Connect with us

AUDIENȚE TV

“Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe și în toată țara

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care le-a desemnat știgătoare pe Raluka și Ana Baniciu cu o transformare în Romică Țociu și Cornel Palade, a fost sâmbătă seara lider de audiență la orașe și în toată țara.

Cea de-a treia gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.395.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 21.12.

            Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sambătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.10), o audiență medie de 6,6 puncte de rating și o cotă de piață de 18,2%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 4,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,4%.

            Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 rămane lider cu o audiență medie de 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 15,6 %, urmată de Kanal D, cu 5,7 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3%.

Concurenții celui de-al 13-lea sezon al show-ului “Te cunosc de undeva!”, prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizat de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan, și-au pregătit cu multă atenție transformările pe care le-au avut de realizat sambata aceasta. Alexandra Velniciuc a fost extrem de sexy și provocatoare în rolul celebrei J.Lo, provocând “victime” în rândul colegilor ei de sex masculin, iar  Romică Țociu a cântat “Rise Up” și și-a etalat cu mândrie pletele demne de invidiat pe care le-a avut pentru transformarea sa în Jaba.

Lui Mihai Trăistariu i-a fost teamă să se dezbrace la bustul gol pentru rolul său, Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub, însă a făcut-o, Jean de la Craiova a cântat în travesti și a însuflețit atmosfera precum Viorica de la Clejani, iar Alin Gheorghișan a interpretat o piesă de top, “Kisses Back”, în rolul lui Matthew Koma. Barbara Isasi, solista trupei Mandiga, a fost cântăreața britanică originară din Kovovo, Rita Ora, Connect-R ne-a întors pe toți în timp, în anii ’60, cu transformarea sa în Howard Kaylan, solistul trupei The Turtles, pe când Carmen Rădulescu a încercat primul său travesti, unul foarte dificil, căci a trebuit să-l imite pe juratul Aurelian Temișan, cu recenta sa piesă, “Cântă toată mahalaua”. Dacă rolul în travesti care i-a picat la ruletă nu a avantajat-o deloc pe Carmen, nu același lucru s-a întâmplat cu Ana Baniciu și Raluka. Și asta pentru că transformarea lor în cuplul umoristic Romică Țociu și Cornel Palade a fost desemnată, la finalul galei, cea mai bună transformare a serii.

Gala de sâmbăta aceasta a avut și un moment special, plin de emoție, căci pe scena de la “Te cunosc de undeva!” au urcat, cu ajutorul transformărilor, trei prieteni, trei artiști excepționali: Gheorghe Dinică, Ștefan Iordache și Nelu Ploieșteanu. Dacă juratul Cristi Iacob a intrat pentru câteva minute în rolul lui Gheorghe Dinică, iar Raluka în cel al lui Ștefan Iordache, celebrul interpret de muzică lăutărească Nelu Ploieșteanu și-a jucat propriul rol pe scena de la “Te cunosc de undeva!”.

Ca de fiecare dată, momentele coregrafice ale show-ului au fost susținute de Furnix Team, extraordinara trupă de balet condusă de Furnica. Iar imaginile și întâmplările de culise le-au fost arătate telespectatorilor de Gianina Corondan care, de altfel, în încheierea ediției, a ales cine vor fi protagoniștii momentului special de sâmbăta viitoare: prezentatorii show-ului, Alina Pușcaș și Cosmin Seleși. Cine sunt personajele pe care le vor imita Alina și Cosmin, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 29 septembrie, de la ora 20.00, într-o nouă ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!”.

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                     

Perioada 22 septembrie 2018                       

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0