Connect with us

AUDIENȚE TV

“Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care le-a desemnat știgătoare pe Raluka și Ana Baniciu cu o transformare în Romică Țociu și Cornel Palade, a fost sâmbătă seara lider de audiență la orașe și în toată țara.

Cea de-a treia gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.395.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 21.12.

            Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sambătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.10), o audiență medie de 6,6 puncte de rating și o cotă de piață de 18,2%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 4,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,4%.

            Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 rămane lider cu o audiență medie de 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 15,6 %, urmată de Kanal D, cu 5,7 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3%.

Concurenții celui de-al 13-lea sezon al show-ului “Te cunosc de undeva!”, prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizat de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan, și-au pregătit cu multă atenție transformările pe care le-au avut de realizat sambata aceasta. Alexandra Velniciuc a fost extrem de sexy și provocatoare în rolul celebrei J.Lo, provocând “victime” în rândul colegilor ei de sex masculin, iar  Romică Țociu a cântat “Rise Up” și și-a etalat cu mândrie pletele demne de invidiat pe care le-a avut pentru transformarea sa în Jaba.

Lui Mihai Trăistariu i-a fost teamă să se dezbrace la bustul gol pentru rolul său, Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub, însă a făcut-o, Jean de la Craiova a cântat în travesti și a însuflețit atmosfera precum Viorica de la Clejani, iar Alin Gheorghișan a interpretat o piesă de top, “Kisses Back”, în rolul lui Matthew Koma. Barbara Isasi, solista trupei Mandiga, a fost cântăreața britanică originară din Kovovo, Rita Ora, Connect-R ne-a întors pe toți în timp, în anii ’60, cu transformarea sa în Howard Kaylan, solistul trupei The Turtles, pe când Carmen Rădulescu a încercat primul său travesti, unul foarte dificil, căci a trebuit să-l imite pe juratul Aurelian Temișan, cu recenta sa piesă, “Cântă toată mahalaua”. Dacă rolul în travesti care i-a picat la ruletă nu a avantajat-o deloc pe Carmen, nu același lucru s-a întâmplat cu Ana Baniciu și Raluka. Și asta pentru că transformarea lor în cuplul umoristic Romică Țociu și Cornel Palade a fost desemnată, la finalul galei, cea mai bună transformare a serii.

Gala de sâmbăta aceasta a avut și un moment special, plin de emoție, căci pe scena de la “Te cunosc de undeva!” au urcat, cu ajutorul transformărilor, trei prieteni, trei artiști excepționali: Gheorghe Dinică, Ștefan Iordache și Nelu Ploieșteanu. Dacă juratul Cristi Iacob a intrat pentru câteva minute în rolul lui Gheorghe Dinică, iar Raluka în cel al lui Ștefan Iordache, celebrul interpret de muzică lăutărească Nelu Ploieșteanu și-a jucat propriul rol pe scena de la “Te cunosc de undeva!”.

Ca de fiecare dată, momentele coregrafice ale show-ului au fost susținute de Furnix Team, extraordinara trupă de balet condusă de Furnica. Iar imaginile și întâmplările de culise le-au fost arătate telespectatorilor de Gianina Corondan care, de altfel, în încheierea ediției, a ales cine vor fi protagoniștii momentului special de sâmbăta viitoare: prezentatorii show-ului, Alina Pușcaș și Cosmin Seleși. Cine sunt personajele pe care le vor imita Alina și Cosmin, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 29 septembrie, de la ora 20.00, într-o nouă ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!”.

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                     

Perioada 22 septembrie 2018                       

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV a fost din nou lider de audienta in al treilea trimestru din 2018

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

La fel ca în fiecare trimestru, cifrele de audiență demonstrează că programele de știri, divertismentul, filmele de top și serialele difuzate de grupul PRO TV sunt preferate de telespectatorii din România. În perioada iulie – septembrie, grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență pe toate segmentele de public (comercial, urban și național).

În televiziune avem avantajul de a vedea aproape imediat rezultatul muncii noastre. Cifrele de audiență sunt confirmarea implicării fiecărei persoane care lucrează în PRO TV, indiferent de departamentul în care își desfășoară activitatea. Aș dori să mulțumesc fiecăruia dintre ei pentru că fac acest lucru posibil.”,  a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Ce audiențe a obținut PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Canalul PRO TV conduce audiențele la nivelul tuturor categoriilor de public. Pe durata întregii zile, PRO TV a avut o medie de 3.0 puncte de rating și 21.5% share, în timp ce televiziunea care ocupă locul al doilea, ANTENA 1 a avut o medie de 1.8 puncte de rating și 12.7% share. În prime time, PRO TV conduce cu 6.6 puncte de rating și 23.6% share, următoarea televiziune, ANTENA 1 având 3.9 puncte de rating și 14.1% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time, grupul PRO TV (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, PRO TV INTERNAȚIONAL, MTV România) a fost lider absolut de audiență. Pe durata intregii zile, grupul PRO TV a avut o medie de 3.6 puncte de rating și 25.9% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat 2.6 puncte de rating și 18.7% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 7.8 puncte de rating și 27.7% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, ANTENA 1, care a înregistrat numai 5.5 puncte de rating și 19.6% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe PRO TV în perioada iulie – septembrie 2018?

Indiferent de categorie, PRO TV și-a menținut poziția de lider atât în prime time, cât și pe parcursul întregii zile.

Programul de știri de la ora 19:00 reprezintă, ca întotdeauna, prima alegere a telespectatorilor din România, conducând topul cu o medie de 6.1 puncte de rating și 28.7% share.

Ce spun românii a fost lider pe categoria divertisment pe parcursul întregii zile, obținând o medie de 4.6 puncte de rating și 26.5% share, în timp ce România, te iubesc! a condus categoria emisiunilor de investigație cu o medie de 4.1 puncte de rating și 18.7% share.

Vocea României, Las Fierbinți și meciurile de fotbal din UEFA Nations League au fost lideri de audiență în prime time în al treilea trimestru al anului 2018.

Vocea României a condus topul categoriei de divertisment cu o medie de 9.1 rating și 28.8% share. PRO TV a rămas lider incontestabil în categoria prime time producții locale, cu un nou sezon Las Fierbinți având o media de 9.6 rating și 27.8% share. Nu în ultimul rând, meciurile de fotbal ale UEFA Nations League, difuzate de PRO TV, au condus topul categoriei de sport cu o medie de 12.0 rating si 36.8% share.

Filmul PRO este întotdeauna preferat de publicul român! Primele 30 de locuri din topul cifrelor de audiență din trimestrul 3 au fost ocupate de filmele difuzate de PRO TV. Cea mai urmărită producție a fost Escape Plan: Testul Suprem, care a obținut 9.2 puncte de rating și 27.2% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România știri obiective, bine documentate, divertisment de top și conținut de calitate.


Cifrele de audiență specificate în acest comunicat de presa au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA, și sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Prima semifinală Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

După cinci săptămâni pline de emoții, efort, reușite, dar și ratări, cei mai mai buni concurenți Ninja Warrior România au dat aseară tot ce au avut în prima semifinală a show-ului.

9 dintre cele mai provocatoare obstacole au stat în calea lor spre Muntele Midoriyama, dar și spre premiul de 100.000 de euro. Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Cel mai puternic show din lume a înregistrat aseară 7.2 puncte de rating și 18.7 % share pe segmentul de public comercial, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.1 % share. La nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au trăit intens emoțiile calificării primilor concurenți în finală. În minutul de aur, de la ora 20.44, peste 1.9 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe prima semifinală Ninja Warrior România.

Săptămâna aceasta, următorii 25 de semifinaliști sunt gata să sfideze limitele în cel mai spectaculos show cu obstacole din lume. Cine vor fi românii care se vor califica în marea finală încercând să pună mâna pe titlul râvnit de milioane de oameni, vedem duminică, de la ora 20:00, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Vocea Romaniei, locul 1 in audiente

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Concurenții au cântat plini de entuziasm și originalitate, iar antrenorii și-au întors scaunele și au început lupta pentru vocile care le-au dat fiori, în cea de-a șaptea rundă de audiții pe nevăzute de la Vocea României.

Tudor, Irina, Andra și Smiley nu doar că și-au folosit toate atuurile și argumentele pentru a aduce în echipele lor potențialii câștigători din sezonul 8 al show-ului, ci au făcut mult mai mult, le-au atins coarda sensibilă și au apelat la emoție: Tudor i-a lăsat scaunul lui fetiței unei concurente, iar Irina i s-a alăturat pe scenă unei participante și împreună au cântat una dintre piesele antrenoarei. A fost luptă de la început până la final, iar opt voci uriașe au ocupat locuri în cele patru echipe.

Cea de-a șaptea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.6 puncte de rating și 28.7% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 4 puncte de rating și 12.1 % share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:47, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

 

Luptă, emoție și interpretări memorabile

Vocile au răsunat vineri, însă numai opt dintre ele au reușit să întoarcă scaunele antrenorilor și să meargă mai departe în competiție. Pentru a doua ediție consecutiv, Irina a fost blocată, de data aceasta de Tudor. Și, pentru că a folosit butonul de block cu numele ei, antrenorul a lăsat-o să convingă concurenta de pe scenă să meargă în echipa lui, aceasta din urmă având de ales între el și Andra. Și Smiley a intervenit pentru a-l ajuta pe Tudor, însă alegerea concurentei a fost Andra, care a luptat singură pentru vocea ei. Telespectatorii au avut parte vineri de momente pline de suspans, umor și decizii surprinzătoare.

Fiecare echipă a primit aseară câte doi concurenți cu timbre vocale uimitoare și cu foarte multă voință: Luciana Răducanu și Joel Benson – echipa Tudor, Gabriela Munteanu și Ștefania Roman – echipa Irina, Izabela Barbu și Maria Udrea – echipa Andra, Dalina Nemeș și Daria Alexandra Mirea – echipa Smiley.

Au mai rămas doar câteva locuri în echipele antrenorilor, însă acestea vor fi ocupate vinerea viitoare, de la 20:30, în ultima rundă de audiții pe nevăzute din sezonul 8 Vocea României!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending