Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 15 iulie. În Prime Time, Super Trip de la PRO TV, lider de audienţă! Pe ce loc s-a clasat emisiunea lui Dan Negru?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 15 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 14,7% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV şi Antena 1 au totalizat aceleaşi cifre de audienţă – 2,2% rating şi 15% share. Kanal D rămâne pe locul 3 cu 1,6% rating şi 10,7% share, urmat de postul de ştiri de Antena 3 şi Acasă. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 15 iulie 2015 - publicul comercial (2)

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 19.2% rating. Pe acest interval orar audienţele au scăzut semnificativ. Astfel, PRO TV a fost lider de audienţă urmat de Antena 1 şi Kanal D. Prima TV a revenit în top direct pe locul 4 – 0.9% rating şi 4.8% share, iar Acasă, locul 5 cu 0.8% rating şi 4.2% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 24.0% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe prima poziţie cu 6.5% rating şi 27.2% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu cifre la jumătate faţă de PRO TV – 3.2% rating şi 13.5% share. Ştirile Kanal D se menţin pe locul 3 cu 2.2% rating şi 9.1% share. Naţional TV, locul 4 iar Acasă, locul 5.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 29.9% share. PRO TV a fost lider de audienţă pe acest segment orar cu debutul emisiunii SUPER TRIP prezentată de actorul Andi Vasluianu – 5% rating şi 15.7% share, iar Antena 1 cu show-ul Te pui cu blondele a obţinut locul secund – 3.6% rating şi 12.2% share. Kanal D cu serialul „Dila” s-a clasat pe locul 3 cu cifre apropiate de Antena 1 – 3.5% rating şi 11.6% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 15 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 15 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending