Connect with us

BAZAR

Single-ul INNEI „Tu Manera”, pe coloana sonoră a serialului „Grand Hotel” de la ABC, produs de Eva Longoria

Avatar

Published

on

FOTO CREDIT: FABRICA DE PR

Ce au în comun INNA și Eva Longoria? Serialul TV „Grand Hotel” care va debuta pe ABC începând cu 17 iunie 2019. Piesa compusă de INNA, „Tu Manera”, este inclusă pe coloana sonoră a acestui serial, care este produs de Eva Longoria.

 

 

„Nu m-am așteptat ca una dintre piesele de pe noul meu album „YO” să fie apreciată într-un timp atât de scurt și deja să fie inclusă pe coloana sonoră a unui serial. Când m-au anunțat cei din echipa mea de la Global Records și Roc Nation despre această reușită, am fost extrem de entuziasmată. „Tu Manera” este una dintre cele mai energice piese pe care le-am compus și se pare că va bucura și mai mulți oameni și cu ajutorul unui serial TV. Sky is the limit”, a declarat INNA.

De curând, INNA a atins un nou record pe YouTube: are 3 miliarde de vizualizări pe propriul canal de YouTube și peste 5 milioane de abonați. De asemenea, la nivelul întregii platforme YouTube, are peste 4 miliarde de vizualizări, poziționându-se pe locul 91. Artista devansează nume mari precum Justin Timberlake, Thalia, Jessie J, Avril Lavigne, Lana del Rey, Red Hot Chili Peppers, Kygo, Sean Paul sau Kanye West.

INNA a lansat până acum 4 piese de pe albumul „YO”: „RA”, „Iguana”, „Sin Ti” și „Tu Manera”. Albumul „YO” este în limba spaniolă, este compus integral de artistă și produs de David Ciente și se va lansa cu ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith. Tot anul acesta, INNA a lansat „Sin Ti”, o piesă sinceră de dragoste, o declarație directă și emoționantă, care are peste 5 milioane de vizualizări. Anul trecut, INNA a lansat „RA” (cu aproape 10 milioane de vizualizări) și „Iguana” (peste 15 milioane de vizualizări), două piese cu un sound complet nou față de cel cu care erau obișnuiți fanii artistei, care vor fi incluse pe albumul “YO”.

Acesta include 11 piese, fiecare spune povestea unui alt personaj, unei alte stări pe care INNA simte că le-a trait în altă viață. Piesele se numesc „RA”, „Contigo”, „Iguana”, „Si, Mama”, „Sin Ti”, „Locura”, „Fuego”, „Tu Manera”, „La Vida”, „Gitana”, „Te Vas”. Pentru fiecare dintre ele, artista a filmat câte un videoclip cu NGM Creative (Bogdan Păun – regizor și Alex Mureșan – DoP), producție video Loops Production. INNA a susținut peste 800 de concerte, are peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1,5 milioane de fani pe Twitter și 2,6 milioane de fani pe Instagram.

Comentarii

BAZAR

Vlad Avarvari sare în ajutorul artiștilor din România

Avatar

Published

on

    Jurnalistul independent Vlad Avarvari, cunoscut ca fiind “băiatul care a revoluționat învățământul românesc” , a publicat ieri un mesaj de susținere pentru toți artiștii din România. De asemenea, Vlad este student la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, iar la doar 20 de ani a ajuns să fie PR-ul mai multor artiști cunoscuți de la noi, printre care artista AVA, vloggerița Miru și proiectul Shoeba, de mare succes în străinătate.

 

Totodată, tânărul jurnalist, are o experiență de mai bine de 2 ani în acest domeniu, colaborând în trecut și cu redații de mare renume de la noi, precum DigiFm, Evenimentul Zilei, Radio România Actualități și TVR.

 

Mesajul publicat de Vlad Avarvari a fost:

 

                         Cât de respectați sunt artiștii români în propria țară?

Artiștii români încep să resimtă nepăsarea instituțiilor publice de profil cu privire la situația prin care de altfel și industria muzicală din România trece.Lipsa de evenimente, concerte, lipsa de promovare a pieselor atât la radio, cât și la tv, le îngreunează și mai mult viața artiștilor noștri, care nu prea mai au venituri..

De asemenea, acești artiști români plătesc statului taxe uriașe de sănătate, pensii, impozite pe venit și multe altele.În aceast caz, statul știe doar să ia și nu știe să ocrotească, un fel de “INTER ARMA SILENT MUSAE”, așa cum este celebra expresie latină.

