Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: PRO TV, lider de la începutul anului! Ce producţii au înregistrat cifre record?

Published

on

Reclame

AUDIENTE: În perioada ianuarie – iulie 2016, Pro TV a obținut o cotă medie de audiență de 24.6% în prime-time și un rating mediu de 8.8 puncte, la nivelul publicului comercial, în timp ce televiziunea situată pe locul doi, ANTENA 1 a înregistrat 14.6% share și 5.2 puncte de rating. Imagini de la lansarea grilei de toamna PRO TV, aici. 

 

Toate programele Pro TV au ocupat prima poziție în clasamentul audiențelor:

  • Românii au talent, cel mai bun show de divertisment din România, a obținut un share mediu de 45.4%
  • Las Fierbinți, cel mai bun serial românesc de comedie al ultimilor ani a înregistrat o medie de 29.7% share
  • Știrile Pro TV continuă să fie cel mai urmărit program de știri cu 25.2% share mediu
  • Ferma Vedetelor a înregistrat un nou sezon de succes, cu 22.1% cotă medie de audiență
  • Top 100 filme, 94 sunt filme difuzate de Pro TV, prima poziție fiind ocupată de Curierul 2, cu 13.9 puncte de rating și 29.8% share

 

Între 10 iunie și 10 iulie, milioane de telespectatori s-au putut bucura de cel mai bun fotbal, de cele mai spectaculoase și importante meciuri de la UEFA EURO 2016TM, transmise în direct de Pro TV!

Cele 23 de meciuri difuzate de Pro TV au stabilit un leadership de 100% pe toate categoriile de public, media de audiență fiind de 15.3 puncte de rating și 45.4% share, rezultat de aproape 6 ori mai mare decât televiziunea situată pe locul doi, ANTENA 1.

Primul meci al UEFA EURO 2016TM, cel dintre Franța și România, a stabilit noi recorduri de audiență pentru piața TV din România, înregistrând 71% share, cea mai mare cotă de audiență a unui program din prime time, la nivelul publicului comercial, din istoria măsurătorii moderne a audiențelor.

 

grila de toamna pro tv (3)

„În spatele cifrelor de audiență și al rezultatelor Pro TV stau valorile adevărate, talentul și oamenii implicați în conținut, pentru că televiziunea este despre divertisment, poveste, emoție. În această primăvară, am descoperit talentul autentic în Laura Bretan, fetița care a cucerit întreaga lume cu vocea ei, am văzut valorile românești autentice la Ferma vedetelor, câștigată de Paul Ipate, care a donat 25.000 de euro, jumătate din premiul câștigat, celor de la Hospice România și am adus la viață pasiunea pentru cofetărie și patiserie.

Pro TV este liderul televiziunilor din România, iar încrederea și loialitatea telespectatorilor noștri reprezintă vectorul care definește succesul. Faptul că pentru aproape jumătate dintre români cuvântul televiziune este sinonim cu Pro TV reprezintă o mare onoare și mândrie pentru echipa noastră. Consider că elementele diferențiatoare la nivelul unui brand media sunt calitatea și producțiile, iar puterea brandului este foarte importantă pentru noi. Avem cel mai puternic brand media din România și, în viitor, vom continua să investim în a-l menține permanent actual și relevant.” a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Foto Credit: PRO TV

PREMIILE RADAR DE MEDIA 2016: Tu alegi castigatorii. Voteaza-ti aici favoritii 🙂 

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending