Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Kanal D, audiente din ce in ce mai mari cu Exatlon

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

       Aseara, lupta individuala a fetelor, dar si batalia pentru vila de la “Exatlon” au plasat Kanal D pe primul loc in audiente la nivelul publicului din intreaga tara, cu 5,5% Rating si 15,1% Share.

Kanal D s-a situat pe pozitia secunda in intervalul difuzarii competitiei “Exatlon”, cu 4,3% Rating si 15,6% cota de piata, in cazul publicului urban cu varste intre 18 si 49 de ani, si cu 4,8% Rating si 13,3% cota de piata, pe All Urban, la mica distanta de primul clasat. 1.337.000 de fani ai show-ului urmareau aseara competitia in minutul de aur, inregistrat la 21:57, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania (tabel clasament, in attach).   

            Ieri seara au fost mai evidente ca niciodata pana acum, in acest nou sezon “Exatlon”, tensiunile din echipa Faimosilor. What’s UP a avut izbucniri de disperare, dupa conflictele verbale cu Adrian Blidaru si cu Mirel Dragan. Fetele din echipa Faimosilor au intervenit pentru a calma spiritele, dar lucrurile par extrem de sensibile acum intre Faimosi, mai ales ca ieri au pierdut pentru a doua oara vila, in favoarea Razboinicilor, cu scorul de 10 – 2. Lucrurile vor fi si mai tensionate, avand in vedere ca in aceasta seara va avea loc si primul joc de protectie si prima eliminare.

            Au fost momente incarcate de emotie, atat in proba individuala pentru medalie, care va conta mult la eliminari, dar si la traseul, cel mai lung de pana acum (150 de metri), pentru obtinerea vilei.

            “Cea mai rapida fata” a fost desemnata Ana Simia (02:03:37), extrem de determinata sa castige medalia. “Sunt foarte fericita, de 14 ani nu am mai luat o medalie, mi-am adus aminte de copilaria de la Deva, unde am luat o medalie la atletism“, i-a povestit emotionata sportiva lui Cosmin Cernat.

            Tot aseara s-a stabilit si cel mai bun timp (1 minut si 14 secunde) pe cel mai lung traseu (150 m). Alin de la Raboinici, a <zburat> prin tunelul de sticla, pe pod, printre obstacole, pe sub cea mai lunga plasa (8 m) si a doborat cu repeziciune si precizie 6 mingi din 6.

            Naomi a fost si ea una dintre revelatiile serii, tanara, care pana acum a avut probleme serioase din cauza fricii de apa, a inscris victorii extrem de importante pe traseu, cu ultima incheind si lupta pentru casa; adversara sa, una redutabila – campiona  la gimnastica Monica Rosu.  

            In aceasta seara va avea loc prima eliminare din concurs, asadar tensiunea va fi maxima la “Exatlon”, de la ora 19:30! Nu pierdeti, in aceasta seara, cel mai dramatic joc de la “Exatlon”, cel pentru protectie! 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Pro TV 5,7 20,9 254
Kanal D 4,3 15,6 190
Antena 1 2,8 10,0 122
EXATLON DigiSport 1 1,7 6,2 75
19:56-23:13 Realitatea TV 1,0 3,8 46
TVR 1 1,0 3,5 42
National TV 0,7 2,6 32
Antena 3 0,6 2,3 28
Romania TV 0,5 1,7 20
Prima TV 0,5 1,7 20
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.09.2018
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Pro TV 4,9 13,7 470
Kanal D 4,8 13,3 457
Antena 1 4,5 12,7 436
EXATLON DigiSport 1 2,0 5,5 189
19:56-23:13 Antena 3 1,9 5,3 183
TVR 1 1,9 5,2 179
Romania TV 1,7 4,8 165
Realitatea TV 1,3 3,7 126
Prima TV 0,8 2,2 74
National TV 0,7 2,1 72
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.09.2018
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
Kanal D 5,5 15,1 986
Antena 1 4,9 13,5 883
Pro TV 4,7 13,0 851
EXATLON Romania TV 2,0 5,6 366
19:56-23:13 Antena 3 1,8 4,8 314
TVR 1 1,6 4,4 290
DigiSport 1 1,4 3,8 246
Realitatea TV 1,1 2,9 191
Prima TV 1,0 2,6 172
National TV 0,8 2,2 144
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.09.2018

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul transformărilor a fost urmărit de aproape 1.700.000 de telespectatori. Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a treia ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de frații Alex și Monica Anghel, care i-au imitat pe John Travolta și Olivia Newton John, cu o celebră piesă din musicalul Grease, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.690.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:21.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:06) o audiență medie de 7,7 puncte de rating și o cotă de piață de 19,6% urmată de Pro Tv, cu 5,6 puncte de rating și 14,4% cota de piață și România Tv cu 3,2 puncte de rating și 8,2% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,6 puncte de rating și 16,7% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 5,8 puncte de rating și 14,5% cota de piață și Kanal D, cu 5 puncte de rating și 12,5% cota de piață.

În jocul transformărilor de sâmbăta aceasta, Diana Matei a interpretat o secvență muzicală de pe coloana sonoră a filmului “Marele Gatsby”, transformată în Fergie, Grigore Gherman a prezentat un fel de samba strașnică din Mozambic, devenită mare hit mondial în anii 70, în rolul lui Afric Simone, pe când  Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au fost sensibili și delicați ca artiștii basarabeni Denis Roabes de la The Motans și Irina Rimes.

Bella Santiago a cântat cât de bine a putut muzică populară din Mehedinți, transformată în Petrică Mâțu Stoian, Cezar Ouatu și Șerban Copoț au fost pentru o seară Lady Gaga și Bradley Cooper și au interpretat celebra piesă “Shallow”, de pe coloana sonoră a filmului „A Star Is Born”, Ada și Cornel Palade au creat la rândul lor un moment plin de emoție, imitând un cuplu celebru tată-fiică, Nancy și Frank Sinatra, în timp ce Sorana Darclée Mohamad a cântat hit-ul „Adidașii”, transformată în relaxata Damia și avându-i alături pe originalii băieți din Șatra B.E.N.Z..

Cea mai bună transformare a galei a fost cea realizată de frații Alex și Monica Anghel, care ne-au adus aminte tuturor de musicalul “Grease” și de protagoniștii acestuia, John Travolta și Olivia Newton John.

În deschiderea galei, telespectatorii au revăzut-o la Te cunosc de undeva! pe Paula Chirilă, cu una dintre cele mai bune transformări ale sale – Corneliei Catanga, cunoscuta interpretă de muzică lăutărească. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute, ca de fiecare dată, de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu personajele care le-au picat la ruletă, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, pe 28 septembrie, de la ora 20:00, într-o nouă ediție a show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media                           

Copyright:ARMADATA S.R.L.              

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group              

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National               

Perioada 21 septembrie 2019                          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: