdan a fost luat la întrebări de Ionuț Gojman, căruia i se pare că declarațiile lui Hannelore au fost deplasate. ”Explică-mi de ce a făcut chestia aia, să spună că ea e cocoșul pentru că tu câștigi mai puțin?”, a spus acesta. Bogdan și-a pierdut însă răbdarea spunând convins că iubita sa nu a spus lucrurile acelea despre el și că sigur sunt scoase edin context. ”Nu mă interesează părerea nimănui, a mea e cea mai importantă! Dacă eu spun că totul e ok, de ce mă contrazici?”, a strigat acesta în cele din urmă enervat. Acesta a atacat-o apoi pe Mari, deoarece acesta a spus că a surprins schimburi de priviri între Andi și Hannelore. În cele din urmă, acesta își cere scuze pentru ieșire și le povestește pentru prima dată celor de pe insulă detalii despre care nu a mai vorbit, respectiv momentul în care acesta a fost văzut în oraș cu o clientă, iar Hannelore s-ar fi supărat sau momentul în care el și iubita sa s-au despărțit din cauza relației lui cu viitorii socri.

Pentru a primi și alte perspective, imaginile au fost difuzate și pentru ceilalți concurenți și ispite de la Purimuntra, însă starea lui devine tot mai agitată și începe să dea cu pumnul în canapeaua pe care stătea. ”Pe mine, ce m-a durut cel mai tare a fost faptul că a spus despre tine că ești inferior ei…”, a remarcat Bianca, în timp ce Nico a încercat să îi explice că ea a văzut în imagini o Hannelore tulburată de faptul că se îndrăgostește de un alt bărbat, dar știe că urmează să devină soția altuia. ”Dacă ea recunoaște sau tu îți dai seama că ea e îndrăgostită de alt om, pentru mine testul e terminat, nu trebuie să se sărute cu nimeni”, a spus Nico, iar Bogdan a trebuit să accepte că aceasta are dreptate. ”Dar de ce ar face așa ceva?”, a întrebat în cele din urmă.

La extrema cealaltă, Ionuț Gojman a fost mai puțin preocupat de ceea ce a văzut la Bonfire, ci mai degrabă de cum s-a prezentat el, cu ținută și machiaj. ”Ce bine am dat la TV, numai bine a venit Bonfire-ul!”, a spus Gojman încântat. Mai mult, acesta a dovedit încă o dată că este dispus să sacrifice orice pentru a se asigura că el iese în evidență și chiar că ar putea fi potrivit pentru un eventual rol de ispită! Una dintre probe, ședința foto nud alături de Nicoleta, care ar fi trebuit să îl pună pe el într-o lumină favorabilă, a servit doar ca încă o lovitură grea pentru Mirela. ”Ce mi-ați arătat la primul Bonfire îmi era suficient, eu sunt o femeie singură acum. Chiar dacă am brățara la mână, nu înseamnă nimic pentru mine, doar am și eu un mic plan de răzbunare la final”, a spus Mirela.

Un alt șoc pentru Mirela a venit însă și din partea lui Mircea, care i-a mărturisit că s-a îndrăgostit de ea. ”El mi-a spus că îi place femeia pe care i-am permis să o vadă până acum. Vaaai, dar dacă l-ar vedea Ionuț pe Mircea…”, a spus aceasta cu o urmă de mândrie.

Dacă a doua zi, dimineața, Bogdan a fost din nou dat peste cap de cele văzute și chiar a plâns ferit de ochii celorlalți, Hannelore și Andi au a      vut parte de o zi împreună, la o școală de dansuri thailandeze. În mod surprinzător, coregrafa a fost mult mai interesată de metodele de comunicare prin semne și gesturi, folosite ca simboluri în cultura locală, dar care pe ea o pot ajuta să îi arate în mod secret lui Andi tot ceea ce nu poate să îi spună în fața camerelor. Mai mult, într-un moment în care aceasta a crezut că sunt oprite camerele, aceasta a făcut gesturi pline de semnificație, pe care apoi Andi a omis să le povestească echipei la testimoniale! Aceasta a fost ziua în care Insula Iubirii a pierdut o ispită, în favoarea dragostei! De partea cealaltă, la întoarcerea la Minitel, Mirela decide să o confrunte pe Hannelore, atunci când vede cum i se schimbă din nou starea de la un moment la altul. ”Ai văzut cum se uită Andi la tine? El chiar e ce trebuie!”, i-a spus aceasta.

Chiar dacă nu a spus nimic, la scurt timp, Hannelore l-a luat pe Andi la alergat pe plajă și au mers într-o zonă retrasă fără să aibă la valierele la ei. Timp de trei ore, aceștia au stat separat, pe plajă, timp în care Andi susține că ar fi vorbit despre Bogdan, însă în acest punct ispita nu mai poate prezenta încredere pentru Insulă. ”Recunosc că m-a prins în mrejele ei… este o femeie frumoasă, copilăroasă, așa cum îmi place mie, și știe să seducă”, a spus Andi, care i-a făcut chiar și un cadou concurentei: un coș imens plin cu dulciuri, asemeni unui tânăr îndrăgostit!

Toate aceste momente au putut fi văzute și de Bogdan în timpul unei alarme, care la final avea un zâmbet amar și o toleranță fără limite. ”Se simte bine și e fericită, nu contează lângă cine. Ea e o persoană cerebrală, are brățara la mână, înseamnă că nu a luat o decizie”, a spus acesta.

În plus, la alarmă, băieții au avut ocazia să vadă și câteva secvențe cu ceea ce se întâmpla în timp real de la Minitel, unde fetele au descoperit jocurile cu provocări cu tentă sexuală, iar apropierile au devenit periculoase: gesturi dezinhibate, apropieri nepermise și renunțat la haine.

Aceasta a fost însă doar prima dintre alarmele din acea noapte, așa cum telespectatorii pot vedea săptămâna viitoare, duminică, 14 octombrie, de la ora 20.00, la Antena 1, într-o nouă ediție Insula Iubirii.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 8 ocrombrie 2018

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

Adina Buzatu şi fiica ei Sara, gătesc împreună la Chefi la cuţite. Ediția de marţi, lider de audiență

Avatar

Published

on

            Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și la nivelul publicului din mediul urban.

 

Conform Kantar Media, cea mai nouă ediție Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.9%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.9% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating si 17.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.4 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.42, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România erau cu ochii pe audițiile savuroase de la Chefi la cuțite.

 

După ce aseară Anca Dinicu, transformată în celebrul personaj Gina Felea, a stârnit hohote de râs în platoul show-ului de cooking, distracţia continuă şi în această seară. Adina Buzatu şi fiica ei, Sara, vin să le facă o surpriză celor trei chefi, mai ales că Adina este cunoscută pentru timpul pe care îl petrece în bucătărie: „Eu nu gătesc deloc, că nu îmi place să stau în bucătărie este puţin spus! Nicio cafea nu am făcut, nici măcar un ceai. Bucătăria e locul pe care îl vizitez rar, să îmi iau un pahar cu apă eventual, acum să apar să gătesc… e şoc şi panică!”, mărturiseşte amuzată Adina Buzatu.

Stilista îşi va folosi abilităţile şi îi va surprinde pe cei trei chefi cu plating-ul, în vreme ce Sara va fi cea responsabilă cu gătitul propriu-zis. Somon în sos teriyaki cu noodles este preparatul despre care Adina va spune înainte de a intra pe bandă: „Vă spun că luăm toate cuţitele!”. Dacă şi chefii vor fi de acord, telespectatorii vor afla în această seară, de la ora 20:30, în cea mai nouă ediţie Chefi la cuţite, la Antena 1.

Degustările pe nevăzute se apropie de final, amuletele sunt tot mai puține, iar competiția s-a instalat deja între cei trei chefi. Rămâne de văzut cine va reuși în această seară să obțină un nou avantaj în lupta pentru marele titlu.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 20 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Debut în forță pentru Iuliana Tudor cu „Vedeta populară” la TVR 1

Avatar

Published

on

            Emisiunea realizată de Iuliana Tudor a fost, în cursul celei de-a doua părți, lider de audiență pe target național. „Vedeta populară” a fost vizionată, în momentul culminant, al desemnării câștigătorilor, de peste un milion de telespectatori.

 

Timp de mai bine de o jumătate de oră, cea de-a doua ediție din sezonul 5 al emisiunii „Vedeta populară” de la TVR 1, difuzată duminică, 18 octombrie, a surclasat competiția la nivelul audienței naționale. Mai mult, peste 1.000.000 de români au văzut momentul în care doi concurenți – nu unul, cum se aștepta toată lumea – au fost declarați câștigători și calificați în semifinală.

 

În intervalul 22.15-22.48, în medie, 887.000 de telespectatori au urmărit „Vedeta populară” la TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5% și o cotă medie de piață** de 12,7% la nivel național, punând principalul post al Televiziunii Române pe prima poziție în clasamentul audiențelor serii. De altfel, întreaga emisiune moderată de Iuliana Tudor a fost bine primită de public, TVR 1 situându-se, pe durata difuzării ei (21.00-22.48), în top 5 al audiențelor, pe toate segmentele de public.

 

Cel mai vizionat moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 22.31, când 1.015.000 de români din întreaga țară se aflau în fața micilor ecrane (rating de 5,8% și share de 14,6%). Atunci, Didi Ionuț Cojocariu din Suceava, un tânăr de 25 de ani cu master în economie, și doljeanca de numai 18 ani Maria Chivu, cea care a adus taraful „Florile-n crâng” în Studioul 1 al Televiziunii Române, primeau fericita veste că drumul lor, al amândurora, va continua la „Vedeta populară” spre Marele Trofeu și premiul de 100.000 de lei.

 

Ce mai urmează la „Vedeta populară” și ce surprize pregătește Iuliana Tudor pentru prietenii emisiunii, vom afla în următoarele ediții ale sezonului 5 al celui mai… popular talent-show din România. „Vedeta populară” se vede la TVR 1 duminică seara, de la ora 21.00.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

 

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa datelor: Kantar Media
Prelucrarea datelor: SRTv
Copyright: ARMADATA SRL

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Show-ul Te cunosc de undeva! a fost aseară lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Avatar

Published

on

            Cea de-a şasea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, câștigată de Tavi Clonda cu o super transformare în Madonna, a fost aseară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:53.

Așadar, la nivelul publicului urban, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii (19:59 – 23:01), lider detaşat de audienţă, cu 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.4%, urmată de PRO TV, cu 5.5 puncte de rating și 13.8% cota de piață.

 

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.5 puncte de rating și 22.3% cota de piață, urmată de PRO TV cu 6.2 puncte de rating şi 14.5% cota de piaţă.

De asemenea, conform Kantar Media, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune atât în Prime Time (cel mai vizionat interval al zilei: 19:00 – 23:00), cât şi pe durata întregii zile (Whole Day: 02:00 – 26:00), atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban.

 

Concurenții noului sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, jurizat de Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show), și-au pregătit şi de această dată cu multă atenţie transformările.

Cea de-a şasea ediţie a fost deschisă de Monica Anghel şi Marcel Pavel cu o melodie sensibilă, transformaţi în Cesaria Evora şi Gigi D’Alession. Cătălina Grama – Jojo, cu transformarea sa în Zaz, a adus la Te cunosc de undeva! un concept unic, chiar şi după 15 sezoane, în care, cu ajutorul dansului, copilul „vorbeşte” cu adultul care va deveni cândva. Pentru Adriana şi Romică, ruleta a adus un duet clasic românesc: Angela Similea şi Marius Ţeicu, cu care i-au emoţionat pe toţi cei din platou, dar şi de acasă, în vreme ce Tavi a avut parte de un nou travesti cu transformarea în Madonna.

Misiunea lui AMI a fost una foarte grea, aceasta a trebuit să interpreteze o melodie lăutărească transformată în Ştefan Bănică, în vreme ce Toto s-a transformat într-unul dintre idolii tinerei generaţii, Justin Bieber. Tot aseară a venit rândul Addei să poarte costum şi chelie, astfel că artista s-a transformat în Pitbull, iar Liviu şi Andrei au închis cea de-a şasea gală cu o transformare inedită, Gheorghe Dinică şi Nelu Ploieşteanu!

În urma votului, s-a decis că cel mai reuşit moment a fost cel al lui Tavi, care şi-a adjudecat marele premiu al galei. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a şaptea gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 17 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending