Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: PRO TV ramane lider incontestabil de audienta si in 2019! Vezi toate cifrele, aici!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În fiecare zi, de luni până duminică, românii aleg să urmărească programele PRO TV! În 2019, PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune.

 

2019 a fost un an bun pentru grupul PRO TV, pentru echipă, dar și pentru partenerii noștri de business. Nu o să spun mai multe despre anul care tocmai a trecut, cred că cifrele de mai jos vorbesc de la sine. Însă sunt nerăbdător pentru anul 2020. În momentul de față suntem în plină lansare de grilă de primăvară, avem producții foarte bune, avem show-uri noi, avem conținut cum nu ați mai văzut și să nu uităm că acesta este anul fotbalului la PRO TV! O să avem un 2020 plin, dar sunt sigur că le vom aduce tuturor celor care ne urmăresc conținutul pe care și-l doresc!”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

PRO TV și Grupul PRO TV, la distanță considerabilă față de competiție

 

În perioada 1 ianuarie 2019 – 31 decembrie 2019, grupul PRO TV a fost lider de audiență atât pe durata întregii zile, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.3% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a obținut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a înregistrat o medie de 9.4 puncte de rating și 29.5% share, în timp ce locul secund a avut o medie de 6.5 puncte de rating și 20.5% share.

 

În aceeași perioadă, canalul PRO TV a fost, ca de obicei, preferat de telespectatorii români și a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.5% share pe parcursul întregii zile, în timp ce televiziunea de pe locul doi a avut o medie de 2.2 puncte de rating și 14.6% share. În prime time, PRO TV a fost lider detașat de audiență, cu o medie de 8.1 puncte de rating și 25.5% share, urmat de televiziunea de pe poziția secundă, care a obținut o medie de 5.0 puncte de rating și 15.9% share.

 

Ce emisiuni au preferat românii în 2019?

În top 5 emisiuni preferate ale românilor, 3 sunt producții PRO TV! Topul este condus de Românii au talent, cel mai urmărit show de divertisment din țară, care a obținut în 2019 o medie de 14.8 puncte de rating și 43.7% share. PRO TV a obținut cu Românii au talent cifre de peste 5 ori mai mari decât televiziunea clasată pe locul secund în același interval orar!

 

Locul 3 este ocupat de emoționantul show de la PRO TV, Visuri la cheie, care a înregistrat o medie de 9.4 puncte de rating și 26.4% share. În toamna lui 2019 a avut loc și o lansare a unui show în premieră, care și-a adjudecat supremația încă din primul sezon: Șef sub acoperire! Noul show lansat de PRO TV a obținut o medie de 8.6 puncte de rating și 25.8% share, ocupând locul 4 în topul celor mai urmărite show-uri din anul 2019.

 

Știrile PRO TV, cele mai urmărite din România!

În fiecare zi, cele 5 jurnale ale zilei de la PRO TV le aduc românilor cele mai bine documentate, obiective și relevante știri la nivel local sau internațional! De aceea, telespectatorii aleg întotdeauna Știrile PRO TV pentru a se informa. În 2019, Știrile PRO TV de la ora 19:00 au condus, ca de obicei, topul audiențelor, și au fost cele mai urmărite, cu o medie de 7.7 puncte de rating și 28.0% share.

Echipa de jurnaliști de la România, te iubesc! a realizat reportaje de excepție, iar publicul a ales să urmărească emisiunea și să își găsească motivația de a schimba ceva în jur! Emisiunea a fost lider de audiență pe intervalul său și a obținut o medie de 4.6 puncte de rating și 17.3% share!

 

Filmul PRO este mereu ales de telespectatori!

Din top 100 al celor mai urmărite filme după cota de piață din 2019, toate au fost difuzate la PRO TV! Cel mai urmărit film al anului 2019 a fost chiar pe 1 ianuarie, atunci când Jason Statham și Vin Diesel au fost Furios și iute 7. Filmul a obținut 15.1 puncte de rating și 38.4% share! Pe locul secund se află clasicul Singur acasă, difuzat în fiecare an la PRO TV, care a obținut pe 7 decembrie 14.1 puncte de rating și 37.2% share.

2019 a pus fotbalul în topul audiențelor, iar în 2020, PRO TV aduce în exclusivitate Campionatul European de Fotbal în casele tuturor românilor!

 

În 2019, cele mai urmărite meciuri au fost la PRO TV, iar topul este condus de preliminariile pentru Campionatul European de Fotbal, care au obținut o medie de 13.2 puncte de rating și 40.5% share. Confruntarea dintre România – Norvegia, din cadrul preliminariilor pentru EURO 2020, a fost cel mai urmărit meci din 2019! Difuzat pe 15 octombrie, obținut 19.0 puncte de rating și 51.6% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a obținut cifre de trei ori mai mici: 6.4 puncte de rating și 17.2% share.

 

Anul acesta, PRO TV transmite în exclusivitate meciurile de la Campionatul European de Fotbal! Pentru prima dată în istorie, turneul final EURO se organizează în 12 orașe din țări diferite. Patru dintre meciurile de la turneul final se vor disputa la București! Dacă se califică, România va juca două partide pe teren propriu, pe Arena Națională, iar PRO TV va transmite LIVE aceste meciuri.

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0