Digital
Grupul de companii HELLO isi creste semnificativ impactul pe piata de comunicare food&beverages
Dupa un an de la lansarea brandului Foodwise, datorita specializarii serviciilor sale in acest domeniu, grupul de comunicare HELLO isi creste semnificativ prezenta pe piata de food&beverages.
Proiecte relevante desfasurate pe parcursul ultimelor 12 luni poarta semnatura Foodwise, ca partener creativ si de implementare, in timp ce volumul afacerilor grupului si-a dublat valoarea, ajungand la 2 milioane de euro.
In perioada mentionata, grupul de comunicare HELLO a dezvoltat proiecte signature de anvergura pentru branduri leaderi si challengeri din categoriile: bere, bauturi spirtoase, cafea, dulciuri, produse culinare, lactate, produse congelate, suplimente alimentare etc.
Cel mai recent client din portofoliu este producatorul si distribuitorul Halewood Wines & Spirits, cu brandul « Floare de luna” – vinul oficial al Gourmet Festival editia 2016 – pentru care agentia dezvolta proiecte de continut.
«Ne bucuram sa putem anunta, sarbatorind primul an de viata Foodwise, ca specializarea pe zona de Food Intelligence a consolidat expertiza grupului, a avut impact direct asupra consistentei proiectelor lansate pe piata si s-a reflectat, de asemenea, in rezultatele noastre de business. Raspunsurile primite din partea pietei valideaza nevoia brandurilor de a avea parteneri de business specializati, care cunosc si se conecteaza in profunzime cu nevoile consumatorilor”, spune Marilena Istratescu, fondator si CEO-ul grupului Hello.
FoodwiseMarketing este singura agentie specializata in marketing strategic si furnizare de continut creativ pentru industria de food&beverages din Romania, resursele creative dezvoltate fiind dublate de capacitatea crescuta de management si forta de executie a proiectelor, de care dispune intregul grup de comunicare HELLO.
“Suntem, astazi, un hub de creativitate si content, potentat de calitatea executiilor si forta de implementare – doua atribute pe care am construit expertiza noastra in Food Intelligence. Drumul pe care l-am parcurs inseamna competente specifice – de la strategie si creatie, pana la implementare – si parteneriate valoroase cu organizatii si lideri de opinie din domeniu: cercetatori din industria alimentara, fotografi si arhitecti specializati in HORECA, chefi si bloggeri de food”, spune Andreea Celescu, Managing Partner HELLO, referindu-se la primul an Foodwise.
Pe langa rezultatele financiare in crestere, extinderea expertizei grupului Hello in industria food&beverages a insemnat, de asemenea, si o schimbare a modelului de afacere in ceea ce priveste zona de new business, respectiv o noua abordare asumata din perspectiva resurselor umane si creative ale grupului.
“Dupa un an de consolidare, echipele noastre sunt stabile, structurate pe competente si lucreaza mult mai focusat pe a evidentia etica fiecarui brand- un cuvant care incepe sa aiba relevanta tot mai mare pentru consumatorii din Romania. Clientii incep sa vina catre noi datorita acestei abordari”, mentioneaza Cristina Diaconescu-Pirlitu, Creative Partner Foodwise.
Ca perspective de dezvoltare, urmatorii 2 ani vor insemna, pentru grupul HELLO, capitalizarea investitiilor realizate, managementul talentelor si extinderea continua a competentelor de consultanta. “Obiectivul nostru este ca brandul Foodwise sa devina partener de know-how pentru afaceri cu istoric de piata si, in egala masura, pentru start-up-uri dezvoltate in retail si HORECA. Faptul ca putem pune amprenta experientei noastre pe proiecte ale industriei de food&beverages este o premisa solida pentru crestere in anii care urmeaza»”, spune Marilena Istratescu, CEO-ul grupului.
-
Emisiuni3 săptămâni ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TVo săptămână ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 29 aprilie – 05 mai 2024
-
EVENTS2 săptămâni ago
“Fii regina pentru o zi” – eveniment unicat in Romania.
-
Topuri anuale2 săptămâni ago
AUDIENȚE TV: Grupul PRO – cea mai mare cotă de piață trimestrială din ultimii 10 ani!
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Ana Maria Pal a părăsit Survivor All Stars, iar concurenții rămași vor da, diseară, bătălia Imunității: ”unul singur va căpăta acest colan”
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 22 – 28 aprilie 2024
-
Eurovision2 săptămâni ago
Eurovision 2024 . Țările participante, orașul gazdă, favoriți- VIDEO TOATE MELODIILE
-
Monden2 săptămâni ago
Celebra Naomi a murit. Vedeta ajunsese într-un spital din Germania, în comă
-
K-News & Culture2 săptămâni ago
„Floarea nopții” – un nou serial coreean de excepție, producție 2024, la TVR 1
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
”Inevitabilul s-a întâmplat” la Survivor All Stars. ”O premieră absolută în sezonul suprem”, în această seară! Show-ul, lider de audiență!
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Cea de-a zecea gală Te cunosc de undeva!, lider de audienţă pe toate segmentele de public
-
Documentar3 săptămâni ago
James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 19 – 25 aprilie 2024
-
Emisiuni3 săptămâni ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Filme2 săptămâni ago
Hamas – Violenta nu e o optiune, in curand in cinematografe
-
ȘTIAI CĂ...?3 săptămâni ago
Afla aici cine este Corina Munteanu