Rețele de socializare
Actorul Cosmin Seleși lansează o campanie de susținere a brandurilor românești intitulată #influencerpentruRomania

Fiecare român este un influencer, iar actorul și prezentatorul de televiziune Cosmin Seleși vrea să folosească această calitate pentru a susține brandurile autohtone. Într-o campanie lansată recent pe conturile sale de socializare, acesta își îndeamnă cei peste 100.000 de prieteni virtuali, să devină #influencerpentruRomânia.
Campania presupune ca fiecare persoană să aleagă un brand românesc pe care vrea să îl susțină, pentru a depăși situația economică dificilă, apoi să îl promoveze. Prin hashtag-ul campaniei și un tag dat paginilor de Facebook/Cosminselesiactor sau Instagram/Cosminselesioficial, vedeta TV va identifica brandurile preferate de comunitatea sa și va promova gratuit, 20 dintre ele.
„Toți avem opinii și influențăm cel puțin o persoană din jurul nostru să adopte măcar o idee de a noastră. Dacă nu știați asta, întrebați românii despre politică, sport și cine merită să câștige Asia Express !”, spune Cosmin Seleși care a fost unul dintre participanții la reality show-ul difuzat pe Antena 1. Actorul este hotărât să sprijine cât mai multe branduri autohtone să treacă peste perioada dificilă în care mulți dintre ei nu au putut să își vândă produsele. Printr-un efort comun cu publicul său, Cosmin Seleși va promova cât mai multe afaceri românești, atât pe rețelele de socializare, cât și cu ajutorul partenerilor media pe care dorește să îi atragă în campanie.
„Mesajul campaniei #influencerpentruRomania își dorește să fie următorul: Dacă ești un brand care și-a respectat publicul, dar treci printr-o perioadă dificilă, nu este nevoie să investești bugete în promovare. Pentru prima dată, comunitatea ta ar putea să te răsplătească, fiecare dintre consumatori devenind un micro influencer. Eu voi fi acolo să îi susțin prin propriile medii de socializare”, mai spune actorul.
Cosmin Seleși a devenit partenerul de discuție al celor 70.000 de oameni de pe contul de Instagram și a 61.000 de persoane pe Facebook. În total, peste 100.000 de prieteni virtuali știu ce mănâncă și cu ce se ocupă în fiecare zi, atunci când nu îl văd la televizor.
„Cred că asta mă transformă în influencer. Iar fiecare dintre cei care mă urmăresc au devenit influenceri la rândul lor. Am hotărât să folosesc super puterea mea și a publicului meu de a influența oameni într-o campanie cu scop: vrem să ajutăm brandurile românești să reziste crizei provocate de covid și altor crize care se mai anunță. Dacă îți place un brand românesc pe care vrei să îl vezi în continuare pe piață, fă ceva în privința asta! Da, tu, influencerule cu 200 sau cu 2000 de prieteni! Nu contează câți ai, trebuie doar să știi că ai puterea de a influența păreri. Începi cu familia și puneți pe hârtie ce v-a plăcut la românii din jurul vostru și susține-i! Eu am să te ajut!”, a scris vedeta tv într-o postare pe Instagram.
Campania va dura 2 luni, timp în care Cosmin Seleși va realiza o listă cu brandurile românești pe care publicul său le propune și va selecta o parte dintre ele pentru a le dedica postări speciale pe conturile de socializare.
-
Socialo săptămână ago
„Pofta Inimii” – QSR cu gust autentic, născut pe Calea Victoriei
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Ofertă de publicare ADVERTORIALE SEO pe radardemedia.ro – vară, 2025
-
A-Z NEWSo săptămână ago
v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube show-ul online „Logica de bărbat pus pe inventat”
-
EVENTS2 săptămâni ago
Delegația României din Turcia se întoarce cu zeci de premii (Galerie Foto)
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Concursul Miss International România 2025: tinde sa fie un eveniment de top
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Medana Oprea semnează declaraţii de preţuire în versuri, în emisiunea Dăruieşte Românie! Sâmbătă, de la 13.30, la TVR3.
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
„Vocea nostra trebuie sa rasune, chiar daca nu este auzita” cu Denise/Zarya, fata Dunarii la Radio Deea
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Carmen Târnoveanu îl invită pe Grigore Leşe să semneze o declaraţie de dragoste în emisiunea „Dăruieşte Românie”, sâmbătă, la 13.30, la TVR3
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Mihai Bendeac, revenire spectaculoasă în televiziune cu un proiect unic. La ce post TV îl putem vedea din toamnă?
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Iulia Beceanu vine in studioul Radio Deea
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Programul TV pentru Antena 1 săptămâna 13 – 19 iunie 2025
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Un meci într-un suflet! Telespectatorii au trăit la cote înalte întâlnirea dintre Austria și România, din preliminariile World Cup 2026! Meciul a fost lider absolut de audiență, la Antena 1!
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Meciul Austria – România, al treilea duel al “tricolorilor” din preliminariile World Cup 2026, se joacă sâmbătă, 7 iunie. Pe ce post TV va fi difuzat?
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
PR-ul vedetelor Vlad Avarvari a primit urări de suflet de la celebritățile din România! Carmen Tănase, Teo Trandafir, Simona Pătruleasa, Cătălin Măruță și Neti Sandu s-au întrecut în mesaje
-
A-Z NEWS2 săptămâni ago
Emisiuni și producții noi/consacrate ce vor începe în grila de toamnă a principalelor televiziuni. Care este vedeta sezonului?
-
A-Z NEWSo săptămână ago
Beach, Please! lansează biletele de o zi. Prețurile pornesc de la 90 de euro pentru o zi de festival