Connect with us

Digital

Grupul de companii HELLO isi creste semnificativ impactul pe piata de comunicare food&beverages

Published

on

Reclame

 

Dupa un an de la lansarea brandului Foodwise, datorita specializarii serviciilor sale in acest domeniu, grupul de comunicare HELLO isi creste semnificativ prezenta pe piata de food&beverages.

Proiecte relevante desfasurate pe parcursul ultimelor 12 luni poarta semnatura Foodwise, ca partener creativ si de implementare, in timp ce volumul afacerilor grupului si-a dublat valoarea, ajungand la 2 milioane de euro.

In perioada mentionata, grupul de comunicare HELLO a dezvoltat proiecte signature de anvergura pentru branduri leaderi si challengeri din categoriile: bere, bauturi spirtoase,   cafea, dulciuri, produse culinare, lactate, produse congelate, suplimente alimentare etc.

Cel mai recent client din portofoliu este producatorul si distribuitorul Halewood Wines & Spirits, cu brandul « Floare de luna” – vinul oficial al Gourmet Festival editia 2016 – pentru care agentia dezvolta proiecte de continut.

«Ne bucuram sa putem anunta, sarbatorind primul an de viata Foodwise, ca  specializarea pe zona de Food Intelligence a consolidat expertiza grupului, a avut impact direct asupra consistentei proiectelor lansate pe piata si s-a reflectat, de asemenea, in rezultatele noastre de business. Raspunsurile primite din partea pietei valideaza nevoia brandurilor de a avea parteneri de business specializati, care cunosc si se conecteaza in profunzime cu nevoile consumatorilor”, spune Marilena Istratescu, fondator si CEO-ul grupului Hello.

FoodwiseMarketing este singura agentie specializata in marketing strategic si furnizare de continut creativ pentru industria de food&beverages din Romania, resursele creative dezvoltate fiind dublate de capacitatea crescuta de management si forta de executie a proiectelor, de care dispune intregul grup de comunicare HELLO.

“Suntem, astazi, un hub de creativitate si content, potentat de calitatea executiilor si forta de implementare – doua atribute pe care am construit expertiza noastra in Food Intelligence. Drumul pe care l-am parcurs inseamna competente specifice – de la strategie si creatie, pana la implementare – si parteneriate valoroase cu organizatii si lideri de opinie din domeniu: cercetatori din industria alimentara, fotografi si arhitecti specializati in HORECA, chefi si bloggeri de food”, spune Andreea Celescu, Managing Partner HELLO, referindu-se la primul an Foodwise.

Pe langa rezultatele financiare in crestere, extinderea expertizei grupului Hello in industria food&beverages a insemnat, de asemenea, si o schimbare a modelului de afacere in ceea ce priveste zona de new business, respectiv o noua abordare asumata din perspectiva resurselor umane si creative ale grupului.

“Dupa un an de consolidare, echipele noastre sunt stabile, structurate pe competente si  lucreaza mult mai focusat pe a evidentia etica fiecarui brand- un cuvant care incepe sa aiba relevanta tot mai mare pentru consumatorii din Romania. Clientii incep sa vina catre noi datorita acestei abordari”, mentioneaza Cristina Diaconescu-Pirlitu, Creative Partner Foodwise.

Ca perspective de dezvoltare, urmatorii 2 ani vor insemna, pentru grupul HELLO,  capitalizarea investitiilor realizate, managementul talentelor si extinderea continua a competentelor de consultanta. “Obiectivul nostru este ca brandul Foodwise sa devina partener de know-how pentru afaceri cu istoric de piata si, in egala masura, pentru start-up-uri dezvoltate in retail si HORECA. Faptul ca putem pune amprenta experientei noastre pe proiecte ale industriei de food&beverages este o premisa solida pentru crestere in anii care urmeaza»”, spune Marilena Istratescu, CEO-ul grupului.

 




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Special TV23 de ore ago

EDIŢIE SPECIALĂ. Cea mai importantă sărbătoare a Creştinătăţii se vede şi se aude la Observator Antena 1: transmisiuni LIVE de la Ierusalim, Bucureşti, Iaşi şi Constanţa

Emisiuni23 de ore ago

Maria Cârneci, duminică, la “40 de întrebări cu Denise Rifai”

Special TV3 zile ago

Echipa Super Neatza cu Răzvan şi Dani le-a pregătit telespectatorilor ediţii speciale de Paşte, atât dimineaţa, cât și după amiaza

Special TV3 zile ago

În noaptea de Înviere, Antena Stars difuzează emisiunea-documentar: „Muntele Athos – Punte între cer şi pământ”, filmată chiar pe Muntele Sfânt

TV Divertisment Show3 zile ago

Radu Pietreanu, invitat în Gala România, ești Campioană!, în ediția specială de Paște, la Antena 1

AUDIENȚE TV4 zile ago

Echipa lui Chef Richard Abou Zaki, învingătoare în ediția de ieri Chefi la cuțite. Show-ul, lider de audiență!

Premieră TV4 zile ago

Un nou serial turcesc de succes, intră în grla Kanal D. Când va avea premiera?

TV Divertisment Show4 zile ago

„Petrecere… cu cântec!”, ediţie specială de Paşti! Nicolae Furdui Iancu aniversează 45 de ani de carieră

AUDIENȚE TV4 zile ago

Întâlnirea dintre CLANUL și GROAPA a fost în topul preferințelor celor de acasă!

Reality Show4 zile ago

Una dintre cele mai puternice săptămâni la Survivor All Stars: ”am declarat război și război o să fie. De acum începe…”

Seriale4 zile ago

Înapoi în GROAPA. Ediția TV. În această vară, la PRO TV și pe VOYO!

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending