Connect with us

Topuri zilnice

Stirile Kanal D de la ora 12:00, cel mai urmarit program informativ al pranzului

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Stirile Kanal D sunt o sursa zilnica de informatii de actualitate pentru telespectatorii din Romania, drept dovada stau si audientele uriase inregistrate de programul informativ, difuzat ieri, 30 ianuarie. Jurnalul de pranz, difuzat in intervalul 12:00 – 13:00,  prezentat de Silvia Ionita a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, atat pe segmentul de public Comercial, cat si pe cel National.

In randul publicului cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, programul a fost urmarit, in medie, in fiecare minut, de 100.000 de romani si a inregistrat o cota de piata de aproape 20%.

Si publicul din intreaga tara a stat cu ochii pe Stirile Kanal D de la ora 12:00, informatiile obiective, de actualitate fiind urmarite de aproape 700.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzxarii lor.

Miercuri, 30 ianuarie, in intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 18,0% cota de piata, pe targetul Comercial, si 3,8% rating si 16,0% cota de piata, pe targetul National.

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000) 
 Kanal D2,318,0100 
 Pro TV1,813,877 
 Antena 10,86,436 
STIRILE KANAL D  12:00Antena 30,64,425 
12:00-13:00History0,53,821 
Source: Kantar Media Romania     
Date: 30.01.2019     

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,816,0673
 Pro TV3,012,8540
 Romania TV2,08,6361
STIRILE KANAL D  12:00Antena 11,25,1216
12:00-13:00Antena 31,14,6192
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.01.2019    

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: ROMANII AU TALENT, lider de audienta!

Published

on

 

Telespectatorii s-au bucurat vineri de încă o seară plină de talent autentic și de un spectacol formidabil marca Românii au talent. Diversitatea reprezentațiilor prezentate de concurenți i-a impresionat pe Andi, Andra, Mihai și Florin, care au fost cuprinși de emoție și s-au distrat alături de ei fie pe scenă, fie la masa juriului.

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 19.4 puncte de rating și 47.4% share, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.4 puncte de rating și 8.2% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 3.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 22:13, peste 4.6 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Momente de canto, dresură cu oi și câini, breakdance, escapologie, teatru de umbre, hair hanging, contorsionism, dans și canto sub apă au fost prezentate vineri de concurenți care au uimit publicul cu apltitudinile lor extraordinare. Forța s-a împletit cu emoția, cu creativitatea și ineditul, formând un show care a avut toate ingredientele pentru a le aduce telepectatorilor o seară magică.

Lady V, Sebastian Petrașcu, Ioana Chirilă, Lazăr Iordache, Teatrul de umbre ”Teulis”, Silviu Melu, Isabela Stănescu, Tina Mamonova, Alexia Dănăcică, Denisa Despa și Andreea Tucaliuc au încântat juriul cu prestațiile lor și au primit aseară 3 sau 4 DA.

Sezonul #9suprem continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu o nouă ediție plină de momente unice!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV, lider de audiență marți seara! Las Fierbinți și Ferma au fost primele alegeri ale telespectatorilor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seara, PRO TV a condus topul audiențelor cu Las Fierbinți și Ferma! Aventurile celor mai îndrăgite personaje de serial din România și intrigile concurenților care au spus da pentru un nou început au adus cei mai mulți telespectatori în fața televizoarelor!

Las Fierbinți a fost, ca de obicei, lider de audiență pe toate categoriile de public! La nivelul targetului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, noul episod a obținut 11.9 puncte de rating și 28.3% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat 7.3 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, aproximativ 2.6 milioane de români au urmărit Las Fierbinți în fiecare minut.

Pe intervalul Ferma, PRO TV a continuat să conducă topul audiențelor pe cele trei categorii de public: comercial, urban, național! Pe targetul comercial, Ferma a avut 7.4 puncte de rating și 18.9% share, iar televiziunea secundă a obținut 6.7 puncte de rating și 17.1% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de români au urmărit Ferma în fiecare minut.

În această seară, PRO TV aduce un nou episod Las Fierbinți și duce aventurile din Ferma mai departe!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending