Connect with us

AUDIENȚE TV

Grupul PRO TV, lider de audiență în primul trimestru din 2018!

PRO TV anunță rezultatele de audiență pentru perioada ianuarie – martie 2018.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

În primul trimestru al anului 2018, grupul PRO TV a fost lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public (comercial, urban, național).

Rezultatele primului trimestru din acest an ne arată faptul că reprezentăm un partener pe termen lung de încredere atât pentru telespectatori, cât și pentru partenerii noștri de business. Vom continua să ne concentrăm eforturile pentru a livra conținut de calitate în grilele noastre și pregătim constant formate și experiențe noi pentru toți românii, alături de programele pe care aceștia le aleg de fiecare dată, printre care se află Românii au talent, Vocea României, Las Fierbinți și multe altele.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

Top programe în perioada ianuarie – martie 2018

În top 5 programe din prime time preferate de telespectatorii din România, toate sunt producții difuzate de PRO TV. Topul este condus de Românii au talent, cel mai urmărit show de divertisment din România, cu o medie de 18.3 puncte de rating și 47.8% share. Urmează meciurile din Europa League, sezonul 13 Las Fierbinți, meciurile amicale de fotbal de la PRO TV și meciurile din UEFA Champions League.

 

Program TV Rating Share
Românii au talent PRO TV 18.3 47.8
Fotbal – Europa League PRO TV 15.0 38.4
Las Fierbinți (XIII) PRO TV 12.8 30.6
Fotbal – amical PRO TV 12.9 30.2
Fotbal – UEFA Champions League PRO TV 9.1 23.2

 

 

Știrile PRO TV reprezintă este cel mai urmărit program de știri din România! Jurnalul de la ora 19:00 le aduce tuturor telespectatorilor, în fiecare seară de luni până duminică, informații relevante la nivel național și internațional. La nivelul publicului comercial, Știrile PRO TV au obținut o medie de 11.0 puncte de rating și 30.7% share.

Filmele și blockbusterele difuzate de PRO TV reprezintă întotdeauna prima alegere a telespectatorilor din România! Din top 50 filme difuzate în prime time în perioada ianuarie – martie, toate cele 50 de producții au fost difuzate de PRO TV. Cel mai urmărit film din această perioadă este Spy (Spioana), care a obținut 15.1 puncte de rating și 33.5% share, la nivelul publicului comercial.

Pe timpul zilei, românii preferă să urmărească producții PRO TV! În top 5 emisiuni/producții difuzate pe parcursul zilei, la nivelul publicului comercial, patru sunt producții difuzate de PRO TV. Topul este condus de emisiunea Ce spun românii, prezentată de Cabral, cu o medie de 6.7 puncte de rating și 23.9% share la nivelul publicului comercial.

 

Program TV Rating Share
Ce spun românii PRO TV 6.7 23.9
Lecții de viață PRO TV 3.5 23.5
iLikeIT PRO TV 4.0 22.9
Acces Direct Antena 1 5.1 20.6
România, te iubesc! PRO TV 6.7 18.9

 

Rezultatele PRO TV în primul trimestru din 2018

 

Pe parcursul întregii zile, grupul PRO TV conduce topul audiențelor în primul trimestru al anului 2018, cu o medie de 5.2 puncte de rating și 27.2% share la nivelul publicului comercial. În prime time, grupul PRO TV ocupă prima poziție, cu 11.9 puncte de rating și 30.4% share.

În primul trimestru al acestui an, canalul PRO TV este liderul televiziunilor atât la nivelul întregii zile, cu o medie de 4.5 puncte de rating și 23.3% share, cât și în prime time, cu 10.4 puncte de rating și 26.5% share.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: