Connect with us

AUDIENȚE TV

Grupul PRO TV anunță rezultatele financiare și de audiență pentru trimestul al patrulea și pentru întregul an 2017

• În 2017, grupul PRO TV a înregistrat cel mai bun profit operațional din ultimii 10 ani
• Veniturile nete ale grupului PRO TV au crescut în 2017 cu 9.5% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016
• În 2017, grupul PRO TV a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, având o creștere de 2.3 puncte procentuale în share, pe durata întregii zile, față de anul 2016.

Published

on

Foto Credit: PRO TV
Reclame

În 2017, grupul PRO TV, parte a Central European Media Enterprises Ltd. (”CME”), a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public, comercial, urban și național.

Grupul, din care fac parte șapte televiziuni (PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), a obținut venituri nete în valoare de peste 191 milioane de dolari, reprezentând o creștere cu 9.5% comparativ cu anul 2016, la o rată constantă a cursului de schimb valutar.

 

Ne bucurăm să observăm că, în fiecare an, poziția de lider a grupului PRO TV pe piața media din România se reconfirmă. Atât în 2018, cât și în anii care urmează, ne vom păstra obiectivul principal, de a le oferi telespectatorilor conținut de calitate, informații relevante și divertisment de top, rețetă cu care românii sunt obișnuiți. Le mulțumesc tuturor colegilor mei pentru dedicarea de care dau dovadă în fiecare zi, iar partenerilor noștri le promitem că vom avea un 2018 plin de rezultate bune.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Suntem extrem de mândri de succesul și de realizările echipei noastre din România. Implicarea lor în crearea programelor de cea mai bună calitate continuă să mențină PRO TV în topul celor mai populare televiziuni din România. Așteptăm cu interes un nou an cu rezultate de audiență foarte bune.”, a declarat Mark Kobal, Head of Investor Relations at CME.

 

Rezultatele grupului PRO TV în trimestrul al patrulea (octombrie-decembrie 2017)

În trimestrul al patrulea, grupul PRO TV a obținut venituri nete în valoare de peste 63 milioane de dolari, reprezentând o creștere de 9.0% la o rată constantă a cursului de schimb valutar față de aceeași perioadă a anului 2016.

La nivelul rezultatelor de audiență* înregistrate în perioada octombrie-decembrie 2017, grupul PRO TV și-a menținut poziția de lider pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârsta între 18 și 49 ani, grupul PRO TV a obținut o medie de 4.7 puncte de rating și 27.0% share.

 

Rezultatele grupului PRO TV la nivelul întregului an 2017

În perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obținut un venit net în valoare de peste 191 milioane de dolari, în creștere cu 9.5% la o rată constantă a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016. Creșterea înregistrată în 2017 în România reprezintă cea mai mare creștere la nivelul țărilor pentru care CME a raportat rezultatele financiare (Bulgaria, Cehia, România și Slovacia).

 

În 2017, grupul PRO TV a obținut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4.6 puncte de rating și 27.4% share.

 

*Sursă date: Kantar Media România

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending