Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Business

Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU

Published

on

Spread the love

Oxygen, cea mai mare agenție independentă de comunicare integrată din România, a dezvoltat și implementat pentru al doilea an consecutiv, pentru Vodafone și Fundația Vodafone România, campania „Conversații despre Consimțământ”.

Cu mesajul principal „Fără scuze! Un NU e de ajuns!”, campania a avut ca obiectiv creșterea nivelului de conștientizare asupra fenomenului violenței domestice și promovarea aplicației BrightSky RO – singurul instrument digital gratuit care oferă sprijin victimelor.

În contextul în care statisticile arată că violența sexuală și domestică rămâne o problemă acută în România, proiectul a readus în spațiul public o discuție esențială: consimțământul și dreptul de a spune NU, fără explicații suplimentare.

Campania „Conversații despre Consimțământ” a avut ca obiectiv deschiderea unui dialog autentic cu Generația Z, una dintre cele mai expuse categorii la riscuri de violență domestică și digitală. Alegerea festivalurilor Electric Castle și UNTOLD ca spații de desfășurare a campaniei a răspuns nevoii de a aborda publicul țintă acolo unde acesta își construiește experiențele sociale și culturale.

La Electric Castle, campania a adus în prim-plan tema violenței domestice și dreptul de a spune „NU” fără explicații suplimentare. Mesajul plasat la intrarea în festival – „Aici e singurul loc unde nu poți spune NU. În rest, un NU este suficient” – a valorificat contextul controlului de securitate obligatoriu, transformând o procedură de rutină într-un moment de conștientizare colectivă. În zona Vodafone de la Electric Castle, participanții au interacționat cu influenceri și psihologi, care au facilitat conversații pe tema consimțământului și au prezentat resursele aplicației Bright Sky RO. Totodată, parteneriatul cu Rock FM a extins impactul campaniei la nivel național, prin emisiunea Morning Glory, unde specialiști și invitați au analizat exemple reale și au adus tema consimțământului în atenția a peste un milion de ascultători.

Advertisement

Un moment media unic a fost reprezentat de difuzarea simultană a unui spot TV dedicat pe 12 posturi naționale, o intervenție fără precedent în România asupra problematicii violenței domestice. În locului unui mesaj publicitar, prin vocile lui Răzvan Exarhu și Andi Moisescu, Vodafone și Fundația Vodafone au vorbit sincer cu telespectatorii despre importanța lui NU.

În cadrul UNTOLD, focusul campaniei a fost extins către protecția vieții private în mediul digital, subliniind importanța unui „NU” ferm în fața accesului abuziv la date personale sau dispozitive electronice. Mesajele au fost amplificate prin activări vizuale, prezența influencerilor și personalităților TV, dar și prin momente transmise pe ecranele festivalului.

Prin integrarea activă a influencerilor, parteneriatelor media strategice și a conținutului digital educativ, campania a reușit să transforme un subiect sensibil într-un dialog public de amploare. Rezultatele obținute confirmă impactul inițiativei: obiectivul de creștere cu 200% a descărcărilor aplicației Bright Sky RO a fost depășit de cinci ori, iar numărul de utilizatori activi a înregistrat o creștere de 256%, demonstrând că mesajul campaniei s-a transformat în acțiuni reale de prevenție și protecție împotriva violenței domestice.

PREMIILE RADAR DE MEDIA4 săptămâni ago

START VOT pentru desemnarea câștigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2025

ADVERTORIALE4 săptămâni ago

NEW! We write and publish sponsored articles for your budget!

Digital4 săptămâni ago

PROMOȚIE RADAR DE MEDIA la publicare de advertoriale seo – tu stabiliști necesarul de articole sponsorizate dar și prețul. Beneficile de a alege acestă oferă!

Digital4 săptămâni ago

PROMOȚIE UNICĂ DE PE PIAȚĂ LA ADVERTORILE SEO – Tu alegi prețul pentru cantitatea dorită

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

SURPRIZE, SURPEIZE cu Andreea Marin, producție ce a fost ani de zile pe placul telspectatoriilor. Rămâne, oare cea mai urmarită emisiune TV din România? Sunt șanse ca emisiunea să revină?

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Formatul internațional „The Traitors – Tradaorii”, ajunge în România. Cel mai captivant reality show va fi difuzat la PRO TV

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Să ne reamintim despre cele mai mediatizate divorțuri din România. Multe din ele au ținut prima pagină a ziarelor de scandal!

Reality Show5 zile ago

🔥 „ȘOC total la Asia Express! Cea mai grea masă din istoria competiției – concurenții, puși la încercare în Coreea de Sud!” Ce echipe au rămas în competiție?

AUDIENȚE TV3 săptămâni ago

ANALIZĂ AUDIENȚE TV – Seară de foc în televiziune! Ce post TV a făcut ravagii în audiențe și a lăsat Pro TV în umbră?

Program TV4 săptămâni ago

Programul TV pentru PRO TV, săptămâna 20-26 octombrie 2025

Facebook

Trending

google-site-verification=ggJm1xQPC5EBDVeJzBjdi5Pn7t6SFAQG83kX1kQRUl4