Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT: „Romanii au talent” lider detasat, „Next Star” si „Te pui cu blondele” completeaza podiumul

Published

on

Reclame

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 17 – 23 februarie 2014, mediul urban.

Primele 3 locuri din TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT sunt ocupate de show-urile „Romanii au talent”  (Pro TV), „Next Star” si „Te pui cu blondele” (Antena 1).

  • Show-ul „Romanii au talent” este lider detasat in topul emisiunilor de divertisment, inregistrand un rating de 26.1% si o cota de piata de 48.8%. Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, peste 2.739.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit emisiunea in fiecare minut.
  • Locul 2 este ocupat de „Next Star”, show-ul micilor talente a avut un rating de 11.3% si o cota de piata de 21.2%.  Peste 1.190.000 de telespectatori au urmarit in fiecare minut show-ul prezentat de Dan Negru.
  • „Te pui cu blondele” ocupa locul 3 in saptamana monitorizata, avand un rating de 9.7% si o cota de piata de 18.5%.  Chiar daca se afla pe locul 3, emisiunea prezentata de acelasi Dan Negru este urmarita de peste 1.014.000 de telespectatori din mediul urban in fiecare minut.
  • „Ochii din umbra” de la Kanal D reprezinta o surpriza prin faptul ca desi este o emisiune de tip fictiune continua sa aiba audiente foarte bune, fara prea mari investitii. Emisiunea a inregistrat un rating de 7.8% si o cota de piata de 13.2%. Peste 821.000 de telespectatori din mediul urban, au urmarit emisiunea in fiecare minut.

In TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT se mai afla „Acces direct” (Antena 1), „La maruta” (Pro Tv), „Schimb de mame” ( Prima TV), „Pe banii parintilor” (Kanal D).

In concluzie Antena 1 are 9 emisiuni in top, Pro TV si Kanal D au cate 4 emisiuni in top, Prima TV 2 emisiuni in top, iar National TV o singura emisiune in top.

In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 20 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 17 – 23 februarie 2014, mediul urban.

[table id=89 /]

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Votaţi AICI în FINALA premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014.

Gala Premiilor Radar de Media va avea loc în data de 19 martie 2014, la Ambasad’Or Events & Leisure.

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending