Connect with us

Proiecte

Investiţie de un sfert de million de euro în programele de educație și incluziune socio-profesională ale Fundației United Way România

Published

on

 

Fundația United Way România a inițiat un nou parteneriat alături de Metropolitan Life și Fundația MetLife prin care Metropolitan Life a devenit unul dintre cei mai importanți susținători ai United Way România în 2015.

Finanțarea acordată de Metropolitan Life si Fundația MetLife este alocată programelor ce vizează incluziunea socio-profesională și independența financiară a tinerilor dezavantajați, dezvoltarea copiilor din centre de plasament, susținerea proiectelor sociale locale și a implicării comunitare, în contextul în care peste 57.000 copii se aflau la finele anului trecut  în sistemul de protecţie specială, conform unui buletin de statistici emis de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice. Metropolitan Life extinde astfel un parteneriat de tradiție cu rețeaua globală de organizații United Way, inițiat în urmă cu mai mulți ani de grupul MetLife în SUA și dezvoltat ulterior în mai multe țări din lume.

”Responsabilitatea socială a ajuns să facă parte din ADN-ul echipei noastre”, afirmă Ciprian Lăduncă, CFO & CSR Executive Metropolitan Life. ”Atunci când transpunem în acțiune viziunea companiei de a proteja viitorul copiilor și familiilor din România într-un mod simplu și inovator, proiectele de CSR reușesc să integreze foarte bine mesajul nostru. Până în prezent, în parteneriatul cu United Way am reușit să aducem o schimbare pentru 850 de copii și tineri, aflați în situații dezavantajate sau care aveau nevoie de susținerea noastră pentru o dezvoltare mai accelerată”.

 

Parteneriatul dintre Metropolitan Life și Fundația United Way România s-a concretizat în 4 proiecte implementate sau inițiate în 2015, dintre care o parte continuă și în 2016:

  1. Sprijin oferit pentru 70 de copii din două centre de plasament din București: “Sfântul Iosif” și “Pinocchio”, prin intermediul programului național “Ajungem Mari”. Timp de mai bine de un an și jumătate, copiii cu vârste între 3 și 18 ani beneficiază de un program de educație intensivă: cursuri interactive și ateliere creative, ieșiri recreative, cursuri specializate, workshop-uri de educație financiară și coaching. În proiect sunt implicați peste 40 de voluntari din rândul angajaților și consultanților companiei, aceștia luând parte săptămânal în activități de tutorat și mentorat.
  2. Susținere oferită pentru alte șase ONG-uri sociale din comunități din țară, prin programul “Alături de tine”. În urma unei competiții prin care agențiile locale Metropolitan Life au fost încurajate să înscrie propuneri de proiecte, dezvoltate de ONG-uri în propriile comunități, cele mai bune șase proiecte selectate au primit finanțare pentru implementare pe o perioadă de maxim douăsprezece luni: “Învață-mă să zâmbesc!” (Constanța), “Rugby-ul te ascultă!” (Băicoi, jud. Prahova), “Parc Empatic” (Brașov), “Educația – un viitor mai sigur” (Iași), “Școala e de partea ta!” (Bucov, jud. Prahova) și ”Științescu HUB” (Sibiu).
  3. “Atelierul Viitorului” este un alt proiect sprijinit care se adresează tinerilor cu dizabilități proveniți din centre de plasament sau din familii foarte sărace. Prin activitățile din cadrul proiectului, 17 tineri primesc susținere în procesul de școlarizare și menținere a cunoștințelor acumulate, orientare și integrare profesională, consiliere vocațională și alte beneficii care sporesc șansele de integrare socială ale acestor tineri.
  4. În bazele aceluiași parteneriat, Fundația United Way România a făcut și o donație pentru ajutorarea victimelor tragediei de la Colectiv.

 

Met_A4_primm_sep2014_v1.2

În 2016, United Way România lansează cel mai amplu program sprijinit de Fundația MetLife: „Drumul spre independență” – un plan de intervenție colaborativă, dezvoltat pe durata a doi ani. Acesta își propune să sprijine cel puțin 500 de persoane din grupuri sociale extrem de vulnerabile (mame singure, tineri în situații dezavantaje) să obțină un loc de muncă stabil și să devină adulți responsabili și independenți din punct de vedere financiar. Programul va mobiliza ONG-uri, autorități, companii și voluntari din sectorul corporativ (inclusiv angajați ai Metropolitan Life), iar beneficiarii vor fi selectați din București și Timișoara.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Agenția Națională de Presă AGERPRES s-a alăturat platformei European Data Hub

Published

on

 

În martie, Agenţia Naţională de Presă AGERPRES s-a alăturat consorţiului de agenţii de presă ce produc site-ul – agenţia AFP cu sediul la Paris, agenţia de presă italiană ANSA şi agenţia de presă germană dpa.

Disponibil deja în cinci limbi – Engleză, Germană, Franceză, Italiană şi Spaniolă – de acum va oferi şi Maghiară şi Română.

Aşa cum a făcut în decursul ultimilor doi ani, EDNH va oferi mass-media europene şi userilor text, fotografii, infografice şi video-uri 3D.

Directorul pentru Europa al AFP, Christine Buhagiar, a declarat: “Suntem încântaţi să contribuim la EDNH prin distribuirea către public de informaţii verificate şi date obţinute corect. EDNH îndeplineşte o misiune esenţială de a promova o mai bună înţelegere a problemelor majore cu care se confruntă Uniunea Europeană într-un moment în care sunt proliferate campanii de dezinformare”.

Conţinutul, care nu este sub incidenţa drepturilor de autor, poate fi downloadat şi publicat de media şi distribuit de useri online.

Conţinutul EDNH este de asemenea distribuit în toată lumea de către agenţii către abonaţii lor, ziare, posturi TV, posturi radio, către site-uri online şi mobile, baze de date şi instituţii.

EDNH este subvenţionat de către Comisia Europeană şi beneficiază de independenţă editorială totală, o cheie a credibilităţii sale ce este consacrată în Carta sa ce poate fi consultată gratis pe site.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Peste 45.000 de fotografii au fost înscrise în competiția Huawei Next Image Awards

Published

on

 

Competiția “Next Image”, lansată de Huawei la nivel global, atrage atenția a mii de oameni. Peste 45.000 de fotografii realizate cu ajutorul telefoanelor mobile au fost înscrise în platformă de către participanți.

În România, pasionații de fotografie s-au lăsat inspirați de tot ceea ce îi înconjoară și au înscris peste 3.000 fotografii. Cei care doresc să se înscrie în continuare în competiție, pot încărca propriile cadre până pe data de 20 august, pe platforma dedicată – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board.

Te-ai gândit vreodată cum se simte un fotograf profesionist atunci când munca lui este apreciată de o audiență largă? Dacă te regăsești în această postură, să știi că nu ești singurul! Numărul de fotografii care s-au înscris în competiția “Next Image”, organizată de Huawei, o dovedește perfect – doar în România, participanții au înscris peste 3.000 fotografii realizate de ei. Cea mai populară categorie de până acum este Nature, cu peste 16.000 de fotografii înscrise în total în competiție, la nivel global. Dacă te gândești să mergi într-o vacanță, aceasta va fi o ocazie potrivită să îți înscrii imaginile surprinse în această categorie.

Este fascinant să regăsim atât de multe povești unice și interesante, în fiecare dintre fotografiile înscrise în competiția “Next Image”. Va fi extrem de greu să selectăm marele câștigător din rândul fotografiilor deja înscrise în competiție și ne așteptăm să primim chiar mai multe înscrieri în perioada următoare”, afirmă Tomasz Lazar, membru al juriului și laureat al World Press Photo.

Pe lângă șansa de a deveni fotografi recunoscuți, prin publicarea fotografiilor în revista National Geographic, câștigătorii se vor putea bucura de premii substanțiale. Câștigătorul marelui premiu, pentru cea mai bună fotografie, va primi suma de 10.000 de euro, un laptop Huawei MateBook X și șansa de a pleca într-o expediție foto în Italia. Autorii celor mai bune 3 fotografii din fiecare categorie (Faces, Good Night, Hello Life!, Check-In, Nature, Storyboard), vor câștiga premii în bani, laptopuri Huawei Matebook X și smartphone-uri din seria Huawei P20.

Așadar, în cazul în care consideri că ai o înclinație spre fotografie, nu mai ezita și înscrie-ți fotografiile în competiție până la data de 20 august. Perioada de votare se încheie pe 28 august, iar juriul va decide câștigătorii pe data de 10 septembrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending