Connect with us

Proiecte

Investiţie de un sfert de million de euro în programele de educație și incluziune socio-profesională ale Fundației United Way România

Avatar

Published

on

Fundația United Way România a inițiat un nou parteneriat alături de Metropolitan Life și Fundația MetLife prin care Metropolitan Life a devenit unul dintre cei mai importanți susținători ai United Way România în 2015.

Finanțarea acordată de Metropolitan Life si Fundația MetLife este alocată programelor ce vizează incluziunea socio-profesională și independența financiară a tinerilor dezavantajați, dezvoltarea copiilor din centre de plasament, susținerea proiectelor sociale locale și a implicării comunitare, în contextul în care peste 57.000 copii se aflau la finele anului trecut  în sistemul de protecţie specială, conform unui buletin de statistici emis de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice. Metropolitan Life extinde astfel un parteneriat de tradiție cu rețeaua globală de organizații United Way, inițiat în urmă cu mai mulți ani de grupul MetLife în SUA și dezvoltat ulterior în mai multe țări din lume.

”Responsabilitatea socială a ajuns să facă parte din ADN-ul echipei noastre”, afirmă Ciprian Lăduncă, CFO & CSR Executive Metropolitan Life. ”Atunci când transpunem în acțiune viziunea companiei de a proteja viitorul copiilor și familiilor din România într-un mod simplu și inovator, proiectele de CSR reușesc să integreze foarte bine mesajul nostru. Până în prezent, în parteneriatul cu United Way am reușit să aducem o schimbare pentru 850 de copii și tineri, aflați în situații dezavantajate sau care aveau nevoie de susținerea noastră pentru o dezvoltare mai accelerată”.

 

Parteneriatul dintre Metropolitan Life și Fundația United Way România s-a concretizat în 4 proiecte implementate sau inițiate în 2015, dintre care o parte continuă și în 2016:

  1. Sprijin oferit pentru 70 de copii din două centre de plasament din București: “Sfântul Iosif” și “Pinocchio”, prin intermediul programului național “Ajungem Mari”. Timp de mai bine de un an și jumătate, copiii cu vârste între 3 și 18 ani beneficiază de un program de educație intensivă: cursuri interactive și ateliere creative, ieșiri recreative, cursuri specializate, workshop-uri de educație financiară și coaching. În proiect sunt implicați peste 40 de voluntari din rândul angajaților și consultanților companiei, aceștia luând parte săptămânal în activități de tutorat și mentorat.
  2. Susținere oferită pentru alte șase ONG-uri sociale din comunități din țară, prin programul “Alături de tine”. În urma unei competiții prin care agențiile locale Metropolitan Life au fost încurajate să înscrie propuneri de proiecte, dezvoltate de ONG-uri în propriile comunități, cele mai bune șase proiecte selectate au primit finanțare pentru implementare pe o perioadă de maxim douăsprezece luni: “Învață-mă să zâmbesc!” (Constanța), “Rugby-ul te ascultă!” (Băicoi, jud. Prahova), “Parc Empatic” (Brașov), “Educația – un viitor mai sigur” (Iași), “Școala e de partea ta!” (Bucov, jud. Prahova) și ”Științescu HUB” (Sibiu).
  3. “Atelierul Viitorului” este un alt proiect sprijinit care se adresează tinerilor cu dizabilități proveniți din centre de plasament sau din familii foarte sărace. Prin activitățile din cadrul proiectului, 17 tineri primesc susținere în procesul de școlarizare și menținere a cunoștințelor acumulate, orientare și integrare profesională, consiliere vocațională și alte beneficii care sporesc șansele de integrare socială ale acestor tineri.
  4. În bazele aceluiași parteneriat, Fundația United Way România a făcut și o donație pentru ajutorarea victimelor tragediei de la Colectiv.

 

Met_A4_primm_sep2014_v1.2

În 2016, United Way România lansează cel mai amplu program sprijinit de Fundația MetLife: „Drumul spre independență” – un plan de intervenție colaborativă, dezvoltat pe durata a doi ani. Acesta își propune să sprijine cel puțin 500 de persoane din grupuri sociale extrem de vulnerabile (mame singure, tineri în situații dezavantaje) să obțină un loc de muncă stabil și să devină adulți responsabili și independenți din punct de vedere financiar. Programul va mobiliza ONG-uri, autorități, companii și voluntari din sectorul corporativ (inclusiv angajați ai Metropolitan Life), iar beneficiarii vor fi selectați din București și Timișoara.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

DIGI 24: Generația WhatsApp față în față cu Revoluția de la ‘89

Avatar

Published

on

În curând, se vor împlini 30 de ani de la Revoluția din 1989. Unii dintre noi au trăit acest eveniment, în stradă, alții l-au urmărit cu sufletul la gură la TV și au întâmpinat cu speranțe noua epocă, cea a libertății și democrației. Mulți ne raportăm la acest eveniment istoric cu emoții care amestecă revolta, speranța, teama, mândria, curajul. Dar cum se raportează la Revoluția din ’89 cei care nu au trăit în comunism, născuți în era internetului, a platformelor de socializare și a gadget-urilor?

                                                 Campania Digi241989. Anul care a schimbat lumea” pune “generația WhatsApp” față în față cu istoria recentă într-o serie de evenimente care debutează, astăzi, 19 noiembrie 2019, ora 11:30, la Liceul Teoretic Național și va ajunge, până în 6 decembrie 2019, în alte trei colegii bucureștene, respectiv Spiru Haret, Gheorghe Lazăr și Cantemir Vodă.

Prima întâlnire va prezenta elevilor reportajul Digi24 dedicat implicării Reginei Mamă Elena în salvarea orfanilor evrei în al doilea război mondial și modului în care propaganda comunistă a ascuns implicarea Reginei. Temele următoarelor evenimente sunt arhitectura în comunism, 23 august, fosta zi națională și Propaganda și cenzura comunistă și presiunea regimului politic asupra vieții private.      Întâlnirile cu elevii includ proiecții ale reportajelor din campania Digi241989. Anul care a schimbat lumea” și discuții cu realizatoarea campaniei Elena Tănase (Vijulie) și invitații ei, protagoniști ai reportajelor din campanie. Elena Tănase a explicat de ce este important acest demers:

“Dacă ştii istorie, se cheamă că ştii cine eşti, că ai rădăcini, că ştii să identifici ce e bine şi ce e rău pentru tine şi cei dragi ai tăi. Din nefericire, din cauza dictaturii comuniste, românii au ajuns să creadă că sunt corupţi şi/sau ineficienţi şi că în România lucrurile nu au cum să se schimbe din cauza unor traume sau chiar caracteristici istorice profunde. Nimic mai fals. Românii nu sunt nici mai buni, nici mai răi decât alte naţiuni. Dar comunismul a rupt complet România de statele occidentale pe care le luase drept model, a zdrobit osatura socială firească şi a generalizat sărăcia. Comparaţia firească cu ţări precum Spania, Franţa sau Marea Britanie e mereu în dezavantajul traiului în România, cei mai mulţi dintre noi uitând că nivelul lui scăzut are cauze teribile. Nici la 30 de ani de la Revoluţie, politicile publice nu au reuşit să recupereze terenul pierdut şi să vindece traumele. Aici intervine informaţia de factură istorică. Exemplele de curaj ale celor care s-au opus abuzurilor din vremea comunismului sunt o sursă de inspiraţie contra greutăţilor prezentului. Dacă mulţi dintre bunicii şi părinţii noştri au reuşit să-şi păstreze mintea limpede şi comportamentul nealterat de agresivitate şi corupţie, noi ar trebui să reuşim în orice proiect profesionist şi făcut cu gânduri bune. Noi suntem liberi şi nu riscăm nimic”, a declarat jurnalista care în ultimii patru ani s-a dedicat proiectelor Digi24 de istorie recentă.

Elena Tănase, realizatoarea campaniilor Digi24 “1990 – Anul 0, era noastră”, “Coroana de Oţel”, “100 de ani de comunism” și “O sută de ani de viitor”, va încheia proiectul dedicat căderii comunismului în Europa cu un documentar de lung metraj despre Revoluţia de la 1989, care va fi difuzat în luna decembrie.

Despre Digi24

Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS.                                                                                                                                          Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

TVR 1 și TVR 2 vor emite în sistem High Definition

Avatar

Published

on

Televiziunea publică a investit în modernizarea tehnicii de televiziune şi a infrastructurii

  • Emisiuni informative, documentare, filme, producţii de sport şi divertisment vor fi disponibile în format HD, la o calitate vizuală de excepţie

 

Canalele TVR 1 şi TVR 2 ale Televiziunii Române vor emite, din 3 noiembrie 2019, integral, în format High Definition (HD).

„TVR face paşi importanţi către viitorul industriei TV. Tranziţia completă a canalelor TVR 1 şi TVR 2 la emisia de înaltă definiţie este o etapă firească în evoluţia televiziunii publice, rezultat al investiţiilor din ultimii ani în tehnică şi în infrastructură”, a declarat Doina Gradea, Preşedinte-Director General al SRTv. „Telespectatorii vor putea urmări programele favorite – de la emisiuni informative şi sportive, până la documentare, divertisment, filme şi seriale – la o calitate vizuală de excepţie”, adaugă Doina Gradea.

Emisia canalelor TVR 1 şi TVR 2 în format HD, de înaltă definiţie, a fost precedată de un amplu proces de retehnologizare a Televiziunii Române, la standarde HD, atât la nivelul infrastructurii, cât şi al sistemului și a echipamentelor de producție.

TVR a modernizat, printre altele, serverele de emisie, simultan cu schimbarea camerelor de filmare, a stațiilor de editare video și de post-procesare, a crescut capacitatea de stocare a sistemului digital de producție a programelor informative şi a echipat două studiouri – unul virtual şi unul multifuncţional – astfel încât telespectatorii să beneficieze de cea mai bună experienţă High Definition.

 

Procesul de modernizare şi investiţiile în tehnica de televiziune au vizat şi studiourile teritoriale ale TVR care produc conţinut relevant pentru grilele TVR 1 şi TVR 2.

Canalele TVR 1 HD şi TVR 2 HD vor putea fi recepţionate în sistem digital terestru, la nivel naţional (DVBT2); prin satelit, în pachetul emis de SRTv; precum şi în sistem digital, la toţi operatorii de cablu din România.

Trecerea canalelor TVR 1 şi TVR 2 la formatul High Definition este o etapă importantă în istoria televiziunii publice, unul dintre obiectivele actualului management fiind trecerea la HD şi a celorlalte canale ale TVR.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

ANVERGURA, profesionalism si performanta la orice eveniment

Avatar

Published

on

ANVERGURA este o companie de productie audio-video cu sediul in Bucuresti, avand o activitate extinsa in numeroase domenii si categorii din multimedia. In timp ce punem la dispozitie o varietate de servicii, principala noastra activitate este productia video. Lucram pentru clienti din orice domeniu si dedicam cele mai bune resurse pentru a obtine materiale la standarde de top.

Echipa noastra de cameramani, regizori, designeri, copywriteri, sunetisti, video editori si redactori are la baza o experienta solida in domenii precum televiziunea, productia de film, radioul, jurnalismul, stiintele sociale, comunicarea, social media sau publicitatea. Concentrand know-how-ul divers al echipei asupra procesului de productie, oferim materiale ce dincolo de vizualul placut, reusesc sa se conecteze cu publicul atat la nivel emotional cat si la nivel intelectual. Echipa ANVERGURA, reuneste un numar de peste 40 de angajati sau colaboratori.

ANVERGURA a realizat numeroase proiecte si peste granitele Romaniei, avand colaborari in tari precum: Germania, SUA, Elvetia, Jamaica, Franta, Italia, Austria, Serbia, Israel, Turcia, Republica Moldova, Bulgaria, Belgia si altele.

Ne dezvoltam constant, crestem de la luna la luna, iar aceasta se vede in investitiile pe care le facem. Cumparam doar echipamente de calitate, astfel incat productiile noastre sa fie de inalta clasa.

ANVERGURA ofera solutii complete pentru evenimente corporate: productie video, transmisiuni LIVE, sonorizare de evenimente, inchirieri lumini, inchirieri plasme si videoproiectoare, logistica eveniment.

ANVERGURA este furnizor de incredere de echipamente video, al urmatoarelor evenimente: Neversea (2017, 2018), Untold (2017, 2018), Media Music Awards (2017), Awake (2017), Concertele BBSO (2015, 2016, 2017), Festivalul George Enescu (2017, 2019), Gala Radar de Media (2017, 2018, 2019), Concertele Alllive (2017, 2018), Concertele Procred (2014, 2015, 2016, 2017, 2018), Gala OK! Magazine (2018), Gala Hop – Gala Tanarului Actor (Costinesti 2017, 2018, 2019), Gala Made in Romania (2017, 2018, 2019), Forumul Investitorilor Individuali (2017, 2018, 2019), Global Summit – Religion, Peace and Security – Geneva, Elvetia (2017, 2019), Concertele Subcarpati (2018, 2019), Retro Music Festival (2019), Festivalul International de Muzica Bizantina (2019), Concert COMPACT, Holograf, Iris, Bosquito, Bere Gratis, Proconsul (2019)

ANVERGURA a realizat cu succes diferite evenimente sportive, printre care amintim: IMMAF – UFC Senior European Championships and Youth European Open Championships (2018); European Cadet Circuit Sabre (U17 men and women) – Riposta Cup (2018); Campionatul National de Drift, Bucuresti (2016); Divizia MMA (Brasov, Bucuresti 2016); Cupa Tymbark Junior (2016, 2017, 2018; 2019); Herneacova International Jumping (2017); FEI Balkan Endurance Championship, Buftea (2017); Superkombat (2016); Victory Cup (2018, 2019); “Prima evadare” – Cross-country cycling marathon (2016); Competitia europeana de dans RomanianOpen (2018); Cupa “Prieteniei LifeGames” Volei (2018, 2019).

In 2019, revista CV Magazine a oferit companiei ANVERGURA, doua premii internationale la categoriile: “Best Multimedia Production Studio – Romania” si “Recognised Leaders in Live Broadcast Production – Romania”. Aceste premii vin ca o recunoastere a activitatii sustinute de intreaga echipa ANVERGURA, in domeniul transmisiilor LIVE si a prestarii serviciilor video.

De ce ANVERGURA?

Pentru ca suntem ambitiosi si perfectionisti, ne plac provocarile si consideram ca oricat de pretentioase ar fi cererile clientilor nostri, le putem indeplini.

Echipa noastra este formata din profesionisti, oameni creativi deschisi la idei noi, cu o experienta de lucru in domenii diverse. Tocmai de aceea, o parte importanta a procesului creativ este de a ne asigura ca publicul se conecteaza cu ceea ce oferim atat la nivel emotional cat si la nivel intelectual.

Garantia ANVERGURA

Pentru ca suntem siguri de reusita, iti oferim “Garantia ANVERGURA”. Citeste aici mai multe detalii.

Istoric

2013 – Primele idei de a pune in practica un visul nostru. Cautam directia spre care sa mergem, dar si un nume potrivit.
2014
 – ANVERGURA prinde viata sub numele acesta, reunind o mana de tineri entuziasti, cu experienta in domeniul televiziunii si a filmului.
2015 – Dezvoltam divizia de inchirieri de echipamente foto-video pentru profesionisti.
2016 – Ne mutam din sediul de la Obor, pe bulevardul Theodor Pallady, intr-o zona industriala, unde ne este mai usor sa ne depozitam echipamentele.
2017 – Trecem printr-un proces de rebranding, devenim din ANVERGURA PRODUCTION, doar ANVERGURA, schimbandu-ne totodata si identitatea vizuala.
2019 – Achizitionam primul nostru CAR TV, fiind primul pas in directia pe care ne-am propus sa o urmam: outside broadcasting. Tot in acest an, revista CV Magazine ne-a oferit doua premii internationale la categoriile: “Best Multimedia Production Studio – Romania” si “Recognised Leaders in Live Broadcast Production – Romania”

Aparitii in presa

Puteti afla mai multe despre noi, in unele interviuri pe care le-am oferit publicatiilor de profil.
Bizis.ro: Ciprian si povestea cu live-ul de ANVERGURA
Transilvania Regional Business: Povestea ANVERGURA: Cum se transforma pasiunea pentru filmare intr-o afacere de succes
Manager.ro: Interviu cu Sebastian Iosub: Despre secretul cresterii pe plan profesional
Acasa.ro: Transmisiunile online de la evenimente, intr-o continua crestere
Afaceri la cheie: Noi metode de monetizare a unei afaceri: transmisiunile live online
Blog de fotografie: Industria inchirierii de aparatura foto-video din Romania se afla intr-un moment extrem de favorabil
eFin.ro: Avantajele transmisiunilor in direct de la evenimente
Financiarul.ro: Ciprian Pop, de la industria rent-a-car la creator de experiente live
B365.ro: Anvergura, printre principalii jucatori pe piata de evenimente din Romania
Pagina de Transilvania: Anvergura, in topul serviciilor de evenimente din Romania
News24.ro Cum sa ai siguranta unui eveniment reusit, marca ANVERGURA
Business24 Anvergura, in topul serviciilor pentru evenimente
Ghidul Miresei Secretul unei nunti reusite

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: