Connect with us

Proiecte

Investiţie de un sfert de million de euro în programele de educație și incluziune socio-profesională ale Fundației United Way România

Published

on

 

Fundația United Way România a inițiat un nou parteneriat alături de Metropolitan Life și Fundația MetLife prin care Metropolitan Life a devenit unul dintre cei mai importanți susținători ai United Way România în 2015.

Finanțarea acordată de Metropolitan Life si Fundația MetLife este alocată programelor ce vizează incluziunea socio-profesională și independența financiară a tinerilor dezavantajați, dezvoltarea copiilor din centre de plasament, susținerea proiectelor sociale locale și a implicării comunitare, în contextul în care peste 57.000 copii se aflau la finele anului trecut  în sistemul de protecţie specială, conform unui buletin de statistici emis de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice. Metropolitan Life extinde astfel un parteneriat de tradiție cu rețeaua globală de organizații United Way, inițiat în urmă cu mai mulți ani de grupul MetLife în SUA și dezvoltat ulterior în mai multe țări din lume.

”Responsabilitatea socială a ajuns să facă parte din ADN-ul echipei noastre”, afirmă Ciprian Lăduncă, CFO & CSR Executive Metropolitan Life. ”Atunci când transpunem în acțiune viziunea companiei de a proteja viitorul copiilor și familiilor din România într-un mod simplu și inovator, proiectele de CSR reușesc să integreze foarte bine mesajul nostru. Până în prezent, în parteneriatul cu United Way am reușit să aducem o schimbare pentru 850 de copii și tineri, aflați în situații dezavantajate sau care aveau nevoie de susținerea noastră pentru o dezvoltare mai accelerată”.

 

Parteneriatul dintre Metropolitan Life și Fundația United Way România s-a concretizat în 4 proiecte implementate sau inițiate în 2015, dintre care o parte continuă și în 2016:

  1. Sprijin oferit pentru 70 de copii din două centre de plasament din București: “Sfântul Iosif” și “Pinocchio”, prin intermediul programului național “Ajungem Mari”. Timp de mai bine de un an și jumătate, copiii cu vârste între 3 și 18 ani beneficiază de un program de educație intensivă: cursuri interactive și ateliere creative, ieșiri recreative, cursuri specializate, workshop-uri de educație financiară și coaching. În proiect sunt implicați peste 40 de voluntari din rândul angajaților și consultanților companiei, aceștia luând parte săptămânal în activități de tutorat și mentorat.
  2. Susținere oferită pentru alte șase ONG-uri sociale din comunități din țară, prin programul “Alături de tine”. În urma unei competiții prin care agențiile locale Metropolitan Life au fost încurajate să înscrie propuneri de proiecte, dezvoltate de ONG-uri în propriile comunități, cele mai bune șase proiecte selectate au primit finanțare pentru implementare pe o perioadă de maxim douăsprezece luni: “Învață-mă să zâmbesc!” (Constanța), “Rugby-ul te ascultă!” (Băicoi, jud. Prahova), “Parc Empatic” (Brașov), “Educația – un viitor mai sigur” (Iași), “Școala e de partea ta!” (Bucov, jud. Prahova) și ”Științescu HUB” (Sibiu).
  3. “Atelierul Viitorului” este un alt proiect sprijinit care se adresează tinerilor cu dizabilități proveniți din centre de plasament sau din familii foarte sărace. Prin activitățile din cadrul proiectului, 17 tineri primesc susținere în procesul de școlarizare și menținere a cunoștințelor acumulate, orientare și integrare profesională, consiliere vocațională și alte beneficii care sporesc șansele de integrare socială ale acestor tineri.
  4. În bazele aceluiași parteneriat, Fundația United Way România a făcut și o donație pentru ajutorarea victimelor tragediei de la Colectiv.

 

Met_A4_primm_sep2014_v1.2

În 2016, United Way România lansează cel mai amplu program sprijinit de Fundația MetLife: „Drumul spre independență” – un plan de intervenție colaborativă, dezvoltat pe durata a doi ani. Acesta își propune să sprijine cel puțin 500 de persoane din grupuri sociale extrem de vulnerabile (mame singure, tineri în situații dezavantaje) să obțină un loc de muncă stabil și să devină adulți responsabili și independenți din punct de vedere financiar. Programul va mobiliza ONG-uri, autorități, companii și voluntari din sectorul corporativ (inclusiv angajați ai Metropolitan Life), iar beneficiarii vor fi selectați din București și Timișoara.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenția Națională de Presă AGERPRES s-a alăturat platformei European Data Hub

Published

on

 

În martie, Agenţia Naţională de Presă AGERPRES s-a alăturat consorţiului de agenţii de presă ce produc site-ul – agenţia AFP cu sediul la Paris, agenţia de presă italiană ANSA şi agenţia de presă germană dpa.

Disponibil deja în cinci limbi – Engleză, Germană, Franceză, Italiană şi Spaniolă – de acum va oferi şi Maghiară şi Română.

Aşa cum a făcut în decursul ultimilor doi ani, EDNH va oferi mass-media europene şi userilor text, fotografii, infografice şi video-uri 3D.

Directorul pentru Europa al AFP, Christine Buhagiar, a declarat: “Suntem încântaţi să contribuim la EDNH prin distribuirea către public de informaţii verificate şi date obţinute corect. EDNH îndeplineşte o misiune esenţială de a promova o mai bună înţelegere a problemelor majore cu care se confruntă Uniunea Europeană într-un moment în care sunt proliferate campanii de dezinformare”.

Conţinutul, care nu este sub incidenţa drepturilor de autor, poate fi downloadat şi publicat de media şi distribuit de useri online.

Conţinutul EDNH este de asemenea distribuit în toată lumea de către agenţii către abonaţii lor, ziare, posturi TV, posturi radio, către site-uri online şi mobile, baze de date şi instituţii.

EDNH este subvenţionat de către Comisia Europeană şi beneficiază de independenţă editorială totală, o cheie a credibilităţii sale ce este consacrată în Carta sa ce poate fi consultată gratis pe site.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: