Connect with us

ALL MEDIA

S-a lansat Global Headliners, cea mai mare agenție de stand-up comedy din România

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Global Records

Călin Crețu, Lucian Ștefan, Matei Dima și Micutzu – Cosmin Nedelcu pun bazele Global Headliners, cea mai mare agenție de stand-up comedy din România, în al cărei portofoliu se regăsesc peste 30 dintre cei mai cunoscuți, apreciați și talentați comedianți, cu un background solid în domeniu și un public devotat atât online, cât și offline, acoperind toate mediile de manifestare ale umorului. 

 

 

Agenția va promova zona de comedie și stand-up din țară, prin evenimente, ateliere și proiecte inedite și își propune să descopere noi talente care se pot dezvolta alături de nume consacrate din industrie, pentru a ridica acest domeniu la un nou nivel. Printre cei peste 30 de comedianți din portofoliul Global Headliners se numără Bordea, Micutzu, Adrian Nicolae, Mukinka, Nelu Cortea, Bucălae, Radu Isac, Mane Voicu și Teodora Nedelcu. Comedia are astfel mai multă putere și susținere din partea unora dintre cele mai importante nume din industria de entertainment din România și totodată un loc în care cele mai ample proiecte încep deja să prindă contur.

Călin Crețu are o experiență de peste nouă ani în impresariatul artistic și organizarea de evenimente și a reprezentat compania Headline Management. De-a lungul timpului, a organizat în România turnee și spectacole importante de divertisment și muzică și a fost întotdeauna un adevărat susținător al stand-up-ului. Călin este CEO-ul Global Headliners și, împreună cu Matei Dima, Lucian Ștefan și Micutzu – Cosmin Nedelcu, va contribui la dezvoltarea comediei din țară. “După 9 ani de activitate ca promotor al stand-up-ului, am constatat că există un prag al evoluției peste care nu poți trece fără un upgrade considerabil. Nu ar fi fost corect față de artiștii pe care-i reprezint și nici pentru industria în care ne desfășurăm activitatea să nu fructificăm avantajele unei asocieri cu cea mai puternică agenție de talente din România. Avem planuri mari pentru următorii doi ani și foarte mari pentru următorii cinci. De unele dintre ele veți auzi în curând și sunt convins că până la finele acestui an, publicul de stand-up se va bucura să descopere noi talente ce așteaptă doar să fie șlefuite”, a spus Călin Crețu.

“În ultimii ani, divertismentul din România a trecut prin mai multe schimbări și s-a simțit o dezvoltare semnificativă în această direcție. Am remarcat o apetență a oamenilor pentru ceea ce înseamnă stand-up comedy și am considerat oportună lansarea unei noi zone de business, Global Headliners, pentru a reuși împreună cu cei trei parteneri, Călin Crețu, Matei Dima și Micutzu, să aducem umorul mai aproape de oameni și să-l facem ușor mai accesibil talentelor. Avem o structură foarte bine pusă la punct și planuri importante pentru anul acesta”, a declarat Lucian Ștefan, asociat Global Headliners.

“Oamenii au nevoie de comedie, mai ales în această perioadă în care trebuie să ne mai descrețim frunțile. Global Headliners își propune să facă din ce în ce mai prezentă zona de stand-up în România și să dezvolte noi segmente ale acestei industrii. Avem deja câteva proiecte conturate, pe care le vom lansa în curând și care au ca principal obiectiv descoperirea unor noi talente”, a spus Matei Dima, asociat Global Headliners.

“Am început să urc pe scenă și să sper că fac stand up comedy în 2005, la final de an. Pare că încep să reușesc să fac stand up, așa că aș vrea să dau mai departe niște informații. În primul rând, aș vrea să construim în mintea tinerilor ideea că stand-up-ul poate fi o meserie de viitor, exact cum actoria s-a transformat la un moment dat și ea în meserie, încununând vocația. În al doilea rând, îmi doresc să ofer oamenilor la început de drum un suport, o bază pe care se pot propti, lucru inexistent acum 15, 16 ani pentru headlinerii actuali. Împreună cu Adrian Nicolae, un bun cunoscător al fenomenului, vom ghida pe cât posibil pașii celor ce vor să aibă un viitor în viitoarea industrie de stand-up comedy”, a declarat Micutzu – Cosmin Nedelcu, asociat Global Headliners.

 

Atelier de scris 2021 – primul proiect Global Headliners

Primul proiect lansat sub umbrela Global Headliners este “Atelier de scris 2021″. Într-o perioadă de dezvoltare majoră a divertismentului, stand-up comedy-ul a preluat prima poziție în preferințele oamenilor în materie de umor, astfel că și modul în care oamenii percep conținutul de acest tip este în deplină schimbare. Umorul este adăugat în toate căile de comunicare și este un ingredient important din filme, seriale, reclame sau emisiuni de televiziune.

 

Scopul Atelierului de scris este acela de a identifica persoane care se pot implica în dezvoltarea umorului scris din România, fie că este vorba de stand-up comedy, sketch, film sau publicitate.

 

Toți cei care sunt pasionați de scris și comedie pot trimite un text amuzant gândit de ei, scris pe o temă aleasă, la adresa scriibine@gmail.com, până pe 20 ianuarie. Fie că este vorba despre o întâmplare adevărată, ficțiune sau scenariu, important este ca textul să fie unul amuzant.

 

Cei care vor fi selectați vor intra în cea de-a doua etapă și se pot bucura că sunt cu un pas mai aproape de a ajunge în tabăra de scris, de opt zile, unde se vor perfecționa instruiți de oameni cu experiență. Trainerii sesiunilor sunt Micutzu Cosmin Nedelcu, Adrian Nicolae, George Adrian, Matei Dima și Alex Coteț. Participanții vor avea ocazia să fie alături de aceștia în ateliere de stand-up, sketch și film, să învețe tainele acestei industrii și să-și dezvolte umorul împreună cu unii dintre cei mai buni artiști din domeniu.

Global Headliners este mai mult decât o agenție de stand-up comedy, este locul în care cei mai talentați comedianți din România se întâlnesc și se implică în proiecte care vor surprinde și vor bucura publicul.

 

 

 

Comentarii

comments

Radio

NOU: Radio ZU anunță lansarea magazinului online ZU Shop

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Radio ZU

Radio ZU își continuă misiunea de a fi cât mai aproape de ZUper ascultători, cât mai în mijlocul comunității pe care a reușit să o construiască în cei 12 ani de existență. Astăzi, Radio ZU anunță lansarea magazinul online oficial, ZU Shop, o extindere firească a brandului.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

ZU Shop oferă oportunitatea tuturor celor care iubesc brandul ZU să achiziționeze produse personalizate, imprimate fie cu mesaje și grafică inspirate din campaniile radio-ului, fie cu citate „născute” în programele postului. Această extindere în zona de e-commerce a Radio ZU reprezintă, în acest moment, unicul proiect de acest gen în rândul radiourilor din România.

„Lansarea ZU Shop-ului este o extensie firească de brand, venită ca urmare a cererii constante din partea comunității de fani Radio ZU, dar și ca parte a dezvoltării de business. Ne dorim ca dinamica și energia din programele Radio ZU să se regăseasca și în ZU Shop, așa că urmează surprize și noutăți și aici.”, declară Ana Barbu, Marketing Manager Radio ZU.

ZUper ascultătorii au deja la dispoziție o gamă de produse și accesorii branduite cu ZU. Experiența de shopping este una simplă, intuitivă și la îndemâna oricui cu un simplu click pe www.radiozu.ro, la secțiunea ZU Shop în bara de meniu. Magazinul online poate fi accesat și direct la https://shop.radiozu.ro/.

 

Produsele comandate pot fi livrate prin curier oriunde în țară. Plata reprezentând contravaloarea produselor comandate care se poate face online, prin card bancar (Visa, Visa Electron, Mastercard şi Maestro) printr-o platformă securizată ce foloseşte tehnologia 3D secure, dar și ramburs la primirea coletului.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Cauti o agentie de spot-uri publicitare? Iata unde o gasesti!

Avatar

Published

on

By

Spoturile publicitare sau reclamele, dupa cum sunt recunoscute adesea, detin un rol extrem de important in ceea ce priveste promovarea unei afaceri.

Aceste sporturi pot aparea peste tot, de la televizor si pana la reclamele din Social Media recunoscute drept ad-uri, oferind noi informatii categoriilor de interes.

Prin intermediul acestor spoturi nu doar ca iti poti face profilul de activitate si serviciile mai vizibile catre un numar mai mare de persoane, dar in acelasi timp te poti bucura si de un numar mai mare de clienti.

Totusi, nu e deloc simplu sa realizezi un spot publicitar de calitate fara experienta si fara a aloca timp pretios. Insa, o agentie de publicitate cu o vasta experienta in acest domeniu, iti poate veni in ajutor la realizarea unui spot publicitar profesional care sa te avantajeze din toate punctele de vedere.

Din ce este alcatuit un spot publicitar si la ce agentie sa apelezi

Rezultatul final va reflecta in cele din urma si profesionalismul companiei, transformandu-se in acest mod intr-o carte de vizita a brandului. Un spot de calitate care sa atraga trebuie sa detina un voice over insotit de o voce prietenoasa si calda care sa transmita informatii relevante, clare si coincise.

Aceasta parte a materialului tehnic trebuie insotita si de un vizual pentru a pune in valoare partea de voice over Romania  creeata de specialistul tau. Probabil te vei intreba si de ce ai apela la un fir narativ in romana si nu unul in alta limba. Atata timp cat reclama ta se va adresa unei categorii de oameni in varsta si inclusiv clasei de persoane ce nu detine cunostinte de baza cu trimitere catre o limba straina, naratiunea audio in alta limba va fi de prisos, neaducandu-ti acel public de interes dorit sau aceleasi statistici ridicate ale tranzactiilor. Asadar, reclamele ce urmeaza a rula la noi in tara sunt mai bine optimizate cu ajutorul acestei agentii de voice over Romania, o agentie care ofera servicii complete de publicitate si respectiv, de creare a unor reclame de calitate cu vizual si coloana sonora adecvata pietei catre care te adresezi.

Comentarii

comments

Continue Reading

MONDEN

Adela Popescu, invitata lui Mihai Morar la podcast-ul Fain & Simplu. Află ce a mărturisit vedeta!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Radio ZU

După BRomania, Morodan, Carmen Fit, Dr. Mihail, Francis Doboș și Sorin Bontea, a venit rândul Adelei Popescu să se lase captivată de o conversație faină și simplă, așa cum numai Mihai Morar știe să ofere. Invitată la cel de al şaptelea episod din podcastul „Fain & Simplu”, Adela a venit în studioul lui Mihai Morar cu binecunoscutul ei vibe pozitiv, acum parcă ridicat la puterea a treia, transmisă cu siguranță de cel de-al treilea băiețel pe care urmează să îl nască.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Cu înfățișarea ei simpatică de girl next door pe care ai impresia că o cunoști bine și că nu mai ascunde niciun secret, Adela Popescu a demonstrat că are în continuare multe lucruri de spus, deși este de 20 de ani în linia întâi a celebrităților din România: „Eu am avut parte de tot succesul din lume fără să mi-l fi dorit. Am jucat în serialele cele mai urmărite din această țară, timp de 11 ani, zi de zi. Întotdeauna m-am uitat la mine ca la un caz, eu nu am fost niciodată acolo. (…) Succesul ăla nu eram eu!”. Adela este convinsă că adevărata performanță este să ajungi să privești la fel de detașat și eșecul: „Toate lucrurile care au fost catalogate drept eșec în viața mea, au fost pași înainte către ceva mai bun!”.

 

Dincolo de perioadele mai bune sau mai puțin bune, Adela trăiește astăzi într-un echilibru care-i asigură cea mai solară perioadă a vieții ei de până acum. Se bucură pur și simplu de viață alături de Radu Vâlcan și de cei doi fii ai lor, Andrei și Alexandru. Iar pentru cine caută o explicație pentru starea de bine atât de evidentă a viitoarei mămici, răspunsul este chiar în acest podcast: ”Radu, de la început, m-a făcut să mă simt cea mai frumoasă, cea mai deșteaptă și cea mai importantă. M-a făcut să fiu o soție bună prin faptul că m-a valorizat, m-a pus pe un piedestal.”

În ceea ce privește parentingul, Adela Popescu este convinsă că cea mai bună lecție în creșterea copiilor ei este exact felul în care a fost ea educată de părinții ei, cadre didactice în satul Șușani. Dar unde începe autoritatea și unde începe dragostea când vine vorba de educație, iată un subiect despre care ea spune cu mâna pe inimă că o preocupă: „Nu știu dacă copiii mei sunt bine crescuți. E subiectul care mă consumă cel mai mult. Nu-mi dau seama dacă energia casei este cea care construiește caracterul unui copil. Copiii devin ceea ce văd și atunci nu cumva ar trebui noi să ne direcționăm atenția și obiceiurile în funcție de ce ne dorim de la ei ca rezultat ?”.

 

Oricât de mult o frământă aceste întrebări serioase, Adela găsește mereu resurse să povestească lucruri amuzante: ”Radu și-a dorit foarte mult un al treilea copil, cred că de fapt își dorea o fetiță. Când a aflat că e băiat, a zis: Nu pot să cred că o să avem patru copii! Adică, dacă ai trei băieți, mai faci unul ca să-ți iasă și o fetiță.”

 

Vă invităm la o conversație plină de profunzime și sinceritate între tatăl a trei fete, Mihai Morar, și mama a trei băieți (în curând), Adela Popescu. Cei doi vorbesc în cea mai faină și mai simplă manieră despre “părințeală” și căsnicie, frici și ambiții, carieră și orgolii, iubire și credință.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Narada, amplă intervenție de sprijinire a educației online în județul Bacău

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

După ce a vizitat comunități din județele Brașov, Bistrița Nasăud, Neamț și Suceava, caravana Narada a ajuns la ultima destinație a turneului început săptămâna trecută: Bacău. Împreună cu partenerii săi, în cele opt comunități în care a ajuns, Narada a oferit dotarea materială necesară pentru educația digitală a elevilor din comunitățile vulnerabile și device-urile care pot reprezenta suportul pentru obținerea performanței școlare. Susținând pe de-o parte accesul tuturor copiilor la educația online, dar și încurajând performanța acolo unde sunt obținute rezultate impresionante, în ciuda dotării materiale precare, Narada sprijinită de partenerii ei a urmărit un singur obiectiv: aducerea educației în secolul 21.

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

La Bacău a avut loc cea mai amplă intervenție de sprijinire a educației online desfășurată de Narada cu susținerea Dedeman. Compania a apelat la Narada, pentru că, în condițiile în care acesta a fost primul județ intrat în scenariul roșu, cu o proporție semnificativă de elevi provenind din medii defavorizate, o intervenție de urgență pentru susținerea educației online era mai mult decât necesară.

 

„Narada Box”, kit-ul de prim-ajutor educațional constând în smartphone-uri funcționale, laptopuri, tablete sau imprimante donate și recondiționate ulterior de voluntari Narada, au ajuns în zeci de comunități din țară. Grădinița „Dumbrava minunată” arondată Școlii Gimnaziale Octavian Voicu din Bacău este doar unul dintre acestea exemple.

Situată într-o zonă a Bacăului unde locuitorii au posibilități financiare reduse, ocolită de investitori mai bine de 10 ani, dotările Grădiniței „Dumbrava minunată” sunt ușor de observat pentru oricine îi trece pragul: mobilier uzat și tehnologie de învățământ mult rămasă în urmă. Singura resursă de care grădinița nu duce lipsă este cea umană. Educatoarea Adina Ivența a reușit să mobilizeze părinții talentați să decoreze pereții cu scene din povești, iar în perioada școlii online, cei 23 de copii din grupa pregătitoare au putut învăța după fișele realizate de educatoare și multiplicate la un xerox din oraș, cu bani din propriul salariu.

 

Visul educatoarei de a folosi tehnologie modernă în procesul de învățare a fost făcut cunoscut pe platforma de crowdfunding Narada.ro și tot prin intermediul ei s-a putut transforma în realitate. Printr-o sponsorizare Petrom, grădinița a fost dotată cu o tablă interactivă, laptop și imprimantă. Iar dacă bucuria copiilor la vederea „tablei magice” a fost exprimată zgomotos prin cântece și dansuri, nu mai puțin surprinși au fost când au primit de la reprezentanții stației locale Petrom 2 Milcov și jucării, dar și o boxă de la compania Tedro, pentru a pătrunde mai ușor în universul poveștilor.

Următorul popas al caravanei Narada și partenerilor săi a fost la Școala Gimnazială Ghiță Mocanu din Onești. „Vrem să strălucim asemeni steluțelor!” – astfel își prezenta profesoara Elena Negoiță proiectul înscris pe platforma de crowdfunding Narada.ro prin care își propunea dotarea cu device-urile necesare învățării online pentru toți cei 23 de copii ai clasei a III-a de care e responsabilă. Situația cu care s-au confruntat aceștia în perioada școlii online nu este mult diferită de cea a altor comunități în care a ajuns Narada în acest turneu: mulți frați care trebuie să împartă același dispozitiv de învățare, copii care nu dispun nici măcar de un telefon vechi ca suport pentru educația online, elevi cu motivație și putere de concentrare scăzută, cu fluctuații ale dispoziției din cauza izolării și a lipsei contactului cu școala și colegii.

 

Pe 11 februarie, când echipa Narada împreună cu reprezentanții stației locale Petrom 5 Onești au înmânat 23 de tablete clasei și un laptop învățătoarei, visul Elenei Negoiță a devenit o realitate concretă. Indiferent în ce scenariu ar intra școala în viitor, toți copiii vor putea fi prezenți la cursuri, dar și la orele de educație remedială, pentru a acoperi lacunele de informație cauzate de imposibilitatea frecventării școlii online.

 

Liceul Tehnologic Jacques M. Elias din comuna Sascut a fost ultima destinație a caravanei Narada și partenerilor săi. Aici, 25 de elevi au fost dotați cu dispozitive Oppo pentru învățarea online, un laptop și o tablă interactivă cu licență MozaBook, cu efortul a peste 60 de donatori, printre care se numără Petrom și IPSO Agricultura. Proiectul inițiat de profesoara Aurelia Dascălu pe Narada.ro a reușit să mobilizeze comunități și să stârnească un val de empatie cu dorința dascălului și a elevilor săi de a beneficia de tehnologie modernă pentru învățare.

Efortul nici unuia dintre donatori nu a fost trecut cu vederea, ci fiecăruia – chiar și celor anonimi – i s-a mulțumit prin bilețele lipite de tabla interactivă. Cei 25 de elevi au făcut chiar și o demonstrație a utilității dispozitivului în fața reprezentanților Petrom: cu ajutorul unei table interactive pot fi accesate manuale digitale, se pot studia schițe 3D, organiza competiții, jocuri și se poate învăța mai ușor pentru examenul de bacalaureat.

 

Investiția în calitatea învățământului este, de fapt, o investiție în calitatea pregătirii viitoarei forțe de muncă, cu beneficii directe pentru comunitate, a atras atenția reprezentantul stației Petrom 2 Milcov în discursul ținut în fața elevilor de la liceul din Sascut. Un laptop, un smartphone funcțional sau o tabletă dăruită prin intermediul unui program ca Narada Box pot reconecta un copil la educație, o investiție al cărei profit va fi întors comunității pe viitor. Astfel, o simplă donație poate face diferența.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Radio

Jocurile LOVEimpice, organizate de Radio Impuls, şi-au desemnat finaliştii!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Urmeaza patru probe de foc! Cuplul castigator, ce va fi desemnat pe 1 martie, va pleca intr-o vacanta exotica in Republica Dominicana si va avea ocazia sa viziteze locurile unde se filmeaza „Survivor Romania”!

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Jocurile LOVEimpice si-au desemnat finalistii astazi, in cadrul matinalului „Scularea”, prezentat de Radu Tibulca si Orlando, la Radio Impuls! Georgiana si Adrian (9 ani de relatie), Iuliana si Vlad (5 ani de relatie), Andreea si Laurentiu (7 ani de relatie), Amalia si Alexandru (2 ani de relatie), Ioana si Ionut (sunt de 11 ani impreuna; 8 ani de casatorie), cu totii formeaza cupluri bine sudate si au dovedit ca dragostea a fost chiar mai puternica in carantina, ei trecand cu bine testul rabdarii, al empatiei si intelegerii in relatie.

Dar ce este mai surprinzator abia acum vine pentru ca cele cinci cupluri finaliste vor trece printr-o serie de patru probe de departajare extrem de amuzante, ce le vor testa anduranta, diplomatia, pentru ca doar o pereche din lotul LOVEimpic va intra in posesia marelui premiu.

Proba de like viteza”, „Dragostea nu tine de foame!”, „Mai dureaza mult ?”, „Nu esti niciodata atent!”, acesta sunt cele patru probe denumite generic, esenta amuzanta a unor situatii de viata, generatoare de reactii intense in viata oricarui cuplu. In urma acestor patru incercari de foc, cel mai rezistent si echilibrat cuplu va fi desemnat Marele Castigator al Jocurilor LOVEimpice.

Pe cat de mare este dragostea, pe atat de uriasa este miza concursului, pentru ca partenerii care vor castiga competitia vor pleca intr-o vacanta exotica de o saptamana in Republica Dominicana si vor avea ocazia sa vada locurile unde se filmeaza „Survivor Romania”, cel mai intens reality al momentului!

Demonstratia finalistilor de adaptare la exigentele de cuplu, de atentie sub presiunea timpului, empatie si diplomatie va putea fi urmarita pe platformele online Radio Impuls (paginile oficiale de Instagram si Facebook, radioimpulsromania) si in emisiunile Radio Impuls. Telespectatorii Kanal D vor putea afla cum se descurca lotul LOVEimpic si detalii inedite despre evolutia celor cinci cupluri finaliste, urmarind emisiunile postului.

Cuplul castigator al Jocurilor LOVEimpice va fi desemnat pe 1 martie si va intra in posesia marelui premiu: o saptamana de vacanta in Republica Dominicana si o vizita in locurile unde se filmeaza „Survivor Romania”.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

DIGItalizarea customer experience prinde viteză în 2021

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

  • DIGI va accelera, în 2021, transformarea digitală a serviciilor și diversificarea instrumentelor și facilităților puse la dispoziția consumatorilor, în special prin intermediul site-ului comercial DIGI.ro și al platformei Digi Online.

 

DIGItalizarea customer experience în 2021 înseamnă: 

  • un nou design al site-ului DIGI.ro și noi funcționalități pentru contul personal DIGI;
  • o nouă interfață web a platformei Digi Online și un mod simplificat de conectare la contul Digi Online;

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Experiența clienților în sfera digitală DIGI, dusă la nivelul superior 

Din februarie 2021, contul de client Digi beneficiază de un nou flux de comandă și va îngloba o zonă de administrare a serviciilor existente, a facturilor, contractelor și setărilor de securitate. Odată cu introducerea acestor optimizări și funcționalități, clienții vor avea la dispoziție o interfață cu aceleași elemente vizuale pentru plasarea comenzilor online, indiferent de natura acestora – servicii noi, extra-opțiuni sau upgrade net. În cazul comenzilor de servicii noi, clienții își vor putea selecta din contul personal ziua și intervalul preferat pentru instalare, în timp ce activarea/dezactivarea extra-opțiunilor și a upgrade-urile se va putea realiza aproape instantaneu, doar cu un click.

 

Noua interfață mai permite clienților:

  • vizualizarea serviciile deținute și a contractelor încheiate cu DIGI;
  • modificarea datelor de contact și a preferințelor de confidențialitate (GDPR);
  • accesarea istoricului de facturi și plăți;
  • achitarea celei mai recente facturi pentru serviciile DIGI;
  • modificarea numelui rețelei Wi-Fi și schimbarea parolei, în cazul clienților Digi Net care utilizează un echipament (router) pus la dispoziție de operator;
  • transmiterea de sesizări și istoricul acestora;
  • finalizarea comenzilor plasate prin contul DIGI.ro.

 

Conținuturi TV premium oriunde, oricând, prin platforma Digi Online 

Pentru că fenomenul multiscreening a cunoscut noi dimensiuni în 2020, în contextul unui consum accelerat de conținut video, în special prin platformele de streaming și video-on-demand (VoD), Digi Online, platforma care le oferă clienților accesul la cele mai apreciate conținuturi TV, vine cu o serie de îmbunătățiri.

 

Din februarie, clienții vor putea activa mult mai ușor contul Digi Online, utilizând datele de conectare la contul DIGI.ro, iar platforma beneficiază și de un nou „look”, adică de o interfață redesenată. Clienții trebuie să dețină sau să își creeze un cont DIGI.ro și să aibă active serviciile de televiziune și internet. Serviciul este disponibil gratuit clienților Digi NET și Digi TV (servicii cumulate). Din Digi Online, utilizatorii pot viziona peste 75 de posturi retransmise de Digi TV și au acces, dacă activează extraopțiunile aferente, la programele HBO (HBO Go), Cinemax și FilmNOW.

 

De asemenea, tot din februarie, aplicația Digi Online are o interfață nouă pentru versiunea compatibilă cu Android, iar în perioada următoare va fi lansată și o aplicație nouă pentru IoS.

 

Pentru DIGI, dezvoltarea digitală și integrarea la un nivel superior a funcționalităților care ușurează accesul clienților la serviciile de comunicații electronice fixe și mobile prin device-uri multiple este o prioritate și în 2021. Atât Digi Online, cât și site-ul comercial DIGI.ro vor veni cu multe vești îmbucurătoare pentru clienții DIGI, din dorința de a menține legături cât mai strânse cu #oameniiDigi, cu clienții noi și existenți.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

670 de elevi, încurajați la performanță de Narada și partenerii ei!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

După popasuri în Brașov și Bistrița-Năsăud, expediția Narada și a partenerilor săi în 8 comunități din diferite județe ale țării a trecut munții spre zona Moldovei. Scopul turneului este să ajungă în zonele cele mai vulnerabile, acolo unde elevii au nevoie de tehnologie modernă fie pentru a urma cursurile online, fie pentru a crește calitatea învățământului. 

 

 

Primul popas al Narada și partenerilor ei în nordul Moldovei a fost la Suceava, la Școala Gimnazială Bucșoaia. Aici, în ultimii 3 ani, au învățat și o parte dintre elevii din Frasin, din cauza faptului că școala lor este în proces de reabilitare. Pentru ei situația s-a concretizat printr-o navetă zilnică dificilă și învățământ în două schimburi, într-un spațiu limitat. Aceste condiții însă nu au împiedicat performanța.

 

Prin intermediul Narada și cu sprijinul Petrom, profesorul și directorul școlii din Bucșoaia, Simona Covrig, a înființat un club de matematică modern la care sunt înscriși elevi din clasele a V-a și a VI-a și cu care dascălul lucrează în timpul liber. Scopul acestui club este unul ambițios: să transforme matematica într-o disciplină atractivă, pe care să o descopere cât mai mulți copii. Iar cum tehnologia modernă poate transforma cu ușurință această dorință într-o realitate concretă, stația locală Petrom, 11 Holda, i-a furnizat ieri, 10 februarie, directorului școlii ultimele materiale care vor transforma laboratorul de matematică într-un laborator al performanței: o tablă interactivă ultramodernă, un laptop nou, o imprimantă, jocuri pentru copii și un scanner care permite profesorului să transmită live întregii clase modul de operare al jocurilor, o măsură de siguranță necesară în condiții de pandemie. Astfel, profesorul mută piesele jocurilor după indicațiile elevilor, care pot urmări pe monitoare imaginile transmise prin intermediul acestui dispozitiv. Cursurile devin astfel interactive și mai atractive, iar copiii pot descoperi că pot învăța jucându-se.

Scopul proiectului este însă mai ambițios decât atât, vizând „încurajarea gândirii creative, creșterea capacității de a analiza situații problemă atât în cadrul orelor de matematică, cât și în situații obișnuite, stimularea curiozității copiilor precum și a bucuriei de a studia matematica”, după cum spune directorul școlii, Simona Covrig. Beneficiile unui învățământ modern se vor traduce însă și printr-o schimbare implicită a mentalității și rezultate mai bune la evaluarea națională.

 

Expediția Narada și a partenerilor săi a mers mai departe, spre Roman, județul Neamț și a ajuns la Liceul Tehnologic Vasile Sav, o instituție de învățământ cu un palmares impresionant: 5 premii la olimpiada națională pentru domeniul electric şi electronică, 19 premii la faza județeană, iar 24 de elevi au fost selectați în grupa de performanță pentru pregătirea din cadrul Centrului județean de excelență Neamț.

Pasionați de electronică şi robotică, cei 600 de elevi de la Vasile Sav reușesc să facă performanță ajutați de profesori cu metode inovative de predare, chiar dacă baza materială a școlii este depășită și insuficientă. Provenind din familii cu venituri modeste sau cu risc socio-economic, dar cu rezultate bune și foarte bune la învățătură, elevii Liceului Tehnologic Vasile Sav au constituit obiectivul proiectului inițiat de Narada și susținut de Petrom și IPSO Agricultura. Prin donațiile acestora, liceul va beneficia de un makerspace educațional pentru domeniul electronicii și roboticii, un spațiu care să faciliteze pregătirea la nivel de performanță a elevilor olimpici, dar totodată să stimuleze motivația pentru explorarea roboticii și electronicii la nivelul noilor tehnologii din domeniu.

 

Toți cei care vor să sprijine astfel de inițiative o pot face printr-o donație pe Narada.ro, prima platformă de crowdfunding pentru profesori din România.  

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Cum poate o tabletă dăruită să schimbe o viață ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

Mâini bătătorite și pline de praf, deprinse mai degrabă cu munca decât cu joaca, priviri care trădează oboseală, tristețe și griji prea mari pentru vârste atât de mici – impactul emoțional pe care-l are simpla privire a celor 42 de elevi din Școala Generală Cormaia din Sângeorz-Băi, Bistrița Năsăud este unul extrem de puternic. Sunt copii care provin, în general, din familii numeroase, cu situație materială precară, care locuiesc uneori în case fără curent electric și nici o facilitate care să amintească de secolul în care trăim, copii pentru care educația este un lux pe care abia și-l pot permite.

 

 

Această situație a fost mai mult decât evidentă în perioada cât școlile au funcționat online, dar este o realitate dureroasă chiar și după 8 februarie, când instituțiile de învățământ s-au redeschis, însă doar parțial, iar posibilitatea intrării în scenariul cursurilor online este oricând posibilă. Poate o tabletă dăruită să schimbe o viață, să încurajeze un copil să viseze, să evolueze, să descopere perspective noi ? În expediția sa în țară, Narada alături de Petrom au aflat ce impact are un astfel de gest asupra copiilor de la o școală din Sângeorz-Băi.

 

Educația digitală este greu de imaginat pentru multe dintre familiile cu numeroși copii de școală din Sângeorz-Băi. În perioada școlii online, după cum au mărturisit multe dintre acestea, au existat familii unde 7 copii au folosit, pe rând, un singur smartphone pentru a urma cursurile online. Iar pentru că situații de genul acesta nu constituie excepția, ci mai degrabă regula în comunități ca cea din Sângeorz, profesorii au trebuit să predea în două ture pe zi, dublându-și programul, astfel încât fiecare copil să poată participa la orele sale.

O elevă de la Școala Generală Cormaia povestește și ea ce a însemnat în realitate experiența școlii online: a primit o tabletă de la Ministerul Educației și Cercetării, a cărei folosire a împărțit-o cu toți cei opt frați ai săi. Iar o altă realitate, pe care o recunosc atât profesorii, cât și părinții este că în perioada școlii online copiii au lipsit sistematic de la ore ca să muncească la câmp, în gospodărie sau să-și îngrijească frații mai mici. Copilăria acestor micuți înseamnă mai degrabă responsabilități asumate prea devreme și multă muncă decât ani de joacă și de studiu, formare și evoluție pentru împlinirea unui vis.

 

Expediția Narada și a partenerilor ei în 8 comunități din diferite județe ale țării s-a oprit și la Școala Generală Cormaia din Sângeorz-Băi, Bistrița Năsăud. 42 de tablete au ajuns în mâinile acestor copii, într-o acțiune inițiată de Narada, cu sprijinul profesorilor școlii, Florin Hodoroga, Ana Maria Ureche și Daniela Niculai și finanțată integral de Petrom.

 

Pentru unii dintre copiii școlii Cormaia acesta a fost primul contact din viața lor cu un dispozitiv electronic, fie tabletă, fie laptop sau smartphone. Alții au recunoscut că la începutul pandemiei și debutul școlii online nu știau să tasteze pe display-ul unei tablete, să dea zoom sau să folosească aplicații. Tehnologia modernă de învățare, care ar putea transforma școala într-o aventură a cunoașterii a pătruns greu în comunitatea din Bistrița Năsăud, însă instinctiv copiii au înțeles că o simplă tabletă dăruită poate produce o schimbare în bine în viețile lor. Pentru o parte dintre elevii din Sângeorz-Băi, școala și-a deschis porțile și poate fi frecventată fizic. Însă lacunele din educație cauzate de lipsa dotării cu tehnologia necesară urmării școlii online sunt acum mai evidente ca oricând.

Situația concretă din Sângeorz-Băi demonstrează că pentru urmarea cursurilor remediale, dar și în situația când unele școli vor trece din nou în scenariul roșu, dotarea elevilor și a școlilor cu tehnologie modernă de învățare trebuie să devină o prioritate. Și un lucru la fel de important este faptul că accesul rapid la informație, conectivitatea și interactivitatea cursurilor susținute cu device-uri ale secolului 21 facilitează învățarea și creează posibilitatea deschiderii unor noi orizonturi pentru copiii din mediile vulnerabile. Este exemplul elevilor din Sângeorz-Băi care, după ce au primit tablete prin intermediul Narada și Petrom, și-au exprimat dorința de a învăța în viitor totul despre tehnologie și chiar de a deveni profesioniști în domeniul IT.

 

Expediția Narada și a partenerilor săi de a dota elevii și școlile cu device-uri moderne de învățare merge mai departe, spre nordul Moldovei. Iar cei care doresc să sprijine această inițiativă o pot face printr-o donație pe Narada.ro, prima platformă de crowdfunding pentru profesori din România.

 

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Radio

CONCURS: Radio ZU e Love Station şi te premiază cu noul PlayStation 5!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Radio ZU

„În prag de Valentine’s Day, Radio ZU se transformă în Love Station. Uite care-i joaca! Vineri, 12 februarie, în cadrul emisiunii Morning ZU, vrem să strângem 10.000 de „TE IUBESC” pe contul nostru de Instagram. De aceea, dacă nu ai dat deja follow @radiozuoficial pe Instagram, atunci să știi că acum e momentul!”, explică Mihai Morar, DJ Radio ZU.

 

 

OFERTA ADVERTORIALE PREMIUM PE RADAR DE MEDIA

 

Mecanismul concursului este simplu. „Fă ca și până acum, ascultă Morning ZU, în fiecare zi de luni până vineri, de la 07:00 la 10:00, însă trebuie să știi că ediția din 12 februarie este cu adevărat specială. Vinerea aceasta, oricând între 07:00 și 10:00, vei avea ocazia să asculți semnalul de concurs pentru Playstation 5, cel mai dorit model în acest moment. Practic, când auzi semnalul de concurs, știi că acela este momentul în care am dat drumul celui mai lung șir de „Te iubesc” pe care îl facem înainte de „Valentine’s Day”. Cum facem asta ? Punem o poză pe contul de Instagram Radio ZU cu „fățucile” noastre și cu această consolă PS 5, și în momentul în care o să strângem 10.000 de „Te iubesc” comentarii la poza respectivă, spunem STOP CONCURS, facem extragerea live pe contul de Facebook Radio ZU și, împreună, vom descoperi care este câștigătorul acestui super gadget.”, a povestit DJ-ul Radio ZU pe contul de Facebook al radioului.

PlayStation5 a intrat în oferta Quickmobile încă de la sfârşitul anului trecut, punând gamerii din România în prima linie a jucătorilor din întreaga lume. Quickmobile.ro este retailerul din România care pune la dispoziția pasionaţilor de gaming cea mai iubită şi dorită consolă a momentului. Cu specificații tehnice care duc gamingul la următorul nivel, PS5 oferă o experiență de imersiune mai profundă, cu compatibilitate pentru feedback haptic, declanșatoare adaptabile și sunet 3D, în timp ce noua generație de jocuri PlayStation se apropie de ceea ce ne imaginăm că ar putea fi o călătorie în viitor“, explică reprezentanții Quickmobile.ro

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Proiecte

Narada: Tehnologia pentru educația online ajunge la copiii defavorizați din zona Brașovului

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Fabrica de PR

2021 începe în forță pentru Narada care, chiar la început de an a pornit într-o expediție în 8 comunități, din județe de pe tot cuprinsul țării pentru a dota copiii aflați în situații vulnerabile cu tehnologia necesară educației online.

 

 

În prima săptămână de la redeschiderea școlilor, când multe instituții de învățământ încă se află în scenariul galben sau roșu și un singur caz de Covid depistat într-o școală înseamnă revenirea la cursuri exclusiv online pentru următoarele două săptămâni, Narada își propune prin acest turneu să ofere elevilor defavorizați tehnologia necesară educației digitale. Reprezentanți din companiile partenere ale proiectelor Narada, Petrom și Globalworth Foundation, au fost alături de membrii organizației în efortul de a oferi copiilor defavorizați o șansă la educație. Primul popas al turneului, județul Brașov.

 

Centrul Educațional al Asociației Diaconia este frecventat de 54 de copii, iar pentru mulți dintre ei – care vin chiar zilnic, de la vârsta de 2 ani – acest loc înseamnă o mână întinsă, un confort pe care nu-l regăsesc acasă și totodată singura șansă reală la educație. Toți cei 54 de copii fac parte din familii numeroase, multe fără acces la electricitate, apă curentă și mai ales, fără un suport necesar educației. Înaintea perioadei pandemiei, copiii frecventau Centrul Educațional al Asociației Diaconia după școală. Aici primeau haine, facilități pentru igiena personală și ajutor la teme, în condițiile în care la ultima cercetare în zonă, Asociația Diaconia a constatat că cea mai mare parte a adulților responsabili de acești copii sunt analfabeți, așadar, fără posibilitatea de a le oferi sprijin educațional.

În perioada pandemiei, Asociația Diaconia a reprezentat pentru copiii care frecventau centrul educațional și singura modalitate de a putea urma școala online, deși dotările acesteia erau modeste.  În aceste condiții, Lucian Gog, cel care gestionează alături de alți pedagogi centrul Diaconia, a decis să comunice necesitățile acestor copii pe platforma Narada.ro și alături de Adrian Băcanu să demareze un proiect ambițios pentru a asigura tehnologia necesară învățării online pentru cei 54 de copii ai centrului.

 

Eforturile acestora, proiectul NaradaBox și grantul oferit de Petrom au făcut posibilă livrarea către Centrul Educațional al Asociației Diaconia a 8 laptop-uri noi și două recondiționate, eveniment la care au participat și reprezentanții stației Petrom 12 Griviței din Brașov. Cele 10 laptopuri care au ajuns de ieri în mâinile copiilor care frecventează centrul Diaconia, sunt promisiunea unui acces mai ușor la educație, prin intermediul Narada și al partenerilor săi.

 

Elena Pleșa, profesor în învățământul primar cu un palmares impresionant de proiecte desfășurate cu și pentru cei mici, a răspuns inițiativei Narada de a-și înscrie proiectul pe prima platformă de crowdfunding pentru profesori din România. Dascălul și-a înscris proiectul pe Narada.ro, făcând astfel cunoscut visul său și al elevilor ei de la Colegiul Aurel Vijoli, Făgăraș: o clasă dotată cu tehnologia secolului 21.

Meseria de dascăl este prin definiție o promisiune că vei încerca mereu să educi generații de copii, să scoți la iveală tot ce este bun și creativ din fiecare elev, să descoperi și să folosești fiecare aptitudine pentru a creiona un om de succes”, spune profesoara Elena Pleșa, care și-a dorit ca toți elevii din clasa ei, dar și alții din familii defavorizate, afectaţi de discriminare din cauza etniei, copii silitori și atașați de școală, dar fără suficient sprijin acasă, să poată porni într-o aventură a cunoașterii.

 

Șansele egale la educația online, indiferent de culoarea scenariului în care ar intra școlile din cauza pandemiei, dar și posibilitatea învățării interactive prin intermediul tehnologiei moderne sunt obiectivele profesoarei Elena Pleșa, aceasta pentru că o clasă a secolului 21 presupune integrarea mijloacelor tehnologice moderne în procesul de predare. „Sper să îi ajut să își găsească fiecare calea spre succes”, spune profesoara din Brașov, iar visul său este mai aproape de transpunerea în realitate prin intermediul Narada și al partenerilor săi. 3 videoproiectoare, o imprimantă, 20 de tablete, cărți și un laptop au ajuns ieri la Colegiul Aurel Vijoli, Făgăraș cu sprijinul Narada alături de care s-au aflat reprezentanții stației Petrom 11 Triaj.

 

Expediția inițiată de Narada merge mai departe, către Bistrița Năsăud, dar toți cei care conștientizează beneficiile unui sistem educațional modern în România sunt invitați să ia parte la această aventură. O simplă donație înseamnă deschiderea porților școlii pentru un copil care își dorește să meargă la cursuri, dar nu are posibilitatea, iar o tabletă, un smartphone sau un laptop dăruit este echivalent cu o invitație în universul cunoașterii, cu beneficii pentru întreaga societate.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending