Prezentatoarea Stirilor sportive de la Digi24, Olivia Paunescu s-a rasfatat cu macarons si foietaje cu caise la Cannes

946

O legenda locala spune ca ajuns o data la Cannes vei reveni o viata. Ea se aplica si in cazul Oliviei Paunescu, prezentatoarea stirilor sportive de la Digi24, singura televiziune de stiri care emite in format full HD, in reteaua RCS&RDS.

Timp de 6 zile Olivia si-a luat sora si 2 prietene si au plecat sa se bucure de frumusetea unui vacante de vis pe Coasta de Azur. Si pentru ca si-au dorit sa nu rateze nimic fetele au inchiriat o masina. „Am plecat in Franta cu gandul ca vreau sa mananc fructe de mare si patiserie franceza. Ne-am plimbat la Saint Tropez, la Nisa, la Monte Carlo, am inchiriat o masina ca sa fie mai usor sa ne plimbam.”, spune Olivia.

Vremea era perfecta asa ca vedeta Digi24 s-a bucurat si de soare. „Cand am luat biletele, cu cateva luni in urma cand afara era inca frig, nu ma asteptam sa pot face plaja. Am stat 2 zile la soare, m-am simtit minunat si nu ma asteptam sa ma bronzez atat.”, completeaza prezentatoarea tv.

Si cum o vacanta nu e completa fara distractie Olivia si prietenele ei au avut parte de un tratament VIP la cel mai tare club din Cannes, Baoli. „ Am ajuns intr-o seara si ne-au intrebat de rezervare. Nu aveam asa ca ne-am gandit ca nu vom intra. Insa PR-ul clubului cred ca ne-a placut si ne-a vazut puse pe distractie asa ca ne-a oferit o masa VIP.”, spune amuzata Olivia.
In Cannes prezentatoarea stirilor sportive de la Digi24 a avut parte de mult rasfat. „Am iesit in fiecare seara, peste tot am primit din partea casei capsuni, shot-uri, la un moment dat chiar ne amuzam una de cealalta ca suntem atractia locului desi niciuna nu-si dorea asta.”

Olivia a fost dezamagita insa de preturile de la Cannes. „Hainele sunt foarte scumpe, cred ca este vacanta din care m-am intors cu cele mai putine cumparaturi. In schimb ne-am distrat: am vizitat toata Coasta de Azur, ne-am delectat in restaurantele foarte cochete din zona. Am mancat macarons pana m-am saturat si foietaje cu caise asa ca ma declar foarte multumita.”, spune Olivia Paunescu, prezentatoarea Stirilor sportive de la Digi24.