Connect with us

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Campanie TV

TVR continuă să spună „Mulţumesc” în campania #RespectCelorDinLiniaIntai

Avatar

Published

on

            Criza prin care trecem acum cu toţii a produs schimbări pe care poate nici nu ni le imaginam în urmă cu ceva timp. Lumea a stat în loc pentru o vreme sau cel puţin are o altă dinamică. Dar sunt acei oameni care prin profesia lor, luptă ca să menţină totul în mişcare, pentru ca noi să fim în siguranţă şi sănătoşi, iar bătălia nu este deloc uşoară. Cadrelor medicale, pompierilor şi forţelor de ordine, TVR le spune #Mulţumesc în campania dedicată lor, #RespectCelorDinLiniaIntai.

            De peste o lună de zile, Televiziunea Română derulează o campanie specială dedicată eroilor care luptă direct şi activ cu pandemia. Doctori, asistenţi, infirmiere, poliţişti sau militari, cu toţii fac parte din prima linie a acestei bătălii. În cadrul Telejurnalului de seară, de la ora 20:00, putem asculta poveştile impresionante ale celor care pun datoria mai presus de orice. La finalul ştirilor TVR ne sunt prezentate reportaje din viaţa unor oameni speciali, pentru care fiecare zi de muncă reprezintă un risc, dar care nu se clintesc din misiunea lor.

Urmând exemplul altor oraşe din lume, turnul TVR este prima clădire din ţară care îşi aprinde în fiecare seară luminile în semn de omagiu. Lumini albe şi roşii ca simbol al solidarităţii, proiectarea tricolorului sau animaţii reprezentative vor putea fi urmărite de către toţi românii. O idee frumoasă menită să încurajeze şi alte instituţii în susţinerea celor care dau dovadă de spirit de sacrificiu şi devotament. Şi dacă tot am vorbit despre culori şi grafică, trebuie menţionat că proiectul este realizat în colaborare cu artistul Sergiu Doroftei, absolvent al Universității de Arte din București, cu o experiență de 15 ani în domeniul video. Logo-ul este unul sugestiv, reprezentând două aripi în tonuri roşiatice, asemenea sângelui atât de preţios pentru viaţă, pe un fond albastru deschis, alături de mesajul campaniei.

Campania „Respect celor din linia intâi” este a noastră a tuturor prin mesajele pe care fiecare le poate transmite eroilor acestor zile. Ne puteţi spune povestea eroilor pe care îi cunoaşteţi şi sunt acum la datorie. Scrieţi-ne pe numărul de WhatsApp 0733 508 076 sau pe pagina de Facebook Știrile TVR. Fiecare mesaj, fiecare încurajare, fiecare mulţumesc contează pentru a le arăta respect celor din linia intâi.” scrie Televiziunea Română pe reţeaua de socializare. Mesajele de mulţumire nu au întârziat să vină şi merită să urmăriţi în continuare adevărate poveşti de viaţă ale celor care luptă în fiecare zi pentru o lume mai bună şi mai sănătoasă.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Peste 11 milioane reach și 4.7 milioane de vizualizări în campania PRO TV #NeFacemBine!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

De o lună, PRO TV spune #NeFacemBine, campanie lansată în contextul acestei crize mondiale cu care ne confruntăm. Pe platforma nefacembine.ro și pe toate website-urile și rețelele de socializare PRO TV, vedetele s-au mobilizat și au creat conținut dedicat tuturor celor care și-au dorit să se relaxeze, distreze sau să învețe lucruri noi.

 

De la începutul lunii aprilie, PRO TV a promovat atât mesaje de conștientizare și de educare a publicului cu referire la pandemia COVID-19, dar și ore întregi de conținut video realizat de vedetele PRO TV pentru cei care au stat acasă în această perioadă.

 

Rezultatele campaniei #NeFacemBine la o lună de la lansare:

  • Vedetele PRO TV și-au dedicat multe ore pentru a le vorbi celor care ne urmăresc online despre cele mai bune rețete de mâncare, despre creativitate, despre cele mai bune filme de urmărit, le-au citit povești copiilor, au dat sfaturi despre frumusețe și make-up, au făcut sport și i-au învățat despre business și metode de adaptare a afacerilor în această perioadă.
  • Printre cei care au făcut materiale video în această perioadă se numără Adrian Nartea, Alina Gologan, Alina Vîlcu, Ana Morodan, Anghel Damian, Cristina Joia, Feihong Pascu, Geanina Ilieș, George Piștereanu, Jesus del Cerro, Jorge, Joseph Hadad, Meda Topârceanu, Mihai Mărgineanu, Mihai Petre, Olimpia Melinte, Omid Ghannadi, Valentin Ionașcu, Victoria Răileanu.
  • Au fost realizate 38 de materiale video, 19 înregistrate și 19 live, însumând aproximativ 1.000 de ore de conținut
  • În total, materialele au adunat 41.236 de ore de vizionare
  • Videourile din campanie au peste 4.7 milioane de vizualizări și peste 11 milioane reach

 

Pe protvplus.ro sunt disponibile gratuit toate materialele video în secțiunea #NeFacemBine.

Când facem bine, #NeFacemBine!

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

De 1 mai, românii au petrecut la PRO TV cu Solidar Local și OVERNIGHT!

Avatar

Published

on

Anul acesta de 1 mai, șoselele către mare și munte au fost goale, plajele nu s-au umplut cu urmele pașilor noștri, dar asta nu ne-a împiedicat să se distrăm. Anul acesta, petrecerile s-au mutat în casele românilor! PRO TV a susținut online și on-air două inițiative care au strâns în jurul lor oamenii care au dus petrecerile de 1 mai la următorul nivel: concertul Solidar Local (protvplus.ro) și producția OVERNIGHT, by UNTOLD (PRO TV)!

 

Câți oameni au urmărit OVERNIGHT?

PRO TV și UNTOLD au prezentat vineri noapte, de la 01:15, show-ul OVERNIGHT! Unii dintre cei mai urmăriți DJ din lume au pregătit set-uri special pentru această producție, artiștii din România au avut momente speciale, iar Cabral a fost gazda show-ului! Românii au ales să urmărească OVERNIGHT atât pe protvplus.ro, cât și la PRO TV, după miezul nopții!

 

Nu mai puțin de 265.000 de români din toată țara au urmărit OVERNIGHT la PRO TV! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider de audiență, cu 2.2 puncte de rating și 22.0% share. Aproximativ 10.000 de utilizatori au urmărit streaming-ul live de pe protvplus.ro, adunând peste 4.000 de ore de vizionare, iar cele două live-uri de pe pagina de Facebook PRO TV au avut un reach de peste 240.000!

 

Românii au donat pentru Dăruiește Viață la Solidar Local!

PRO TV s-a alăturat inițiativei Solidar Local și a transmis vineri, pe platforma nefacembine.ro, cel mai mare festival din sufragerie, cu peste 40 de artiști români. Pentru a putea aduce acest festival în casele lor, românii au trebuit să plătească biletul: o donație către asociația Dăruiește Viață.

 

În cele 12 ore neîntrerupte de concerte ale artiștilor din România, printre care pot fi enumerați Julie Mayaya, Les Elephants Bizarres, Liviu Teodorescu, Nicole Cherry sau Seredinschi, peste 74.000 de lei au fost strânși, iar suma integrală va fi folosită pentru consolidarea capacității sistemului medical din România.

 

Când facem bine, #nefacembine!

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0