Asta se întâmplă și în cazul artiștilor și caselor mari de discuri, dar despre artiștii noi, la început de drum sau care nu au piese pe radio, cu ei ce se întâmplă?Iar despre casele mai mici de producție, despre producătorii muzicali, cu ei ce se va întâmpla în acestă perioadă?Cine îi sprijină, daca și până acum au făcut-o tot pe cont propriu sau din investițiile personale?

Acest coronavirus, nu a afectat doar câteva domenii, ci și industria muzicală!!

A fi actor, producător muzical, compozitor, interpret, poet, textier, inginer de sunet, sound designer, creator de conținut sunt meserii recunoscute de statul român, la fel cum sunt și alte meserii liberale, cum ar fi meseria de jurnalist independent, avocat, contabil și multe alte meserii independente care nu sunt luate în seamă și pentru care nu s-a comunicat nicio măsură concretă de sprijin, din partea Guvernului.

În timp ce o mulțime de organizații neguvernamentale din SUA și Europa, plus o serie de organisme de gestiune colectivă au luat măsuri pentru a susține artiștii cu măsuri clare și cu fonduri substanțiale, organismele de gestiune a drepturilor de autor din România, precum UCMR și Credidam nu anunță nimic.

Având în vedere că și sumele încasate de aceștia până acum erau derizorii, ne așteptăm ca de acum încolo să fie și mai greu.Mulți se vor reprofila, ceea ce nu este normal, într-o țară care face parte din U.E!

Muzica și arta sunt vitale pentru artiștii noștri, dar și pentru publicul larg.Haideți să-i susținem pe artiști cu un share la această postare, pentru ca mesajul să ajungă unde trebuie!!

Totodată, aș vrea să ne gândim împreună la următoarea întrebare:

Cum ar fi o singură zi în România fără să auzim nici o melodie?

 

P.S:Acest articol urmeaza sa fie postat si pe site-ul www.ideaman.ro cand acesta va fi disponibil.

 

Sursa: facebook.com/ideaman.ro

 

Imediat după publicarea articolul pe Facebook, Vlad a ținut să posteze o fotografie și pe contul de Instagram, lângă care a scris:”Am gândit și am scris acest articol pentru susținerea artiștilor din România”.

Reacțiile nu au încetat să apară, iar mai multe vedete i s-au alăturat, printre care: Claudia Pavel, Adrian Sînă, Anda Adam, Nicoleta Nuca, Amna, Oana Radu, Raluca Tănase de la Bambi, Giulia, Ioana Ignat și mulți alții.

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

Celebrități internaționale care promovează Bulgaria ca destinație cinematografică și de vacanță

Avatar

Published

on

Bulgaria este una din cele mai populare destinații din circuitul turismului mondial. Asta se poate observa și din fotografiile unor celebrități care fac călătorii în străinătate și care au postat imagini din vacanță pe rețelele de socializare, pe Facebook și Instagram. Bulgaria este o națiune europeană, apreciată pentru frumusețea sa pitorească, locațiile deosebite și stațiunile de pe coasta Mării Negre.

Actrița Alia Bhatt de origine indiană și cetățenie britanică a postat fotografii pe Instagram realizate în vacanțele sale în Bulgaria. În anul 2019, actrița și-a sărbătorit ziua de naștere pe litoral, împreună cu cei apropiați, pentru a se distra și bucura în același timp de briza bulgară. În acea perioadă, ea a filmat în Bulgaria scene pentru filmul indian “Brahmastra” (care va apărea în anul 2020).  Actrița are și fotografii din capitala Sofia, pe timp de iarnă.

Având în vedere preferințele vedetelor de vacanță în Bulgaria pentru plajele cu nisip fin, este clar că această țară este apreciată de turiștii străini. Multe celebrități ar putea să aleagă alte locuri, precum Caraibe, dar și-au dorit să experimenteze și călătoriile în Bulgaria, fiind interesate de peisaj, istorie, cultură, stațiunile cu plajele minunate, cu nisip fin. Obiectivele turistice din Bulgaria sunt foarte interesante și cu nimic mai prejos față de cele din alte zone geografice.

Multe dintre celebritățile mondiale promovează Bulgaria ca destinație cinematografică, nu doar ca destinație de vacanță. Antonio Banderas (starul din “Desperado”) este fascinat de această țară, dar și alte staruri au cuvinte de laudă, precum Sylvester Stallone, Jason Statham și frumoasa actriță Salma Hayek.

Bulgaria este promovată de acești actori de la Hollywood, dar și de alte celebrități din lume, mai ales pentru imaginile sale spectaculoase, pentru diversitatea peisajelor. Există un material video, pe YouTube.com, în care apar acești actori și care laudă această destinație. Sylvester Stallone spune în video că: “Bulgaria este locul în care trebuie să vii.”

Antonio Banderas a filmat pentru filmul “The Code” (2009) în Bulgaria, alături de alte vedete de la Hollywood, precum Morgan Freeman. Aceștia și-au petrecut mult timp în această țară, au stat până la sfârșitul filmărilor.

Alte filme celebre, pentru care s-au realizat scene în Bulgaria, sunt: “The Expendables” (2010) cu Sylvester Stallone, “300 Rise of an Empire” (2014), “Hitman” (2007).  În multe alte pelicule cinematografice filmate în Bulgaria apar celebrități precum Bruce Willis, Mickey Rourke, Arnold Schwarzenegger. Se pare că această țară este considerată foarte potrivită pentru filmări, datorită peisajelor foarte frumoase, dar și un loc de refugiu low-cost pentru filmele cu buget mare. Diferența apare mai ales în ceea ce privește costurile cu forța de muncă, care în Bulgaria sunt mai mici decât în străinătate.

După cum bine se observă, există filme scumpe, de succes, de la Hollywood, care au scene filmate pe acest pământ slav. Producătorii de filme sunt încântați de peisajele din Bulgaria și de alte zone din această țară. “300 Rise of an Empire” reprezintă una din cele mai scumpe producții de la Hollywood, care a fost filmată în Bulgaria.

Alt star internațional care promovează această țară este Jason Statham, actorul din filmele: “Hummingbird” (2013), “Crank” (2006), “Fast & Furious Presents – Hobbs & Shaw” (2019), “Mechanic -Resurrection” (2016).

Actorul Adrien Brody, câștigător de Oscar, laudă Bulgaria și recomandă această țară ca destinație pentru filmări cinematografice. Probabil vi-l amintiți pe acest actor din filmele: “The Pianist” (2002), “King Kong” (2005), “Air Strike” (2018), “Bullet Head” (2017), “Manhattan Night” (2016) și altele.

Cu ajutorul acestor celebrități, Bulgaria este promovată bine și gratis. Pe Instagram există foarte multe imagini cu locuri din această țară, care sunt realizate de oameni faimoși ce au vizitat orașe mari și au avut șansa să guste din delicatesele bulgărești. De asemenea, mulți oameni de afaceri și turiști din alte țări europene au arătat Bulgaria din perspectiva lor pe rețelele de socializare, pentru a promova această bijuterie din Europa de Est, ca destinație de vacanță.

Bulgaria este o alegere frumoasă de călătorie și o țară în care antreprenorii sunt interesați în continuare de mediul de afaceri, de inovații și investiții în diferite domenii de activitate. Bulgaria se află pe locul 59 în clasamentul anual Doing Business 2020, al Băncii Mondiale, iar Italia pe locul 58. În rândul celor 190 de țări, România a coborât două poziții, de la locul 52 în anul 2019, pe locul 55 în acest an.

Bulgaria este o țară în care este ușor să începi o afacere, pentru că taxele sunt mai mici decât în alte țări UE și în plus există și alte avantaje în ceea ce privește fiscalitatea bulgară. Afaceriștii români sunt interesați de acest mediu de afaceri, mai ales că pot apela și la servicii juridice în Bulgaria care îi ajută în rezolvarea multor probleme în această țară. Aici numeroase firme și companii au avut succes atât pe piața locală, cât și pe cea internațională. Bulgaria are multe de oferit atât pentru turism, cât și în alte sectoare de afaceri.

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

Actrita Maria-Magdalena Chihaia, revine in noul sezon iUmor

Avatar

Published

on

Sambata 28 martie , ora 20:00 , la iUmor actrita Maria-Magdalena Chihaia, cunoscuta ca “bocitoarea” din editia cu numarul 6 din popularul show de televiziune revine in forta! Urca pe scena pentru a revendica premiul cel mare de 20.000 de euro!

Sora Magdalena, pentru ca acesta este numeste personajului sau, ne va face dezvaluiri picante de la manastire. Un moment ce nu trebuie ratat!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0